این است بیش از حد ثبت آگهی تبلیغاتی نه اغلب دیده می شود، اما این است چرا این خواسته است

کمپین اپلیکیشن App: تبلیغات نصب اپلیکیشن به این منظور ایجاد شده تا توسعه دهندگان برنامه های موبایلی این امکان

توسط مدیر سایت در 19 اردیبهشت 1402

کمپین اپلیکیشن App: تبلیغات نصب اپلیکیشن به این منظور ایجاد شده تا توسعه دهندگان برنامه های موبایلی این امکان را داشته باشند تا غیر از روش ارگانیک، روش دیگری برای افزایش نصب برنامه خود در اختیار داشته باشند. تبلیغات برای یک برند، محصول یا کسب و کار می تواند به روش های مختلفی انجام شود. سایت ثبت آگهی یار ورک در زمینه معرفی کسب و کارهای خانگی و تبلیغ مشاغل خانگی و سایر مشاغل آنلاین فعالیت میکند و یک بستر مناسب برای نمایش گذاشتن کسب و کاری که دارید فراهم کرده است. این نمودگارها ممکن است شکل گفتاری، نوشتاری، تصویری یا موسیقیایی بگیرد». این گزینه زمانی مفید خواهد بود که بخواهید تبلیغ و برند خود را در معرض بیشترین مشتری احتمالی قرار دهید. زیرا سایت های دیگر علاوه بر این که رتبه مناسبی ندارند، میزان بازدید پایینی نیز دارند و تبلیغات انجام شده در آنجا در معرض دید تعداد کمتری بازدیدکننده قرار می گیرد.

کاربران سامانه ایران فایل امکان ثبت ملک خود را برای فروش یا اجاره بصورت آگهی دارند و تبلیغات نامربوط به مسکن و صنعت ساختمان بر روی سامانه ایران فایل قرار نمی گیرد.اضافه کردن مطالب، عکس در آگهی ها می بایست فقط در ارتباط با موضوع آگهی ملک باشد. به نظر می آید این تبلیغ موقعی بالاترین تاثیر را می تواند داشته باشد که کاربری که از سایت ایران فایل بازدید می کند قصد اجاره آپارتمانی مسکونی و با متراژی نزدیک به 90 متر (با تغییرات مثبت و منفی 10%) ، بودجه ای در همان حدود و مناطق مشابه داشته باشد. این گزینه زمانی مفید خواهد بود که بودجه ای در اختیار دارید و می خواهید به طور مستمر به مشتریان احتمالی دست پیدا کنید و زمان لازم برای مدیریت زمان را ندارید. ایران فایل مى تواند با به روز کردن قوانین درج آگهی در هر زمان این قوانین را مورد تجدید نظر قرار دهد. کمپین دیسپلی به تبلیغ دهنده اجازه میدهد آگهی خود را در قالب یک بنر در سایت ها و اپلیکیشن های معتبر از نظر گوگل ایجاد کند. I’ll manually set my bids for clicks (تنظیم دستی مزایده برای کلیک) : این گزینه به شما اجازه میدهد ماکزیموم CPC را برای هر کلمه کلیدی انتخاب کنید.

Display ad builder ابزاری بر روی گوگل است که به شما اجازه خواهد داد تبلیغ خود را ایجاد کنید و از میان قالب ها و تصاویر آماده یکی را به دلخواه انتخاب نمایید. علاوه بر هزینه هایی که دارند به صورت غیر هدفمند به مخاطبان توزیع می شوند و احتمال اینکه این افراد دقیقا به دنبال جستجوی نیازمندی خود در آگهی شما باشند بسیار اندک است. در ادامه گزینه هایی که میتوانید به هنگام انتخاب شبکه و دستگاه داشته باشید را با هم مرور می کنیم. این بدان معنا است که آگهی ها ی ارسالی توسط آگهی دهنده در کلیه صفحات نمایش داده نمی شود و نمایش آگهی منوط است به کاربری که در حال جستجو و یا مرور سایت ایران فایل است که درخواستی شبیه آگهی مورد نظر داشته باشد. در نظر گرفته می شود تا سیستم بصورت اتوماتیک و خودکار با تطابق نوع آگهی و درخواست کاربر و صفحه ای که کاربر در حال مرور و یا جستجو است هوشمندانه ترین پیشنهاد را با آنها دهد تا بالاترین میزان تاثیر را بر روی کاربران داشته باشد. تنها زمانی هزینه پرداخت میشود که فردی بر روی تبلیغ شما کلیک کند. ثبت آگهی رایگان این مزیت را دارد که شما براحتی و بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید آگهی خود را به مخاطبان هدفی که دقیقا به دنبال آگهی شما جستجو می کنند نشان دهید.

این سایت آگهی برخلاف دیگر سایت های رقیب ظاهر مناس و جذابی ندارد اما در عین حال رتبه خوبی در میان سایت های ایرانی دارد. این سامانه با اتصال به سامانه ثبت احوال برای اتباع ایرانی و سامانههای دیگر از جمله نیروی انتظامی، سامانه پژواک، اداره گذرنامه برای اتباع خارجی، هویت ایشان را بررسی و در صورت تأیید اجازه انتقال مالکیت یا مالکیت سیم کارت جدید را خواهد داد. AdWords will set my bids to help maximize clicks within my target budget: این گزینه به ادوردز اجازه می دهد CPC را برای کلمات کلیدی شما تنظیم نماید و در عین حال بودجه تان را به گونه ای مدیریت کند که بیشترین کلیک را برای هر روز دریافت نماید. با این حال رشد شیپور باعث شد این سایت پربازدید تبدیل به سرویس ثبت آگهی رایگان شده و در آن آگهی های مختلفی در زمینه های مختلف ثبت شده و کاربران برای دریافت نیاز های خود و یا ارائه خدمات خود از آن استفاده نمایند. به علاوه این که سئوکاران و افرادی که تلاش می کنند سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنند هم از این قابلیت بهره مند می شوند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد این سایت بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن