خرید گن ساعت شنی آنچری اصل با بهترین کیفیت از آریوکالا/09109483228

بسیاری از افراد از اضافه وزن رنج می برند که باعث ایجاد مشکلات زیادی از جمله: تغییر ظاهر، کاهش اعتماد به نفس می

توسط HEYDARINEWS در 28 آذر 1401

بسیاری از افراد از اضافه وزن رنج می برند که باعث ایجاد مشکلات زیادی از جمله: تغییر ظاهر، کاهش اعتماد به نفس می شود و همچنین اثرات مضر زیادی برای سلامتی دارد.

 

راه های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد که عمدتاً شامل رژیم غذایی و ورزش می شود، اما ادعاهایی وجود دارد که روش های مدرن مانند: کمربند لاغری در کاهش وزن موثر است.

 

اما قبل از استفاده از کمربند لاغری، مهم است که بدانیم کمربند لاغری چیست؟ چگونه برای کاهش وزن کار می کند؟ و آیا واقعا مفید است؟

 

کمربند دوستیابی چیست؟

کمربند لاغری عموماً برای کاهش وزن استفاده می شود و آن را در اطراف شکم و کمر می بندند، زیرا اصل کمربند لاغری ساده است، زیرا به بدن کمک می کند هنگام پوشیدن زیاد عرق کند، اما همچنین برای سوزاندن کالری، کاهش وزن نیز موثر است. ناحیه شکم و کاهش وزن

 

کمربندهای تخصصی نیز وجود دارند که حاوی یک سیستم لرزش برای سرعت بخشیدن به فرآیند کالری سوزی هستند.

 

مدت زمان استفاده از کمربند لاغری با توجه به محصول و دستورالعمل ذکر شده متفاوت است، استفاده از برخی از محصولات به مدت 30 دقیقه و برخی در طول روز توصیه می شود، اما توصیه می شود رژیم غذایی و ورزش را نیز رعایت کنید. کمربند به تنهایی برای کاهش وزن کافی نیست.

 

مکانیسم عمل کمربند لاغری

کمربند لاغری با مکانیسم های زیر باعث کاهش وزن می شود:

 

1. افزایش تعریق

بستن کمربند لاغری باعث افزایش تعریق بدن می شود، اما چیزی که بسیاری از مردم نمی دانند این است که فقط باعث از دست دادن آب بدن می شود نه چربی.

 

و اگر در حین ورزش از کمربند لاغری استفاده کنید، تعریق را افزایش می دهد، اما این چیز خوبی نیست، زیرا هیدراته نگه داشتن بدن در طول ورزش بسیار مهم است.

 

از دست دادن بیش از حد آب در حین ورزش، توانایی انجام کارآمد ورزش را تضعیف می کند و بستن کمربند لاغری لزوماً به این معنا نیست که تعریق فقط از ناحیه شکم ایجاد می شود.

 

2. فشردن سلول های چربی

هنگام بستن کمربند لاغری، شکم و ناحیه شکم را فشرده می کند تا کوچکتر به نظر برسد.

 

اما واقعیت این است که پس از برداشتن کمربند لاغری، سلول های چربی که در اثر بستن آن کوچک شده اند به اندازه اولیه خود باز می گردند، یعنی با استفاده از کمربند لاغری به هیچ وجه چربی از دست نمی دهید، بلکه فقط آب از دست می دهید. .

 

گن ساعت شنی آنچری اصل

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن