ثبت نام در رشته پرستاری بدون کنکور واقعیت دارد؟

دروس اختصاصی رشته پرستاری از 46 واحد تشکیل شده است، که شامل دروس اصول و مهارت های پرستاری و داخلی جراحی میباش

توسط HEYDARINEWS در 19 دی 1399

دروس اختصاصی رشته پرستاری از 46 واحد تشکیل شده است، که شامل دروس اصول و مهارت های پرستاری و داخلی جراحی میباشد،کارآموزی رشته پرستاری 12 واحد و کارآموزی در عرصه 24 واحد است،که این 24 واحد بین دو ترم پایانی تقسیم میشود،پیش نیاز واحدهای کارآموزی گذراندن دروس اختصاصی میباشد. با پکیج 5 روز با حرف آخر 20 درصد کل منابع حرف آخر در اختیار شما قرار داده می شود که با برنامه ریزی دقیق در طی 5 روز مباحث مربوطه از تمامی دروس را مطالعه خواهید کرد و در پایان روز پنجم توانایی پاسخگویی به 40 تست قطعی کنکور را خواهید داشت. مطمعناً زمانی که تصمیم به تحصیل در رشته ای میگیریم حتما بازار کار آن را بررسی میکنیم ،رشته پرستاری نیز از این قاعده مستثنی نیست ، بازار کار رشته پرستاری در بین سایر رشته های مقطع کارشناسی از موقعیت خوبی برخوردارست.به صورتی که شما پس از پایان تحصیل میتوانید در مراکز درمانی ازجمله: بیمارستان، درمانگاه، خانه سالمندان، مراکز نگهداری از کودکان، مشغول به کار شوید .حتی شما میتوانید به صورت پرستار خصوصی در منزل نیز این حرفه را ادامه دهید.

در پایان ترم ششم کارشناسی پرستاری دانشجویان رشته پرستاری موظف به شرکت در آزمون صلاحیت بالینی هستند درصورت قبولی درآزمون و کسب حداقل نمره 14 وارد سال چهارم ترمهای هفتم و هشتم خواهند شد که شامل گذراندن واحدهای کارآموزی در عرصه میباشند،کارآموزی و کارآموزی در عرصه تماماً در مراکز درمانی و بیمارستانها گذرانده میشوند.دروس و رتبه لازم برای قبولی در دندانپزشکی را نیز فقط با یک کلیک مطالعه کنید. با مقایسه دو کارنامه تاثیر درس زمین شناسی آشکار خواهد شد هر چند که درس پرستاری زیرمجموعه ای از زیرگروه یک در رشته تجربی است و تاثیر زمین شناسی در این زیرگروه صفر میباشد. دکتری تخصصی رشته پرستاری بالاترین مقطع این رشته محسوب میشود که لازمه آن داشتن مدرک کارشناسی ارشد پرستاری میباشد.همچنین پرستاران میتوانند با ادامه تحصیل موقعیت شغلی خود را بهبود ببخشندو با مدرک کارشناسی ارشد پرستاری به سر پرستار بخش ارتقاء شغلی داشته باشند.همچنین دارندگان مدرک کارشناسی پرستاری میتوانند با شرکت در آزمون کارشناسی به پزشکی که هر ساله برگزار میشود در صورت داشتن شرایط لازم ادامه تحصیل بدهند.

فارغ التحصیلان رشته پرستاری به گذراندن طرح خود در بیمارستانهاو یا مراکز درمانی با حقوق ماهیانه مشغول میشوند.محل گذراندن طرح معمولا به صورت بومی و یا در استان محل تحصیل خواهد بود. برای دریافت این بسته به صورت رایگان کافیست فرم زیر را پر کنید. همه رشته ها علاوه بر محاسن ،معایبی نیز دارند،مشکلات رشته پرستاری به خصوصیات فردی شما بستگی دارد،کسانی که قصد ادامه تحصیل در رشته پرستاری را دارند ،باید بر روی احساسات خود کنترل کافی داشته باشند،چرا که در هنگام اتفاقات ناخوشایند مانند سوانح ناشی از رانندگی و یا آتش سوزی تمرکز شما بر روی کار و کنترل عواطف بسیار مهم است. مراکز غیر دولتی درمانی مانند بیمارستانهاو درمانگاههای خصوصی نیز موقعیت های شغلی خوبی برای فارغ التحصیلان رشته پرستاری به آموزش پایه نهم شمار میآیند. همچنین برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد حداکثر سن قابل قبول برای استخدامی مراکز دولتی 40 سال و برای دارندگان مدرک دکتری 45 harfeakhar سال میباشد. واحدهای عملی در مراکز درمانی تحت عنوان (کارآموزی) از ترم 2 شروع میشوند. معرفی دروس رشته پرستاری به عنوان یکی از رشته های پرطرفدار گروه تجربی بسیار حائز اهمیت است.دروس رشته پرستاری به چند بخش دروس عمومی ،دروس پایه ،دروس اصلی ،دروس اختصاصی ،کارآموزی و کارآموزی در عرصه متقسیم میشود .دروس عمومی مقطع کارشناسی رشته پرستاری که بین اکثریت رشته ها مشترک میباشدو شامل 26 واحد درسی میباشدکه اندیشه اسلامی و انقلاب اسلامی شامل این دروس میباشد.

همچنین دروس پایه رشته پرستاری 16 واحد است که میتوان به فیزیولوژی و تشریح اشاره کرد. ،ویا تعدادی از فارغ التحصیلان به علت شرایط خاص معاف از اینجا طرح میشوند. هر دو از منطقه سه اما تفاوت چشمگیر در رتبه های دو داوطلب. هر نظر یا سوالی در رابطه با این بحث دارید میتوانید از طریق کامنت و نظرات با ما در میان بگذارید تا ببه سوالاتتان پاسخ دهیم. مشکلات رشته پرستاری که کارکن ها با آن دست و پنجه نرم میکنند… کارشناسی رشته پرستاری 134 واحد میباشد.که شامل واحدهای عملی و تئوری میباشد. 12 واحد عملی (کارآموزی) و 98 واحد تئوری و عملی میباشد . اولین کارنامه قبولی در پرستاری مربوط به داوطلب قبول شده در پرستاری دانشگاه اصفهان و کارنامه دوم مربوط به قبولی در دانشگاه علوم پزشکی البرز میباشد. درصد های هر دو داوطلب در یک رنج میباشد اما داوطلب قبول شده در پرستاری دانشگاه اصفهان به دلیل عملکرد بهتر در دو درس عربی و فیزیک توانسته است رتبه بهتری را کسب کند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از فیزیک یازدهم دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن