مزایا و معایب خرید سرور مجازی

آیا قصد خرید سرور مجازی  از وی پی اس یار را دارید البته مطمئن نیستید که انتخاب صدق میباشد یا خیر؟ سرورهای

توسط HEYDARINEWS در 18 آذر 1401

آیا قصد خرید سرور مجازی  از وی پی اس یار را دارید البته مطمئن نیستید که انتخاب صدق میباشد یا خیر؟ سرورهای مجازی مزایای متعددی نسبت به سرورهای فیزیکی دارند و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهند در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند، منابع را به حداکثر برسانند و به فناوری‌های پیشرفته دسترسی داشته باشند. در همین پست وبلاگ، 10 عاملی که چرا می بایست امروز یک سرور مجازی بخرید را مورد دعوا قرار خواهیم داد. از صرفه جویی در هزینه گرفته تا مقیاس پذیری و توان سفارشی سازی، سرورهای مجازی مزایای بسیاری را ارائه می دهند که آنها را به انتخابی ایده آل برای مشاغل در هر ترازو تبدیل می کند. به جهت شناخت عمده اصلی مزایای خرید کردن سرور مجازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

1) کنترل بیشتری خواهید داشت

یکی از بزرگترین مزیت های خرید سرور مجازی آلمان این می باشد که در دست گرفتن بیشتری بر روی گوشه و کنار میزبانی خویش به شما می دهد. حساس یک سرور فیزیکی اختصاصی، ممکن می باشد به طاقت فرسا افزار و نرم افزار خاصی محدود شوید، البته مهم یک سرور مجازی، می توانید سیستم را هر طور که می خواهید پیکربندی کنید. شما می توانید سیستم عامل را گزینش کنید، برنامه های مختلف را روش اندازی نمایید و حتی به سخت افزار زیرین دسترسی داشته باشید. این انعطاف‌پذیری به شما قابلیت می‌دهد یک محفظه سرور سفارشی تولید کنید که دقیقاً اهمیت نیازهای شما مطابقت داشته باشد و به شما در اختیار گرفتن بیشتری بر تجربه میزبانی خود بدهد.

2) امنیت بیشتری بدست می آورید

هنگامی که یک سرور مجازی خریداری می کنید، مجموعه ای از مزایای امنیتی را دریافت می کنید. سرور مجازی یک محیط امن و ایزوله میباشد که یک لایه حفاظتی اضافی به جهت داده های شما آماده می کند. در اینجا برخی از مهمترین مزایای امنیتی وجود دارااست که می توانید هنگام سرمایه گذاری در سرور مجازی انتظار داشته باشید:
1. ارتقا حریم خصوصی: دارای یک خرید سرور مجازی هلند ، کل دیتا ها به طور ایمن در سرور ذخیره می شوند و در معرض دید عموم قرار نمی گیرند. همین بدان مضمون‌ هست که دیتاها اصلی شما در برابر چشمان کنجکاو حفظ می شود.
2. حفظ در برابر تهاجم ها مخرب: سرورهای مجازی نگهداری بیشتری در برابر حمله ها مخرب مانند رشوه افزار و ویروس ها ارائه می دهند. اساسی همین لایه دفاعی اضافی، دیتا های کسب و عمل شما کاهش در برابر حمله زخم پذیر هستند.
3. در اختیار گرفتن دسترسی انعطاف پذیر: سرورهای مجازی به شما قابلیت می دهند در دست گرفتن های دسترسی ایمن را برای هر عضو تنظیم کنید. این به شما این قابلیت و امکان را می دهد که دسترسی به بخش ها خاصی از سیستم خویش را محدود کنید و اطمینان حاصل کنید که فقط اشخاص مناسب به اصلی ترین دیتا های شما دسترسی دارند.
4. انطباق بهبود یافته با مقررات: لایه امنیتی مازاد ارائه شده بوسیله سرور مجازی کمک می نماید تا کسب و عمل شما اهمیت قوانین و بهترین شیوه های صنعت مطابقت داشته باشد. این به شما متانت می دهد که بدانید داده های شما مدام امن و نگهداری می شوند.
5. افزایش مقیاس پذیری: یک سرور مجازی انعطاف پذیری را آماده می نماید تا به راحتی ظرفیت و منابع بیشتری را در صورت نیاز طولانی تر کند. این باعث می شود بدون نیاز به سرمایه گذاری در طاقت فرسا افزار یا این که زیرساخت اضافی، تجارت خویش را بسط دهید.
اینها تنها بعضا از مهمترین مزایای امنیتی هستند که زمان خرید کردن سرور مجازی اخذ می کنید. سرمایه گذاری در سرور مجازی یک منش اثر گذار به جهت مراقبت از داده های کسب و عمل شما و اطمینان از ایمن ماندن و مطابقت اهمیت استانداردهای صنعت است.

3) سرورهای مجازی مقیاس پذیرتر هستند

آیا قصد خرید سرور مجازی فرانسه به جهت کسب و عمل خویش را دارید؟ اگر چنین است، می خواهید از مقیاس پذیری که همین سرورها می توانند ارائه دهند استعمال کنید. یک سرور مجازی می‌تواند برای برآورده نمودن نیازهای در درحال حاضر تغییر شما بزرگ‌تر و پایین‌تر شود، به این ترتیب در گزینه‌های گران قیمتی که ممکن میباشد اهمیت نیازهای طولانی‌مدت شما مطابقت نداشته باشد، قفل نخواهید شد.
با یک سرور مجازی می توانید به راحتی سرویس خویش را بسته به نیاز خود ارتقا یا کمتر دهید. به عنوان مثال، درصورتیکه وب‌سایتی اهمیت ازدحام فراوان راه‌اندازی می‌کنید، می‌توانید به شتاب حافظه و پهنای باند را افزایش بدهید تا اهمیت ارتقاء بازدیدکنندگان سازگار شوید. برعکس، اگر ترافیک کمتر یابد، می توانید به جهت صرفه جویی در هزینه، طرح را کمتر دهید. همین انعطاف پذیری سرورهای مجازی را به جهت به دست آوردن و کارهایی که تازه شروع به فعالیت کرده اند و هنوز نیازهای دقیق خود را نمی دانند، ایده آل می کند.
سرور مجازی همچنین به شما قابلیت می دهد بدون نیاز به خرید کردن دشوار افزار تازه به خصوصیت ها و قابلیت های جدید دسترسی داشته باشید. شما می توانید به شتاب RAM، فضای ذخیره سازی یا بقیه ویژگی ها را حیاتی چندین کلیک بیشتر کنید، که به شما قابلیت می دهد سیستم خویش را در رخ نیاز تطبیق دهید. همین امر سرورهای مجازی را به جهت مشاغلی که بایستی چابک بمانند و به سرعت به شرایط در هم اکنون تغییر تحول بازار جواب دهند، تبدیل به یک گزینش عالی می کند.
در نهایت، خرید سرور مجازی  آمریکا معمولاً ارزان‌تر از سرورهای منحصر هستند، زیرا شما به جهت سخت‌افزاری که ممکن می باشد به کار گیری شود یا این که ممکن می باشد استفاده نشود، پولی پرداخت نمی‌کنید. اصلی یک سرور مجازی، شما فقط به جهت آنچه به کار گیری می نمایید پرداخت می کنید و می توانید از هزینه های مرتبط اساسی مشقت بار افزار فیزیکی جلوگیری کنید.
اینها تنها یک‌سری از دلایلی میباشد که سرور مجازی مورد ای جالب برای شغل ها است. مقیاس پذیری و صرفه جویی در هزینه آن را به یک تعیین ایده آل برای استارت آپ ها و شرکت های دارای تبدیل می کند. بنابراین، درصورتیکه به دنبال راهی مقرون‌به‌صرفه برای بهره‌برداری اکثر از زیرساخت‌های فناوری دیتاها کسب‌وکار خویش هستید، همین امروز بر روی سرور مجازی سرمایه‌گذاری کنید.

4) می توانید محیط خویش را به شکل سفارشی پیکربندی کنید

وقتی کلام از رویکرد اندازی یک به دست آوردن و کار آنلاین یا وب سایت می شود، داشتن یک خرید سرور مجازی ترکیه  می تواند انعطاف پذیری و در دست گرفتن باورنکردنی را به شما بدهد. خیر صرفا عملکرد یک سرور منحصر به فرد را اخذ می کنید، بلکه می توانید گوشه و کنار خویش را مطابق دارای نیازهای خود سفارشی کنید. 

برخی از مزایای خرید سرور مجازی عبارتند از:
1. صرفه جویی در هزینه - سرورهای مجازی معمولا مضاعف مناسب تر از سرورهای فیزیکی منحصر هستند و به شما قابلیت می دهند در هزینه های دشوار افزاری و هزینه های مربوطه صرفه جویی کنید.
2. مقیاس پذیری - با یک سرور مجازی، می توانید بسته به نیاز خویش مقیاس را افزایش یا کاهش دهید. همین به شما قابلیت و امکان می دهد منابع را در رخ نیاز تهیه و تنظیم کنید و هزینه های خود را در دست گرفتن کنید.
3. در دسترس بودن بالا – سرورهای مجازی در دسترس بودن و امکان اطمینان بالایی را با افزونگی داخلی ارائه می دهند که به اطمینان از دوران فعالیت یاری می کند.
4. امنیت - سرورهای مجازی ویژگی های امنیتی کار کشته از جمله فایروال و رمزگذاری را ارائه می دهند. این می تواند به حفظ از داده های شما و ایمن نگه داشتن کسب و کار شما امداد کند.
5. راه اندازی آسان – خط مش اندازی یک سرور مجازی اکثر اوقات ساده خیس از خط مش اندازی یک سرور فیزیکی است، بنابراین می توانید به شتاب منش اندازی و اجرا کنید.
6. قابلیت حمل - شما به راحتی می توانید سرور مجازی خود را از یک هاست به میزبان دیگر منتقل نمایید و در رخ لزوم تعویض ارائه دهندگان را آسان می کند.
7. انعطاف پذیری – شما به راحتی می توانید منابعی را از سرور مجازی خویش بیش تر یا حذف کنید و به شما قابلیت می دهد گوشه و کنار خود را به جهت حداکثر کارایی فردی سازی کنید.
8. سازگاری – سرورهای مجازی به جهت کار اهمیت بخش اعظم سیستم برهان ها و برنامه های کاربردی طراحی شده اند، براین اساس حتمی نیست نگران مشکلات سازگاری باشید.
9. اتوماسیون – بخش اعظمی از وظایف دارای ربط حساس مدیر سرور را می قدرت اتومات کرد و به شما این امکان را می دهد که زمان کمتری را صرف انجام کارهای روزانه و زمانه بیشتری برای تمرکز بر کسب و فعالیت خویش کنید.
10. کاهش مصرف انرژی – خرید سرور مجازی کانادا  نسبت به سرورهای فیزیکی به انرژی کمتری نیاز دارا‌هستند که به کمتر هزینه کلی انرژی شما امداد می کند.
با سرمایه گذاری در سرور مجازی می توانید از تمام همین مزایا و اکثر بهره مند شوید. یک سرور مجازی کلیدی گوشه و کنار قابل تنظیم، مقیاس پذیری و صرفه جویی در هزینه، می تواند خط مش حلی عالی به جهت هر کسب و کار یا این که صاحب و مالک وب سایتی باشد که به دنبال حداکثر به کار گیری از زیرساخت سرور خویش است.

5) دوران آپدیت و امکان اطمینان شما ارتقا می یابد

یک خرید سرور مجازی انگلیس می تواند مزایای بخش اعظمی را ارائه دهد که سرورهای سنتی نمی توانند از پاراگراف ارتقا زمان آپدیت و امکان اطمینان. در واقع، سرورهای مجازی به نوع ای طراحی شده اند که دارای تکیه بر تکنیک های پیچیده ای مانند افزونگی، تعادل بار و تخصیص پویا منابع، از بالاترین سطح آپ تایم ممکن اطمینان حاصل کنند.
افزونگی یک عدد از ویژگی های با سرورهای مجازی است. اهمیت وجود یک سیستم اضافی، درصورتیکه یکی از اجزای سیستم از کار بیفتد، دیگری می تواند حیاتی کمترین ایراد در سیستم کلی جای آن را بگیرد. این بدان معناست که وب وب سایت یا برنامه شما حتی وقتی که یکی از از اجزای آن از فعالیت بیفتد، فعال و فعال می ماند.
تعادل بار هم برای سرورهای مجازی اصلی است. اصلی توسعه و گسترش منابع سرور در یکسری اتومبیل مجازی، می‌توانید مطمئن شوید که وب‌سایت یا برنامه شما مدام در دسترس باقی می‌ماند، حتی درصورتیکه راه‌بندان یا این که استفاده از آن ارتقاء پیدا کند.
تخصیص دینامیک منابع یک عدد دیگر از ویژگی های خوب سرورهای مجازی است. این به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد تا به طور مداد منابع را برای سرویس‌ها و برنامه‌های مختص بر مبنا نیاز آن‌ها در هر دوران مشخص و معلوم تنظیم کنید. این تضمین می نماید که شما همیشه میزان قابل قبولی از منابع را به جهت برآورده کردن مراد های برنامه خود در اختیار دارید.
در نهایت، سرورهای مجازی اکثر وقت ها کلیدی خصوصیت های امنیتی داخلی مثل فایروال و نگهداری از آنتی ویروس هستند. همین به نگهداری از دیتا ها و برنامه های شما در برابر تهاجم ها مخرب کمک می کند و آن‌ها را ایمن و ایمن نگه می دارد.
در نتیجه، یک خرید سرور مجازی سوئیس مزایای زیادی را ارائه می دهد که سرورهای سنتی به سادگی نمی توانند اهمیت آنها مطابقت داشته باشند. حیاتی به کار گیری از افزونگی، تعادل توشه و تخصیص پویا منابع، زمانه و قابلیت اطمینان بیشتری را فراهم می کند، در حالی که اصلی خصوصیت های امنیتی داخلی خویش امنیت بیشتری را هم فراهم می کند. پس چرا امروز از این مزایا استفاده نکنید؟

6) عملکرد بهتری خواهید داشت

یک سرور مجازی بهبود کارایی قابل توجهی را نسبت به یک سرور فیزیکی ارائه می دهد. با استعمال از فناوری مجازی سازی، می توانید تعدادی مثال از یک سیستم عامل را بر بر روی یک ماشین فیزیکی واحد اجرا کنید. این امکان تخصیص و استفاده بهتر از منابع را فراهم می کند و در سرانجام روزگار پاسخگویی پر سرعت تر و توان عملیاتی را ارتقا می دهد. اهمیت یک سرور مجازی، می‌توانید به راحتی منابع را میان برنامه‌های کاربردی و بارهای کاری متفاوت تخصیص و مدیریت کنید، که به شما امداد می‌کند تا اطمینان حاصل کنید که برنامه‌های تجاری اساسی شما همیشه در اوج کارایی اجرا می‌شوند. علاوه بر این، می توانید هزینه های عملیاتی را با به اشتراک گذاری منابع دربین برنامه های گوناگون کمتر دهید. در نهایت، سرورهای مجازی مقیاس پذیری و انعطاف پذیری بهتری را ارائه می دهند و به شما این امکان را می دهند که منابع سیستم خود را به سرعت ارتقا یا کمتر دهید تا نیازهای در حال تغییر کسب و فعالیت را برآورده کنید.

7) سرورهای مجازی مقرون به صرفه تر هستند
اگر به دنبال راهی مقرون‌به‌صرفه برای میزبانی وب‌سایت یا برنامه خویش هستید، به خرید سرور مجازی پرتغال نگاه نکنید. سرورهای مجازی یک رویه حل میزبانی مقرون به صرفه و کارآمد را ارائه می دهند که به شما قابلیت و امکان می دهد از همان منابع و خدمات قوی موجود در سرورهای اختصاصی بدون متحمل شدن هزینه های یک سرور فیزیکی سنتی به کار گیری کنید.
سرورهای مجازی مقرون به صرفه خیس هستند چون به طور معمول اجاره آن ها ارزان تر از ph سنتی است.

سرور فیزیکی به علاوه، حتمی وجود ندارد نگران هزینه‌های سخت‌افزار یا این که مجوز اضافی باشید، چون سرور به شکل مجازی ارائه می‌شود و توسط ارائه‌دهنده میزبانی رئیس می‌شود. علاوه بر این، می توانید به راحتی بسته به نیاز خود مقیاس را ارتقا یا کمتر دهید و به شما در اختیار گرفتن تام بر میزان قدرت محاسباتی مورد نیاز و دوران نیاز به آن را می دهد.
یکی دیگر از مزایای تبارک سرورهای مجازی، قابلیت صرفه جویی در هزینه های انرژی است. با استفاده از ابر به جای دشوار افزار فیزیکی، سرورهای مجازی اهمیت کمتر میزان مصرف برق، به کمتر ردپای کربن سازمان شما امداد می کنند. علاوه بر این، از آنجایی که ابر محیطی بهینه برای اجرای برنامه ها فراهم می کند، برای اجرای آن‌ها به انرژی کمتری نیاز دارااست که سبب ساز به صرفه جویی بیشتر می شود.
در نهایت، خرید سرورهای مجازی  ایتالیا عملکرد و قابلیت و امکان اطمینان بالاتری نسبت به سرورهای فیزیکی سنتی ارائه می دهند. سرورهای مجازی اصلی بهره گیری از آخری فناوری ها و فرآیندها، کارایی مطلوب برنامه های شما را تضمین می کنند. علاوه بر این، از آنجا که این سرورها از روش بدور میزبانی می شوند، خطرات خرابی به دستکم می برسد و هر نوع ایراد احتمالی را می قدرت به سرعت برطرف کرد.
به طور کلی، سرورهای مجازی یک شیوه حل میزبانی مقرون به صرفه و قابل اعتماد ارائه می دهند که به سازمان ها انعطاف پذیری و کنترل بیشتری بر زیرساخت فناوری اطلاعات خود می دهد. سرورهای مجازی دارای مقیاس پذیری و مزایای صرفه جویی در انرژی، انتخاب ایده آلی به جهت به دست آوردن و کارهایی هستند که به دنبال صرفه جویی در هزینه و به حداکثر رساندن کارایی هستند.

8) انعطاف پذیری بیشتری دریافت می کنید

داشتن یک خرید سرور مجازی اسپانیا  می تواند سطح باورنکردنی از انعطاف پذیری را به جهت به دست آوردن و عمل شما فراهم کند. سرور مجازی سروری است که در یک گوشه و کنار ابری یا این که مجازی میزبانی می شود و به آن اجازه می دهد روی یک سری خودرو در مکان های فیزیکی مختلف اجرا شود. همین به این معنا می باشد که شما همین آزادی را دارید که بدون نیاز به خرید و نگهداری مشقت بار افزار فیزیکی اضافی، آن را سفارشی کنید و در صورت نیاز افزایش یا کمتر دهید.
یکی از مزیت های پهناور استفاده از سرور مجازی این هست که بسته به نیاز کسب و کار شما می توان از آن برای چندین برنامه یا این که وب تارنما استفاده کرد. شما به راحتی می توانید خدمت ها و برنامه های تازه را فارغ از نیاز به سرور فیزیکی اضافی یا ارتقاء اضافه کنید. علاوه بر این، می‌توانید به شتاب داده‌ها و برنامه‌های خود را دربین سرورهای مختلف جابه‌جا نمایید و به شما قابلیت می‌دهد از مزایای ارائه‌شده به وسیله ارائه‌دهندگان مختص به کار گیری کنید.
همچنین استفاده از سرور مجازی کنترل بیشتری بر محیط سرور به دست آوردن و کار شما آماده می کند. شما به راحتی می توانید تنظیمات را برای رفع نیازها و ترجیحات مختص خود، نظیر تهیه و تنظیم قوانین فایروال و تولید حساب های کاربری سفارشی، پیکربندی کنید. علاوه بر این، می توانید به راحتی کارایی را با ابزارهای باز‌نگری داخلی ارزیابی کنید. همین به شما دیدگاه بیشتری در گزینه طریق عملکرد سرور شما می دهد و به شما امکان می دهد تنظیمات ضروری را به جهت اطمینان از عملکرد بهینه انجام دهید.
به طور کلی، داشتن یک سرور مجازی به کسب و کار شما انعطاف پذیری، در دست گرفتن و مقیاس پذیری بیشتری می دهد. شما به راحتی می توانید گوشه و کنار سرور را طبق اهمیت نیاز خود شخصی سازی و مدیریت کنید و از منابع آن غایت استعمال را ببرید. این یک روش خوب برای اطمینان از این میباشد که شما مدام کار کشته به برآوردن مراد های کسب و فعالیت خود بدون قربانی نمودن عملکرد یا این که امنیت هستید.


آیا به خرید کردن یک سرور مجازی به جهت پاسخگویی بهتر به نیازهای فناوری دیتاها کسب و فعالیت خود فکر می کنید؟ چنانچه چنین است، شما در مسیر درستی هستید. سرورهای مجازی مزایای زیادی نسبت به سرورهای فیزیکی دارا هستند و آن‌ها را به انتخابی خوب به جهت شغل ها در هر ترازو تبدیل می کند. در همین پست وبلاگ، ما در آیتم 10 مزیت برتر خرید کردن سرور مجازی بحث خوا‌هیم کرد تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید. برای یادگیری بخش اعظم تلاوت را ادامه دهید!

9) هزینه

یکی از بزرگترین مزیت های خرید سرور مجازی سوئد صرفه جویی در هزینه است. در مقایسه حساس سرورهای فیزیکی، سرورهای مجازی مقرون به صرفه تر هستند. حساس سرورهای مجازی، واجب وجود ندارد نگران مشقت بار افزار، ذخیره سازی و سایر اجزای گران قیمتی باشید که کلیدی سرورهای فیزیکی عرضه می شوند. شما همچنین مجبور نیستید هزینه تعمیرات یا این که نگهداری پرهزینه را بپردازید. همین فرمان سرورهای مجازی را به یک روش حل ایده آل به جهت مشاغلی تبدیل می نماید که نیاز به صرفه جویی در هزینه های فناوری دیتاها دارند.
یکی دیگر از مزیت های سرور مجازی این می باشد که مقیاس پذیری و انعطاف پذیری بالایی را ارائه می دهد. شما به راحتی می توانید سرور مجازی خود را در شکل نیاز ارتقاء دهید تا نیازهای در حالا تغییر تحول به دست آوردن و عمل خویش را برآورده کنید. همین امر به ویژه در صورتی موءثر است که به دست آوردن و عمل شما ارتقا ناگهانی یا غیرمنتظره ای در مصرف یا این که درخواست‌کردن داشته باشد. سرورهای مجازی تنظیم منابعی را که در دسترس دارید برای رفع این نیازها فارغ از نیاز به خرید کردن سخت افزار اضافی آسان می کنند.
در نهایت، رئیس و مراقبت سرورهای مجازی بسیار آسان است. شما می توانید به سرعت و به راحتی یک سرور مجازی را در یک سری دقیقه پیکربندی و ساکن کنید. کل منابع مرتبط دارای سرور مجازی در فضای ابری رئیس می‌شوند، بدین ترتیب اضطراری نمی باشد نگران مدیر سخت‌افزار یا مواجهه مهم خرابی باشید. این فرمان به کسب و امور امداد می نماید تا به شتاب یک محیط سروری را منش اندازی نمایند که نیازهای آن ها را سوای دردسر برآورده کند.

 

10) سهولت استفاده

یکی از مزیت های اولیه خرید سرور مجازی روسیه سهولت استعمال است. به جهت کسانی که اهمیت فناوری سرور آشنا نیستند، پیمایش در تنظیمات و پیکربندی های پیچیده می تواند یک عمل دلهره آور باشد. سرورهای مجازی یک رابط کاربری آسان ارائه می نمایند که منش اندازی، رئیس و مراقبت را معمولی می کند. اساسی چندین کلیک، می‌توانید به سرعت یک سرور مجازی در فضای ابری راه‌اندازی کنید، برنامه‌های کاربردی را راه‌اندازی نمایید و اهمیت کمترین تلاش، نیازهای سرور کسب‌وکار خویش را مدیریت کنید.
بسیاری از سرورهای مجازی هم حساس ویژگی هایی نظیر مقیاس اتومات میباشند که می تواند رئیس منابع سرور را آسان تر کند. همین خصوصیت به شما قابلیت و امکان می دهد سیستمی ایجاد کنید که بتواند منابع خویش را در صورت نیاز به طور اتومات تنظیم کند تا سرور شما به لطف کار کند. همین یاری می کند تا اطمینان حاصل شود که برنامه های شما همیشه بهینه اجرا می شوند و به شما قابلیت می دهد روی کارهای حساس خیس تمرکز کنید.
در نهایت، ماهیت کاربرپسند سرورهای مجازی آن ها را برای مبتدیانی که ممکن است کار دارای یک سرور فیزیکی سنتی راحت نباشند، عالی می کند. سرورهای مجازی محیطی آسان برای یادگیری را برای اعضا تازه کار آماده می نمایند تا بتوانند به سرعت اساسی سرور خویش فعالیت کنند.

 

11) امنیت

وقتی سخن از سرورهای مجازی می شود، هنگام در لحاظ گرفتن مزایای خرید کردن یک سرور، امنیت بایستی در بالای لیست شما باشد. یک سرور مجازی رتبه بالایی از امنیت را ارائه می دهد که سرورهای فیزیکی نمی توانند اهمیت آن مطابقت کنند.
یکی از مزایای دارای یک خرید سرور مجازی فنلاند ، توان آن در ایزوله شدن از سیستم های دیگر است. همین بدان مفهوم می باشد که همگی داده ها در شبکه امن خود و به دور از هرگونه دسترسی مخرب یا این که غیرمجاز نگهداری می شوند. علاوه بر این، سرورهای مجازی همچنین حفظ پیشرفته‌تری در برابر ویروس‌ها، بدافزارها و بقیه تهدیدها ارائه می‌کنند، چون هر سیستم به طور جداگانه پیکربندی شده و مرتباً به‌روزرسانی می‌شود.
علاوه بر این، از آنجایی که هیچ منشاء فیزیکی متصل به سرور مجازی وجود ندارد، خطر کمتری به جهت سرقت دیتا ها از طرز دسترسی فیزیکی وجود دارد. سرورهای مجازی همینطور در برابر بلایای طبیعی مثل سیل، آتش سوزی و جدا برق مقاومت بیشتری دارند چون می اقتدار از منش به دور و ایمن از طرز اینترنت به آن ها دسترسی داشت.
در نهایت، اکثری از سرورهای مجازی احراز هویت دو مرحله‌ای را ارائه می‌کنند که یک لایه حفاظتی اضافی بیشتر می‌کند تا اطمینان حاصل شود که تنها کاربران مجاز به داده‌های شما دسترسی دارند. این به حفظ در برابر عامل ها مخرب و دسترسی غیرمجاز به داده ها اصلی کمک می کند.
به طور کلی، مزایای امنیتی سرورهای مجازی آنها را به انتخابی خوب برای مشاغلی تبدیل می کند که به دنبال مراقبت از دیتا های خود و دیتا های مشتریان خویش هستند. سرورهای مجازی اهمیت ارائه حفاظت خوبتر در برابر تهدیدات مخرب، ارتقا مقاومت در برابر بلایای طبیعی و بهبود پروتکل های امنیتی، مرحله بی نظیری از امنیت را به جهت هر سازمانی ارائه می دهند.

12) پشتیبان گیری و بازیابی فاجعه

پشتیبان گیری و بازیابی فاجعه دو مورد از اصلی ترین روش حل ها هستندموارد مربوط به داشتن سرور مجازی  از وی پی اس یار وقتی که نوبت به حفاظت از دیتا های شما و ایمن نگه داشتن آنان می رسد، داشتن یک نسخه پشتیبان قابل اعتماد و برنامه بازیابی فاجعه ضروری است.
یک سرور مجازی مزایای اکثری را در آیتم پشتیبان گیری و بازیابی داده ها فراهم می کند. مهم یک سرور مجازی، پشتیبان‌گیری می‌تواند اتومات شود و نیاز به فرآیندهای دستی را از فی مابین ببرد. سرورهای مجازی همینطور انعطاف پذیری بیشتری را اساسی توانایی بازیابی یک سری ورژن از یک فولدر یا این که عکس فوری سیستم ارائه می کنند. علاوه بر این، اهمیت استفاده از گزینه های ذخیره سازی خارج از سایت، داده ها از بلایای محلی حفظ می شوند.
یکی دیگر از مزایای حساس داشتن سرور مجازی، بضاعت و توان انتشار کل سیستم ها یا این که گروه داده های یگانه در چند مکان است. همین تضمین می‌کند که داده‌های با کسب‌وکار در برابر بلایای احتمالی ایمن نگه داشته می‌شوند و در شکل وقوع فاجعه به راحتی در دسترس هستند. علاوه بر این، این افزونگی همچنین امکان بازیابی پر سرعت و دست‌کم زمان فساد را به جهت عملیات تجاری آماده می کند.
داشتن یک پشتیبان قابل اعتماد و برنامه بازیابی فاجعه در محل برای هر کسب و کاری ضروری میباشد و یک سرور مجازی مزایای بی شماری را برای دستیابی به این هدف آماده می کند. پشتیبان‌گیری خودکار، افزایش انعطاف‌پذیری، افزونگی و فضای ذخیره‌سازی بیرون از سایت، همه از مزایای تبارک داشتن سرور مجازی برای محافظت از داده‌های شما در برابر بلایای احتمالی هستند.

منبع : https://vpsyar.com/

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن