خرید راخت خرید گن ساعت شنی تاپی 9 فنر3 قزن از اریوکالا/09109483228

کمربند لاغری شکم حرارتی همانطور که از عنوان آن مشخص است، کمربند لاغری شکم حرارتی به افزایش تعریق با افزایش دم

توسط HEYDARINEWS در 28 آذر 1401

کمربند لاغری شکم حرارتی

همانطور که از عنوان آن مشخص است، کمربند لاغری شکم حرارتی به افزایش تعریق با افزایش دمای بدن در ناحیه شکم یا هر قسمت دیگری که کمربند به منظور لاغری و کاهش اندازه دور کمر فشار می‌دهد، بستگی دارد. کمربند لاغری شکم هم برای آقایان و هم برای خانم ها قابل استفاده است و بسیاری نیز از آن به عنوان کمربند برای کاهش فشار روی ستون فقرات استفاده می کنند.

 

کمربند شکمی برای لاغری معمولاً از پارچه هایی تشکیل شده است که به دلیل اثربخشی در افزایش تعریق شناخته شده است که از مواد زیر تشکیل شده است:

نئوپرن: نئوپرن به دلیل کشش، مقاومت خوب و سبکی نیز شناخته شده است. این ماده به دلیل عایق بودن و محافظت در برابر سرما که باعث شده در نصب کمربند لاغری شکم گنجانده شود، در لباس های ورزشی آبی بسیار استفاده می شود.

Lycra: Lycra به نام الاستین نیز شناخته می شود و ماده ای بسیار کشسان تر از نئوپرن است که تا حدودی جامد است، بنابراین به سایر اجزای کمربند لاغری اضافه می شود تا پوشیدن آن راحت تر باشد. اثر پارچه Lycra شبیه به سونا است، بنابراین گرمایش بالا و مداوم را تضمین می کند.

پلی آمید: شبیه پلاستیک است و از پلی آمید در ساخت کمربند شکمی استفاده می شود زیرا دمای بدن را برای شروع تعریق به طور چشمگیری افزایش می دهد.

پی وی سی: این ماده تمام خواصی را که باعث افزایش تعریق می شود ترکیب می کند.کمربند لاغری شکم حرارتی ساخته شده از PVC به عنوان یک کمربند است که به پاکسازی بدن از سموم کمک می کند، اما همچنین یکی از موادی است که باعث ایجاد حساسیت می شود

 

2 دستگاه لاغری شکم برقی

دستگاه لاغری شکم برقی یک کمربند لاغری است که به دلیل اینکه وابسته به تعریق نیست عملکرد متفاوتی دارد اما برای تحریک انقباض عضلانی عمل می کند. کمربند لاغری برقی در مقایسه با سایر کرست های شکمی معروف ترین است، زیرا ایده حرکت دادن عضلات شکم در هر زمان و بدون نیاز به تمرینات سنتی سفت کردن شکم، بسیاری را وسوسه می کند.

 

انواع مختلفی از کمربند لاغری برقی در بازار موجود است، از ساده تا پیشرفته‌تر، که اکثر آنها به الکترودهایی بستگی دارند که جریان الکتریکی را به عصب می‌فرستند، دومی بدون هیچ تلاشی عضلات شکم را به طور غیرارادی منقبض می‌کند.

 

حتماً حداقل یک بار در مورد کمربند شکمی شنیده اید، پس فواید کمربند شکمی برای لاغری چیست؟ شناخته شده است که بهترین راه برای کاهش وزن، توجه به یک رژیم غذایی سالم و متعادل و ورزش است، اما می توان از چند روش ساده برای داشتن شکمی صاف و صاف و دور کمر کمتر مانند استفاده از کمربند شکمی استفاده کرد. استفاده از کمربند شکمی هنگام آشپزی، تماشای تلویزیون و در حین ورزش و پیاده روی آسان است و در این مقاله تمام اطلاعات مربوط به کمربند شکمی برای لاغری را به شما نشان خواهیم داد.

 

کمربند شکمی:

کمربند شکمی عمدتاً برای کاهش وزن به دور شکم می‌پیچد و معمولاً برای از بین بردن چربی‌های ناحیه شکم بعد از بارداری استفاده می‌شود و کمربندهای شکمی از پارچه‌های کشسان و لاستیکی تشکیل شده است و انواعی از شکم برقی وجود دارد. کمربندهای موجود در بازار و این نوع کمربندهای شکمی حاوی بالشتک هایی هستند که هدف آن اصلاح ناحیه شکم با تحریک یک ضربه الکتریکی و کمربند شکمی فشرده معمولی است که می توانید با آن ببندید و ببندید و زمانی که کمربند شکمی را می بندید. شما متوجه کاهش دور کمر از 2.5 سانتی متر به 5 سانتی متر خواهید شد، اما این کاهش موقتی است، اما با استفاده منظم از آن می توانید شکم و شکم صاف داشته باشید.

 

نحوه استفاده از کمربند شکمی:

استفاده از کمربند شکمی بسیار آسان است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را به طور کامل دور شکم ببندید تا چند سانتی متر از حالت خنثی پایین بیاید تا بتوانید به طور موثر چربی شکم را از بین ببرید و در اینجا چند مرحله برای بستن شکم آورده شده است. کمربند

 

مراحل بستن کمربند شکمی:

باید در حالت ایستاده صاف بایستید

از بستن کمربند خیلی سفت یا خیلی پهن خودداری کنید.شما باید توانایی تنفس طبیعی خود را حفظ کنید

کمربند شکمی باید مستقیماً با پوست تماس داشته باشد، یعنی ترجیحاً روی لباس یا چیز دیگری بسته شود.

می توانید کمربند شکمی را با شل کردن یا سفت کردن آن با توجه به سطح راحتی خود تنظیم کنید.

برای بهترین نتیجه، بستن کمربند شکمی همیشه به جز هنگام خواب یا استراحت توصیه می شود.

 

 

 

 

خرید گن ساعت شنی تاپی 9 فنر3 قزن

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن