نحوه یادگیری هپی چیر

مواد یونولیتی داخل مبل شنی و مبل هپی چیر و مبل بین بگ تشکیل دهنده شکل ظاهری این مبل های راحتی است و میتوان گف

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مواد یونولیتی داخل مبل شنی و مبل هپی چیر و مبل بین بگ تشکیل دهنده شکل ظاهری این مبل های راحتی است و میتوان گفت که بهترین نوع مواد داخلی مبلهای شنی همین یونولیت خرد شده میباشد که از وزن بسیار سبک و نرمی خواصی برخوردار است و مبل به راحتی جا به جا میشود ، یونولیت خرد شده یا همان دانه گرانولی که به شکل ساچمه های ریز تولید شده اند به صورت شناور در داخل مبل قرار میگیرند و در هنگام نشستن فرد بر روی مبل جا به جا میشوند و نسبت به فرم بدن حالت میگیرد که این حالت بهترین راحتی را به شخص مصرف کننده میدهد ، اکثریت مبل های هپی چیر و بین بگ پس مدتی استفاده نسبت به وزن شخص افت میکند و نیاز به پر کردن یونولیت باشد که شکل اولیه برگردد و بخواهد مبل را با یونولیت شارژ مجدد کند . مواد یونولیتی داخل مبل شنی و هپی چیر و بین بگ جهت شارژ و برگشتن به حالت اولیه مبل است و فقط کافی است که از قسمت زیر مبل زیب را باز کرده و با ریختن آن به داخل مبل کاملا شکل اولیه را پیدا کند ، کارخانه تولید کننده مواد یونولیتی داخل مبل شنی و هپی چیر و مبل بین بگ دانه یونولیت یا پودر یونولیتی صندلی شنی را به صورت اصلی و با بهترین مواد اولیه تولید میکند که باعث دوام بیشتر مواد یونولیتی میشود ، برای سفارش و یا خرید مواد یونولیتی داخل مبل شنی و هپی چیر و بین بگ و مواد یونولیتی خرد شده یا جهت شارژ مبلمان شنی در شرکت شاپ اینتکس با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید .

محصولاتی با جنس چرم معمولا فوق العاده با دوام می باشند که خب از نظر قیمت هم گران تر از بسیاری از نمونه های دیگر موجود در بازار خواهند بود. این بخش از مقاله را هم سعی داریم تا به بررسی مهم ترین ویژگی های انواع هپی چیر اختصاص دهیم و قطعا این مسئله نیز یکی از مهم ترین مواردی است که باعث می شود تا شما با آگاهی کامل اقدام به خرید محصول خود کنید. در واقع این مدل از محصولات معمولا به صورت شیب دار طراحی شده و بخش های بالایی آن نیز دارای یک قوس و یا پستی و بلندی می باشد که این نکته باعث می شود تا شما بتوانید به ساده ترین شکل ممکن بر روی این هپی چیر ها دراز کشیده و از این محصولات استفاده کنید. کاناپه یا مبل هپی چیر توپی دو رنگ یکی از خلاقانه ترین محصولات شرکت تهران اینتکس می باشد که فوق العاده حذاب و دیدنی است.

پوسته یا رویه در واقع خارجی ترین قسمت مبل شنی می باشد که می توان آن را مشاهده کرد ، نوع طراحی رویه و همچنین جنس آن مهم ترین عامل در خرید مبل شنی می باشد که باید به آن توجه داشت . نکته مهم دیگر هم شرایط نگهداری از این هپی چیر است که مهم ترین عامل عدم ضربه زدن و سوراخ کردن این هپی چیر بوده و حفاظت درست و اصولی از رویه این محصول می باشد. عامل مهم دیگر هم در خصوص بخش تکیه گاه این هپی چیر است که هر چه از سمت پایین به بالای این محصول نگاه می کنیم عرض ان کمتر شده و در بالا ترین قسمت این محصول هم نازک تر از بقیه قسمت ها خواهد شد. عامل مهم دیگر نیز در خصوص این هپی چیر به بحث جنس بدنه ان تعلق می گیرد که قطعا عاملی مهم و اساسی در انتخاب این محصول خواهد بود. عامل مهم دیگر نیز در خصوص این محصول به ابعاد ان تعلق می گیرد که این هپی چیر در ابعاد ( طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر ، ارتفاع : 110 سانتی متر و ارتفاع تا نشیمنگاه : 50 سانتی متر ) طراحی و تولید گردیده است.  Th​is ᠎post was gen er at ed by GSA Con​te nt Gen erator D emover si on.

وزن این کالا ۷ کیلوگرم و بدون محفظه داخلی و با ابعاد ۹۰x90x100 و از پارچه برای رویه استفاده شده ، و جنس مواد درون این بین بگ از الیاف مصنوعی به کار رفته است. هم چنین نوع دوخت این محصول هم به گونه ای است که زیاد به چشم نخواهد امد و همین عامل باعث شده تا از زیبایی های این هپی چیر کاسته نشود. جنس بدنه این محصول از نوع چرمی می باشد که متریال چرم مصنوعی درجه یک در ساخت آن به کار گرفته شده است تا علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ، کاملا نیز ضد آب شود . از ویژگی های دیگر این مبل هپی چیر می توان به داشتن ضمانت توسط فروشگاه اینتکس اشاره نمود . در همین راستا و در تکمیل این جمله باید به این نکته اشاره کنیم که این هپی چیر از دو رنگ قرمز و ابی شکل گرفته است که به صورت مساوی بخش های مختلف این محصول را تحت الشعاع خود قرار داده اند. شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی توپی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن