⓿ مهمترین و در عین حال ساده ترین مباحث هر فصل شیمی کنکور⓿

سالار احمدی مشاور ارشد حرف آخر هم از مشاوران محبوب این مجموعه هستند که خود نیز با کمک محصولات آموزشی این موسس

توسط HEYDARINEWS در 19 دی 1399

سالار احمدی مشاور ارشد حرف آخر هم از مشاوران محبوب این مجموعه هستند که خود نیز با کمک محصولات آموزشی این موسسه پیش رفته اند و به صورت کامل برروی منابع آموزشی حرف آخر تسلط دارند و از این رو کمک شایانی به دانش آموزان می کنند. آقای محسن احمدی آذر مشاور با سابقه و محبوب حرف آخر هستند و همچنین از مشاوران رتبه برتر حرف آخر نیز محسوب می شوند که در حال حاضر در رشته فیزیوتراپی در اینجا حال تحصیل هستند. همچنین می توانید واژه “مشاور خدایی” را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید تا یک جلسه مشاوره رایگان نیز از ایشان دریافت کنید. با کمک لیست مشاوران حرف اخر که در زیر مشاهده می کنید می توانید نظرات را در مورد آن ها بدانید و با رزومه این افراد هم آشنا شوید و برای تهیه محصولات و مشاوره با آن ها در ارتباط باشید. سلام دوستان خوبم وقتتون بخیر امیدوارم که بهترین شرایط رو داشته باشید و به دنبال کسب بهترین ها باشید.

خب دوستان خوبم وارد بحث اصلی خودمون شدیم رفته رفته ویژگی های بهترین استاد دین و زندگی در ایران رو معرفی میکنیم اما اول باید با ویژگی های بهترین استاد و یا بهترین مدرس دین و زندگی کنکور آشنا شویم؛ اصلا ملاک شما برای انتخاب یک نفر به عنوان بهترین مدرس دین و زندگی چیست؟ فصول مهم شیمی در کنکور برای داطلبان نظام قدیم فصل یک و دو میباشد که فصل های آسان شیمی کنکور ویا فصل های پر تست شیمی کنکور محسوب میشوند و عنوان آن ها سنتیک و تعادل شیمیایی میباشد. موسسه حرف آخر یک هدیه ویژه و رایگان برای شما دارد با نام پکیج 5 روز با حرف آخر که شامل 20 درصد از کل محتوای آموزشی این مجموعه می باشد. در ویدیو بالا تمامی مطالبی که در این مقاله وجود دارد از جمله اهمیت شیمی در کنکور رشته تجربی و ریاضی، عملکرد داوطلبان در پاسخ دادن به سوالات کنکور، دسته بندی مباحث شیمی کنکور و معرفی آسانترین فصل های شیمی کنکور و همچنین ارائه راهکار هایی برای پوشش نقاط ضعف در مطالعه شیمی کنکور به صورت گسترده تر برای شما توضیح داده شده است. در شیمی سال یازدهم هم از سه فصل موجود باز هم فصل یک و دو را برای مطالعه به عنوان مباحث اسان شیمی در کنکور سال یازدهم پیشنهاد میکنم؛ البته به یاد داشته باشید افرادی که حفظیات قوی دارند میتوانند فصل سه را نیز مطالعه کنند اما این فصل های اسان شیمی کنکور یازدهم که پیشنهاد دادم از بر اساس نظر سنجی اکثریت انتخاب شده است.

به یاد داشته باشید چنین وضعیتی در پاسخگویی باعث ایجاد انحراف معیار میشه و تاثیر و اهمیت دین و زندگی رو چند برابر میکنه. دین و زندگی برای داوطلبان نظام قدیم از 500 صفحه کتاب درسی ؛ 42 درس ، حدودا 320 آیه تشکیل شده است و هر آیه به طور میانگین سه پیام دارد که واقعا یادگیری چنین حجمی کار سختی است با توجه به این که دین و زندگی هم درس فراری میباشد. برای مطالعه زیست دو سبک از نظر من آموزش زبان کنکور وجود دارد. شیمی کنکور علاوه بر اینکه به سه پایه دهم و یازدهم و دوازدهم تقسیم میشود، تقسیم بندی دیگری هم دارد که اکثرا از آن بی خبر هستند. اما مطالعه به ترتیب فصل های ترکیبی زیست شناسی نظام جدید سلیقه ای است و انجام این کار را به خود شما خواهیم سپارد که به ترتیب فصل های ترکیبی زیست کنکور بخوانید یا به ترتیب پایه. بهترین مدرس شیمی ایران از دید رتبه های برتر و مشاورین چه harfeakhar کسی است ؟

سومین ویژگی بهترین استاد دینی کنکور رضایت داوطلبان است؛ هر کسی میتواند خودش را به عنوان ” بهترین ” معرفی کند اما مهم این است که که بقیه هم او را قبول داشته باشند پس فردی میتواند بهترین مدرس دین و زندگی باشد که داوطلبان هم از او راضی باشند. در پاسخ همانطور که در بالا هم اشاره شد کسی میتواند بهترین یا تک باشد که روش منحصر به فردی داشته باشد و در دین و زندگی استاد یوسفیان پور هم همینطور است. استاد علیرضا یوسفیان پور استاد جوان به عنوان بهترین مدرس دین و زندگی کنکور ایران لقب گرفته است . خانم حدیث قمری دانشجوی دکتری فیزیولوژی و جزو مشاورین ارشد موسسه حرف آخر هستند که داوطلبان رضایت زیادی از ایشان داشته اند و مشاوره منحصر به فردی به داوطلبان ارائه نموده اند. خانم دنیا مرادی مشاور ارشد حرف آخر هم مانند خانم بینظیر عزیزی جزو مشاورین ارشد حرف اخر می باشند که در حال تحصیل در رشته دامپزشکی نیز می باشند و در مدت فعالیت خود تا کنون رضایت دانش آموزان خود را کسب کرده اند و تجربیات بسیار عالی خود در زمینه مشاوره را در اختیار دانش آموزان قرار داده اند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت تاثیر زیست در کنکور.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن