چطور ادمین اینستاگرام شده و درآمد خود را بالا ببریم؟2022-06-21

درآمد ادمین اینستاگرام چقدر است؟کسب درآمد از ادمین پیج اینستاگرام + آموزش نوین هاب

معمولاً هر چقدر که تعداد لایک‌های یک پست بیشتر شود، امکان ورود آن پست به قسمت اکسپلور نیز بیشتر می‌شود. البته تکنیک‌های زیادی برای افزایش لایک وجود دارد، اما یکی از مهم‌ترین اصول آن، تولید محتوای منظم و البته جذاب است. خیلی از پیج‌ها، تنها برای پاسخ به دایرکت‌ها، ادمین استخدام می‌کنند. اگر تعداد فالوور یک پیج بالا باشد، طبیعتاً دایرکت‌های زیادی ارسال می‌شود. به همین خاطر، خیلی‌ها ادمین اینستاگرام را تنها برای همین کار استخدام می‌کنند.

از عکاسی و فیلمبرداری گرفته تا ادیت و تدوین و همچنین تولید بنرهای گرافیکی جزو مهارت‌هایی است که این ادمین‌ها دارند. ادمین‌هایی که می‌خواهند محتوا تولید کنند، باید به ابزارهای مختلفی مثل فتوشاپ و پریمیر در رایانه‌های شخصی یا اپلیکیشن‌های موبایل مثل ولو (Vllo) یا پیکسارت (Picsart) آشنا باشند. شما با یادگیری مهارت‌های مدیریت پیج و داشتن سابقه کار مفید می‌توانید بیش از این مقدار درآمد داشته باشید. امیدواریم با مطالعه این مقاله با ابزار افزایش کیفیت ویدیو به‌خوبی آشنا شده باشید.

با مدیریت چند صفحه کوچک یا شخصی، نمونه کارهای خود را بسازید و به کارفرمایان آینده نشان دهید که توانایی رشد صفحات را دارید. برای این مورد پیشنهاد میگردد یک پیج برای خود ایجاد نموده و بر روی پیج خودتان فعالیت نمایید. او از جدیدترین ترندهای دیجیتال، تغییرات الگوریتم اینستاگرام و روش‌های بازاریابی نوین آگاه بوده و آنها را به سرعت در کار خود پیاده می‌کند.

اما چه اشتراکی باید تهیه کرد؟ این به مخاطبان، جایگاه شما و میزان محتوای انحصاری شما بستگی دارد. اگر قرار است کار اضافی زیادی برای مشترکین خود انجام دهید، منطقی است که یکی از قیمت‌های بالاتر را تهیه کنید. حالا می‌خواهیم به مواردی بپردازیم که کمتر جایی آن‌ها را پیدا خواهید کرد. هدف از آنالیز و تحلیل، کاهش تولید محتواهای کم‌بازده و افزایش تولید محتواهایی است که بیشترین حجم از فالوور و تعامل را ایجاد کرده‌اند. اما سهل‌انگاری در این مورد می‌تواند تبعات بسیاری بدی برای شما داشته باشد.

  • شغل ادمینی برای کسانی مناسب است که اجتماعی و برون‌گرا هستند و از صحبت کردن با مردم لذت می‌برند.
  • {
  • برنامه‌ریزی محتوای روزانه، مدیریت نظرات و پیام‌ها و تحلیل نتایج نیازمند نظم و برنامه‌ریزی دقیق هستند.
  • |}
  • هر کسی که قبل از تغییر مشترک شده باشد، همچنان قیمت قبلی را پرداخت خواهد کرد.
  • {
  • توانایی مالی کارفرما و اندازه کسب‌وکار نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار روی حقوق ادمین است.
  • |}
  • او با در نظر گرفتن اهداف محتوا و نیازهای مخاطب، سناریو را طراحی کرده و بر اساس آن مراحل تولید محتوا را هدایت می‌کند.
  • {
  • پس اگر شما کسی هستید که هم از خلاقیت لذت می‌برید و هم عاشق شبکه‌های اجتماعی هستید، ادمین اینستاگرام بودن می‌تواند شغلی ایده‌آل برای شما باشد.
  • |}

هدف شما این است که تبلیغات را به گونه‌ای طراحی و اجرا کنید که بیشترین تأثیر را داشته باشند و نظر جامعه هدفتان را جلب کنند. شما به‌عنوان یک ادمین باید دقیقاً بدانید که چه اقداماتی می‌توانند برای رشد یک پیج مؤثر مؤثر باشند. بعضی از ویژگی‌های شخصیتی می‌توانند به شما کمک کنند که در شغل ادمینی اینستاگرام موفق‌تر باشید. در ادامه به بررسی انواع تیپ شخصیتی مناسب برای شغل ادمینی و ویژگی‌های کلیدی افراد موفق شاغل در این حوزه می‌پردازیم.

وقتی یک کاربر از پیج شما خرید می‌کند، به این معنی نیست که دیگر نیازی به او ندارید. بلکه این فرد می‌تواند به مشتری وفادار شما تبدیل شود و حتی دوستان و خانواده‌اش را نیز به خرید از شما ترغیب کند. ارائه تخفیف‌های ویژه، معرفی محصولات جدید و ارسال پیام‌های شخصی‌سازی شده تبلیغاتی می‌تواند به شما کمک کند تا این ارتباط را تقویت کرده و مشتریان را برای خریدهای بعدی ترغیب نمایید.

با محبوبیت این شبکه‌اجتماعی و تبدیل آن به بازاری بزرگ برای تبلیغات و فروش، تبدیل شدن به ادمین حرفه ‌ای اینستاگرام، یک گام موثر در ارتقاء شغلی و اقتصادی محسوب می‌شود. ادمین اینستاگرام کسی است که مهارت تولید محتوا، تعامل، اعتمادسازی، تبلیغات و فروش در اینستاگرام را دارد و می تواند به هر کسب و کاری کمک کند تا در دنیای اینستاگرام فعالیت کند. این تحلیل‌ها به ادمین کمک کرده تا بتواند نقاط ضعف و قوت محتوا‌ها و به صورت کلی پیج را شناسایی و استراتژی‌ها را بروز کند.

مهارت در تبلیغات و فروش

Badge های لایو روش دیگری برای کسب درامد در اینستاگرام ارائه می‌دهند. به همین دلیل است که محصولات و عکس‌های زیبا فروش بیشتری خواهند داشت. اگر ترجیح می‌دهید در پشت صحنه کار کنید، دستیار یک اینفلوئنسر اینستاگرام شوید. می‌توانید برنامه‌هایaffiliate  مختلف را جستجو کنید و در برنامه‌ای ثبت‌نام کنید که با علایق و مخاطبان شما همسو باشد. حساب‌های Creator از هر نوعی در موقعیت خوبی هستند تا نه تنها محصولات سایر برندها را تبلیغ کنند بلکه محصولات خود را بفروشند. مشترکین یک نماد بنفش خاص در کنار نام کاربری خود می‌گیرند که آنها را از سایر دنبال‌کنندگان متمایز می‌کند.

این ادمین ها حجم کاری کمی دارند و می توانند با چند مجموعه به طور همزمان همکاری کنند. در این زمینه، استفاده از هشتگ‌های مناسب و پرطرفدار اهمیت زیادی دارد؛ زیرا می‌تواند دسترسی به پست‌ها را افزایش دهد و باعث جذب مخاطب جدید شود. همچنین، نوشتن کپشن‌های متقاعدکننده می‌تواند تاثیر زیادی روی افزایش فروش یا معرفی خدمات برند داشته باشد. این افراد به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا با جذب و نگهداری مخاطبان بیشتر، فروش خود را افزایش دهند و برند خود را در این شبکه اجتماعی محبوب گسترش دهند. ادمین‌هایی که در این بازه درآمدی قرار می‌گیرند، مهارت بالایی در تولید انواع محتواهای باکیفیت و جذاب را دارند.

پس از یادگیری مهارت‌های لازم، برای گرفتن پروژه می‌توانید در پونیشا یک پروفایل حرفه‌ای بسازید و با قراردادن نمونه‌کارها و رزومه‌ی خود، پروژه‌های بی‌نظیر بگیرید. اگر هیچ تجربه‌ای در این زمینه ادمین بودن ندارید، احتمالا حقوق دریافتی شما در ماه‌های اول پایین خواهد بود. اگر بتوانید در طول زمان برای خودتان دستاوردهای خوب بسازید می‌توانید با پیج‌ها و کارفرمایان بزرگ‌تر همکاری کنید.

به دنبال یک آموزش جامع و کامل برای آموزش صفر تا صد ادمین اینستاگرام هستید؟ اگر می‌خواهید با ذهنیت‌ها و مهارت‌های یک ادمین پردرآمد آشنا شوید دراین‌صورت این مقاله برای شماست. در هر صورت مهم است که یک ادمین Instagram موفق، پیج کاری اینستاگرام حرفه‌ای و خوبی داشته باشد. صرفاً باید به عنوان یک ویترین از پیج اینستاگرام خودتان استفاده کرده و به کارفرما نشان دهید که این کاره هستید. بهتر است یک ادمین حرفه‌ای از همه منابع اعم از رایگان و یا پولی برای تسلط بیشتر بر این شبکه اجتماعی استفاده کند. اگر قصد دارید از یک فرد آماتور به یک فرد حرفه‌ای در ادمین Instagram تبدیل شوید، می‌توانید به کمک منابع آموزش رایگان در کوتاه‌ترین مدت موقعیت شغلی و درآمدی خود را ارتقا بخشید. این فرد به عنوان مجری اینستاگرام شناخته شده که مسئولیت هماهنگی تیم انتشار محتوا و برنامه‌ریزی برای تولید محتوا را بر عهده دارد.

پاسخگویی صحیح به دایرکت ها و کامنت ها تاثیر زیادی در افزایش موفقیت و فروش یک پیج می گذارد. پاسخگویی سریع به مخاطبان می تواند آنها را به استفاده از خدمات پیج شما ترغیب کند. ادمین باید مهارت های کپشن نویسی را بلد باشد و از آن به نفع پیج استفاده کند. نوشتن کپشن های خلاقانه کاربران را جذب می کند و می تواند تاثیر فوق العاده ای روی آنها بگذارد.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

هدف ما رسیدن سریع شما به کسب درآمد و کمک به شماست تا به جای سعی و خطا و از دست دادن زمان سریع به یک ادمین متخصص تبدیل شوید. با یک جستجوی ساده با عنوان استخدام ادمین اینستاگرام در دیوار یا نتایج گوگل می توانید با انبوهی از آگهی های استخدام ادمین غیرحضوری و حضوری روبه رو شوید و متوجه می شوید شغل ادمینی چقدر پرطرفدار است. این نوع ادمین باید مهارت کار با ابزارهای تولید محتوا و ساخت محتواهای جذاب، عنوان نویسی هدفمند و ساخت قلاب یا همان هوک برای محتوا را داشته باشد. همانطور که گفتیم ادمین مدیر یک صفحه اینستاگرام است و باید مهارت مدیریت پیج اینستاگرام را بلد باشد.

این محتوا می‌تواند توسط ادمین تولید شده باشد یا اینکه صاحب پیج، محتوا را برای انتشار در اختیار ادمین قرار داده باشد. ادمین پیج اینستاگرام باید طبق یک برنامه‌ی زمان‌بندی شده، محتواها را ارسال کند تا بیشترین بازدهی را داشته باشد. این ارتباط مستمر با یک منتور می‌تواند به رشد شما کمک کند و از آغاز تا رسیدن به اهداف شغلی‌تان، راهنمایی شما باشد. داشتن یک ایده خلاقانه نیز می تواند تاثیر زیادی در قبولی درخواست شما داشته باشد.

اگر ادمین یک یا چند پیج فروشگاهی باشید، احتمالاً در طول شبانه‌روز، دایرکت‌های زیادی را در مورد قیمت برخی از محصولات دریافت می‌کنید. اما اگر برخی از تکنیک‌های قانع‌کردن مشتری را یاد گرفته باشید، می‌توانید او را قانع کنید تا خرید خود را انجام دهد. اینکه در دایرکت، سفارش‌های مشتریان را دریافت کند و به صورت منظم برای صاحب پیج ارسال کند. اما می‌توان وظایف دیگری را نیز برای ادمین درنظر گرفت که در اینجا، چند مورد را توضیح می‌دهم. اینکه پست را در چه زمانی منتشر کنید که بیشترین بازدهی را داشته باشد نیز خیلی مهم است. اگر پست‌تان را در زمان اشتباهی انتشار دهید، نمی‌توانید بازدهی لازم را از آن بگیرید.

ما در آکادمی رنان صفر تا صد ادمین شدن را از مبتذی تا حرفه ای آموزش می دهیم و می توانید از دوذه های رایگان آکادمی رنان، مقالات تخصصی ادمینی اینستاگرام و دوره های ادمین متخصص رنان استفاده کنید. درآمد ادمین اینستاگرام بسته به میزان تخصص از حداقل ۶ میلیون تا بالای ۵۰ میلیون از هر پیج است. بعضی محتواها فقط با هدف دیده شدن و افزایش فالوور ساخته می شوند و بعضی برای کمپین فروش و رساندن مخاطب به هدف پیج ساخته می شوند. یکی از چیز های مهمی که در پروفایل شما می تواند توجه کاربران را جلب کند، تعداد فالوور هایتان است.

۱۵ وظیفه اصلی ادمین اینستاگرام

توانایی مالی کارفرما و اندازه کسب‌وکار نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار روی حقوق ادمین است. به طور معمول، اگر ادمین در یک شرکت بزرگ و پردرآمد مشغول به کار باشد، حقوق بالاتری دریافت می‌کند. البته در استارتاپ‌ها یا کسب‌وکارهای کوچک‌تر که درآمد محدودی دارند، حقوق ادمین‌ها معمولا پایین‌تر خواهد بود. شغل ادمینی با تمام مزایایی فوق‌العاده‌اش، مشکلات خاص خودش را هم دارد. یکی از مهم‌ترین مشکلات، نبودن یک پلتفرم اختصاصی برای ادمین‌ها بود. به همین دلیل در دیدوگرام تصمیم گرفتیم پلتفرمی را آماده کنیم که ادمین‌ها بتوانند مهارت‌ها و نمونه‌ کارهای خودشان را معرفی کنند و پس از یادگیری مهارت‌های ادمینی، وارد بازار کار بشوند.

کسب‌وکارها شاید روزانه ۱۰ رزومه از افراد مختلف برای ادمینی دریافت کنند اما بسیاری از افراد به‌دلیل نداشتن سواد و تخصص کافی در این زمینه، رزومه آن‌ها رد می‌شود. این ادمینInstagram به دایرکت‌ها، کامنت‌ها و تماس‌های مشتریان پاسخ می‌دهد. او با ارائه خدمات مشاوره به مشتریان به بهبود تجربه خرید آنها کمک فراوانی خواهد کرد.

{

۸- مهارت مدیریت تبلیغات

|}

مهارت‌های مذاکره و توانایی ارتقای سطح کار نیز از دیگر عواملی است که می‌تواند به افزایش درآمد ادمین کمک کند. در نهایت، ادمین‌ها با بهبود مهارت‌های خود و همکاری با کسب‌وکارهای بزرگ‌تر، می‌توانند درآمد خود را به سطوح بالاتری برسانند. این کار باعث می‌شود تا پیج در صفحه اکسپلور اینستاگرام قرار گیرد و در نتیجه بیشتر دیده شود. برای ادمین‌های اینستاگرام، این مهارت‌ها نقش کلیدی در افزایش موفقیت پیج و درآمد آن‌ها دارند.

به راحتی می‌توان تنظیم کرد که یک پست، در چه روز و چه ساعتی منتشر شود. مثلاً من تنظیم می‌کنم که پست جدید پیج‌مان، ۵ روز بعد و رأس ساعت ۶ بعد از ظهر ارسال شود. این ابزار، به صورت خودکار این کار را انجام می‌دهد و پست مورد نظر، دقیقاً در همان زمان منتشر می‌شود. متأسفانه بسیاری از صفحات را می‌بینم که از هشتگ‌ها، به خوبی استفاده نمی‌کنند که در خیلی از موارد، باعث شادوبن شدن پیج می‌شود. ۷-ترفند ها و تکنیک های افزایش تعامل را یاد می گیرد و با این کار به فروش بیشتر کمک می کند.

حالا که با مزایای ادمینی آشنا شدید، در این بخش نگاهی به برخی از چالش‌ها و معایب شغل ادمینی خواهیم داشت. یک کپشن خوب می‌تواند داستانی بگوید یا سؤالی بپرسد که مخاطب را به تعامل وا دارد. شناخت ابزارهایی مانند Instagram Insights به شما کمک می‌کند تا کمپین‌ های تبلیغاتی موفقی راه‌اندازی کنید و نتیجه آن را تحلیل کنید. کاپینگ نیز مانند ابزاری که در ابتدا معرفی کردیم، برای ویرایش ویدیو است. پس از اینکه ویدیو را داخل تایم لاین قرار دادید، می‌توانید وضوح و روشنایی آن را تغییر دهید. برای افزایش کیفیت ویدیو، دو راه دارید؛ اول اینکه نرم‌افزارهای بهبود کیفیت ویدیو را نصب کنید، و دوم از سایت بالا بردن کیفیت ویدیو استفاده کنید.

« ادمین (Admin) مخفف کلمه ادمینیستریتور (Administrator) و از نظر لغوی به معنای مدیر، رئیس یا سرپرست است. در اصطلاح کسب و کارهای اینستاگرامی، به کسی که یک اکانت یا پیج اینستاگرامی را مدیریت می‌کند، ادمین گفته می‌شود». حالا اینستاگرام بیشتر از قبل هوشمند عمل می‌کند و می‌تواند از طریق ربات‌های خود و بازخورد کاربران بفهمد چقدر برای تولید محتوا وقت صرف کرده‌اید. هر چقدر که نرخ تعامل یک پست در همان ساعات اول بیشتر باشد، اینستاگرام آن پست را در بخش اکسپلور نمایش می‌دهد تا تعداد فالوورها افزایش یابد. این مدل شبیه ایده کسب درآمد از طریق فروش محصولات در اینستاگرام است.

اگر تلاش خود را بیشتر کنید، می توانید حتی 2 پیج را به صورت همزمان تحت نظر داشته باشید و درآمد دو برابری از طریق ادمین شدن پیج به دست بیاورید. درآمد ادمین در اینستاگرام تحت تاثیر چندین فاکتور قرار دارد که هرکدام به‌طور مستقیم روی میزان حقوق آن‌ها تاثیر می‌گذارند. یکی از مهم‌ترین وظایف ادمین اینستاگرام این است که باید پست‌ها و استوری‌ها را به طور منظم و مطابق با زمان‌بندی مشخص منتشر کند.

جالب است بدانید اینکه یک ادمین تا چه اندازه توانایی مذاکره کردن را دارد نیز بر میزان حقوقش موثر است. برخی از شرکت ها با وجود درآمد بالا باز هم دستمزد کمی را برای ادمین خود در نظر می گیرند. این ادمین است که با قابلیتش در مذاکره کردن می تواند شرایط را به نفع خود تغییر دهد. اگر قصد کسب درآمد از ادمین اینستاگرام را دارید توصیه می کنیم مهارت‌های مذاکره و متقاعدسازی خود را افزایش دهید.

یک ادمین باید توانایی و دانش آنالیز پیج اینستاگرام را داشته باشد. ابزارهای متعددی برای آنالیز داده‌های پیج اینستاگرام وجود دارد که اطلاعات دقیقی درباره عملکرد محتوای پیج ارائه می‌دهند. کدام محتوا بیشترین ایمپرشن را دریافت کرده یا کاربران به کدام پست علاقه بیشتری نشان می‌دهند. این تحلیل به شما کمک می‌کند که احساسات و واکنش‌های کاربران نسبت به پیج خود را به ‌طور غیر مستقیم بررسی کنید.

مثلاً با ایجاد حس فوریت (Urgency) در تبلیغات، نرخ تبدیل را افزایش می‌دهد. درآمد برحسب ساعت کار است و اگر مدیریت یک پیج 8 ساعت در طی روز زمان نیاز داشته باشد، براساس حقوق اداره کار مشخص می‌شود. با توجه به توافقی که بین کارفرما و ادمین صورت می‌گیرد، وظایف همه آن‌ها یکسان نیست. همچنین برخی از ادمین‌ها نیز به شکل درصدی با کارفرما توافق می‌کنند. به این صورت که هر چقدر درآمد پیج باشد، درصد مشخصی از این درآمد به ادمین تعلق می‌گیرد. بااین‌حال، اگر از گوشی‌های اندروید یا آیفون استفاده می‌کنید و می‌خواهید کیفیت ویدیو‌های خود را ارتقا دهید، در ادامه با چند نرم‌افزار ارتقای کیفیت ویدیو آشنایتان خواهیم کرد.

اگرچه کسب درآمد از ادمین پیج اینستاگرام به چندین عامل بستگی دارد که به آن‌ها اشاره کردیم، اما یک روند کلی نیز برای این کار وجود دارد. در پیج‌های کوچک، حد متوسط حقوق ادمین بین 2 تا 6 میلیون تومان است. برای پیج‌های متوسط میزان درآمد بین 6 تا 15 میلیون تومان است و اگر پیج بزرگ و مشهور باشد، سطح درآمد از 15 میلیون تومان بیشتر خواهد بود. ادمین تولید محتوا در اینستاگرام با یادگیری و آموزش مهارت‌های لازم، انواع محتوای متنی، تصویری و ویدیویی را برای پیج خود تولید کرده و به افزایش تعامل و جذابیت پیج کمک فراوانی می‌کند. ادمین Instagram دارای تخصص‌های متنوعی است که هر یک در مدیریت و بهبود عملکرد پیج نقش حیاتی دارند.

تحلیل و آنالیز وضعیت پیج یکی از مهم ترین وظایف یک ادمین حرفه ای است. ادمین باید با تحلیل هوشمندانه خود محتواهایی که بیشترین تاثیر را دارند پیدا کند. از آن گذشته لازم است اطلاعات جامعی را در مورد جنسیت و ساعات آنلاین بودن مخاطبان هدف به دست بیاورد. یک ادمین حرفه ای با تحلیل شاخص‌ها و گزارش‌های موجود در ابزارهای آنالیز می تواند درصد موفقیت یک پیج را تا حد زیادی افزایش دهد. افزایش تعداد فالوورها یکی از مهم ترین اهدافی است که یک پیج اینستاگرام دنبال می کند. تعداد فالوورها به طور مستقیم بر میزان درآمد یک پیج تاثیر می گذارد.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
بهترین ادمین اینستاگرام چقدر درآمد دارد؟