تبریک می گویم! بین بگ شما (آیا) در آستانه توقف بودن مرتبط است

در این بخش از پست با نکات طلایی که در خرید بین بگ به شما کمک می کند خواهیم بود. ۹-طایفه آسنگر:این طایفه یکی د

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در این بخش از پست با نکات طلایی که در خرید بین بگ به شما کمک می کند خواهیم بود. ۹-طایفه آسنگر:این طایفه یکی دیگر از طوایف بخش مرکزی چوار و مجاور با تیره های قیطولی بوده و قسمت دیگری از این طایفه در شهر گُواور اسلام آباد است و اهالی این طایفه در روستا های :گله جار و اسنگرحداد میباشند. این دسته از مبل ها عموما در اتاق خواب ها برای نشستن یا حتی دراز کشیدن(بنا به قابلیتی که در تغییر فرم دارد در هر دو صورت کاربردی است) به مدت کوتاه تری قابل استفاده است و در ابعاد و رنگهای متفاوتی به فروش میرسند که از انواع و اقسام پارچه ها در تولید روکش آن استفاده میشود. بین بگ طرح لابی برای اتاق های نشیمن خیلی شیک و راحت به نظر می رسد. مبل شنی و بین بگ، مبلی است که به صورت عامیانه میتوان گفت از راحتی خیلی راحت تر است و در ساخت این نوع مبلمان از هیچ گونه چوب یا آهنی استفاده نمیشود. همان گونه که قبلا نیز به وزن این محصول اشاره شد در این راستا باید گفت که وزن این محصول به گونه ای است که به راحتی می توان آن را جا به جا نمود و در مقایسه با سایر مبلمان های موجود از وزن خیلی اندکی برخوردار است.

آیین ساج کوبی: این آیین مختص به ایل ارکوازی و بومیان هزاره است و بر اساس این آیین ارکوازیان هنگام ماه یا خورشید گرفتگی ،بر ساج کوفته اند، مورخان این آیین را واحد ندانسته و قابل اثبات نمیدانند اما در آیین کلی ایل وجود دارد. اغلب داخل این مبل ها از الیاف مصنوعی و با یونولیت پر می شود و در این راستا ذکر این موضوع از قاعده مستثنی نمی باشد که جنس مواد داخلی می تواند بر روی قیمت محصول تاثیر زیادی بگذارد. اما همه ی بین بگ ها یکسان نیستند و در حالی که برخی از فروشنده ها بدون پر شدن مواد داخل بین بگ به فروش می رسانند. بین بگ ، امروزه به دلیل مشغله های کاری زیاد استراحت کردن به عنوان نیاز اساسی برای هر انسان می باشد و این استراحت کردن در هر فرد متفاوت می باشد به دلیل مبله شدن و مدرن شدن منازل برخی از افراد که می خواهند دراز بکشند و یا به صورت نشسته و لم داده استراحت نمایند این بین بگ ها جایگزین مبل ها گشته است. همچنین با داشتن بیش از ۱۰۰هوره چر درسبک های مختلف از این حیث رتبه اول را دارد و نیز در موسیقی فولکلور اساتید نام آشنایی همچون استاد سیروس امامی،بهادر مرادخانی،علیمحمد ارسلانی، حسن هیاس، محمد خانقینی و علی الارکوازی از هنرمندان با تبار ارکوازی میباشند.

بسیاری از افراد مبل های بیگ بنگ را برای کارکردن با کامپیوتر و استراحت های کوتاه مدت استفاده می کنند . شاید در اولین نگاه به این بین بگ ها یک کیسه ی را مشاهده کنید که داخل آن از موادی پر می باشد ولی با قابلیت حالت پذیری آن می توانید فرم آن را به یک مبل ایده آل و طبی تغییر دهید. نظام ایلی در ایل ارکوازی: رییس کل ایل با لقب سر تشمال یا عالیجاه تشمال نامیده شده و ریس ناحیه و چند طایفه را تشمال و رییس طایفه را کدخدا و رییس تیره را ریش سفید و رییس خانواده را پیاگ(مرد) اطلاق میشود. دوخت آن کاملا مناسب است و به خاطر داشتن طرح ساده با اغلب دکوراسیون ها ست می شود. ۷-طایفه چواری(چوار):این طایفه ساکنان قدیمی شهر چوار و از ایل ارکوازی میباشند .قسمتی از این طایفه پس از پیوستن به قیام ایلام در سال ۱۳۰۸ به نورآباد لرستان تبعید شدند و به چواری های نورآباد معروف هستند. از دیگر موارد مهم که باید به هنگام خرید این محصول در نظر بگیرید جنس مواد داخلی آن است.

در صورتی که از آن ها قصد دارید برای کنار استخر تهیه نمایید سعی کنید از جنس هایی که برای استفاده بر روی آب تولید شده است را انتخاب نموده چون به دلیل قابلیت ضد آب بودن آن ها به راحتی می توانند تا ساعت های طولانی بر روی آب بمانند. این نوع مبل ها را با موادی چون یونولیت و گرانول پر می کنند که حالت شن مانند دارند ، به همین دلیل از لطافت و نرمی بالایی برخوردار است انگار که داخلی آن از شن پر شده باشد و همچین حسی به افراد القا می کند . در برخی از این مبل ها دسته هایی تعبیه شده است که موجب سهولت در حمل آن می شود. متداول ترین رنگ تولید شده در مبلمان شنی رنگ قرمز ، آبی ، مشکی ، بنفش ، سفید و… همان گونه که می دانید از اصلی ترین فاکتورهای تعیین کیفیت و برند و جنس محصول در میزان هزینه ای است که شما برای خرید آن در نظر گرفته اید. از دیگر موارد مهمی که باید به آن دقت نمایید کیفیت در دوخت مبل های شنی می باشد و باید به گونه ای باشد که بسیار مستحکم و با کیفیت دوخته شود.

This po st w​as created  with G SA Conte nt  Gen᠎erator Dem over᠎sion !

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن