چگونه اولین کارخانه خود را بخرید؟

چگونه اولین کارخانه خود را بخرید؟خرید یک کارخانه ایده آل در شرایط حاکم بر بازار می تواند چالش برانگیز باشد ، ب

توسط HEYDARINEWS در 20 آذر 1399

چگونه اولین کارخانه خود را بخرید؟

خرید یک کارخانه ایده آل در شرایط حاکم بر بازار می تواند چالش برانگیز باشد ، بنابراین پایبند بودن به چک لیست خریدار راهی موثر برای جلوگیری از تصمیمات عجولانه است که می تواند شما را در اوقات فراغت در آینده پشیمان کند.

با دقت سنجیدن عوامل کلیدی ارزش تلاش را دارد زیرا کارخانه هایی با ویژگی های صحیح می توانند سرمایه گذاری مثمر ثمری باشند. بخشهایی از شهرک صنعتی چهاردانگه نرخ کمتری را تجربه می کنند که عمدتا ناشی از کمبود زمین برای مکانهای جدید صنعتی است ، اما این موضوع علاقه خریدار را محدود نکرده است.


خرید املاک صنعتی  به ویژه کارخانه در شهرک های صنعتی اطراف تهران و سایر نقاط کشور طی 12 ماه منتهی به ماه مه 2019 از روند طولانی مدت رشد کرده اند ، نویسنده در گزارش اخیر خود در یادداشت های چشم انداز صنعتی خرید کارخانه را آورده است.

تصمیم گیری در مورد اینکه آیا در مقابل خرید یک محصول تصمیم گیری می شود ، بر اساس عوامل مختلفی از جمله هزینه هر یک از گزینه ها ، این که آیا محصول از سایر فروشندگان در دسترس است ، تخصص و منابعی که تجارت شما در هنگام تولید دارد ، و آیا پول کافی برای خرید دارید.

تجزیه و تحلیل خرید کارخانه

اگر مشاغل مبتنی بر محصول جدیدی را شروع می کنید ، با تصمیمات مهمی روبرو خواهید شد. یکی این است که آیا کارخانه ای را که می خواهید بفروشید در مقابل خرید کنید؟ برای تصمیم گیری ، مشاغل تجزیه و تحلیل خرید یا خرید را انجام می دهند ، که به آنها کمک می کند تا تعیین کنند کدام روش برای محصولات محصولی که به فروش می رسند مقرون به صرفه است.

تجزیه و تحلیل خرید یا خرید باید برخی یا موارد زیر و همچنین سایر فاکتورهای منحصر به فرد در تجارت خاص شما را سنجیده باشد:


هزینه: سایر مواردی که در نظر گرفته می شود ، این اغلب عامل تعیین کننده خواهد بود. برای اینکه بتوانید هزینه های خرید در مقابل خرید کالاهای خود را تعیین کنید ، می خواهید برآورد دقیق دریافت کنید.

در دسترس بودن: واقعیت این است که ، در بسیاری از موارد ، شما گزینه خرید کالا را ندارید. اگر چیزی منحصر به فرد می فروشید یا آنچه را که خریداری می کنید ، تولید کننده ای نیاز به سفارشی سازی دارد که هزینه آن بسیار گران باشد ، این تصمیم به نفع ساخت محصولات خود است.

تخصص: ممکن است شما محصولی عالی داشته باشید که بخواهید بفروشید ، اما شخص دیگری این مهارت را دارد که آن را کنار هم قرار دهد. اگر ماهها صرف تلاش و در نهایت عدم موفقیت در ایجاد محصول خود کنید ، با خرید آن هر پولی را که پس انداز کرده اید از دست می دهید.

منابع: اگر قبلاً به افراد ، امکانات و تجهیزات لازم برای تولید محصولات خود دسترسی ندارید ، باید هزینه های اضافه کردن این منابع را در مقابل خرید اقلام از شرکتی که قبلاً این موارد را دارد ، در نظر بگیرید. .

پول نقد موجود: واقعیت این است که انجام یک خرید بزرگ از قبل هزینه زیادی دارد. مهم است که مطمئن شوید سرمایه لازم برای خرید محصولات را دارید یا می توانید بدست آورید. اگر بتوانید هفته ای 100 مورد را در دفتر خانه خود کنار هم قرار دهید ، ممکن است بتوانید شروع به جمع آوری سفارشات کنید و آنقدر بفروشید که پول را کنار بگذارید تا کارمندان را اضافه کنید و فضای کارخانه را با رشد تجارت خود خریداری کنید.

اکنون سوال اصلی این است که در واقع تنها مشکل عمده هنگام خرید کارخانه برای شروع کار ، کمبود سرمایه است که حتی مردم نمی توانند به فکر خرید یک کارخانه ارزان باشند و در برخی موارد هزینه پایین شروع چنین شغلی بسیار زیاد است. خطر. بیشتر افراد تصور می کنند ساخت کارخانه برای افراد خاص است یا اینکه برای افرادی با سرمایه کم ، مثلاً چند صد میلیون سرمایه گذاری در تولید یا حتی مراجعه به یک خریدار ارزان کارخانه ، اصلاً منطقی نیست. ( منبع : عبدوس نیوز )

مزایای استراتژی "ساخت"

غالباً ، تصمیم گیری در مورد تولید محصولات شما ، بر اساس محصولی که تجارت شما می فروشد ، طبیعی است. به عنوان مثال ، اگر موردی را اختراع کرده اید که در جای دیگری وجود ندارد ، چاره ای ندارید که خودتان آن را بسازید. این یکی از بزرگترین مزایای استراتژی ساخت است - شما می توانید محصولی را ایجاد کنید که در هیچ جای دیگر قابل خرید نباشد.


مزایای دیگر استراتژی make این است که شما قادر خواهید بود از ابتدا تا انتها همه افراد سازمان خود را در معرض جزئیات تولید محصول خود قرار دهید. این مزیتی است که اگر شخص ثالثی اقلام را بسازد ، به خصوص اگر تیم شما هرگز حتی مجبور به گشت و گذار در تاسیسات تولید نباشد ، نمی توانید داشته باشید.


همچنین لازم نیست نگران برنامه ریزی یا تأمین کنندگان در پایان معامله باشید. شما بیشتر بر همه امور مسلط هستید ، بنابراین اگر قادر به انجام به موقع سفارشات فعلی نخواهید بود ، از اوایل خواهید فهمید. همچنین درک مداوم این موضوع را خواهید داشت که آیا می توانید تولید فعلی خود را حفظ کنید و چه زمانی برای ادامه کار نیاز به مقیاس بندی منابع دارید.



آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن