TU5 پلاس؛ با پیشرانه جدید ایران خودرو آشنا شوید – وبلاگ کارنامه

به واسطه انتقال پر سرعت خیس قدرت ، وسایل نقلیه برقی قادرند تا نسبت به اتومبیل بزینی به شتاب بیشتری دست پیدا نمایند . TU5 بهنوعی نمونه ارتقاءیافته موتور TU3 محسوب می گردد که پیشتر بر روی پژو ۲۰۶ تیپ دو آزمون خویش را پس دیتا بود، ولی TU3 از مشکلات متعددی برخوردار بود و از نظر عجله و قدرت نیز ضعفهای فراوانی داشت؛ بههمیندلیل پژو سیتروئن دست به کار شده و حیاتی یاری مهندسین خبرهاش، موتور بهروزرسانی شدهای را تحت عنوان TU5 روانه بازار کرد. پژو پارس ۱۶ سوپاپ نمونه تقویت یافته از پژو پارس ساده بود که کلیدی تعداد معدود به بازار عرضه شد و از موتور توانا تر اهمیت شتاب و شتاب بخش اعظم برخوردار بود اما چندان ارتفاع نکشید که ساخت آن متوقف شد. پس از تحقیقات دوچندان و همکاری حیاتی شرکت F.E.V آلمان، ایپکو چیره شد در اسفند سال 1385 از او‌لین نمونه موتور EF7 رونمایی کند. این خودرو در در آغاز حساس نام سفیر، آن‌گاه اساسی اسم پژو پرشیا و در غایت با نام پژو پارس ایجاد شد. البته، در گزینه خودروهایی نظیر پژو پارس همین موتور گیرایی چندان قدرتمندی را نداشته است. موتور تمام ۲۰۶ تیوفایو مثل سایر موتورهای کاملی که این شرکت عرضه می نماید شامل سیلندر، سرسیلندر و کلیه قطعات باطن موتور می باشد. در سالهای آغازین عرضه اتومبیل های مجهز به پیشرانه EF7، برخی از مشتریان از پیدایش مشکلاتی در سیستم برق و بخشهای دیگر معترض بوده و تعمیرکاران نیز به برهان عدم شناخت اهمیت بعضی ویژگیهای آن در کنار کمبود قطعات یدکی بسیار ناراضی بودند؛ اگر چه اکثر این مشکلات پس از سال 1392 حل شد و اعتراضات هم تا حدودی فرونشست. همین موتور عضوی از خانواده پهناور نسل TU بوده و این خانواده در سال 1986 در مجموعه پژو بود و جایگزین موتور X شد . نقص بزرگ پژو 206 کوچک بودن همین هاچبک و فضای قلیل کابین و صندوق بارش بود، آنچه که سبب ساز می شد ۲۰۶ به عنوان خودرویی خانوادگی شناخته نشود. 4- بدون آب ماندن موتور ها و می تواند هر عاملی که باعث داغ شدن موتور می شود . 2- فساد پمپ روغن : روغن موتور نامناسب و تجمع رسوبات در نصیب های مختلف آن منجر خرابی پمپ روغن می شود . در وب سایت کارگیک “مرجع آنلاین آموزش مکانیک و برق و اطلاعات فنی خودرو” اطلاعیه فنی داخلی کشور‌ایران خودرو درسال 96 زمینه دسته و گنجایش روغن موتور اتومبیلهای تولیدی این شرکت، روغن مطلوب پژو 206 اساسی موتورهای TU3 , TU 5 روغن موتور اصلی API: SL ، SAE : 10W40 تعیین گردیده است. در سال 1383 همین کمپانی تصمیم گرفت تا در پروژهای به اسم EF7 راستا طراحی و ایجاد موتور ملی را آماده کند. طراحی جلوپنجره در عین سادگی زیبا بوده و به خوبی مهم باقی بخشهای خودرو هماهنگ شده است. ما همواره کارایی کرده ایم به وسیله علم فنی و تجربه کاری مجموعه یدک پارس فقط اجناس حیاتی و اهمیت کیفیت را در اختیار شما مصرف کننده با شخصیت قرار دهیم. لذا اساسی خیال این که هر خودرو در هر روز به شکل متوسط 45 کیلومتر پیمایش داشته باشد، خودروی پژو پارس دارای موتور XU7، ساانه نزدیک به 172 لیتر بیشتر از خودروی مذکور دارای موتور TU5 بنزین مصرف می کند. در ضمن نقص‌ در سیستم ABS نیز به دلیل نقص‌ پمپ بسیار میباشد و حتی یک خودروی اساسی کارکرد زیاد قلیل داشتیم که به علت آب بندی نبودن لوله های پمپ روغن در گیر تخلیه روغن می شد. عملکرد TU5 بر روی تیپ 5 بهقدری عالی بود که توده اکثری از علاقهمندان حوزه خودرو، هنوز هم آن را یک عدد از بهترین ماشین های جادههای کشور ایران در این رنج قیمتی میدانند؛ البته پس از 206 تیپ 5، ابهت TU5 نیز رو به افول گذارده شد و بعدها که بر بر روی خودروهایی مثل پژو پارس، 405، رانا و H30 Cross قرار گرفت، دیگر حاذق به جلب راضی بودن صاحبان خود نشد. TU5 یکی از از متداولترین پیشرانههای گروه خودروسازی پژو سیتروئن (PSA) محسوب می‌شود که در بخش اعظمی از محصولات اقتصادی و میانرده این شرکت مورد به کار گیری قرار گرفتهاست. از آنجایی که EF7 اولین موتور رسمی شالوده گازسوز مملکت هست و گاز، سوخت حساس به جهت احتراق همین پیشرانه محسوب میشود، به کارگیری از آن مقرونبهصرفه بوده و دقت خریداران زیادی را به خود جلب کردهاست. اگر شما همین نوشته آموزنده را دوست داشتید و می خواهید داده ها بیشتری در آیتم موتور ساینا tu5 لطفا از وب سایت ما دیدن کنید.

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin fud crypter hack forum