مرجع آموزش زبان انگلیسی

یادگرفتن زبان انگلیسی در هم اکنون توسعه و گسترش میباشد و برای بعضی از اشخاص یادگیری سریع آن ممکنه حقیقتا مشقت

توسط مدیر سایت در 27 خرداد 1402

یادگرفتن زبان انگلیسی در هم اکنون توسعه و گسترش میباشد و برای بعضی از اشخاص یادگیری سریع آن ممکنه حقیقتا مشقت بار به لحاظ رسد. در اینجا قصد داریم به شما نماد دهیم که اینطور وجود ندارد، پس با ما یار و همدم باشید. کجا، چه مجال و چه‌گونه، اینها سوالاتی می‌باشند که بایستی هنگام استارت یادگیری  زبان از خویش بپرسید.
پیش از هر چیز 3 نکته قابل توجه موقع یادگیری  زبان انگلیسی

هدف ها مشخصی را گزینش نمائید. غرض خویش از پژوهش  زبان انگلیسی را معین نمائید. از جمله در شرایطی که میخواهید برای شغل به آن سوی مرز بروید روی عبارتهای مرتبط به کارتان تمرکز نمایید. یا این که در حالتی‌که تحت عنوان گردش گر مهاجرت می‌کنید از راهنمای واژگان مسافرت و توریسم به کارگیری نمایید.
طرح ریزی داشته باشید. طرح ریزی نصیب مهمی از مسیر یادگیری برنده انگلیسی میباشد. دوران مجال یادگیری براساس تعهد، علت و اما مجال تحقیق گوناگون میباشد. آرام استارت فرمایید البته نرم‌افزار پژوهش منظمی داشته باشید. از جمله در شرایطی‌که بیشتراز 40 ساعت در هفته عمل می‌کنید نیازی وجود ندارد 30 ساعت به یادگیری  زبان انگلیسی تخصیص دهید.
در بین چهار مهارت مهم  زبان تعادل برقرار فرمائید. بیشتر اشخاص به‌دنبال بهبود مهارت های ارتباطی  زبان خویش می باشند. برقراری تعادل در تفحص چهار مهارت مهم  زبان بسیار اساسی میباشد. شایسته ترین طرز برای یادگیری  زبان انگلیسی این میباشد که در هریک از مهارت های  زبان- گوش دادن، کلام کردن، قرائت و تایپ کردن- توانگری های مورد نیاز را به دست بیاورید.

چه طور  زبان انگلیسی را سریع خاطر بگیریم؟

حال که میدانید از کجا آغاز فرمائید با برخی از شایسته ترین نکات درباره روش یادگیری سریع  زبان انگلیسی آشنا گردید:
به کارگیری از قابل انعطاف افزارهای فراگیری  زبان

سال های متعددی میباشد که قابل انعطاف افزارهای یادگیری  زبان به اشخاص در یادگیری  زبان انگلیسی امداد کرده اند. بقیه فناوری ها با مقصود یاری به یوزرها در بهبود یا این که نگهداری مهارت های انگلیسی نیز در دسترس قرار دارا هستند. بسته به طرز آیتم عشق و علاقه خویش برای یادگیری میتوانید از در میان گونه های فناوری ها تعیین فرمایید.

از جمله LiveXP، Preply، Italki، Verbling، AmazingTalker و … وب سایت ها و نرم افزار های آنلاین آموزشی برای یادگیری و فراگیری  زبان های متعدد می‌باشند.  زبان آموزان و معلمان می‌توانند درس های سری رزرو یا این که ارائه دهند، از عصر های آموزشی به طور زنده به کار گیری نمایند و …..

چرب  زبان

با نرم افزار چرب  زبان،  زبان انگلیسی رو صرفا با 5 دقیقه در روز، توی 80 روز مثل بلبل کلام بزن! شایسته ترین روال روز، تقویت خاطر، فراگیری تصویری. یادگیری  زبان کلید یادگیری هر مهارتی در قرن 21 !
قرائت گونه های متون

مجله ها، بلاگ ها، متن روی باکس ها، کتابچه های راهنما، وبسایت ها، پست الکترونیک ها، پست های شبکه‌های‌عمومی و هر چیزی را بخوانید. چرا؟ این محتوا دربردارنده عبارات نو مهیج و همینطور کلماتی میباشد که ممکنه تا قبل از این با آن ها آشنا گردیده باشید. مرور موردها یادگرفته گردیده و یادگیری مورد ها نو به بسط سریعتر یاری می نماید.
تمرینات تلفظ

با خودتان سخن فرمایید. درباره هر چیز و کلیه چیز با خودتان سخن فرمائید. در حالتی‌که در صدر نمی توانید این شغل را اعمال دهید، عملکرد فرمائید با صدای بلند بخوانید تا تلفظتان معین خواهد شد.

صدای خویش را ضبط نمائید. برخی اشخاص ممکنه با این عمل شل نباشند البته خیلی بزیاد ه شناسایی نقاط ضعف در تلفظ امداد می نماید. هر چندین روز یکبار به صدای خودتان گوش دهید تا با خطاها خویش آشنا گردید؟

12 نرم افزار رفیعتر فراگیری  زبان انگلیسی

تمرینات تایپ کردن

دفتر کار یادداشت داشته باشید. تایپ کردن درباره هر چیزی حقیقتا اثرگذار میباشد. تایپ کردن برای بسیار از اشخاص شادی بخش میباشد و به یادگیری مشغول کننده  زبان انگلیسی یاری می نماید.

پست الکترونیک های خویش را به انگلیسی بنویسید. با اساتید و بقیه  زبان آموزان با  زبان انگلیسی در تماس باشید. این در بعدی به ویژه در اطراف های قانونی یا این که کاری حقیقتا اثرگذار خواهد بود.

کارایی فرمائید مقاله ها خبری به  زبان خویش را به  زبان انگلیسی دستکاری فرمائید. این یک کدام از دیگر از تمریناتی میباشد که میتوانید روزمره اعمال دهید. به حافظه داشته باشید که شایسته ترین شغل ها آنهایی میباشند که به صورت منظم اعمال می دهید.

پادکست ها یا این که شبکه های  زبان انگلیسی را دنبال نمائید. آیا به سیاست عشق و علاقه دارید؟ پیرایش و زیبایی؟ علم ها اساس؟ یا این که می‌خواهید آشپزی فرمایید؟ یا این که شاید عشق و علاقه متعددی به اتومبیل دارید؟ پادکست ها و شبکه های انگلیسی متعددی در یوتیوب برای هر مسئله وجود دارااست. عضو گردید و هنگام رفت و آمد به مکتب یا این که محل کارتان به آنان گوش دهید یا این که آنها‌را تماشا نمایید.

در صدر فهم و شعور زبان های ساکن ممکنه معضل برانگیز و طاقت فرسا باشد ولی به آن پایبند باشید. هر چقدر جلوتر بروید آنچه را که می شنوید عالی فهم و شعور خواهید کرد و لغات و عبارت های عامیانه جدیدی خواهید آموخت.

این مسئله غیر قابل انکار میباشد که هیچ روشی برای یادگیری  زبان انگلیسی عالی از گذراندن زمان یا این که معاش در یک سرزمین انگلیسی  زبان وجود ندارد. البته مفاد اورده شده نیز امداد متعددی به فرایند یادگیری  زبان می نمایند.

یادگیری  زبان انگلیسی چقدر ارتفاع میکشد؟

یادگیری یک  زبان مانند بالا رفتن از یک کوه گرانقدر میباشد. استارت فعالیت چندان بد وجود ندارد البته هرچه فراتر بروید، زمین سختتر شود. خسته میشوید، نفس نفس می زنید و نمی دانید که آیا ادامه دادن رویه قیمت داراست یا این که خیر. ممکنه تمامی چیز عالی پیش نرود و ناامید می‌شوید.

بدین ترتیب می بایست فهم واقع‌بینانه تری از فعالیت و مقصود خویش داشته باشید تا بتوانید خویش را برای پیش رفتن در مسیر فراهم نگه دارید و انرژی خویش را بازیابی فرمائید.

در اینجا درباره بازه زمانی فرصت یادگیری  زبان انگلیسی برای بیشتر اشخاص سخن خوا هیم کرد و روش یادگیری سریع  زبان انگلیسی را توضیح می‌دهیم!
پیش از استارت می بایست یک سری استدلال را در لحاظ بگیرید.

حقیقتاً چقدر ارتفاع میکشد؟ بستگی داره این پرسش را از کی بپرسید! به گفته انجمن ملی مرکزها  زبان انگلیسی در انگلستان (English UK) به صورت کلی احاطه در هر سطح 120 ساعت ارتفاع می‌کشد. ولی راءس امتحان انگلیسی کمبریج (Cambridge ESOL] اعتقاد دارد که هر سطح به 200 ساعت فرصت نیاز دارااست.

ولی نکته ای که کلیه متخصصان با آن موافق می‌باشند این میباشد که کارداران خاص و گوناگون روی واحد سنجش دشواری یادگیری  زبان برای اشخاص متعدد تأثیر می‌گذارد.

 زبان مادری چقدر به انگلیسی همانندی دارااست. به احتمال زیاد برای اشخاص آلمانی، اسپانیایی یا این که فرانسوی یادگیری  زبان انگلیسی سهل خواهد بود! ولی برای عده ای که  زبان هایی بسیار متعدد کلام می نمایند، مانند چینی، ژاپنی یا این که عربی یادگیری پاره ای دشوار خیس خواهد بود.

به غیر از  زبان مادری به چه  زبان های دیگری آشنا می باشید. در شرایطی که ضمن  زبان مادری خویش  زبان دیگری را میشناسید، یادگیری  زبان انگلیسی آسوده خیس می‌گردد (اساسی وجود ندارد که  زبان مادری شما چیست). دلیلش این میباشد که پیش از این مغز خویش را برای تعیین الگوهای  زبان نو یادگرفتن داده اید. به عبارت دیگر بعداز یادگیری یک  زبان تازه، یادگیری  زبان های تازه آجل آسانتر گردد و حتی در صورتیکه  زبان (های) خاطر گرفته گردیده مشابه انگلیسی باشد خیلی عالی میباشد.

چقدر مجال و پول برای یادگیری سپرده گذاری میکنید. درصورتی که روزمره شش ساعت یا این که بیشتر به یادگیری  زبان انگلیسی تخصیص دهید خیلی سریعتر توسعه خواهید کرد نسبت به شخصی که تنها یک ساعت یا این که کمتر استیناف می نماید. ضمن این سپرده گذاری در عصر ها یا این که ابزارهای یادگیری  زبان به معیار قابل توجهی به روند یادگیری یاری می نماید!

چقدر بامسئولیت و با علت میباشید. در‌صورتی‌که غرض پایانی ندارید یا این که حقیقتا عشق و علاقه ای به یادگیری  زبان نداشته باشید براین اساس سرعت پیشرفتتان خیلی نماید خواهد بود. داشتن مقصود (یا این که دسته ای از هدف ها) بسیار اساسی میباشد و تلاش فرمایید از طریق هایی به کار گیری فرمائید که واحد سنجش عشق و علاقه تان به یادگیری  زبان را بیشتر نماید.

روزمره چقدر با  زبان انگلیسی مواجه می‌شوید. هر چه بیشتر در معرض  زبان انگلیسی قرار بگیرید، سریعتر خواهید آموخت. برای گسترش خوب میباشد اشکال محتوای انگلیسی را در نرم‌افزار روزمره خویش قرار دهید. به موسیقی انگلیسی گوش دهید، کتاب انگلیسی بخوانید، فیلم ها را به  زبان مهم مشاهده کنید یا این که در یک شبکه انگلیسی  زبان عضو گردید.

ابزارها و شیوه های یادگیری شما چقدر مفید میباشد. زمانی از شایسته ترین ابزارهای جان دار و طرز های اثر گذار و مطلوب برای یادگیری به کارگیری فرمایید، داده ها خیلی بیشتری را جذب خواهید کرد! پیشنهاد می‌کنیم درباره راه‌های یادگیری یه خرده بازرسی نمایید تا بتوانید مبتنی بر حق تقدم های خویش تصمیمات عالی و موثرتری بگیرید.

یکسری سال دارید. خردسالان عالی از بزرگسالان حافظه میگیرند. در کل مغز کودک ها در فراهم نمودن داده ها نو مهارت بیشتری دارااست در حالیکه مغز بزرگسالان در یادگیری چیزهای نو ایرادات بیشتری داراست. پیشنهاد میکنیم هر چه زودتر و در سنین پایینتر پیرو یادگیری  زبان بروید تا میتوانید از جوانی خویش به کار گیری فرمائید. ولی بزرگسالان نیز ناامید نشوید هنوز هم می‌توانید توسعه و گسترش فرمایید و مهارت های  زبان خویش را بی نقص فرمائید، تنها پاره ای بیشتر ارتفاع می‌کشد!
سطح A1 (مبتدی و تازه کار)

فرصت: حدوداً 70 ساعت تفحص منظم.

نکات و بضاعت های  زبان در‌این سطح:

عبارت های مهم را فهم نمایید.
احوالپرسی فرمایید و خودتان را معرفی نمایید.
بتوانید مکالمات کوتاه ایفا دهید (زمانی طرف مقابل به آرامی و بدیهی سخن می نماید)

سطح A2 (میانگین)

فرصت: به طور تقریبً 180-200 ساعت تفحص منظم.

نکات و بضاعت های  زبان درین سطح:

عبارت های پر کاربرد را ادراک نمائید.
داده ها نخستین را تبادل فرمائید.
در ارتباط موضوعات مرتبط سوای ایراد کلام نمایید.

چه‌طور  زبان انگلیسی را سریعتر خاطر بگیریم؟

یک مقصود معین انتخاب نمایید. از  زبان چه می‌خواهید یا این که چه نیازی دارید؟ مطمئن گردید که اهدافتان قابل در دست گرفتن بوده و با دلایلتان برای بازرسی هم خوانی دارااست.
نشانه گر کارت صحیح فرمائید. پیکان کارت هایی بسازید که با مقصود موردنظرتان رابطه داشته باشد. از جمله لغت ها مرتبط با مکالمات محور و روزانه معاش را یادداشت فرمایید.
گوش دادن را تمرین نمایید. ضمن پادکست ها و یادگرفتن های ویدیویی سفارش می‌کنیم گوش دادن غیر فعال را نیز تمرین فرمائید. نرم‌افزار های تلویزیونی به  زبان انگلیسی تماشا فرمایید و به پادکست ها یا این که نوا ها در ژانر آیتم عشق تان گوش دهید. به طبع می‌توانید برای این تمرینات یک‌سری دقیقه در روز وقت بگذارید.

دانلود دروس ویدیویی یادگرفتن انگلیسی (32 ساعت بی نقص!)

برای مشاهده خوب ویدیوها در تلفن همراه، تلفن همراه را افقی نگه دارید. در شرایطی‌که اروری مشاهده کردید بخاطر پر‌نور بودن او پی ان میباشد. پس از پخش هر کلیپ، نشان دانلود روی آن نمایان می گردد.
در حالتی که روی دانلود کلیک کردید و ویدئو گشوده هم پخش شد، بعداز پخش ردن روی نماد سه نقطه پایینش کلیک و آیتم دانلود یا این که ذخیره را گزینش فرمایید. از وب دانلود سبب ساز هم می‌توانید به کارگیری نمائید. هر درسی خلل داشت در نظرها اعلام نمایید تا سریعا رفع گردد یا این که به پیج منبع رجوع نمایید. درضمن هر یک سری وقت یک توشه احتمالا دروس آپ دیت می گردند.
هر درسی شغل نکرد قطعا در نصیب نظرها اعلام نمائید تا اختلال سریعا رفع گردد

منبع : zabannew

https://zabannew.ir

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن