6 نکات درباره قایق بادی می‌خواهید می دانستی پیش از

تعداد بیشتری از قایق ها قابلیت نصب موتور برقی و یا موتور بنزینی را دارند و به وسیله کیت نصب که با چوب و یا فا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

تعداد بیشتری از قایق ها قابلیت نصب موتور برقی و یا موتور بنزینی را دارند و به وسیله کیت نصب که با چوب و یا فایبر گلاس ساخته شده بر روی قایق بادی متصل میشوند ، حجم کم و وزن سبک که جا به جایی را آسان تر , تنوع بالا و پرتابل بودن محصول , خدمات پس از فروش و گارانتی و ضمانت نامه شرکتی , تعمیرات و پنچر گیری به وسیله چسب قطره ای و وصله مخصوص پنچر گیری قایق بادی , تست سلامت و استاندارد های اروپا و آمریکا از دیگر خصوصیات این محصول است . شیوهٔ دیگر تنظیم فشار هوای داخل به کار گیری تفاوت دمای درون و بیرون است. همچنین علاوه بر این ها، لایه ای از فایبر گلاس نیز به کار گرفته شده است. قسمت های آلومینیومی و فایبر گلاس که در کف قایق قرار میگیرند به صورت تیکه های مربع شکل جدا از هم و یا به صورت تا شو هستند که قبل از باد کردن قایق باید در قسمت کف قرار بگبرند و بعد بدنه قایق را باد کنید و چنانچه بلعکس این کار انجام شود به سختی در جای خود قرار میگیرد و به قایق بادی صدمه میبیند .

فروش قایق در مدل های حرفه ای کف فایبر گلاس ، کف آلومینیومی و پارویی ، موتوری مخصوص آتشنشانی و غریق نجات ، آماتور ویژه قایق رانی و آموزش قایق سواری ، قایق شکاری مخصوص ماهیگیری و شکار در تالاب ها ، تفریحی جهت گردشگری و تفریح خانوادگی در آب های مختلف ، پژوهش و تحقیق درباره آبزیان و گیاهان آبی ، قایق بادی مخصوص استخر پیش ساخته و استخر های بتنی خانگی با قیمت ارزان به صورت عمده و جزئی توزیع مینماید . این پارک آبی در دسته تفریحات کیش لوکس قرار می گیرد، اما می توان آن را از تفریحات آبی جزیره دانست که دارای امکانات موج سواری می باشد و دیگر مزیت های این چنین، نام آن را در ایران و جهان پر آوازه کرده است. البته که این کشتی ها جزء تفریحات آبی و یا غیر آبی قرار نمی گیرند و همچنین نمی توان آن ها را در دسته تفریحات کیش مهیج نیز دانست.

Content was generated by GSA C onte nt Gener​at or Dem​over᠎si​on!

محصول مورد نظر دارای پمپ باد می باشد تا بتوان به سرعت بدنه را باد کرد و نسبت به استفاده کردن از آن اقدام نمود.در نتیجه نحوه راه اندازی آن آسان می باشد و می توان در مدت زمان کم بهترین محصول را به دست آورد. امروزه مدل های مختلفی از این قایق ها در بازار وجود دارد که قایق بادی اینتکس یکی از بهترین و باکیفیت ترین انواع آن ها می باشد. یکی دیگر از بهترین جنگ های شبانه کیش، جنگ شبانه ستاره رنگارنگ کیش است. کشتی تارا کیش دارای عنوان چهار ستاره است که همانند دیگر کشتی های تفریحی در جزیره، برنامه های مهیجی برای شما عزیزان برگزار می کند. در صورتی که این قایق ها برای افراد بزرگسال مناسب باشد، به آن ها قایق بادی کایاک گفته می شود. اسنورکلینگ در واقع همانند غواصی است، با این تفاوت در غواصی فرد به طور کامل به عمق آب سفر می کند، اما در این تفریح، افراد به طور کامل زیر آب نمی روند و قسمتی از سر آن ها بر روی آب با یک لوله هوا کش باقی می ماند.

این لایه از فایبر گلاس از سر خوردن شما در قایق جلوگیری می کند. با تکان خوردن و شیرجه می توانید حرکات نمایشی مانند دلفین ها را بر روی آب انجام دهید و به زیر آب نیز بروید. علاوه بر این ها، قایق بادی های دو نفره، سه نفره، چهار نفره و پنج نفره نیز تولید می شود. علاوه بر این موارد محصول دارای پارو نیز می باشد که به نوبه خود در زمان استفاده از محصول نقش مهمی را ایفا می کند. علاوه بر ظرفیت، جنس چادر مسافرتی برای طرفداران این محصول بسیار حائز اهمیت است. از آنجایی که قیمت پایینی دارند، برای ساخت آنها از مواد درجه یک استفاده نشده است. افرادی که به ورزش قایقرانی علاقه دارند، می توانند با استفاده از قایق بادی اینتکس لحظات بی نظیری را تجربه کنند. به همین خاطر است که علاقه مندان قادر هستند در تمامی آب ها حتی آب های خروشان نیز سرعت و شتاب زیادی داشته باشند و از آن لذت ببرند. توجه داشته باشید که موتور مناسب قایق خود را خریداری کنید و حتما قبل از خرید از کارشناسان و متخصصین در نمایندگی رسمی قایق بادی در ایران سایت شاپ اینتکس مشاوره کنید . قایق بادی اینتکس و خرید و فروش و قیمت انواع قایق های بادی اینتکس کایاک 1 نفره ، سیهاوک ۲ نفره ، چلنجر ۳ نفره ، مارینر ۴ نفره ، اکسکروشن ۵ نفره ، جیمینی 6 نفره برند بست وی و intex حرفه ای با بدنه چند لایه در نمایندگی قایق بادی اینتکس و مرکز فروش محصولات بادی در ایران و تهران مرزداران سایت شاپ اینتکس با کمترین قیمت به فروش میرسد .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن