جکوزی بادی پیش ساخته

جکوزی بادی اینتکس بهترین گزینه به جای جکوزی سرامیکی و بتی است که از قیمت پایین تر و حجم کمتری برخوردار هستند

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

جکوزی بادی اینتکس بهترین گزینه به جای جکوزی سرامیکی و بتی است که از قیمت پایین تر و حجم کمتری برخوردار هستند و از نظر نصب و راه اندازی در کمترین زمان ممکن قابلیت احداث را دارند . از نظر امکانات نیز این جکوزی به بهترین شکل ممکن سعی کرده تا هر آن چه که شما نیاز دارید را به صورت کامل در اختیار شما قرار دهد. همین حالا شما نیز قادر هستید این محصول را با قیمت بسیار مناسب از سایت اینتکس شو، نمایندگی فروش محصولات اینتکس در ایران خریداری نمایید. با توجه به قیمت نسبتا زیاد محصول بهتر است جکوزی بادی را از فروشگاههای معتبر تهیه نمایید که سایت اینتکس شو، نمایندگی محصولات اینتکس در ایران این جکوزی را با قیمت بسیار مناسب به فروش میرساند. این نوع جنس بدنه مانند دیگر محصولات بادی در صورت آسیب دیدن توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس قابل ترمیم بوده تت استفاده یک باره از این جکوزی بادی را خاتمه دهد. Post was creat᠎ed wi th G​SA C on tent Generator  DE᠎MO!

جکوزی بادی پرتابل بست وی با ابعادی به قطر 180 سانتیمتر و ارتفاع 66 سانتیمتر، گنجایش 800 لیتر آب را دارد و وزن بسته بندی آن 32 کیلو گرم است که مخصوص استفاده 4 نفر میباشد. جنس بدنه جکوزی بادی بست وی از پی وی سی با ضخامت 4 لایه تولید شده و ساختار داخلی بدنه از دو لایه پی سی ضخیم که در آن الیاف ابریشم مصنوعی به صورت تارهای سیمی به صورت تار و پود به کار رفته که در برابر وزن آب و فشار آب و تکیه زدن اشخاص بسیار محکم و مقاوم است. جنس بدنه جکوزی بادی 6 ضلعی اینتکس از نوع پلاستیک PVC با برزنت بوده که با ترکیب یکدیگر بدنه ای ضخیم و با کیفیت را ایجاد کرده است. همچنین جکوزی دارای یک یا چند پله یا پاشویه است تا افرادی که از آن استفاده میکنند بتوانند بر روی آن بنشینند و عمل ماساژِر ماهیچه پا و پشت را در تماس با آب پرفشار همراه با هوا انجام دهند. در داخل بدنه جکوزی یک کفپوش قرار داده شده تا با استفاده از آن بتوانید آب را خارج کرده و توسط شلنگ متصل به مسیر دیگری هدایت کنید. Post h as been created ᠎wi th ​GSA ​Cont ent Generator  DEMO !

تصویری از محصول درج شده و کمی پایین تر به داشتن جت ماساژ آن اشاره شده است. از دیگر خصوصیات این جکوزی بادی میتوان به تصفیه خودکار , گرم کردن آب تا 40 درجه سانتیگراد , تنظیم درجه آب , فیلتر کردن آب جهت تصفیه آب , کلید روشن و خاموش گرمکن جکوزی , تبدیل درجه سانتیگراد به فارنهایت , دریچه خروج آب , داشتن فشار سنج , درپوش جکوزی پیش ساخته اینتکس برای تمیز نگه داشتن آب , زیر انداز جهت محافظت از قسمت زیر جکوزی , دو عدد دستگیره جهت جا به جایی جکوزی , اشاره کرد . دارای فشار سنج برای گرفتن فشار باد داخلی، رابط و محافظ کابل برق، دو عدد دستگیره برای جا به جایی جکوزی، ساک حمل و نقل، درپوش و زیرانداز، رابط نصب شلنگ و فیلتر تصفیه نیز میباشد. این ابعاد در واقع ابعاد راه اندازی شده این جکوزی پیش ساخته بوده و تمام قسمت های باد شده را شامل می شود به همین دلیل ابعاد مفید فضای داخل مقداری کمتر خواهد بود. پمپ همراه این جکوزی چهار کاره بوده عمل باد کردن، جت کردن، گرم کردن و تصفیه آب را انجام میدهد. جکوزی گرم با فشار آب بخش های مختلف بدن را ماساژ می دهد.

جنس بدنه محصول از PVC لمینت یا ورقه ورقه شده تشکیل شده و قسمت داخلی آن از نخ های ابریشمی بسیار مقاوم تهیه شده است. در واقع جکوزی بادی از بدنه ای منسجم و محکم تشکیل شده است که می تواند در موقعیت های ومختلف مورد استفاده قرار گیرد. جکوزی های بادی آماده پرتابل در اندازه های 2 نفره و 3 نفره و 4 نفره و 6 نفره در شرکت intex و bestway تولید و در نمایندگی اینتکس سایت توکاشاپ خرید و فروش میشود . 28454 در قسمت درب پایین چاپ شده است، کنار این کد تاییدیه کیفی و علامت استاندارد به چشم می خورد، تصاویر و محتوای استفاده شده در دو طرف کارتن شبیه به هم می باشد، توضیحات نوشته شده محتوایی درباره ی نحوه نگهداری و استفاده و همینطور مشخصات فنی جکوزی بادی می باشد، این نوشته ها در چند سطر و در قالب چند ستون چاپ شده اند، لوگوی کارخانه سازنده به صورت INTEX در بالای هر قسمت جعبه بسته بندی قابل مشاهده می باشد، همینطور نشان فایبر تکنولوژی در یک آیکون زرد رنگ در چند بخش کارتون مورد استفاده قرار گرفته است، تصویر نهایی و آبگیری شده ی جکوزی بادی به همراه توضیحات فنی در وسط بخش رویه به چشم می خورد، زیر این تصویر عکس دو نفر که در حال استفاده از جکوزی اینتکس می باشند قابل مشاهده است، نوشته بزرگ Pure Spa در قسمت پایین صفحه ی کارتن درج شده است، چند تصویر کوچک نیز از مراحل آبگیری، و استفاده و همینطور منوی تنظیم آپشن در انتهای این بخش گذاشته شده است، نوشته ی گوشه سمت چپ مربوط به جکوزی بادی و کارخانه ی سازنده می باشد، برای اطمینان از صحت اعتبار کارخانه ی تولید کننده و محصول یک کیو آر کد در گوشه پایین سمت راست درج شده است.

آخرین مطالب