جامپینگ بادی برای سرگرمی

شهربازی کاربازیا یا شهربازی مشاغل برج میلاد، جایی است که در آن مشاغل مختلفی را شبیهسازی کردهاند تا کودکان بتو

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

شهربازی کاربازیا یا شهربازی مشاغل برج میلاد، جایی است که در آن مشاغل مختلفی را شبیهسازی کردهاند تا کودکان بتوانند با کارهای مختلفی که در دنیای واقعی وجود دارد بیشتر آشنا شوند و در مقیاس کوچکتر آنها را تجربه کنند. این باغ جذاب در دو بخش دشتچر و آبچر ساخته شده است که می توانید جزئیات بیشتر را در مقاله مربوطه مطالعه کنید. از شهربازی های قدیمی تهران، دنیای بازی چمران است که بیشتر آن را با نام «بولینگ عبدو» میشناسند. محله های قدیمی و شمالی محله دربند و محله درکه، از جاهای دیدنی و تفریحی تهران هستند. تعدد مکان های دیدنی تهران به حدی است که حتی بسیاری از پایتخت نشینان فرصت بازدید از آن ها را نداشته اند. این شهربازی از سال 1342 فعالیت دارد و تا به امروز مقصد بسیاری از افرادی بوده که به دنبال هیجان و سرگرمی بودهاند. یکی دیگر از شهربازیهای مشهد، شهربازی سرزمین عجایب است که با بهکارگیری از فناوریهای روز دنیا در صنعت وسایل بازی از لحاظ تکنولوژی و استانداردهای بینالمللی با شهربازیهای مدرن جهان برابری میکند. بوستان نهجالبلاغه جای پارک و رستوران هم دارد و برای یک روز کامل خوشگذرانی در آن برنامه وجود دارد.

در این شهربازی خانوادهها هم میتوانند کودکانشان را همراهی کنند. کودکان پس از انجام بازیها و کسب امتیاز، میتوانند در غرفه هدایا، جوایزشان را دریافت کنند. این شهربازی بیش از 40 بازی دارد که کودکان و همچنین ردههای سنی بالاتر میتوانند از آنها استفاده کنند. همانطور که همه میدانیم جاذبههای مشهد تنها در حرم امام رضا خلاصه نمیشود و چندین سال است که این کلانشهر با ساخت پارکها، مراکز تفریحی، تجاری و اقامتی مدرن و هیجانانگیز و بازسازی جاذبههای تاریخی و همچنین ساماندهی جاذبههای طبیعی سعی دارد تا فضاهای گردشگری بسیاری را برای مسافرین و زائرین این شهر به وجود بیاورد. افزون بر این بازیها، تفریحات هیجانانگیز دیگری هم در این بوستان وجود دارد که بانجیجامپینگ و سوئینگ، تنها دو مورد از آنها بهشمار میآیند. پلی که راه رفتن روی آن در شب، جزو یکی از بهترین تفریحات شبانه تهران است. بام لند با مراکز خرید منحصر به فرد و رستوران های درجه یک، شهربازی، پیست کارتینگ، زیپ لاین، سافاری وحشت، سینما و شهر بادی از تفریحات و دیدنی های تهران در اطراف دریاچه چیتگر محسوب می شود. این پارک به عنوان یکی از اماکن دیدنی تهران در اصل متعلق به جمشید دولو قاجار، از خانواده های سرشناس قاجاریه می باشد.

این موضوع باعث می شود بچه ها در هر سنی بر روی ترامپولین سوار شوند و با خوشحالی جیغ بزنند و هیجانزده شوند. تجربه قدم زدن بر روی این پل و تماشای این همه زیبایی، قطعاً لحظات دل نشینی را برایتان رقم خواهد زد. این جامپینگ را میتوانید در ویلا، مسافرت، حیاط منزل و فضاهای داخلی راه اندازی کنید. جامپینگ بادی کودک اینتکس و انواع جامپینگ های فنری پرش کودک در نمایندگی اینتکس و فروشگاه مرکزی سایت اینتکس شو با قیمت شرکتی خرید و فروش میشود . در این شهربازی حدود 50 بازی متنوع وجود دارد که ژانرهای مختلف فکری، هیجانی، فیزیکی، کامپیوتری و انواع دیگر را شامل میشوند. صبا مال که تقریباً در محدوده مرکز شهر (خیابان کارگر جنوبی) قرار میگیرد، در کنار سالنهای سینما، فروشگاههای متنوع و مراکز مختلف خود، شهربازی هم دارد. فان تایم پالادیوم اما مساحتی حدوداً 300 مترمربعی دارد که در آن حدود 50 بازی مختلف قرار داده شده است. فان تایم ارگ تجریش با مساحت 2000 مترمربعی خود حدود 115 بازی را درونش جای داده و اغلب آنها هم کامپیوتری هستند. شرکت بین المللی فان تایم در کشور ایران هم شهربازی هایی احداث کرده است که دوتای آنها در پالادیوم و ارگ تجاری قرار دارند.

تولیدات تشک های جامپینگ بادی و تشک پرش خانگی کمجا و سبک با قابلیت جا به جایی آسان و جامپینگ های بزرگ سرسره دار و حفاظ دار ویژه پارک ها و مجموعه های ورزشی کودکان با کیفیت اصلی در شرکت اینتکس انجام میشود و از طریق نمایندگی ها در سراسر کشور های جهان به فروش میرسد . جامپینگ بادی کودکان یکی از محصولات کار آمد برای بازی کودکان در منزل و مهد کودک ها میباشد که با طراحی زیبا و رنگ های شاد تولید میشوند و قیمت مناسبی نسبت به ترامپولین فنری و فلزی دارند . جامپینگ بادی اینتکس مدل 48260 Intex یک محصول بینظیر با سایز بزرگ برای تفریح و لذت کودکان بوده و با توجه به شکل و ابعاد و رنگ محصول، توانسته بهخوبی مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب نماید. تولیدات جامپینگ های بادی پرش خانگی کمجا و جامپینگ بادی بزرگ مخصوص پارک ها و مجموعه های ورزشی با کیفیت اورجینال و اصلی در شرکت اینتکس انجام میشود و در سراسر کشور های اروپایی ، آمریکایی ، آسیایی ، افریقایی به فروش میرسد . جامپینگ بادی اینتکس مانند یک زمین بسکتبال است و همراه با این محصول، یک توپ بادی بسکتبال مناسب نیز به شما تعلق میگیرد. This po​st w​as cre​at᠎ed by G​SA C​on tent Gen erat​or Demov᠎ersion!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن