ترامپ در صورت انتخاب مجدد بنیانگذار جاده ابریشم را آزاد خواهد کرد

او در مورد خالق جاده ابریشم که به عنوان اولین بازار مدرن دارک نت با سیستم پرداخت ساخته شده بر بستر بیت کوین Bi

توسط مدیر سایت در 7 خرداد 1403

او در مورد خالق جاده ابریشم که به عنوان اولین بازار مدرن دارک نت با سیستم پرداخت ساخته شده بر بستر بیت کوین Bitcoin شناخته می شود، گفت: "او تاکنون 11 سال در حبس بوده است، ما او را به خانه می بریم."

ترامپ در صورت انتخاب مجدد بنیانگذار جاده ابریشم را آزاد خواهد کرد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده قول داد در صورت انتخاب مجدد، راس اولبریکت، بنیانگذار جاده ابریشم را آزاد کند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده گفت که در صورت انتخاب مجدد در انتخابات نوامبر، راس اولبریکت، بنیانگذار جاده ابریشم را مورد عفو ریاست جمهوری قرار خواهد داد.

ترامپ در کنوانسیون ملی حزب آزادی خواه در واشنگتن در ۲۵ مه گفت: «اگر روز اول به من رأی دهید، راس اولبیرکت را آزاد می‌کنم».

در این رابطه بخوانید‌ : آلت لیر چیست؟معرفی پلتفرم AltLayer و توکن ALT

او در مورد خالق جاده ابریشم که به عنوان اولین بازار مدرن دارک نت با سیستم پرداخت ساخته شده بر بستر بیت کوین Bitcoin شناخته می شود، گفت: “او تاکنون 11 سال در حبس بوده است، ما او را به خانه می بریم.”

سخنرانی دونالد ترامپ در کنوانسیون ملی حزب آزادی خواه در واشنگتن. منبع: رامبل

سخنرانی دونالد ترامپ در کنوانسیون ملی حزب آزادی خواه در واشنگتن. منبع: رامبل

جاده ابریشم در سال 2011 راه اندازی شد و توسط اولریکت از لپ تاپ شخصی اش با نام کاربری “Dread Pirate Roberts” اداره می شد. در 1 اکتبر 2013، دفتر تحقیقات فدرال ایالات متحده (FBI) این لپ تاپ را توقیف کرد.

اولبریکت در سال 2015 در دادگاه فدرال ایالات متحده به اتهامات مختلف مربوط به عملیات جاده ابریشم محکوم شد. او به دو حبس ابد به اضافه چهل سال و عدم امکان آزادی مشروط محکوم شد.

ترامپ همچنین پس از تغییر موضع خود در خصوص دارایی های دیجیتال در اوایل سال جاری، به حمایت از ارزهای دیجیتال پرداخت.

او قول داد از کسانی که تصمیم می‌گیرند دارایی‌های دیجیتال خود را خارج از صرافی‌های دیجیتال متمرکز نگه دارند، محافظت کند و گفت: «من مطمئن خواهم شد که آینده ارزهای دیجیتال و آینده بیت‌کوین در ایالات متحده ساخته می‌شود، نه در خارج از این کشور.»

او افزود: “من از حق نگهداری شخصی حمایت خواهم کرد، 50 میلیون دارنده رمزارز کشور، این را با رای شما می گویم، من الیزابت وارن و یارانش را از بیت کوین های شما دور می کنم.”

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

منبع : https://nipoto.com/mag/trump-promises-to-release-silk-road-founder-ross-ulbricht-if-re-elected

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن