قلعه بادی درست راه

افتتاح این پارک بادی در دبی باعث شده بار دیگر نام این شهر به عنوان یکی از بهترین مقصدهای گردشگری جهان بر سر ز

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

افتتاح این پارک بادی در دبی باعث شده بار دیگر نام این شهر به عنوان یکی از بهترین مقصدهای گردشگری جهان بر سر زبانها بیفتد و بر شهرت جهانی این شهر افزوده شود. مجتمع تجاری، تفریحی، توریستی و اقامتی خلیج فارس در ابتدای شهر جدید صدرا واقع شده و یکی از وسیعترین و مجهزترین مجتمعهای تجاری ایران و جهان به شمار میرود. زندان قلعه یزدگرد یا قلعه یزدگرد مربوط به دوره اشکانیان است و در شهرستان دالاهو، بخش مرکز ی، دهستان بان زرده، ۷۰۰ متری جنوب روستای زرده واقع شده و این اثر در تاریخ ۲۷ اسفند ۱۳۸۶ با شمارهٔ ثبت ۲۲۴۶۰ بهعنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیدهاست. همانطور که می دانید کیش یکی از مقاصد گردشگری در جنوب ایران است که دور تا دور آن را آب های دریای نیلگون خلیج فارس فرا گرفته و به همین دلیل فضای کافی برای انجام تفریحات آبی را دارد. Po st w᠎as c᠎reated ᠎with t​he help of GSA ᠎Content Generato r DE MO .

امروزه برای بازی کردن و تخلیه انرژی کودکان نیاز به لوازم و اسباب بازی های بی خطری هست تا کودکان بتوانند سرگرم بازی شوند و از طرفی والدین نیز به علت مشغله و نداشتن وقت کافی این فرصت را ندارند که همه روزه کودکان را برای بازی و سرگرمی به پارک و مکان های ورزشی ببرند . از این رو در هنگامی که نیاز به استفاده از سرسره نباشد می توان آنرا به راحتی جمع کرد و در گوشه ای گذاشت. تیوپ بنانا به صورت موزی شکل می باشد و حداقل ظرفیت استفاده از آن 4 نفر تایین شده است، اما شاتل به صورت دو نفره نیز قابل انجام خواهد بود. یکی دیگر از تفریحاتی که اغلب نام آن را در کنار شاتل خواهید شنید، بنانا می باشد. یکی از خاص ترین تفریحات کیش، اسکی روی آب است که اوج هیجان و نشاط را به شرکت کنندگان منتقل می کند.

Da ta w as c re᠎at ed wi th the he​lp of GSA᠎ Con te nt  Gener᠎at᠎or ​DEMO .

این تفریح به طور مجزا در نخستین سایت اسکی روی آب خاورمیانه در جزیره کیش، انجام می گیرد و امکان 12 نفر به طور هم زمان در این محل وجود دارد. ظرفیت برخی از جت اسکی ها 3 نفره بوده که از قیمتی بالا برخوردارند. در این تفریح شرکت کنندگان با در دست داشتن یک چتر به نام چتر پاراسل به وسیله یک طناب به طول 150 متر به یک قایق موتوری متصل می شوند و پس از حرکت قایق بر روی آب، به تدریج بالا می روند و میان دریا و آسمان به پرواز در می آیند. یکی از تفریحات کیش که در صدر لیست تفریحات آبی قرار می گیرد، پاراسل می باشد. چتر پاراسل یک نفره، دو نفره و تا سه نفر ظرفیت دارد که بدون هیچ محدودیت سنتی انجام می شود. این قلعه مناسب برای کودکان بالای سه سال بوده و وزن قابل تحمل برای آن 40 کیلوگرم است.

این کشتی را می توان بزرگترین کشتی در جزیره کیش پس از کشتی تاپ تورز دانست که با عرشه ای وسیع و سه طبقه مجزا فعالیت می کند. در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر، هیچ تفاوتی میان تفریحات کیش و تفریحات دریایی کیش وجود ندارد و تنها از نظر نوشتار با یکدیگر متفاوت می باشند. این تفریح نیز همانند شاتل عمل می کند و چندان تفاوتی با یکدیگر ندارند. دور تا دور قلعه توسط دریچه های باد به صورت مجزا باد میشوند که با این عمل استقامت بدنه بیشتر شده و به وسیله انواع پمپ باد اینتکس قابلیت پر و خالی کردن را دارد . این بوستان برای علاقهمندان به کوهنوردی و برای کسب آرامش انتخاب مناسبی است.اگر شما نیز تجربه بازدید از پارک های شیراز را داشتهاید، در بخش دیدگاههای مقاله نظر خود را با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید. اما در بین آن ها تفریحاتی نیز وجود دارند که در کنار هیجان، آرامش را نیز به علاقه مندان منتقل می کنند. اگر علاقه دارید در تعطیلات به شهر دبی سفر کنید، با الی گشت در این مقاله همراه شوید تا به شما در مورد قلعه بادی و امکانات موجود در این پارک بزرگ بیشتر بگوییم.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن