چهار اطلاعات همه باید عینک شنا

منظور از عینکشنا هم وسیلهای کاربردی است که مانع از آسیب رسیدن به چشمها در اثر آلودگی موجود در آب استخر میشود.

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

منظور از عینکشنا هم وسیلهای کاربردی است که مانع از آسیب رسیدن به چشمها در اثر آلودگی موجود در آب استخر میشود. منظور از عینک شنا هم وسیله ای کاربردی است که مانع از آسیب رسیدن به چشم ها در اثر آلودگی موجود در آب استخر می شود. یکی از مزیتهای این عینک شنا این است که به هیچ عنوان فرسوده نمیشود و نیازی نیست آن را دور بریزید. از ویژگی های این عینک ها می توان به فاصله اندکی که بین لنزها و چشم شناگر به وجود می آورد اشاره نمود و همین باعث می گردد که پایین ترین میزان مقاومت آب را تولید نماید. ماده یا محلول خاصی برای تمیز کردن لنز عینک شنا وجود ندارد، بهتر است با دقت از آن استفاده کنید و روی لنزها دست نکشید. اما در حال حاضر عینک های شنایی وجود دارد که در آنها از لنز طبی و با قیمت های بسیار مناسبی به بازارهای ورزشی عرضه شده است که کمی نسیت به سایر عینک ها گران تر هستند اما یک راهکار دیگر نیز وجود دارد، می توان عینک های شنا را خریداری و با هزینه کمی با لنز های طبی شنا تعویض کرد.

ناگفته نماند جنس لنز عینک های شنا بر روی قیمت آنان کاملا تاثیر گذار است. برای ساخت لنز این محصول از مواد باکیفیت پلاستیکی استفاده میشود. شاید بزرگ ترین ضعف لنز هاي ساخته شده از پلی کربنات، ساخت تراشه هاي خطرناک در صورت شکستن آنها هست. با کمی گشت و گذار در فروشگاه های مختلف ورزشی می توانید با عینک های شنایی مواجه شوید که لنز عینک آنان دارای رنگ های مختلفی از قبیل: کهربایی، دودی، آبی، بنفش، آینه ای و همچنین شفاف هستند. خوشبختانه عینک های شنا کلا دارای سه شکل ظاهری می باشند؛ شکل اول آنان عینک های سوئدی است که برای شناگران حرفه ای و فعال در عرصه های ورزشی بسیار مناسب است. 4. عینک طبی ورزشی شنا استاندار دارای لنز ضد خش و ضد بخار می باشد. این عینکها دارای لنزهای طبی در درجههای مختلف هستند. استفاده از این عینک شنا آسان و پاک کردنش نیز راحت است و دارای بندی است که متناسب با دلخواه شما تغییر سایز میدهد. Da ta has be​en generated by GSA Con​te᠎nt Gene᠎ra​tor DE᠎MO!

جانوری که اول اسم آن از اعداد است؟ البته شکموها اول به کباب فکر میکنند. این نوع عینک طبی شنا نمرهدار این امکان را به شما می دهد که چشم هایتان را در مقابل مواد شیمیایی کلردار باز نگه دارید و علاوه بر داشتن دید خوب در آب از شنا کردن لذت ببرید. کهربایی : به خاطر داشتن میدان دید خوب در شرایط نوری، برای تمام محیط ها مناسب است، حتی در روز هم شناگر دچار دوبینی نشده و چشم ها اذیت نمی شوند. برای پیشگیری از این التهاب و داشتن دیدی مناسب در هنگام شنا کردن در استخر پیشنهاد می کنیم که از عینک مخصوص شنا استفاده کنید تا علاوه بر داشتن دید مناسب در آب از التهاب چشم ها نیز جلوگیری کرده و از شنا کردن لذت ببرید. در این صفحه میتوانید از میان انواع عینک شنا، مناسبترین مدل را با توجه به نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید. اگر علاقه مند هستید به شنا و میخواهید برنده مسابقات شنا شوید و به راحتی تمرینات خود را در زیر آب انجام دهید. کلر موجود در آب استخرها موجب تحریک و قرمزی چشم می شود و استفاده از عینک شنا برای پیشگیری از آسیب به چشم ضروری است. بندهای عینک شنا از جنس لاستیک و سیلیکون هستند که از مقاومت بالایی در برابر کلر موجود در آب برخوردارند و نوع مرغوب بندها به آسانی پاره و یا در اثر تماس با کلر موجود در آب در مدت زمان طولانی دچار پوسیدگی می شوند. This has be​en cre at᠎ed wi​th G​SA Conte nt Gene​rator  DE MO!

ماسک شنا نوعی عینک است که شبیه عینک غواصی است. قرار دادن عینک در معرض نور مستقیم خورشید، سبب خشکی سیلیکون و رنگ پریدگی لنز می شود. ساییدن داخل لنز عینک باعث خش دار شدن آن و از بین رفتن رویه ضدبخار می شود. منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: Hamid Hosseinataj)آستانه امامزاده قاسم (ع) که بین مردم بومی با نام «بقعه آستانه» شناخته میشود، از آثار تاریخی و مذهبی مرکز شهر بابل است. با شنیدن نام «موزه» فضای بسته و پر از اشیا تاریخی به ذهن انسان میرسد در حالی که همه موزهها اینطور نیستند. آن چیست که سفید است و قند نیست ریشه دارد و درخت نیست؟ آن چیست که وقتی تمیز است سیاه میشودو وقتی کثیف است سفید؟ اما لنزهای کوچک به دلیل کم کردن وسعت دید شما و همچنین فشاری که بر روی عضلات چشم ها در هنگام استفاده وارد می کند، بیشتر مناسب شناگرانی است که در سطح حرفه ای و مسابقاتی فعالیت می کنند و دید با جزئیات مسیری که در آن در حال شنا هستند، برایشان بسیار مهم و حائز اهمیت است. همیشه سعی کنید عینک شنا را متناسب با فرم و شکل صورتتان انتخاب کنید، تا هنگام استفاده از آن احساس ناراحتی نکنید.

آخرین مطالب