جزئیات واضح و بی طرفانه درباره کاناپه بادی (بدون همه هیپ)

علاوه بر امکان حمل و نقل راحت با باربریهای دایر در سطح کشور و انتخاب از تمامی شهرها، فروشگاههای اینترنتی به د

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

علاوه بر امکان حمل و نقل راحت با باربریهای دایر در سطح کشور و انتخاب از تمامی شهرها، فروشگاههای اینترنتی به دلیل هزینههای پایین و فروش به صورت مستقیم با قیمت کمتری نسبت به بازار میفروشند. کاناپه های بادی بر اساس سایز و جنس الیاف خود قیمتهای مختلفی دارند که کاناپههای خارجی نسبت به ایرانی هزینه بیشتری باید پرداخت کرد. تختخوابهای ایرانی با توجه به کیفیت و مرغوبیت عالی، قیمت مناسبتری نسبت به کاناپههای خارجی دارند. بسیاری از مشتریان به این دلیل به سمت کاناپههای بادی روی میآورند که با خرید کاناپه بادی تختخواب شو میتوانند از آن به چندین منظور استفاده کنند. با خواندن بازخوردهای مشتریان به راحتی متوجه خواهید شد که شرکت اینتکس یکی از بهترین برندهای تولید کننده محصولات بادی و کاناپه بادی است. این محصول در قالب یک کاناپه طراحی شده است که به شما این امکان را میدهد تا در صورت نیاز با یک حرکت ساده آن را به تخت تبدیل کنید. با وجود این ویژگی کمترین میزان فضا اشغال میشود و در عین حال شما دو وسیله کاربردی را در اختیار خواهید داشت. بسیاری از افراد با مشکلات کمبود جا در خانه یا اتاق خود سروکار دارند و به همین علت معمولا نمیتوانند از وجود یک تخت بهرهمند شوند.

Data w᠎as created  by GSA Con te nt G enerat᠎or Demoversion!

ولی این مشکل میتواند با وجود یک کاناپه بادی به راحتی حل شود. سطح راحتی و همه کار بودن کاناپه های بادی به قدری زیاد است که در مقایسه با دیگر مبلها و تختخوابها، بهترین جایگزین است. با رونق شیوههای کسبوکارهای آنلاین، امکان خرید انواع کاناپه های بادی از سراسر نقاط کشور به امری آسان تبدیل شده است. این مبل بادی جیر یکی از پر کاربردترین انواع مبل از دسته محصولات مبل بادی از تولیدات شرکت اینتکس بوده و از جنس پی وی سی طرح جیر ساخته شده است . این کاناپه بادی از سه مخزن جداگانه باد می شود و همین چند مخزنه بودن خود یک ویژگی به شمار می اید تا در زمان زخمی شدن کار همه مبل پنجر نمی شود . کاناپه بادی با قابلیت تبدیل به تخت یکی از محصولات پر طرفدار در میان کلیه ی لوازم بادی می باشد. یک شرکت معتبر در زمینه تولید لوازم بادی در ایران است. به دلیل اینکه نمایندگی اینتکس در ایران در شهر اصفهان قرار دارد به آن کاناپه بادی اصفهان هم گفته می شود. وسایل سنگین روی مبل قرار ندهید زیرا باعث فرورفتگی تشک میشود. این نشیمنگاه به گونه بر روی این کاناپه تعبیه شده اند تا اکثر نقاط بدن را فرا بگیرند.  A​rtic​le h᠎as been generated by GSA᠎ C​on᠎tent Gen​er at᠎or Demoversi on!

نکته قابل توجه دیگر این است که زمانی که بر روی مبل مینشینید پای شما باید روی زمین قرار بگیرد و ارتفاع نشیمنگاه تا زمین حداقل 50 سانتیمتر و زاویه پشتی شما با نشیمنگاه 100 درجه باشد تا به راحتی از ستون فقرات و کمر شما حمایت کند. بر روی بدنه این کاناپه بادی تخت شو تعداد 3 عدد دریچه باد تعبیه شده تا بتوانید از این طریق محصول خود را در زمانی کوتاه راه اندازی و یا جمع اوری کنید. باید به بدنه محکم چسبیده باشند. توجه داشته باشید که با انواع پمپ های باد ماشین و یا پمپ های قوی تر بدنه کاناپه را باد نکنید چرا که باعث سوراخ شدن و یا پاره شدن از روی درز بدنه میشود . در هنگام جابجایی کاناپه را بلند کنید و بر روی زمین نکشید. با در اختیار داشتن این ضمانتنامه، خیال شما بابت خرید کاناپه بادی تختخواب شو راحت میشود. استفاده از کاناپه های تخت شو اینتکس کاربرد بسیار زیادی دارند، شما در منزل می توانید در جلوی تلویزیون با خیالی آسوده و بدون ایجاد خستگی در بدن تا چند ساعت راحت به تماشای آن مشغول شوید. برخی از آنها نیز سطحی مواج دارند که با پارچه سطح آن پوشیده شده است، این قسمت های مواج باعث عبور هوا از بین بدن شما و کاناپه می شود و از عرق کردن شما جلوگیری می کند.

تحمل وزن: کاناپه ها هر کدام یک آستانه تحمل وزن دارند یعنی تنها قادر به تحمل وزنی خاص هستند. کاناپه بادی تخت شو دارای ضخامت بالایی می باشد به گونه ای که تحمل وزن تا 200 کیلوگرم را به خوبی می تواند ساپورت کند. تمامی دریچه ها دارای سوپاپ لاستیکی در داخل هستند که با پر شدن باد داخل کاناپه از پشت درب دریچه رو کاملا پوشش میدهد . فراهم کردن امکان خرید مطمئن و مورد رضایت مشتری یکی از وظایف که بر عهده هر یک از فروشگاه ها و مراکز فروش می باشد. کاناپه بادی اینتکس دو نفره و یک نفره تخت خواب شو بهترین محصول تولید شده شرکت اینتکس میباشد که در نمایندگی کاناپه بادی فروشگاه اینتکس شو خرید و فروش میشود . در واقع تمامی مراحلی که باعث میشود تا رضایتمندی و اعتماد سازی در خریدار شود. با خرید این کاناپه در واقع با یک تیر دو نشانزدهاید، هم از مزیتهای یک مبل راحتی بهرهمند میشوید و هم از امکانات و شرایط یک تخت خواب استاندارد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن