سوالات و مشکالات رایج مایکروفر مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در منزل تعمیر لوازم خانگی در کرمانشاه زهتاب سرویس

به دلیل تخصصی بودن اجزای برد دستگاه ، بهتر است برای عیب یابی حتما تعمیر کاری ماهر یا متخصص این کار را انجام ده

توسط HEYDARINEWS در 29 شهریور 1401
به دلیل تخصصی بودن اجزای برد دستگاه ، بهتر است برای عیب یابی حتما تعمیر کاری ماهر یا متخصص این کار را انجام دهد . با شنیدن صدای بوق که نشان دهنده خرابی دیود است ، پی به عدم سلامت دیود دستگاه خود خواهید برد . از همه مهمتر برای تعویض قطعات یدکی ماکروفر صرفا از لوازم جانبی اصل و اورجینال شرکتی استفاده می شود. اگر با مشکل دود کردن ماکروفر مواجه شده اید، تعمیرگاه تخصصی یدک تعمیر قادر به رفع تضمینی مشکل دستگاه شما با گارانتی 90 روزه است. عامل مهم دیگر در تولید دود از داخل مایکروفر به المنت های آن برمی‌گردد. بسیاری از این دلایل در صورت تشخیص و تعمیر به موقع می توانند براحتی برطرف شوند و عدم توجه به آن در نهایت منجر به خسارت های مالی هنگفت می گردد. علت روشن نشدن ماکروویو سامسونگ میتواند مربوط به پریز برق یا دوشاخه برق مایکروفر باشد. همچنین ممکن است فیوز روی برد ماکروویو سامسونگ بر اثر اتصالات داخلی دستگاه سوخته باشد. خرابی برد الکترونیکی مایکروفر سامسونگ نیز ممکن است از دیگر عوامل روشن نشد مایکروویو سامسونگ باشد. مایکروویو جزو وسایل مهم آشپزخانه است و مزایای زیادی دارد.

حداقل زمان برای گرم کردن نان در مایکروفر

اجاق مایکروویو غذا را با رطوبت خودش می‌پزد بنابراین لازم نیست چربی اضافی یعنی کره یا روغن به آن افزوده شود. دیود ولتاژ بالا باید در یک جهت، دارای مقاومتی خیلی کمی باشد و در جهت مخالف آن رسانندگی خیلی زیادی داشته باشد تا بتوان آن را سالم قلمداد کرد و در غیر اینصورت باید تعویض شود. اگر در هر دو جهت رسانندگی کمی وجود داشت نشان از خراب شدن آن است و باید تعویض ای پی سرویس اصفهان شود. در صورتی که دیود سالم باشد و مشکلی نداشت باشد احتمال دارد که مدار ولتاژ بالا دچار مشکل شده باشد که باید توسط متخصص بررسی و تعمیر شود. چنانچه حرارت درون دستگاه از حد طبیعی بالاتر برود حسگر سریعا تجهیز را خاموش می ‌کند تا از ایجاد جرقه و آتش سوزی پیشگیری کند. تا زمانی هم که دمای درون محفظه به حد طبیعی برنگردد اجازه فعالیت مجدد را نخواهد داد.
  • در صورتیکه مگنترون شکسته شود، ممکن است منجر به انفجار فیوز شود که می تواند در سایر موارد منجر به نقص شود.
  • در هر ساعت از شبانه‌روز نوتروتن سرویس از طریق وبسایت و شماره های تماس در دسترس شماست.
  • پلاستیک حاوی مواد تشکیل دهنده ای چون BPA، است که در صورت پخته شدن در دمای بالا می تواند به غذا بچسبد.
  • اجاق‌های مایکروفر از یک یا چند قطع کن حرارتی استفاده می‌کنند .
  • با این وجود، ایمنی اشعه مایکروویو برای سلامت انسان مورد بحث است.
  • این گونه مواد به خاطر قابلیت بالایی که در سوختن دارند به راحتی می‌توانند باعث نابودی مایکروویو و حتی گسترش آتش در خانه شما شوند.
نیاز به خدمات تعمیر مایکروویو یا سولاردام ال جی دارید؟ برای بررسی و رفع ایراد مایکروفر ال جی از تکنسین‌های متخصص گلدیران کمک بگیرید. نیاز به خدمات تعمیر مایکروویو ال جی دارید؟ برایبررسی و رفع ایراد مایکروفر ال جی از تکنسین‌های متخصص گلدیران کمک بگیرید. نیاز به خدمات تعمیر مایکروویو ال جی دارید؟ برای بررسی و رفع ایراد مایکروفر ال جی از تکنسین‌های متخصص گلدیران کمک بگیرید. مگنترون از قطعات اصلی مایکروویو ال جی است و قابل تعمیر نیز نیست و در صورت بروز مشکل در این قطعه، باید تعویض گردد. بعدازاینکه با دستگاه ماکروویو آشنا شدیم باید به این نکته هم توجه داشته باشیم که این دستگاه‌ها نیز، ممکن است بعد از مدتی کار کردن دچار مشکل شوند و اصطلاحاً گرم نکنند که مایکروویو ال جی نیز از این قاعده مستثنا نیست. درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات لوازم خانگی خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

ارایه می‌دهیم.همراه باشید تا بررسی کنیم که چرا ماکروفر صدا می‌دهد؟

برای پختن کیک در مایکروفر اول باید با تنظیم دمای آن خوب آشنا شوید. اگر مایکروفر شما وضعیت کانوکن دارد، دمای ۱۸۰ درجه برای آن مناسب است. کاربران گرامی، تمامی Repair Microwave قیمت‌های اعلام شده در استاده به‌صورت حدودی می‌باشد. این امکان هم وجود دارد که اشکال از کارخانه سازنده باشد، چون شما نمی توانید تنظیمات دلخواه را انجام دهید. فیوز حرارتی یک قطعه مهم در مایکروفر است که کارکرد آن تاثیر زیادی در مایکروفر می‌گذارد. بنابراین در صورتی که این قطعه خراب شود، سبب آسیب به مایکروفر می‌شود. این سوئیچ‌های مسئولیت دارند تا درب مایکروفر را بسته نگه دارند. در صورتی که هر یک از این سوئیچ‌ها خراب شود درب مایکروفر چفت نمی‌شود. از دیگر دلایلی که سبب می‌شود مایکروفر غذای شما را به خوبی گرم نکند، خراب شدن سوئیچ درب است.

تعمیر قهوه ساز و 9 دلیل تعمیر اسپرسوساز مشکلات قهوه ساز و اسپرسو ساز

سطح برخی از ویتامین ها و مواد معدنی موجود در سیب زمینی هنگام پخت کاهش می یابد. سیب زمینی عمدتا از کربوهیدراتی تشکیل شده است که در درجه اول به شکل نشاسته در این ماده یافت می شوند. مقدار کربوهیدرات این ماده بین ۶۶ الی ۹۰ درصد وزن خشک آن است. قندهای ساده ای مانند ساکارز، گلوکز و فروکتوز نیز به مقدار کمی در سیب زمینی وجود دارند.

برای تمیزتر شدن لباس ها در لباسشویی چه کار کنیم؟

تعمیرکاران تخصصی مایکروفر در گروه دیجی‌تعمیرات آماده‌ی ارائه خدمات تعمیر مایکروفر می‌باشند. برای درخواست تعمیرات با یکی از شماره‌های مندرج در صفحه‌ی تماس با ما تماس بگیرید. در ماکروفر هایی که دارای صفحه لمسی هستند ست نکردن درست زمان ممکن است دلیل خاموش شدن ناگهانی مایکروفر باشد. یکی از نشانه های خرابی صفحه لمسی ماکروفر سوسو زدن و قطع و وصل شدن صفحه نمایش دستگاه است. برنج باکتری های بالقوه ای را درون خود دارد که مایکروویو برای از بین بردن این باکتری ها توانایی لازم را ندارد.

مشکلات رایج سولاردام و مایکروویو

متخصصان خدمات متفاوت نیز، در زمینه تخصصی خودشان و در یک فضای مناسب، مشغول به فعالیت هستند. در این مطلب علت های خرابی مایکروفر را شرح دادیم و برای هر یک راه حل هایی تعمیر ماکروفر در اصفهان ارائه شد. البته مشکلات و خرابی های این دستگاه با توجه به نوع برند از موارد ذکر شده بیشتر هستند و عیب یابی مایکروویو با بیان چند مورد امکان پذیر نخواهد بود. علت دیگر جرقه زدن داخل مایکروفر سامسونگ خرابی عایق میکا داخل دستگاه و خرابی لیزر یا همان مگنترون ماکروفر سامسونگ میباشد. یکی از دلایل خرابی دکمه های لمسی ماکروفر ، اختلال در عملکرد منبع تغذیه است. در صورتی که چراغ های پنل و صفحه نمایش روشن نیستند ، یعنی برق رسانی به آنها مشکل دارد. برای رفع این مشکل باید منبع تغذیه را چک نموده تا سالم باشند. سپس جریان الکتریکی وارد شده به برد کنترل لمسی را چک کنید. با توجه به قیمت‌های بالای لوازم خانگی، انجام تعمیرات آن‌ها را نمی‌توان به هر فرد یا شرکتی سپرد. خیر نوسان برق بر روی برد تغذیه تاثیر گذار است و تاثیری بر گرم نکردن مایکروفر ندارد. باز کردن پوشش مایکروفر توسط افراد غیر متخصص خطرناک است تنها کاری که شما باید انجام دهید ریست دستگاه و تنظیم برنامه ویو است. با گذاشتن لیوان آب دستگاه را تست کنید اگر گرم نمی کند با نمایندگی تعمیر24 تماس بگیرید. معمولا نوسانات داخلی، حتی وقوع جرقه در دستگاه یا سوختن مگنترون، دیود، خازن و ترانس می تواند دلیل سوختن این فیوز باشد. توصیه می شود عیب یابی و یافتن علت گرم نکردن سولاردام و مایکروویو را به دست متخصصین بسپارید.

مراحل تماس با نمایندگی تعمیر ماکروفر بیم

فر را با درجه حرارت ۱۸۰ درجه سانتیگراد از قبل روشن کنید تا کاملا گرم شود سپس قالب حاوی مایه کوکو سیب زمینی را داخل طبقه وسط فر قرار دهید. برای پخت کوکو سیب زمینی بین ۳۵ تا ۴۵ دقیقه زمان نیاز است. جهت تعمیر و تعویض ترانس مایکروفر و قطعات دیگر مایکروفر با متخصصان تعمیر در این زمینه در ارتباط باشید و از تعمیر خودسرانه این دستگاه پرهیز نمائید تا متحمل هزینه و زیان بیشتر نشوید. این قطعه تنها در صورتی می سوزد که کاربر ظروف فلزی، ظروف چینی دور طلایی و یا ظروف با درپوش آلومینیومی را درون ماکروفر قرار داده باشد. همچنین شستشوی این صفحه با مواد شیمیایی نیز باعث از بین رفتن آن می شود. ترموستات، ترانس ولتاژ بالا و رله برد هر کدام در داخل خود دارای قطعات پلاستیکی هستند که ممکن است در اثر کار کردن زیاد از حد ماکروفر داغ شده و قسمت پلاستیکی شروع به سوختن و تولید دود کند. در صورت سوختن یا خرابی برد الکترونیکی ماکروویو دوو، باید این قطعه تعمیر و یا تعویض گردد. در این صورت با مرکز تخصصی تعمیر ماکروفر بوش-تعمیرات مایکروویو بوش در تهران تماس بگیرید. لامپ روشنایی مایکروویو بوش برای تامین روشنایی داخل ماکروفر برای تشخیص میزان پخت غذا مورد نیاز است و در صورتی که روشن نگردد میتواند کاربر را از این حیث دچار مشکل گرداند. وقتی مایکروفر را از برق قطع و وصل می کنید، ماکروفر شما به وضعیت ریست می رود اما یک ساعت صبر کنید در صورتی که آن را به برق وصل کردید و دستگاه کار نکرد، با نمایندگی تعمیر ماکروویو سامسونگ لاین تعمیرتماس حاصل نمایید . کد خطای E-11 ماکروفر سامسونگ به علت مشکلاتی در حسگر رطوبت را نمایش داده می شود. برای برطرف کردن ارور E-11 ماکروفر سامسونگ ممکن است لازم باشد که سنسور را تعویض کنید.

هزینه تعمیرات ماکروفر در اهواز

یکی از لوازم خانگی های محبوب و کاربردی در زندگی امروزی ما، مایکروویو یا همان ماکروفر است. این دستگاه به پروسه پخت و پز و حتی گرم کردن غذا، سرعت بخشیده و باعث شده زمان کمتری را در آشپزخانه سپری کنیم. پس طبیعی است که با خرابی مایکروویو یا مایکروفر، بخشی از جریان زندگی ما کند و یا مختل شود. آن زمان است که علاوه بر دردسرهای خرابی دستگاه، پیدا کردن یک تعمیرکار خبره برای تعمیر ماکروفر (مایکروویو) نیز به چالشی بزرگ تبدیل می‌شود. پس بدون هیچ نگرانی تعمیر ماکروفر بکو خود را به ما بسپارید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن