سه چیزهایی که مادرتان باید درباره استخر پیش ساخته به شما یاد داده باشد

این نصب مراحل بسیار ساده ای داشته اما ریز نکاتی هم وجود دارد که در کیفیت و طول عمر استخر شما تاثیر گذار خواهد

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این نصب مراحل بسیار ساده ای داشته اما ریز نکاتی هم وجود دارد که در کیفیت و طول عمر استخر شما تاثیر گذار خواهد بود. عمر مفید: استخر پیش ساخته فایبرگلاس از مواد مقاومی تشکیل شدهاند که ماندگاری و عمر مفید بیشتری نسبت به استخرهای بتنی دارند. ولی در بعضی از شرایط مانند دوران کرونا، امکان بردن آنها به استخرهای عمومی وجود ندارد. همچنین پس از آزمایشهای فراوان کارشناسان متوجه شدند استخر پیش ساخته اینتکس چون از مرغوبترین مواد موجود در بازار ساخته شده است هیچ آسیبی به بدن ماهی و نحوه تنفس آنها وارد نخواهد کرد. چون نمیتوان استخر را به علت محدودیت های مالی نیمه کاره رها کرده و بعد از مدت زمان زیادی مجددا ساخت آن را ادامه داد . ما برای شما در ادامه خواهیم گفت که انواع متفاوت استخر پیش ساخته کدام ها میباشند و شما چگونه میتوانید این محصولات شگفت انگیز را تهیه نمایید.

اما در صورت بیشتر شدن هزینه های طراحی و ساخت قالب اگر در مصرف دراز مدت با استخر های بتنی مقایسه نمایید هزینه های کمتری برای شما خواهد داشت. در ابتدا تجهیزات لازم در پروژه مشخص شده و آزمایش ژئوفیزیک و چگونگی انتقال استخر تا مقصد مورد بررسی قرار می گیرد؛ سپس کار حفاری با مشخص شدن ابعاد استخر پیش ساخته و یا قالب های پیش ساخته که با اندازهی استخر مورد نظر مطابقت دارد، آغازمیشود. به این صورت که به راحتی در حیاط منزل، باغ، ویلا و یا کارگاه خود قابل راه اندازی شدن هستند و لازم نیست دیگر نگران هزینه آن باشید. همچنین دارای دریچههایی ورودی و خروجی هستند تا به راحتی فضای استخر پر یا خالی شود. نصب آسان استخر فایبرگلاس مزیت ویژه ای است و این موضوع کاملا صحیح می باشد اما دارای ریز نکاتی است که در صورت رعایت نکردن آن توسط مجری می تواند موجب خرابی استخر شود.

در صورت عدم تحلیل و کاهش نقاط حساس این استخر می تواند موجب خرابی استخر پس از نصب و اجرای عملیات های عمرانی شود. بدنه استخر از پیش ساخته از جنس بسیار محکم و از جنس الیاف پی وی سی دولایه تشکیل شده که باعث میشود جلوی آسیب پذیری در برابر آبزیان را بگیرد. استحکام بسیار مناسبی که استخرهای پیش ساخته دارند باعث شده تا این نوع از استخرها به ندرت دچار آسیب دیدگی شوند. کارخانهای که استخرهای برزنتی اینتکس را تولید میکنند در آمریکا واقع شده است. مواد اولیه و تعداد لایه های فایبرگلاس استخر از مواردی است که در قیمت محصول شما تاثیر بسزایی دارد. گروه مهندسین مدرن استخر در زمینه ساخت استخر چه تجربه و فعالیتهایی دارد؟ زیرا راه اندازی استخرهای توکار مشکل و پرهزینه است و نیاز به عملیات گودبرداری دارد. با خرید استخر پیش ساخته دیگر لازم نیست از استخرهای بتنی استفاده کنید. ولی با وجود این استخرهای از پیش ساخته شده دیگر لازم نیست برای رفع نیاز خود از منزل خارج شوید. زیرا برای ساخت استخرهای بتنی نیاز به مصالح زیادی است ولی جنس استخرهایی که حالت آماده دارند برزنتی یا فایبرگلاس هستند. لازم به ذکر است که با توجه به مزایای این استخرها انتخاب صحیح و خرید از شرکت تولید کننده معتبر بسیار حائز اهمیت است، زیرا شرکت های زیادی در این عرصه فعالیت می کنند و دارای کیفیت های متفاوتی می باشند.

تایل ها در ضخامت های مختلفی موجود بوده که با توجه به شرایط پروژه، فشارهای مکانیکی و هیدرولیکی و طراحی های انجام شده انتخاب می شوند. بعد از اینکه طرح و ابعاد مورد نظر خود را انتخاب کردید، شرکت سازنده، سفارش شما را ساخته و پیمانکاران ساخت استخر برای آماده سازی محل مورد نظر، به مکان مورد نظر اعزام می شوند. استخر در دوران ساسانیان به اوج شکوفایی خود رسید و به عنوان پایتخت و مرکز مذهبی استان پارس ساسانی عمل میکرد. به گفته بیور که استدلال خود را بر نوشتههای ابن اثیر استوار میکند، خزانه استخر گنجینههای سلسلههای پیشین را در اختیار داشت. به همین خاطر شما با تهیه یک استخر از پیش آماده میتوانید در حیاط منزل یا ویلای شخصی خود یک استخر برای خود و خانواده تهیه کنید. عملیات های عمرانی از جمله مواردی است که اگر به درستی انجام نشود باعث خرابی هایی در بدنه استخر شود. معمولا برای مقاوم سازی این استخر ها از support هایی با قوطی یا پروفیل نیز استفاده می شود. ᠎Th​is da᠎ta was writt en wi​th the he​lp of GSA​ C​onte nt  Gen​er᠎at᠎or D em​ov᠎er​sion.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن