درگ پژو 405 SLX تقویت ریو تقویت شده 2

رنو دو سری از توربو را به بازار عرضه کرد که نمونه اول برای گرفتن تاییدیه FIA بود و بسیار نزدیک به نمونه رالی،

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

رنو دو سری از توربو را به بازار عرضه کرد که نمونه اول برای گرفتن تاییدیه FIA بود و بسیار نزدیک به نمونه رالی، اما نمونه دوم با پسوند2، در حقیقت بسیار شهریتر بود و کابینی سادهتر و راحتتر داشت و برای فروش در تیراژی بیشتر و به مشتریانی ساخته شد که علاقه به راندن خودرو در اطلاعات بیشتر شرایط روزمره داشتند. صفحه نمایش LCD خودرو متعلق به نمونه تیپ DRT3 است که کاملترین اطلاعات را از تمام عمل گرها و کلیه قطعاتی که به صورت برقي کار می کنند در اختیار راننده قرار میدهد؛ به طور مثال با وجود سیم کارت نصب شده می توان در موقع راندن از طریق آن پیام کوتاه فرستاد، یا در هر شرایط آب و هوایی و نوع رانندگی مصرف سوخت را زیر نظر داشت. صفحه نمایش LCD خودرو از نوع DRT3 است که کاملترین اطلاعات را مانند میزان مصرف سوخت در لحظه، هشدار سوختگی هر کدام از حسگرها و… ولی برای پژو ۲۰۶ RC ، یک پیشرانه ی ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری ۱۶ سوپاپ در نظر گرفته شده است که توانایی تولید ۱۷۵ اسب بخار در دور موتور ۷۰۰۰ دور دقیقه و گشتاور 202 نیوتن متری در دور موتور ۴۷۵۰ دور در دقیقه را دارد.

با این حال ، پس از 4.500 دور در دقیقه ، ارزن روشن می شود و شروع به جیغ کشیدن و کشیدن قاطعانه تا 7.500 دور در دقیقه می کند. پژو 205 تنها خودرویی بود که توانست در مسابقات رالی تاج و تخت را از لانچیا و آئودی دقیقا پیش از برچیده شدن مسابقات گروه B پس بگیرد. وبسایت مشرق: همـه شرکت های خودروسازی دنیـا از هر محصول خود ابتدا یک نمونـه اولیـه ساخته و پس از انجام تستهای مختلف تصمـیم بـه ساخت آن درون تیراژ بالا را مـیگیرند. تقویت موتور ماشین های سمند،پرشیـا و پژو405 .اگر هر یک از این 3 ماشین را دارید و احساس مـی کنید موتورشون بهتون حال نمـیده و ضعیفه و کلا بدرد این ماشین نمـی خوره… آموزش تعمـیرات پژو 405 تصور کنید مسیری طولانی کـه در حال سفر هستید بـه جایی مـیرسید که. نماي عقب تيپ RC تفاوت زيادي با نمونههاي ديگر ندارد، تنها ميتوان به سيستم اگزوز متفاوت با سر اگزوزهاي دوبل آن و يک بالچه که تأثير بسزايي در زيبايي اين خودرو گذاشته است، اشاره کرد.

اين تيپ که RC نام دارد هم از نظر ظاهر و هم توان موتوري، از تيپهاي ديگر برتر است، هنوز هم بعد از گذشت سالها در جهان طرفداران و مخاطبان خاص خود را دارد. اگر بتوانيم چشمانمان را که غرق در ابهت اين خودرو است، کمي بچرخانيم و از کنار به آن نگاه کنيم دو در بودن اين خودرو توجه ما را به خود جلب ميکند و اين يعني تير خلاص کارخانه پژو به سمت دل هر جواني که سوداي سوار شدن بر اين خوردرو را در سر ميپرورد. 4. گلگیرهای عقب پژو 205 T16 دارای هواکش بوده و برای دسترسی به پیشرانه، به سمت بالا حرکت می­کردند. حال چشمانمان که غرق در ابهت این خودرو شده است را به سمت نمای داخلی میبریم. با معرفی پژو 206 در سال 1998 این خودرو به صورت هاچ بک سه در و پنج در به بازار عرضه شد که دارای موتورهای بنزینی 1.1 ، 1.4 و 1.6 لیتری و یک موتور دیزلی 1.9 لیتری بود. در ایران با تغییراتی، این مدل پژو تحت عنوان 207i به بازار عرضه میشود. در نهایت پژو 206 در سال 1998 با تأخیر به بازار عرضه شد.

بخش M کمپانی بامو در میانه دهه 80 تصمیم گرفت تا در مسابقات تورینگ بیش از پیش موفق باشد. پژو در دهه 1980 تیم موتوراسپرت خود را تاسیس کرده بود و براساس همکاری با آنها، تصمیم گرفت تا پژو 205 T16 را روانه بازار کند. این نسخه جزو اولین خودروهای هوندا با پیشرانهی VTEC بود. در نمای جانبی اولین چیزی که به چشمان ما تلنگر میزند، رینگهای چلنجر ۱۷ اینچی است که به آتلانتیس معروف است و پهنای ۲۰۵ میلی متری این رینگها نیز، چهره ای قدرتمند به خودرو بخشیده است. در نمای پشتی سپر و فرم درب صندوق عقب مانند 206 های معمولی است. مطمئنا دوستانی که 206 تیپ 5 و یا مدل های مجهز به موتور TU5 دارند از حس شتاب و دور گیری سریع و لذت بخش این موتور به خوبی اطلاع دارند. محبوب پرفروش. مجهز به موتور TU5 که توانایی تولید 105 اسب بخار قدرت و گشتاوری معادل 147 نیوتنمتر دارد. اما در سال ۱۹۹۲ با مجهز شدن به انژکتور تک نقطهای و مبدل کاتالیست قدرتش به ۵۹ اسب بخار رسید. همچنین در این گیربکس که مکانیزم تعویض دندهها کوتاهتر شده، نسبت دندههای یک به دو نیز سایت اصلاح شده است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد اطلاعات بیشتر بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 6 اردیبهشت 1402