عوامل موثر و مهم بر قیمت تاج گل عروس

چه عواملی بر قیمت تاج گل عروس موثر هستند؟ یکی از جذاب ‌ترین، زیباترین و در عین حال شیک ترین اکسسوری ها بر

توسط HEYDARINEWS در 11 آبان 1400

چه عواملی بر قیمت تاج گل عروس موثر هستند؟ یکی از جذاب ‌ترین، زیباترین و در عین حال شیک ترین اکسسوری ها برای عروس خانم، تاج گل عروس است. تاج گل عروس می تواند جلوه خاصی در انظار داشته باشد. برای اینکه تاج گل عروس خوبی انتخاب کنیم، باید نکات مهم در هنگام انتخاب آن را مد نظر داشته باشیم. قطعا این نکات بر قیمت تاج گل عروس تاثیرگذار هستند.  در این مقاله قصد داریم عوامل موثر بر قیمت تاج گل عروس را بیان کنیم.

عوامل موثر و مهم بر قیمت تاج گل عروس

در تاج گل عروس اولین موضوع این است که رنگ گل های آن به صورت مناسبی انتخاب شود. به عبارت دیگر  این رنگ ها باید متناسب با جشن عروسی باشد. برخی از گل ها برای عروسی توصیه نمی شوند.

 اما به جز رنگ گل های تاج گل عروسی، یکی از مهمترین موضوعاتی که باید به آن توجه ‌شود، مدل مویی است که عروس خانم انتخاب کرده است. مدل موی عروس خانم باید با تاج گل متناسب  باشد. اینکه آیا تاج گل عروس با مدل مو متناسب است  (یا به اصطلاح عامیانه به آن می آید) یا نه، عمدتا بر اساس سلیقه خود عروس خانم و آرایشگر است. اما بهتر است که برای آن زمان بگذارید و هر مدل مویی را با هر تاج گل عروسی انتخاب نکنید. قاعدتا توجه به نوع مدل موی عروس خانم و  نوع تاج گل متناسب با آن، بر قیمت تاج گل عروس موثر است. چرا که پس از انتخاب مدل مو، باید تاج گل متناسب با آن را قرار دهید.

رنگ و مدل لباس عروس، از نکات مهم در انتخاب تاج گل عروس

تاج گل عروس

نه تنها مدل مو بلکه رنگ لباس عروس خانم نیز می‌تواند در تعیین تاج گل تعیین کننده باشد. یعنی شما باید متناسب با رنگ لباس عروس  و شرایط هارمونیک آن، تاج گل را انتخاب کنید. اگر تاج گل با رنگ لباس عروس خانم مناسب نباشد جلوه زیبایی ندارد. همچنین به جز رنگ لباس، نوع آرایش صورت می‌تواند  در انتخاب تاج گل کمک کند. یعنی متناسب با انواع آرایش هایی که برای عروس خانم در نظر گرفته شده است، شما می توانید تاج گل خود را انتخاب کنید. تاج گل عروس معمولاً از گلهای طبیعی است. از این رو توصیه ما این است که برای انتخاب نوع گلها و همچنین چیدمان آنها، تا آنجا که ممکن است از گل هایی استفاده کنید که طراوت و تازگی خود را زود از دست نمی‌دهند و زود پژمرده نمی شوند. چرا که مراسم عروسی یک مراسم  تقریبا طولانی مدت است که چند ساعت طول می‌کشد و این گل ها چندین ساعت بر روی سر عروس خانم هستند. بعضی اوقات نیز شاهد هستیم که این گل ها نصف روز بر روی سر عروس خانم هستند و بهتر است که تا آنجا که می‌توانیم ماندگاری آنها را در نظر داشته باشیم.

نوع گلهای تاج گل عروس

البته یکی از بهترین توصیه ها برای تاج گل عروس آن است که از گل های کوچک و شکوفه های ریز استفاده کنید. گل های کوچک و شکوفه های ریز، هم جلوه بسیار زیبایی دارند و هم حتی اگر پژمرده شوند خیلی در چشم نیستند. بلکه ظاهر کلی آنها به چشم می آید. از این رو انتخاب گل های کوچک و شکوفه های ریز می تواند انتخاب هوشمندانه ای برای تاج گل عروسی باشد. البته قاعدتا بر روی قیمت تاج گل عروس تاثیر گذار هم هستند.

 یک راهکار دیگر هم این است از تاج گلی استفاده کنید که روی آن از گل های کوچک مصنوعی استفاده شده باشد. از این رو دیگر نگران پژمردگی آنها هم نخواهید بود.  مصنوعی یا طبیعی بودن گل های تاج گل عروس اگرچه بر قیمت تاج گل عروس موثر است، اما باید بنا بر سلیقه خود عروس خانم  باشد.

یکی دیگر از نکات مهم که باید به آن توجه شود این است که تاج گل، به صورت عروس خانم هم بیاید. منظور از تناسب بین صورت و تاج گل این است که وقتی که صورت عروس بزرگ است، قاعدتاً گلهای بزرگ را نباید استفاده کرد.

نکات مهم در انتخاب و تزیین تاج گل عروس

از طرف دیگر برای هر فصل،  انتخاب هر گلی نیز مناسب نیست. البته گل رز از گل های که در هر فصل می توانید استفاده کنید، اما بهتر است که با توجه به زمان عروسی، از گلهای مناسب  همان فصل استفاده کنید. توصیه می‌کنیم برگهای سبز کوچک را نیز در کنار گلهایی که در تاج خود انتخاب کرده اید قرار دهید، که علاوه بر زیبا کردن و جلوه دادن خاص به تاج گل، از حجیم شدن تاج گل نیز جلوگیری می‌ کند.

تاج گل عروس

اما نکته بسیار مهمی که شاید تنها کسی که آن را درک کند، خود عروس خانم باشد، این است که تاج گل نباید سنگین باشد. از این رو تا آنجا که ممکن است باید تاج گل عروس سبک باشد و ثابت ماندن آن در بالای سر عروس به سختی اتفاق نیفتد. از این رو تا آنجا که می توانیم باید تاج گل عروس را سبک و با گلهای کوچک انتخاب کنید. تاج را با سنجاق های کوچکی به موها وصل کنید و محکم ببندید تا مشکلی ایجاد نکنند.

حتماً سعی کنید که علاوه بر گذاشتن تاج گل (که بسیار هم زیبا و جذاب است)، از  اکسسوری های دیگر هم استفاده کنید. اکسسوری هایی که  برای هر استایلی مناسب است و باعث می شود که عروس خانم بسیار زیباتر جلوه دهد. گل های مختلف مانند آلاله و غنچه های کوچک برای تاج گل عروس گزینه های بسیار زیبا هستند.

خرید تاج گل عروس

تاج گل عروس قیمت ‌های مختلفی دارد و شما برای خرید تاج گل عروس (متناسب با نوع گل‌هایی که در آن تعبیه شده، طبیعی بودن یا مصنوعی بودن و دیگر ویژگی های آن)  می توانید از فروشگاه های معتبر، تاج گل عروس را سفارش دهید.  اما مسلم است که هر ویژگی خاصی که یک تاج گل دارد بر روی قیمت آن تاثیر گذار است. قیمت تاج گل عروس بستگی زیادی به گل های طبیعی یا مصنوعی استفاده شده در آن دارد.  همچنین تعداد و نوع گل ها نیز می تواند بر قیمت تاج گل عروس تاثیر بگذارد. هر چه تعداد و نوع گل ها بیشتر و خاص تر باشد روی قیمت تاج گل عروس تاثیرگذار است. از این رو تمام عواملی که بر روی قیمت تاج گل عروس را در نظر داشته باشید و پس از آن از فروشگاه های معتبر، برای خرید و انتخاب تاج گل اقدام کنید. همچنین در صورت نیاز میتواند برای تهیه و خرید جدیدترین مدل‌های تاج گل تبریک به وبسایت همشهری آنلاین مراجعه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن