بالش بادی Money آزمایش

حاصل این دوره، سه سونات پیانوی نخستین وی (وو ۴۷) است. آثار با همراهی پیانو، شامل ۱۰ سونات ویولن، ۵ سونات ویول

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

حاصل این دوره، سه سونات پیانوی نخستین وی (وو ۴۷) است. آثار با همراهی پیانو، شامل ۱۰ سونات ویولن، ۵ سونات ویولنسل و سونات برای هورن است. جنس رویه و خروجی و ورودیها بسیار با کیفیت است. این محصول برای خواب در چادر و برای دادن آن در کیسه خواب گزینه بسیار خوبی بوده و به دلیل راحتی بالای خود از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می باشد. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا باید از بالش بادی استفاده کرد و دلیل برتری آنها بر بالشهای معمولی چیست؟ منظور از بالش بادی تشک بادی و در کل محصولات بادی چیست؟ یادتان باشد که بالش های شنی می توانند از مهرههای گردن شما در طول مسیر مسافرتی تان حمایت کاملی را به عمل آورند. همچنین میتواند فضایی را برای استراحت کوتاهمدت ماهیچههای گردن فراهم آورده مانع از ایجاد فشار وارده بر مهرههای گردن مخصوصاً مهره اطلس و افزایش سهولت گردن خون در این نواحی شود. برای همه ما پیشآمده که در طول سفر بسیار احساس خستگی و خوابآلودگی کرده باشیم اما بعد از چند دقیقه استراحت بر روی صندلی اتوبوس یا هواپیمابر اثر گردن درد و یا سروصدای اطرافیان از خواب پریده و تنها رفع خستگی نشده بلکه سردرد و کلافگی دوچندان هم به آن اضافه گردیده که باعث کاهش تمرکز و کارایی در طول روز میگردد.

برای رفع این مشکل این بسته جدا از بالش بادی گردنی مناسب برای استراحت کردن و رفع خستگی عضلات گردن داری یک چشمبند برای تاریک کردن فضا و استراحت یک جفت گوشگیر بهمنظور کاهش سروصدا است همچنین میتوانید از این چشمبند و گوشگیر در سایر مواقع استراحت و وجود سروصداهای آزاردهنده به نحوه مثبتی بهره ببرید. ابعاد این محصول برابر است با 34 سانتی متر به طول، 23 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 10 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای بالش بادی سفری می باشد. این بالش تنها 150 گرم وزن دارد و در حالت جمع شده فضای بسیار کوچکی را اشغال میکند. بسیار کم حجم و سبک و بسیار با کیفیت و راحت براتون خواب لذت بخشی رو آرزو میکنم. بالش راحت باد شو Suede نیچرهایک از طراحی ارگونومیک برخوردار است و عمر بسیار بالایی دارد. این در حالی است که بالش بادی سفری FOLD مدل TPU به صورت سه لایه ضخیم از پلی استر و TPU ساخته شده است و طول عمر بسیار بالایی دارد. تشک های بالش بالا دارای یک لایه اضافی دوخته شده به بالای تشک است. بتهوون هم از میان آنها عبور میکند و فقط کلاهش را به نشانهٔ احترام، کمی با دست بالا میبَرد.

بالش بادی یکی از پرکاربرد ترین لوازم بادی می باشد که با قیمت ارزان و کاربرد بالا توانسته بین عموم مردم محبوبیت بالایی را کسب کند. باتوجه به این که بالش های معمولی دارای وزن و حجم بسیار زیادی جهت حمل در کوله پشتی هستند , بالش های بادی محبوبیت بسیاری را در بین علاقمندان به سفر به دست آورده اند . این بالش بادی در حالت بدون باد بسیار کم حجم میباشد و به راحتی میتوان آن را درون جیب، کوله و کیف قرار داد. بسیار کم حجم , سبک , قابل حمل , گارانتی و خدمات پس از فروش , چسب تعمیرات ( مقطعی ) بالش بادی , قیمت ارزان , با کیفیت , ضد آب میباشد . بالش بادی رنگی با کد 68676 محصول اینتکس با ابعادی به طول 43 سانتیمتر , عرض 28 سانتیمتر , ارتفاع 9 سانتیمتر و وزن بسته بندی 300 گرم یکی دیگر از تولیدات شرکت اینتکس است که از طرفداران بسیاری برخوردار میباشد و در 4 رنگ صورتی , نارنجی , سبز , آبی تولید و به بازار عرضه گردیده . A rt ic᠎le h᠎as  been g ener ated  by GSA Content G᠎en er ator D᠎emoversi᠎on .

ابعاد آن برابر با (طول: 34 سانتی متر ، عرض: 23 سانتی متر ، ارتفاع: 10 سانتی متر) بوده که و با وجود داشتن ارتفاع 10 سانتی متری خود از فشار وارد شده به گردن و سر جلوگیری خواهد کرد. طراحی و ساختار بدنه به گونه ای بوده که قسمت میانی آن کمی گود طراحی شده تا هنگام قرار گرفتن سر در این قسمت احساس بسیار راحتی داشته باشید. که این ابعاد در حالت باد شده می باشد و در حالت بدون باد فضای بسیار کمی را اشغال میکند که به راحتی می توانید آن را در کیف، کوله پشتی و یا در هر مکانی قرار دهید، البته شایان ذکر است که برای حمل آسان این محصول یک عدد کیف نیز بر روی آن تعبیه شده است. در زمان بسیار کمی میتوانید این بالش را با پمپ سوزنی , پمپ دستی , پمپ پایی , پمپ برقی و یا فندکی شرکت های اینتکس و بست وی پر و خالی کنید .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن