10 مدل بهترین عینک شنا

عملکرد عینک شنا به این صورت است که یک مهر و موم محکم در اطراف چشم شما ایجاد کرده تا به جلوگیری از نفوذ آب به

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

عملکرد عینک شنا به این صورت است که یک مهر و موم محکم در اطراف چشم شما ایجاد کرده تا به جلوگیری از نفوذ آب به چشم شما کمک کنند. زیرا باعث افزایش عمر آنها میشود و کیفیت و عملکرد آنها حفظ میشود. باز کردن چشمان در زیر آب یا شنا کردن با چشمان باز می تواند باعث ایجاد درد یا سوزش شود. این نوع از عینک های شنا، کمی ضخیم هستند که هنگامی که قاب آن بر روی چشم قرار می گیرند بر روی پوست اطراف حدقه چشم مکش کمی ایجاد می کند که سبب راحتی شناگر می شود ولی از آنجایی که از درزگیر چندان مناسبی در پوشش دور چشم برخوردار نیستند موجب نفوذ آب به داخل عینک و تشکیل بخار در شیشه عینک می شود. ویژگی مهم این عینک ها راحتی آن در چشم است، زیرا در ساخت آن از واشر های لاستیکی استفاده شده و این خود موجب میشود فشار کمتری بر روی چشم ها وارد کند. استفاده از این نوارهای سیلیکونی مزایای دیگری نیز دارد و آن هم اینکه از آسیب رساندن امواج آب به عینک جلوگیری میکند. در این شرایط برای کمک به بهبود چشمها، لازم است مقداری قطره درون چشم خود بریزید تا به آبرسانی و جلوگیری از خارش چشم کمک کند.

گردش خون را بهبود میبخشد. کاهش وزن، از بین بردن استرس، افزایش عزت نفس و خودباوری، کمک در بهتر شدن خلق و خوی و احساس بهتر، توانمند کردن عضلات و ماهیچهها، بهبود خواب، کاهش فشار مفصلی در حین ورزش، عدم احساس گرمای حاصل از ورزش و دوری از تعرق، تقویت دستگاه گردش خون، جلوگیری از ابتلاء به بیماری دیابت نوع دوم و کاهش فشار خون و کلسترول خون از نتایج شنای مستمر است. عینک شنای وی کی اسپرت کد 3117 یکی از بهترین عینک شنا موجود در بازار است. از همین رو هیچگونه آسیبی به چشمان شما وارد نمیکند. عینک شنا مدل اکوا محصولی زیبا و درجه یک بوده که میتواند به خوبی از چشمان شما محافظت کند. عینک شنا فری شارک مدل YG-1500 جزء محصولات باکیفیت این برند شناخته میشود. جنس ماده تشکیل دهندهی لنز عینک طبی شنا نمره خور، پلی کربنات است. لنزهای پلی کربناتی به کار رفته در این عینک به شما کمک می کند تا در زیر آب تمام شرایط را به خوبی تماشا کنید.

با کمک این عینک، به راحتی در دریا و استخر شنا کنید. آب استخر و آب دریا می تواند باعث خشک شدن پوست و حتی چشمان شما شود. در دوران حاملگی شنا باعث تقویت عضلات کمر و شکم میگردد و این باعث یک زایمان خوب و سالم میشود. درگیر بود. همچنین این دوران با انقلاب فرانسه نیز مقارن شد. همچنین میتوانید آنها را تشویق کنید که از عینک در حمام یا وان حمام استفاده کنند. بهترین عینک شنا بهگونهای هستند که استفاده از آنها هنگام شنا مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت. همچنین اگر بتوانید از اسپریهای ضدبخار عینک شنا استفاده کنید، دید شما در استخر بسیار بهتر خواهد شد. همچنین بند این عینک شنا قابل تنظیم نیز می باشد. آنها همچنین به افزایش کنتراست ها بدون تحریف رنگهای واقعی کمک میکنند. اگر نگاهی به صحبتهای شناگران مبتدی، حرفهای و مبتدی بیندازیم، میبینیم همهی آنها استفاده از عینک را توصیه میکنند. بدون شک مهمترین دلیل برای استفاده از بهترین عینک شنا، محافظت از چشمان شماست.

مهمترین ویژگی این عینک وزن مناسب آن است که تنها 40 گرم میباشد. اما اینجا قصد داریم 5 دلیل اصلی را مورد بررسی قرار دهیم که شما را متقاعد میکند تا از عینک شنا استفاده کنید. اگرچه ممکن است گاهی اوقات باعث زخم شدن اطراف چشم شوند، اما مزایای آن بهگونهای است که تنها میتوان گفت استفاده از آن ضروری است. استفاده از عینک می تواند آنها را تشویق کند در استخر حضور پیدا کنند. لذا میتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. لنز آبی و بنفش (صورتی/بنفش): لنزهای آبی و بنفش در شرایط نوری کم تا متوسط از تابش نور بالقوه محافظت می کنند. امروزه استفاده از عینک شنا برای هر شناگر و دوستدار ورزشهای آبی در جهان تبدیل به یک اصل مهم و حیاتی شده است. در پایان مطلب نیز به بررسی انواع عینکهای شنا پرداختیم و با مدلهای مختلف آن آشنا شدیم و متوجه شدیم که برای استفادههای معمولی و تفریحی، استفاده از عینکهای تفریحی و سوئدی انتخاب بسیار مناسبی است. احتمالا در پایان روز متوجه خواهید شد که چشمانتان قرمز، خشک، خارش دار و تحریک شده است. این کار می تواند به آنها کمک کند تا متوجه شوند که عینک به دور نگه داشتن آب از چشم آنها کمک می کند.  Article has ᠎been gen erat ed wi th the he᠎lp of  GS A Cont ent  Gene᠎ra​to᠎r  DE᠎MO᠎.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن