قیمت قایق بادی

دو دریچه مجزا یکی بر روی بدنه قایق و دیگری جهت باد کردن کفی قایق وجود دارد تا ایمنی بیشتری را برای افراد استف

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

دو دریچه مجزا یکی بر روی بدنه قایق و دیگری جهت باد کردن کفی قایق وجود دارد تا ایمنی بیشتری را برای افراد استفاده کننده فراهم نماید. رنگ آمیزی زرد و نارنجی این محصول در عین جذابیت و شادابی بر روی آب های آبی تضاد و تفاوت را حتی از فاصله دور به خوبی نمایان می کند. حال در خصوص انواع این قایق های بادی باید اشاره کنیم که این محصولات از نظر ظرفیت ، جنس و کیفیت بدنه و همین طور امکانات تفاوت های بسیار زیادی با هم دارند. در رابطه با قیمت قایق بادی باید به چند نکته مهم اشاره داشته باشیم. هر شرکت تولید کننده دارای چندین نمونه قایق بادی تفریحی و خانوادگی با متریال جنسی مختلف است که هر کدام نسبت به ضخامت جنس خود، مختص یک مکان خاص مانند: دریا، دریاچه، سد یا رودخانه هستند. دو عدد پارو برای یک قایق سواری مفرح دونفره در این جعبه قرار داده شده و پمپ بادی دستی همراه این محصول در اندازه کوچک و کارایی بالا در هر مکانی قابل جابه جایی می باشد. معمولاً در شکلها و رنگهای مختلف طراحی و تولید میشود و انتخاب را برای افراد آسان میکند. قایق بادی خانوادگی نوع دیگر از قایق میباشد که برای خانواده طراحی شده است.

این قایق برای ماهیگیری طراحی و تولید شده است. برای قایقهای کوچکتر، کف و زیر آن انعطافپذیر است. قایق های بادی کف فایبرگلاس در بین بقیه قایق های بادی معروفیت بیشتری دارند. اجسام بادی برای استفاده به گاز نیاز دارند تا اندازه و شکل خود را حفظ کنند. این قایق بادی جمع و جور هم برای ماهیگیری و آرامش بر روی آب مناسب بوده و هم می تواند در سفر تفریحی یک ماجراجویی هیجان انگیز ایجاد کند. دور تا دور قایق بادی جیمینی یک نوار ضربه گیر دیده میشود؛ کار این نوار این است که ضربههای ناشی از طرفین را که تا حد معقول دفع نماید (به جز ضرباتی همچون صخرههای نوک تیز با سرعت بالا)، این محصول دارای دو جای پاروی چرخشی و یک جفت پاروی حرفهای مخصوص است که این پاروها چند تکه ساخته میشوند، دلیل این کار راحتی در حمل و نقل قایق است، پارو های چرخشی پارو زنی در مدل جیمینی را برای شما لذت بخش میکنند، در ضمن میتوانید در مواقعی که به این پاروها نیازی ندارید آنها را در جا پارویی هایی که روی بدنه در دو سمت متصل است نگه دارید. قایق سواری یک تفریح سالم و بسیار مفرح میباشد، که طرفداران زیادی دارد.

این کار باعث هماهنگی خانواده میشود و هیجان زیادی دارد. این قایق دارای مزایا و معایبی میباشد که در ادامه به آنها پرداخته میشود. باید گفت مدل جیمینی نیازی به تخته نصب یا همان کیت نصب موتور ندارد و روی خود قایق بادی یک جای نصب موتور وجود دارد در دیگر قایق ها این جای نصب وجود ندارد و شما به رابط نیاز دارید که این باعث میشود وقتی شما موتور بنزینی پرقدرت روی |آن نصب میکنید فشار زیادی را متحمل میشود و این تخته نصب احتمال کندن رابط متصل شونده کیت نصبی موتور را زیاد میکند اشکال دوم این موضوع در این است که این بدلیل فاصله بین بدنه موتور و خود قایق بادی وقتی شما گاز به موتور میدهید موتور شما به قسمت زیر بدنه میرود و نوک قایق شما نیز بلند شده و یا موتور در آب فرو میرود و خراب میگردد. بنابراین، حتی اگر باد شدیدی می وزد، باید روی آب ثابت بماند. برای این روش باید به سایتهای خاصی مراجعه کنید. قایق های بادی تیدبیت قابلیت های زیادی دارند از جمله بسیار سبک و کوچک هستند ، بسیار مطمئن و قابل اطمینان برای استفاده در داخل سد ، دریا و آبهای پر عمق هستند ، هزینه آنها بسیار ارزان و به صرفه است ،حمل آنها بسیار راحت می باشد همچنین به راحتی در صندوق خودرو و یا باربند آن جای میگیرند.

​Da​ta was g enerat ed by G SA Conte᠎nt​ G enerat or DEMO᠎!

قایق سایز بزرگ برای جمعهای دوستانه و خانوادگی بسیار عالی میباشد؛ زیرا جای افراد کم نیست و به راحتی میتوانند تفریح کنند و از طبیعت لذت ببرند و خاطرهی خوبی برای خودشان رقم بزنند. از آنجایی که این قایق سبک است، بهتر است در رودهای آرام و بدون موج استفاده شود؛ زیرا با کوچکترین موج امکان واژگونی قایق وجود دارد. این قایق بادی برای مصارف تفریح آبی قایقرانی بوده و قابل استفاده در آبهای آرام استخر پشت سدها میباشد. جنس PVC باکیفیت و روکش طرح چرم این قایق بادی برای استفاده در استخرهای بزرگ و آب های آرام مناسب است. معمولاً این قایق برای تفریح مناسب نیست. حال ممکن است برای عدهای سؤال باشد که آیا میشود قایق بادی ارزان در بازار پیدا کرد؟ همچنین میتوانید به صورت اینترنتی از قیمتها اطلاع پیدا کنید. قایق مدنظر را پیدا کنید و سفارش دهید. برخی از گردشگران ممکن است که به تماس بدن با آب علاقه ای نداشته باشند و از رها شدن در اعماق دریا ترس را احساس کنند. با توجه به توضیحات مطرح شده در بخش های قبلی حال شما می توانید دست به خرید قایق بادی زده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. نمایندگیهای زیادی اقدام به فروش این قایق میکنند اما ما به شما توصیه میکنیم که برای خرید قایق بادی به نمایندگی سعید اینتکس مراجعه کنید. Da​ta was g​enerated by G SA​ C​onte nt Gen᠎erator Dem​ov᠎er sion᠎!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن