هدرز در واقع مانیفولد بهسازی شده است

کلا دیگه بعد از کاتالیست خیلی نباید حساس بود و مهمترینش همین هدرز و کاتالیست هست. بعد از هدرز و کت دیگه من خود

توسط HEYDARINEWS در 7 شهریور 1400

کلا دیگه بعد از کاتالیست خیلی نباید حساس بود و مهمترینش همین هدرز و کاتالیست هست. بعد از هدرز و کت دیگه من خودم خیلی ایده ای ندارم اما hks برندی هست که مطمئنا کسی رو پشیمون نمیکنه. هدرز همین HKS عالیه چون هم علی عزیز برامون میارن و هم دسترسی به JDL یا Nameless کمی سخت هست . این سوپرشارژ GT کمپانی HKS به صورت کیت کامل وارد شده و نکته قابل توجه اینجاست که این کیت برای E46 بوده است و با هنر دستان ایرانی به تمیزی هرچه تمام تر بر روی E36 ست شده است و اینجاست که هنر ایرانی خود را نشان می دهد و شما این نکته را در نظر داشته باششد که این خودرو خودرویی کم نیست و کارهایی که بر روی آن صورت گرفته است در حد بین المللی است، این کیت استیج دوم است که در ایران بهینه سازی شده است و متخصصان ایرانی توانسته اند تا فشار بوست بیشتری را از این سوپر شارژ بگیرند. این مقدمه ای بود جهت معرفی کردن پیشرانه S54 B32 ولی این خودرو قلب تپنده S54 را در کنار تیونینگ KMS دارد تا قدرتی علاوه تر از داستان استاندارد داشته باشد و همه اینها در کنار ست کردن یک سوپر شارژر قدرتمند دیگر تمام می شود، پیشرانه این خودرو کار تیونر معروف KMS بوده است و پس از آن هم در ایران با یک کیت سوپر شارژ HKS Active Auto Werke کار قدرت این خودرو به نهایت خود رسیده است.

خودتان قضاوت کنید پیشرانه ای که در حالت استاندارد بیش از 100 اسب بخار برای هر لیتر قدرت در نظر گرفته است باید تکنولوژی بالایی داشته باشد، اتصال دهنده های آن همه از استیل فورجد می باشند و پیستون های آن هم آلومینیوم قالب گیری شده اند که با گرافیت Coat شده اند، و از دیگر مزایای آن باید به قابلیت بالای آن برای بهینه سازی یاد کرد طوری که با ست کردن یک سیستم اگزوز و نصب یک کیت هواکش قدرت آن به طور محسوس افزایش می باشد، در سال 2001 هم S54 به عنوان بهترین پیشرانه با تکنولوژی جدید در دنیا معرفی شد و از همان سال تا سال 2004 همه ساله در لیست 10 پیشرانه برتر دنیا بود، این ها خود سرآغاز قدرت نمایی این قلب تپنده بی ام و بودند، و نکته ای دیگر اینکه علاوه بر خانواده بی ام و S54 بر روی خودروی بسیار منحصربفرد Wiesmann MF3 هم ست آپ خرید هدرز پراید شده است. حالا در این خودروی سدان را باز می کنیم تا ببینیم این خودرویی که در نمای ظاهری کامل بود داخلش هم به مانند ظاهرش است یا خیر، ابتدا پس از باز کردن در خودرو چشممان به رکاب می افتد و نوشته برجسته آلومینیومی AC را می بینیم پس از آن چیزی که بیش از همه چشم نوازی می کند صندلی های فابریک M3 E36 می باشد که 3 خط زیبای ///M را هم بر روی آن می بینیم و این برای ما علاقه مندان به این برند انرژی بخش است، پس از آن کف پاهای این اتومبیل را باید اشاره کردند که آنها هم نوشته M3 را به خوبی به رخ می کشند کیلومتر شمار خودرو هم M3 می باشد، نمایگرهایی که درون خودرو به صورت 3تایی کنار هم قرار دارند فشار بنزین - دمای آب و روغن را نشان می دهند و به مارک Stewart Warner می باشد.

بلوک سیلندر این خود از آلومینیوم ساخته شده است، و در بهترین وضعیت که برای M3 CSL می باشد 355 اسب بخار قدرت دارد اما مدل CSL به طور محدود تولید شده است اما پس از آن 343 اسب بخاری S54 دیگر از باقی قوی تر است، این پیشرانه قدرتمند تا دور موتور 8000 دور می خورد و دو تا هم ونوس دارد و وزن آن هم 148 کیلوگرم می باشد، این پیشرانه 6 یلندر خطی به حجم دقیق 3246 سی سی یا 198 اینچ مکعب می باشد، قطر سیلندر در کورس پیستون این پیشرانه 24 سوپاپ 91×87 mm می باشد. هنگام خرابی این رله خودرو استارت می خورد ولی روشن نمی شود. تعیین انرژی مصرفی ویژه آسیاب کود گاوی مرطوب با استفاده از .هدف از این مطالعه تعیین انرژی مصرفی ویژه آسیاب کود گاوی مرطوب در سه سطح محتوای رطوبتی کود گاوی شامل 35، 40 و 45 درصد (برمبنای تر) و سه سطح سرعت دورانی واحد کوبنده شامل 150، 200 و 250 دور بر دقیقه با استفاده از دستگاه خردکن می باشد.چرخ فوق العاده مرطوب 1 5 لیتر و قیمتچرخ فوق العاده ریز چرخ فوق العاده مرطوب 1 25 لیتر قیمت چرخ های بزرگ و خمیده، حرکتی فوق العاده نرم و پایدار را فراهم کرده است.

خودرو نیز از این قاعده مستثنا نبوده و سهل انگاری در امر نگهداری اتومبیل حتی می تواند به قیمت جان مالک و سرنشینان آن تمام شود و تنها با رعایت چند نکته جزئی می توان از بروز خسارات مالی و جانی، جلوگیری کرد. با توجه به جنس آلیاژ و نوع خودرو، هدرز نیز قیمت متفاوتی میتواند داشته باشد. داخل خودرو نیز دستخوش تغییرات قرار گرفت از جمله طراحی جدید داشبورد و صندلیهای راحتتر. اما در طراحی و ساخت یک هدرز حرفه ای و کارا بر خلاف نصب آن به هیچ وجه ساده نمی باشد . در اینجا از سیستم فورلینک(4 اتصاله) استفاده شد که برای آن نمی شد به شاسی این اتومبیل وصل گردد. در مورد اون تصویر تعمیرگاه و انبار یدکی ..آنجا همان کلوپ معروف اتومبیلهای آمریکایی متعلق به اقای هادی نیکپور است که سایت هم دارند..آنجا انواع تعمیرات و بازسازیهای کاملا حرفه ای انجام می دهند و واقعا از نظر هنرمندی و درجه کیفیت بالاترین امتیاز را میشه به انها داد.. خوب بله من بيشتر الان در مرحله شناسايي و شناخت هستم.بايد شرايطو بسنجم ،هزينه هارو مشخص كنم و در مرحله آخر تصميم گيري انجام بگيره. این کیت به روی خود ریل سوخت جدید- سوزن های بهتر و بزرگ تر- پولی های بسیار خوب و مقاوم با اندازه مناسب برای گرفتن بوست بیشتر- کیت اینتر کولر- فیلتر ریسینگ سبز رنگ برای راندمان بالاتر- منیفولد Dual By pass valve و واتر متانول اینجکشن است که همه این قطعات دست به دست هم می دهند تا قدرتی بالا برای این اتومبیل پدید بیاورند، سیستم سوخت این خودرو با پمپ های بنزین قوی و سرج تانک به زیبایی در صندوق عقب جاسازی شده اند و در کنار متانول یک نمای زیبایی دارند و دوستان ما در ایران با آماد هسازی این گونه اتومبیل ها برای دوستان اروپایی خط و نشان می کشند، این خودرو مجهز به کامپیوتر قابل برنامه ریزی Vems می باشد و با برنامه ریزی هایی که روی این خودرو شده است تا به اینجای کار قدرت بالایی از این اتومبیل گرفته اند و این نکته را در نظر بگیرید که این کیت را در کشورهای اروپایی بر روی E46 ست کردند و در وضعیت خوب بالای 600 اسب بخار از آن نیرو گرفته اند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن