خرید یخچال ال جی یا سامسونگ، کدام بهتر است؟

ممکن است با سوختن و از کار افتادن موتور یا همان کمپرسور، چراغ های داخل دستگاه و نمایشگر روشن باقی بماند، در حا

توسط HEYDARINEWS در 28 شهریور 1401
ممکن است با سوختن و از کار افتادن موتور یا همان کمپرسور، چراغ های داخل دستگاه و نمایشگر روشن باقی بماند، در حالیکه؛ یخچال و فریزر سرد نشود. گاهی هم ممکن است به دلیل جریان کشیدن بیش از حد کمپرسور، فیوز حفاظتی بسوزد و کل چراغ های دستگاه نیز خاموش شود. دو بخش از برد الکترونیک سایت منبع که معمولا در علت خاموش شدن ناگهانی یخچال فریزر ال جی تاثیر دارد؛ قسمت های تغذیه و کنترل آن می باشد. عیب یابی یخچال فریزری که دچار چنین مشکلی شده است نیازمند دانش فنی و تجربه ی بالایی می باشد. برای بررسی عیب و برد الکترونیک حتما آن را به دست متخصص مجرب و دوره دیده بسپارید. تداوم این وضعیت نشان دهنده آن است که ایرادی در یکی از بخش ها و قطعات داخلی یخچال به وجود آمده است. اگر یخچال ال جی شما از نوع ساید بای ساید باشد، باید دریچه یخ ریز را بررسی نمایید. همچنین تمیز بودن لوله‌های کندانسور اهمیت دارد و آلودگی آنها می‌تواند باعث بروز این مشکل شود و نیاز به تعمیر یخچال ال جی در اهواز پیدا کنیم. به دلیل ارج نهادن https://newsfarmy.com/lg-190-l-5-star-smart-inverter-direct-cool-single-door-refrigerator-gl-b201abez-blue-euphoria-with-smart-connect-fast-ice-making/ به نظر مردم و آسایش خیال آن ها در زمینه تعمیر یخچال ال جی در اهواز اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است. گاهی جمع شدن جرم و کثیف بودن روی کویل های کندانسور، منجر به این میشود که؛ یخچال فریزر برای رسیدن به دمای مناسب بیشتر کار کند. این مشکل معمولاً به خاطره روشن نشدن یخچال و یکسره شدن آن می انجامد.

محصولات مشابه یخچال فریزر ال جی J287

اگر صدای خرد کردن و شکستن مداوم میشنوید، و میخواهید علت صدای یخچال ساید ال جی را پیدا کنید، بدانید که صدای یخ ساز است. البته اگر صدا پیوسته بلندتر میشود و یا هر بار صدای متفاوتی میشنوید، بهتر است محفظه ی یخ ساز را خارج کرده و تمیز کنید و یا با تعمیرکار تماس بگیرید. اغلب اوقات، یک پروسه ی یخ زدایی ساده، پاکسازی شیارها و تمیز کردن سینی ها می تواند مشکلات یخ ساز را برطرف کند. بنابراین می‌توانید پاسخ سوالات متداول خود را در زمینه هر یک از محصولات ال جی در وب سایت نمایندگی تعمیرات ال جی دریافت کنید.
  • در صورتی که لوازم خریداری‌ شده شما دارای گارانتی سام سرویس است از شماره سریال محصول خود که داخل دفترچه گارانتی است استفاده کرده و با شماره های داخل دفترچه تماس برقرار کنید.
  • کمپلانی ال جی با تولید یخچال های متنوع و زیاد با کیفیت ها و ویژگی ها و مزیت های بزرگی به بازار عرضه نمود.
  • قدرت خنک کنندگی کمپرسور اینورتر خطی به گونه‌ای است که در کمترین زمان اجازه می‌دهد تا فضای داخلی خنک شده و هوای خنک در درون آن جریان پیدا کند.
  • ظرفیت یخچال فریزر Door in Door ال جی 30 فوت اینستاویو 2022 مدل GSXV90BSAE حدود 30 فوت است که مناسب برای خانواده های پر جمعیت نیز عالی عمل می کند .
  • جالب است بدانید که این فیلتر بهداشتی تا 99 درصد در حذف انواع قارچ و باکتری و بو بد تاثیر دارد که این خود به ماندگاری هر چه بیشتر مواد غذایی کمک می‌کند.
  • در مدل‌های ساید بای ساید، دکمه‌ی Express Freeze/Water filter برای ریست کردن در نظر گرفته شده است، که در برخی دیگر از مدل‌های یخچال ال جی این دکمه جای خود را به دکمه‌ی Fresh Air Filter داده است.
در آخر امیدواریم این مقاله که توسط مرکزتعمیر لوازم خانگی شیراز امدادبعنوان نمایندگی تعمیرات ال جی در شیراز تهیه شده است، برای شما مفید بوده باشد. این شرکت برای کسب رضایت کاربران خود، از هیچ فناوری و قابلیتی در تولید یخچال فریزر خود دریغ نکرده است و تا حد امکان سعی کرده از پیشرفته ترین و جدیدترین فناوری ها در آنها استفاده کند. در نظر داشته باشید که قیمت یخچال ال جی از هر طرح و مدلی که باشد به نسبت برندهای رقیب، بودجه بیشتری را می سایت منبع طلبد. تراز نبودن یخچال، برخورد لوله های ورودی و خروجی کمپرسور در اثر لرزش موتور، خرابی فن اوپراتور در پشت دستگاه، ایراد و خرابی فن کندانسور، فرسودگی لاستیک های زیر پایه های کمپرسور از دلایل اصلی سر و صدای زیاد یخچال ال جی هستند. انسداد مسیر تخلیه دیفراست، خرابی برد الکترونیکی، اختلال در تایمر یخ زدایی و هیتر دستگاه، ایراد در قطعات ترمودیسک و ترموفیوز متصل به المنت از دلایل اصلی عدم یخ زدایی یخچال ال جی به صورت اتوماتیک می باشند.

ارور یخچال ساید بای ساید ال جی کد خطای rf

از قرار دادن یخچال در کنار وسایل گرما زا همچون اجاق گاز و شوفاژ خودداری کنید. در صورت نیاز به مقدار قابل توجهی یخ، یخهای تخلیه شده را به صورت دوره ای درون کیسه ها خالی کرده و در فریزر نگه دارید، بنابراین یخ ساز می تواند شروع به ساخت یخهای دیگر کند. از آنجا که فشار آب توسط یخچال کنترل نمی شود، لازم است در از محل تامین آن تنظیم شود. اگر با این کار مشکل فشار آب شما برطرف شد، باید فیلتر را تعویض کنید. اما بنا بر هر دلیل این سنسور دچار اشتباه و ایراد شود ممکن است بالاترین درجه را نشان دهد و این اتفاق علت یخ نساختن ساید شما خواهد بود. یخچال شما ممکن است یک سنسور کنترل یخ دارد زماانی که محفظه از یخ انباشته شود این سنسور بالا می آید و روی حالت Pause قرار میگیرد. فیلتر +Hygiene Fresh به صورت 5 مرحله می‌تواند تا 99 درصد از باکتری و قارچ‌ها را نابود کند تا همواره فضای داخلی یخچال سالم و پاکیزه باقی بماند. از دیگر ویژگی‌های مدرن در یخچال فریزر ال جی 33 می‌توان به سیستم عیب‌یاب هوشمند ، هشدار باز ماندن درب یخچال، قفل کودک، سیستم انجماد سریع و … اشاره کنیم. یخچال فریزر ال جی J337 ساید بای ساید، از محصولات مجبوب و پرفروش در میان مدل‌های دیگر ال جی و همچنین محصولی قابل رقابت با همۀ همتایان خود در برندهای مختلف این محصول است.

سردار سلامی: ما از همه دفاع می‌کنیم حتی از کسانی که ما را دوست ندارند

به عنوان مثال برخی از یخچال ها دارای یک محفظه خنک‌کننده هستند که برای تازه تر نگه داشتن گوشت و سایر مواد فاسد شدنی برای مدت طولانی تری ایده آل هستند. برخی از بخچال ها هم گزینه drinks chill که خنک کردن سریع نوشیدنی ها ایده آل می باشد. به طور مشابه برخی از فریزرها دارای گزینه turbo freeze برای منجمد کردن سریع مواد غذایی که به تازگی در فریز گذاشته شده می باشد. با استفاده از فناوری ™Door-in-Door یخچال ال جی J327 قادر خواهید بود به‌سرعت و بدون نیاز به باز نمودن درب یخچال، به خوراکی‌ها یا بطری‌های مدنظر خود دسترسی پیدا کنید.

ایراد در سنسور یخساز یکی از علل چشمک زدن نمایشگر یخچال ساید بای ساید میباشد

این ارور به خرابی یا اختلال در عملکرد فن کندانسور اشاره دارد. مجموعه‌ی یخ‌ساز را تست و بررسی کنید و در صورت لزوم قطعه مد نظر را تعویض و یا تعمیر کنید. درصورتی که سنسور کشوی یخچال دچار نقص و ایراد شود، کد ارور Er SS نمایش داده می‌شود. در صورتی که سنسور (حسگر) یخ ساز، دچار نقص و اختلال شود، کد ارور Er IS نشان داده می‌شود. تمامی خدمات نیو سرویس با ضمانت به مشتریان عزیز ارائه خواهد شد.

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X247

اگر یخچال شما از کار افتاده یا خراب شده و مشکلات جدی مثل موارد زیر دارد حتما باید با تعمیرکار تماس بگیرید تا پس از عیب یابی مشکل را به صورت کامل رفع نماید. یکی از علت هایی که در تمام یخچال ها و همه مدل های یخچال وجود دارد و باعث می شود یخچال روشن نشود وجود https://www.jumia.com.ng/appliances-fridges-freezers/lg/ مشکل در موتور یا کمپرسور یخچال می باشد. خرابی در جایخی یا کنده بودن آن باعث می شود سرما از داخل جایخی به مواد غذایی پایین سرایت نموده علاوه بر یخ زدن غذاها ، عمل اتومات دیر به دیر انجام بگیرد. در یک کلام ، وقتی ترموستات خراب شد اتوماتیک کردن تمام می شود. اعزام تعمیرکار سیار به محل در کمترین زمان، استفاده از قطعات اصلی، ارائه فاکتور پس از تعمیر مهم ترین ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه می باشد. ما در این مطلب کلیدهای کنترل پنل نمایشگر و تنظیم دمای یخچال و ساید بای ساید ال جی همه مدل‌ها را شرح می‌دهیم. شاید شما به تازگی یخچال ساید ال جی خریداری کرده‌اید و کار کلیدها و تنظیمات دما یا نشانگرها برای شما آشنا نیست و کلی سوال دارید. ما این مطلب را که شامل کار کلید و علامت‌های نمایشگر است آماده کردیم و شرح دادیم تا به سوالات‌تان پاسخ دهیم. خودسر و بدون تجربه اقدام به تست آن نکنید تا مشکلات بدتری رقم نخورد. اگر پس از انجام این اقدامات مشکل رفع نشد باید از یک تعمیرکار حرفه کمک بگیرید. ترکیب مساوی از آب گرم و سرکه برای پاک کردن واشر یا لاستیک دور درب مناسب است. ترکیب یک لیوان سرکه سیب و سه لیوان آب گرم با یک دستمال یا اسفنج، مناسب ترین گزینه برای پاک کردن داخل آن می باشد. دستگاه طور مرتب تمیز کنید و از فاسد شدن مواد غذایی و ماندن غذاهای فاسد در آن جلوگیری کنید. واضح است که بوی بد ناشی از عدم رعایت نکات نگهداری مواد غذایی داخل آن می باشد.

چرا بهتر است تعمیر یخچال ال جی در اهواز را به اهوازسرویس بسپاریم؟

یخچال j337 به هشدار باز ماندن درب مجهز شده است که در صورت فعال کردن این برنامه، در هنگام باز ماندن درب یخچال آژیر می‌کشد. بسیاری از غذا ها و مواد خوراکی مانند انواع گوشت ها، ماهی و قارچ به دلیل بوی بدی که دارند، فضای یخچال را پر از بو می‌کنند به همین جهت این فیلتر دست به کار می‌شود و با حذف هر نوع بوی بدی، یخچال را به صورت همیشگی عاری از بو می‌کند. این لایه‌ها شامل لایه‌ی بوی نامطبوع، لایه‌ی گرد و غبار و لایه‌ی باکتری و ویروس هستند. پس اگر شما نیز به سلامت خود و خانواده تان اهمیت می‌دهید، با انتخاب همین یخچال فریزر می‌توانید از شر ویروس ها و با کتری های موجود خلاص شوید و به جای آن سلامت را به خانه خود بیاورید. این طبقه بندی به این دلیل است که برند سامسونگ همواره در تلاش بوده است تا طراحی‌هایی خاص و منحصر به فرد مخصوص به خود داشته باشد. مصرف کننده لازم است طبق نیاز خود تصمیم بگیرد که چه نوع یخچالی برای استفاده در منزل برای او مناسب است. همچنین کنترلر، هیتر دیفراست و رله برد نیز بهتر است بررسی شوند. همچنین در صورت نیاز به تعویض ترمیستور یخچال ال جی یا همان سنسور دما باید آن را تعویض کنید. در این صورت باید سنسور، خرید یخچال ال جی اتصالات و سیم‌­کشی­‌ها و برد الکترونیکی را بررسی کنید. این خطا مربوط به خرابی سنسور داخلی فریزر ال جی است که باید سیم­کشی داخل فریزر ال جی و میزان اهم سنسور هم بررسی شوند. اگر به هر دلیلی موتور فن ایراد پیدا کند یا پره‌های فن دچار شکستگی شوند. جریان هوای سرد متوقف می‌شود و دمای فریزر ال جی افزایش پیدا می‌کند. اگر دمپر دچار مشکل بشه ، برودت از فریزر ال جی به یخچال ال جی منتقل نمیشه در نتیجه قسمت یخچال ال جی اصلاً خنک نمی شود علت گرم بودن داخل یخچال ال جی . در مقاله ارور یخچال فریزر ال جی به کد خطاهای مدل tf580b، علت کد خطا و رفع عیب آن می پردازیم. ارورهایی که در این بخش مشاهده می کنید ممکن است در مدل های دیگر یخچال ال جی نیز وجود داشته باشد. اما گاهی علت و نحوه عیب یابی آن ها متفاوت است که بهتر است پیش از هر اقدامی با تکنسین متخصص مشورت کنید. این خطا مربوط به ایراد در هیتر دیفراست، PCB یا فیوز می باشد. بررسی هیتر دیفراست و برد کنترل پاور و نیز فیوز توسط تکنسین ضروری است و نیز تعویض هر یک از این اجزاء می بایست با نظر تکنسین انجام گیرد. همه ی یخچال ها بدون در نظر گرفتن برند آن ها دارای فن های مختلفی هستند که هر کدام از آنها وظیفه های به خصوصی دارند. در طی این مقاله به بررسی تمامی مواردی که باعث بروز چنین مشکلی در یخچال می شود و به خصوص مورد 4 پرداخته می شود. به دلیل تغییرات ماده ای که سرد کننده می باشد در داخل دستگاه صدای جریان آب می آید. در صورتی که افراد برای تعمیر دستگاه خود به نمایندگان مجاز و همچنین دارای تجربه مراجعه نکنند ممکن است دستگاه آن ها توسط تعمیرکاران بی تجربه و همچنین بدون تخصص دچار مشکلات جدی تری شود. با اینکه این برند محصولات با کیفیت را عرضه می‌کند، اما باز هم خرابی‌های مختلف از یخچال و فریزرهای ال جی در امان نیستند. یکی از ایرادات که شاید در یخچال فریزرهای ال جی رخ بدهد، مربوط به نمایشگر مدل‌های جدید می‌شود. ایرادی که به سادگی توسط مصرف کننده قابل تشخیص بوده و به دلایل مختلفی رخ می‌دهد. در این مطلب قصد داریم تا دلایل خاموش ‌شدن صفحه نمایش یخچال فریزر ال‌ جی و نحوه تعمیر آن‌ها را بررسی کنیم.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن