نمایشگاه واردات و صادرات چین فاز 1 Canton Fair ۲۶ خرداد الی ۰۴ تیر ۱۳۹۹,گوانگجو,

آشنایی مسائل قانونی و گمرکی در هر دو کشور، اطمینان از تعهد ایجاد کننده، تضمین میزان مرغوب بودن کالا، مسائل بان

توسط HEYDARINEWS در 2 دی 1401
آشنایی مسائل قانونی و گمرکی در هر دو کشور، اطمینان از تعهد ایجاد کننده، تضمین میزان مرغوب بودن کالا، مسائل بانکی و مالی، بیمه و … شامل این تضمین می‌شود. اگر به تیتر یک وارد کننده قصد دارید مراودات بازرگانی اهمیت چین داشته باشید، در اولی قدم بهتر است از سرویس ها یک شرکت بازرگانی در چین بهره بگیرید. تمام حقوق همین وب تارنما وابسته به اتاق بازرگانی صنعت های ، معادن و کشاورزی ایران است. ثبت آیین‌نامه اجرایی تسهیل سرمایه‎‌گذاری و گسترش صادرات شرکت‌های علم ... پس از نزدیک به بیست روز توقف روند صادرات جلغوزه به چین، همین مراحل ازسر گرفته شد. اتاق تجارت و سرمایه گذاری می گوید که از روز یکشنبه بدنیسو شرکت هوانوردی «ترکیش ایر» پروازهایش را به چین دوباره آغاز کرده است واین شرکت ... همچنین در ۱۹۸۶ هجرت بازرگانان مالزیائى به چین ارتقا قابل ملاحظهاى یافت و جمع صادرات مالزى به چین در ۱۹۸۶ به ۳۴۸ میلیون دلار مالزى بالغ شد که ۱۲% بیشتر از سال قبل بود. اما حالا انحصار های در اختیار گرفتن حمل و نقل ناشی از کرونا و قرنطینه ها به تاجران اجازه نمی دهد باب میلشان صادرات داشته باشند. عضویت در سازمان تجارت جهانی و آزاد سازی تجارت در استانهای چین آن نیز به طور تدریجی هم در این گزارش گزینه توجه قرار گرفته است. در فاصله سال‌های 2000 تا 2005 شرکت‌های دولتی در همین کشور 15 میلیون نفر را بیکار کردند البته در مقابل، شرکت‌های خصوصی 57 میلیون شغل ساخت کردند. بسیار زجرآور است که بگوییم، درصدی از خرمای ایران در پاکستان بسته‌بندی میگردد و از آنجا به چین صادر می‌شود. آلمانی ها می گویند آدم خوشبخت کسی است که یک آپارتمان، یک خودرو و یک فرش اهل ایران داشته باشد که در اکنون حاضر چین هم همین وضعیت را پیدا کرده میباشد و جمعیت ثروتمندان در همین مرزوبوم رو به فزونی است! ۳۰ % کالاهای لوکس جهان بوسیله چینی‌ها خریداری میگردد و فرش اهل ایران حساس پاره ای تبلیغ می‌تواند به‌راحتی در سبد خرید چینی‌های ثروتمند جا بگیرد. دسته‌بندی نشده چین که حیاتی چالش‌های کرونا، اعتراضات داخلی و کاهش تقاضای جهانی روبه‌رو بوده است، حالت بهتری نداشته و میلیاردرهای چینی در مجموع ۶۲۰ میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داده‌اند. طی دو سال گذشته، صادرکنندگان چینی از حالت شیوع کرونا و نیاز کشورهای دنیا به محصولات بهداشتی مربوط به کرونا بهره برده‌اند، البته تقاضاها در این زمینه، دارای رجوع و برگشت اکثر زمان ها کشورها به وضعیت عادی، رو به کمتر است. پیشتر بلومبرگ به نقل از تحلیلگران اقتصادی کاهش نرخ رشد صادرات چین به ۱۳ درصد را پیش‌بینی کرده بود که آمارهای رسمی حاکی است همین کاهش، فراتر از پیش‌بینی‌ها بوده است. بر اساس گزارش گمرک چین، نرخ سالانه رویش صادرات چین در ماه پیشین میلادی ۷.۱ درصد بوده است. همین در حالی هست که همین نرخ در ماه ژوئیه، یک ماه قبل از آن، ۱۸ درصد گزارش شد. اگر میتوانید دست کم یکبار به چین مسافرت کنید و دارای خریداران کالاهای اهل ایران و بازارهای کشور مقصد آشنا شوید.

تخلیه ۱۱.۵ میلیون تن گذارده دامی در بندر امام/ ورود روزانه ۱۸۵۰ کامیون به مجتمع بندری

اما گاهی به ادله عدم دانایی تجار در گزینه خرید در بازارهای چین و یا داده ها ناقصی که دارند تاجران اهل ایران مبتلا مشکلات و هزینه­های متعددی می­شوند. همچنین تضمین میزان مرغوب بودن کالا، دستیابی به خدمات پس از فروش که توسط تولیدکننده می بایست شکل گیرد، استفاده از انبار­های امن و مطمئن و … از دیگر چالش­هایی است که بر سر روش تاجران اهل ایران قرار دارد. نادرست در انجام این کارها سبب ساز بروز هزینه­های گزافی به جهت واردکننده می­شود.
  • بنابراین زمانی که وانیکس را هم به تیتر کمپانی واسطه واردات از چین انتخاب می‌کنید، هزینه‌های واردات را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهید.
  • بسیاری از امامان و بزرگان ما هم توصیه­ های متعددی در این حوزه به ما کرده­اند.
  • سال ۱۹۸۵، او‌لین نمایندگی نوکیا در شهر پکن تأسیس شد و مرحله اولیه گسترش همین شرکت در چین شروع گردید.
  • شرکت‌های ردیابی نفتکش از روش‌های متفاوتی از گزاره داده‌های ماهواره‌ای، داده‌های بارگیری بندر و داده ها انسانی به جهت چک بر جریان صادارت نفت استفاده می‌کنند.
  • پیشنهاد ما به شما این می باشد که شما در رابطه اهمیت بها کالاهای مشابه دیتاها داشته باشید تا کالا را اساسی بها خیلی بیشتر تنظیم نکنید.
در صد ارزش کل افزوده صنعت های خدماتی هم از ۴/۲۱ در صد در سال ۱۹۷۹ به ۷/۳۳ در صد در سال ۲۰۰۲ ارتقا یافته‌است. در سال ۲۰۰۳، اصلی وجود تأثیرات منفی ناشی از شیوع سارس و بلایای خشکسالی و جاری شدن سیل، همین صنایع کماکان توسعه و گسترش سریعی داشته‌است. از طرف دیگر، صنعت های خدماتی چین به تدریج به نتورک با اشتغال زایی در میهن مبدل شده‌است. شمار دست‌اندرکاران همین صنایع از ۴۸ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در سال ۱۹۷۸ به ۲۱۰ میلیون نفر در سال ۲۰۰۲ افزایش یافته که در مقایسه دارای شمار شغل‌های افزوده صنایع چین در این مدت دو برابر شده‌است. اکنون، صنعت های خدماتی حیاتی صنف غذایی، گردشگری، خرده فروشی، بانکداری، بیمه، اطلاع‌رسانی، حمل و نقل، آگهی، قانون، محاسبه، مدیریت سرویس ها ساختمان و غیره مرتبط است. طبق برنامه‌ریزی بسط چین، تا سال ۲۰۲۰، نسبت قیمت افزوده صنعت های خدماتی در بها کل تولیدات داخلی از یک سوم به بیش از ۵۰ در صد افزایش خواهد یافت.

چرا صادرات به چین

کشور چین حساس انبوهی از مرزهای آبی و زمینی بزرگ به ملازم دسترسی به دریاها و آب های ﺁزاد از چندین نقطه است. تجارت در بین دو مرزو بوم جمهوری اسلامی ایران و چین از سال های دور وجود داشته و در ده سال ی آخر به اوج خود رسیده میباشد به دسته ای که بیشتر کالاها و محصولات اهل ایران به چین صادرات می شود. چین کشوری می باشد که بخش اعظم مطلق جمعیت آن کشاورز هستند و کشاورزی در اقتصاد چین جایگاه دوچندان مهمی دارد.

آنچه واردکنندگان بایستی از اقتصاد چین بدانند

هنگام انتخاب طرز واردات، بایستی تصمیم بگیرید که آیا لجستیک را خودتان انجام بدهید یا این که کار را به یک باربری برون‌سپاری کنید. در صورتی که تجارت شما نیاز گونه‌ای هست که نیاز به تحویل پرسرعت وجود ندارد، حمل و نقل از طریق دریا ممکن هست مناسب باشد. اهمیت این حال، اگر به اقلام خود به سرعت و اهمیت سطح های امنیتی بالاتر نیاز دارید، حمل و نقل هوایی برای شما بهتر خواهد بود. اولین هدفی که هر تاجری از تجارت خود دارااست کسب سود از همین تجارت است؛ براین اساس واردکنندگان به دنبال واردکردن محصولاتی میباشند که وارد کردنشان سود هنگفتی به جهت آنها داشته باشد. ما در نظر داریم که چند گزینه از این محصولات را برایتان نام‌برده و در آیتم آن‌ها توضیحاتی به شما ارائه دهیم. ولی اگر از عینک یک چینی به مساله بنگریم هم چین بهترین حالت ممکن را برای تامین منافع ملی خویش در پیش گرفته است، جمعیت چین هم درحال حاضر 1.4 میلیارد نفر میباشد و می بایست اقتصاد و معیشت 1.4 میلیارد نفر را تامین کند. مساله دیگر این که عربستان سعودی تحریم نمیباشد و مبادلات تجاری عربستان سعودی حیاتی چین به راحتی انجام می گیرد، اما مبادلات تجاری کشور‌ایران و چین به دلیل تحریم های در میان المللی مقابل کشور ایران حساس سختی انجام می شود. در حالت کنونی بهترین شیوه آن میباشد که کنسرسیوم‌های متعدد تولید و صادرات و سرمایه‌گذاری کلیدی مشارکت جمعی تاسیس کرد که به نظر می‌رسد کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی تهران در همین راستا نقشی پررنگ خواهد داشت.

ضربه اصلی به مذاکرات برجام؛ فرصت‌های از دست رفته توافق

تمام کسب‌وکارهای غیرضروری تعطیل و بخشها شلوغ، به‌ویژه در شرق پایتخت به «محله ارواح» تبدیل شده‌اند. به گزارش بعضی رسانه‌های محلی و آنچنان که در ویدیوهای شبکه‌های اجتماعی به دیده می‌آید، پرسنل دولت که مجبور به حضور در سر عمل هستند، ملزم به استعمال از پوشش ویژه شده‌اند. ایران با به کارگیری از نوع صادرات در امارات و کانال ریلی ترانس خزر، می تواند صادرات خود را به اروپا و چین به طریق قابل توجهی افزایش دهد. بخش غیر مدنی فعال چین در این بخش ها شرکت ها خارجی بیرون از مقررات داخلی چین براساس نظام سرمایه داری و مقررات ویژه همین مناطق سرمایه گذاری نموده و از معافیت های یگانه مالیاتی بهره مند شدند. شرکت‌های خصوصی همینطور مالیات‌دهندگان بزرگی میباشند و مقدار مالیات آنان از سال 2000 تا به امروز سالانه 40 % ارتقاء یافته است، حال آنکه افزایش مالیات شرکت‌های دولتی کمتر از 7 % بوده است. در همین برنامه دارای اعتنا به گرایش توسعه فوت و فن خوب عالم و نیاز و بضاعت و توان چین ، 15 موضوع اهمیت در 7 قلمرو فنون بیولوژیک ، فضانوردی ، اطلاع رسانی ، لیزر، اتوماتیک ، انرژی و مواد و مصالح نو را زیرا اولویت پژوهشی و بسط شامل می شود.

بسپار+/ پنج‌شنبه‌های کتاب/ کتاب روش‌های تهیه و تنظیم چسب‌های کلیدی به فشار و کاربردهای آنها

در حمل و نقل زمینی اهمیت توجه به بعد از آن مسافت، کالاها کمی دیرتر به مقصد می رسند ولی از حیث هزینه حمل، طرز فراوان مناسبی محسوب می شود. حمل زمینی کالا، طرز قابل اطمینان تری نسبت به سایر روش ها است، چون در همین طرز خطرات احتمالی خیس شدن کالا، آتش سوزی و یا سایر خطرات، کمتر محصولات شما را تهدید می کند. چرا واردات از چین با سرمایه کموقتی که سرمایه شما ناچیز است می‌توانید به وارد نمودن کالاهای حیاتی کیفیت، البته مناسب و کلیدی لبه سود بخش اعظم فکر کنید. در همین شکل هم مشتریان‌تان را محافظت می‌کنید و نیز این که سود بیشتری نصیب‌تان می‌شود. به اندازه هست تا روش‌هایی که موجب کمتر هزینه‌های واردات از مرزوبوم چین می‌شود را پیدا کنید. چینیران یکی از مهمترین مزایای واردات اثاثیه آرایشی از چین ارزش مناسب این محصولات در چین و تقاضای بالای آن در باطن مرز و بوم است که جهت سودآوری یک واردات زیاد دارای است. از دیگر مزایای واردات اسباب و اثاث آرایشی می اقتدار به تنوع بالای همین محصولات و حمل و نقل بی آلایش آن ها به دلیل حجم اندک اشاره کرد. گلس های تولیدی چین به علت به کارگیری همین مرزوبوم از به روزترین تکنولوژی و بهترین خودرو آلات تولیدی در دستور ساخت دوچندان دارای میزان مرغوب بودن هستند. همینطور به جز مارک های چینی که واردات و صادرات از میزان مرغوب بودن لطف برخوردارند، مارک های دارای اهمیت میزان مرغوب بودن تری وجود دارند که به برهان هزینه دستمزد پایینی که در چین وجود دارد اقدام به تاسیس کارخانه های خود در چین کرده اند. تجاری که قصد واردات گلس موبایل از چین را دارا‌هستند می توانند از برند های مشهور تری که در چین تولید می شوند هم خرید کنند. پاسخ همین سؤال بسیار مشقت بار و پیچیده است؛ چون محاسبه دست‌کم سرمایه برای واردات به دست اندرکاران متعدد و مختلفی بستگی داراست که در هر واردات می­تواند تغییر تحول کند. از این رو چین به جهت بازرگانان ایرانی به یکی از دارای ترین مراکز تجاری عالم تبدیل شده میباشد . صادرات محصولات چینی به مملکت عزیزمان مبلغی در حدود 16.9 بیلیون دلار است. از مهمترین آن ها می‌توان به نیروی عمل بسیار و ارزان این کشور اشاره کرد. همین کشور مهم بیش از یک میلیارد جمعیت، به بزرگترین بازار نیروی عمل عالم تبدیل شده است. ممکن است این سوال به وجود آید که میهن هند اهمیت توجه به جمعیتی بالغ بر یك میلیارد و 252 میلیون نفر، چرا از چنین پتانسیل نیروی کاری نظیر چین بهره نبرده است؟ گسترش همه‌جانبه‌ای که چین در بخش‌های مختلف اقتصادی انجام دیتا از مهم‌ترین این عارضه ها است.

میزان سرمایه گذاری شما برای آغاز همین تجارت پرسود، تنها 399 هزار تومان

اما به طور متوسط پس از این‌که پیش­پرداخت به‌حساب تأمین‌کننده و یا تولیدکننده واریز شد. درصورتی‌که همین جنس ماشین­آلات باشد 45 روز طول می­کشد که کالا مهیا بازدید شود. پس از این‌که کالاها به جهت تماشا فراهم شد یک بازرس و یا این که کارشناس که از طرف شرکت خریدار یا واردکننده تعیین شده است.

آمریکا گوشه ای از تحریم های کشور ایران را لغو کرد

برای همین عمل می توانید از اشخاصی که در همین فعالیت تجربه دارند و یا این که مشاوران متخصص در این حوزه امداد بگیرید. کل کالاهایی که با باتری هستند، به هیچ تیتر نمی‌توانند به رخ صادرات کالا هوایی از چین خارج شوند و صرفا از طریق گمرک دریایی، اجازه خروج دارند. هر گونه کالایی، فقط در شکل اصل بودن و تهیه و تنظیم از نمایندگی‌های معتبر قابلیت و امکان خروج از چین را خواهد داشت. از شروع دهه ۸۰ قرن بیستم، چین اصلی اختصاص نیروی انسانی، دنیوی و مالی تأسیسات زیربنایی زیادی احداث کرده و به جهت سرمایه‌گذاری و تأسیس سوله در چین بوسیله بازرگانان خارجی گوشه و کنار مطلوبی آماده کرد. چین همینطور بیش از ۵۰۰ ضابطه و مقررات مربوط به اقتصاد خارجی صادر کرده و مبنا و تضمین قانونی برای سرمایه‌گذاری بازرگانان خارجی در چین مهیا کرده‌است. تا نقطه نهایی سال ۲۰۰۳، بازرگانان از بیش از ۱۷۰ مرزوبوم و مناطق دنیا در چین سرمایه‌گذاری کرده و تعداد موسسات حساس سرمایه‌گذاری بازرگانان خارجی به بیش از ۴۰۰ هزار رسیده‌است. علاوه بر این، گروه‌های تبارک بین‌المللی و شرکت‌های چند ملیتی بازار چین را مد لحاظ گرفته و تقریباً کلیه ۵۰۰ کمپانی پهناور اولیه دنیا در چین سرمایه‌گذاری کرده‌اند. چین بزرگترین طبقه متوسط ​​جهان و همچنین بزرگترین جمعیت میلیاردر عالم رو داره. ولی سلیقه فعلی اونها در زمینه سرگرمی و مد عمدتاً از خارج از مرزو بوم چین تامین میشه. تا وقتی که تمدن چینی توی مرزهای کشورش مقام مطلوبی نداره نمیشه انتظار محبوبیت جهانی داشت به جهت چینی‌ها. علاوه بر آمریکا، مهم‌ترین مقاصد کالاهای چینی به ترتیب کشورهای هنگ کنگ (12.15 درصد)، ژاپن (5.90 درصد)، ویتنام (3.37 درصد)، هند (3 درصد)، هلند (2.93 درصد) و تایلند (2 درصد) هستند. بدین ترتیب کشورهای همسایه چین هم نقش برجسته‌ای در خرید کردن محصولات همین کشور دارند. براساس آمارها در سال 2018 اولین مقصد کالاهای صادراتی چین به مرزوبوم آمریکا بوده که حدود 19.23 % از کالاهای صادراتی آن را شامل می‌شود. خوشبختانه شرکت های بسیاری در راستا ترخیص متاع از چین کار می کنند که اهمیت بهره مندی از ترخیص عمل گمرک ماهر و حرفه ای می توانند در دست‌کم روزگار ممکن کالای شما را از گمرک ترخیص نمایند. فرهنگ وتمدن و هنر فاخر کشورمان به دارایی ارزشمند در اختیار سیاست خارجی مرزو بوم است. اینجانب نیز به تا حد قدرت تلاش کرده‌ام ضمن معرفی تمدن ایران، زمینه شکوفایی آن را مهیا آورم. سفارت اهتمام ویژه ای برای معرفی محصولات صنایع دستی کشورمان به چین به مراد گسترش صادرات این اقلام را دارد. بازار چین را باید یکی از از فرصت‌های مضاعف مغتنم برای سرمایه‌گذاران و تجار در راستا فرش دستبافت دانست؛ کشوری حساس جمعیت میلیاردی که حالت اقتصادی مردمانش به نسبت پیشین در حالت مساعد و رو به رشدی قرار گرفته است. بر مبنا مطالعه‌ای که به تازگی از سوی موسسه مطالعات اقتصادی کلن انجام گرفته، صادرات چین به کشورهای اروپایی روندی صعودی داراست و همین موضوع مشکلاتی را به جهت تولیدکنندگان داخلی این کشورها ایجاد نموده است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن