این نگاهی به شما را نشان می‌دهد می‌کند که آیا شما یک متخصص در جامپینگ بادی بدون پی بردن به آن. اینجا چگونه واقعاً کار می‌کند

بست وی همچنین در کنار تشک بادی محصول ، دور تا دور آن را با طراحی قلعه مانند حفاظ بندی کرده است تا در صورت پرت

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بست وی همچنین در کنار تشک بادی محصول ، دور تا دور آن را با طراحی قلعه مانند حفاظ بندی کرده است تا در صورت پرت شدن و محرف شدن کودکان در هنگام پرش از تشک بیرون پرت نشده و با خوردن به محافظ های بادی کناری ایمنی بیشتری داشته باشند . همچنین جامپینگ بادی بسیار سبک بوده و به راحتی میتوانید آن را با خود حمل کرده و در مکان مورد نظر راهاندازی کنید. همچنین یکی دیگر از ویژگیهای جامپینگ بادی مقاومت بالای آن است که آن را در برابر پرشها و فشارهای وارده مقاوم و منعطف ساخته است. از ویژگیهای دوستداشتنی این کوهستان جذاب، صخرههای بزرگ و بلندی است که در جایجای صفه به چشم میخورند. این مجموعه هیجانانگیز با بهرهگیری از امکانات تفریحی مدرن و جذاب، شما را در هر رده سنی و با هر سلیقهای سرگرم میکند. پل معلق این مجموعه هم بسیار هیجانانگیز ساخته شده است و سطح آدرنالین خونتان را بالا خواهد برد. این مدل همانطور که از نام آن پیداست، ظاهری شبیه به یک قلعه دارد و میتواند برای یک کودک کم سنوسال بسیار سرگرمکننده باشد. یکی از جدیدترین تفریحات بچههای امروزی ترامپولینگ نام دارد.

بدون شک شکمگردی و تست غذاهای سنتی مناطق، یکی از بهترین انتخابها در میان مکانهای تفریحی اصفهان است. در بین تمام مکانهای تفریحی اصفهان ، کوه صفه استراحتگاه اصلی اصفهانیها بهحساب میآید. زیپلاین صُفه یا بهقول اصفهانیها «روباه پرنده» در پارک کوهستانی صفه قرار دارد و از جذابترین مکانهای تفریحی اصفهان بهحساب میآید. بازی فوتبال حبابی برای خودش قوانین خاصی دارد. اینجا هم مانند فوتبال بازیکنی برنده بازی میشود که زودتر از همه بتواند دروازه حریف را باز کند. امکان استفاده از جامپینگ بادی در فضای باز و بسته از دیگر ویژگی های این سری از محصولات بادی تفریحی محسوب می شوند. اگر خوشاقبال باشید و زایندهرود باز و پُرآب باشد، قایقسواری در سیوسه پل اصفهان را تجربه میکنید. اگر اهل روبراه کردن بساط پیکنیک هستید، بوستان محوطه سیوسه پل مکان مناسبی برای تفریح و لذت بردن از فضای زیبای اینجاست. اگر از طرفداران ورزشهای مفرح بولینگ و بیلیارد هستید، میتوانید در کنار استفاده از تلهکابین و امکانات طبیعی و زیبای کوه صفه، به مرکز بولینگ بروید و ساعت خوشی را در کنار دوستانتان تجربه کنید. حواستان باشد قبل از مراجعه به این مرکز حتماً تماس بگیرید و زمان بازی را رزرو کنید. از مزیتهای جامپینگ پرش میتوان به حجم کم، قیمت ارزان، جا به جایی آسان، نصب سریع و راحت در زمان کم، استفاده به عنوان خانه بازی و استخر توپ میتوان اشاره کرد. Th​is post w᠎as g en er​at ed  with the help  of G SA C ontent Generat or Demov​ersi on !

پس اگر هوس کردید در مکانهای تفریحی اصفهان سنگنوردی کنید، در جریان باشید که مسیر قار قنبر و دیواره زیرین کوه صُفه برای آموزش این رشته جذاب به مبتدیان استفاده میشود. برای دسترسی به این مکان لازم است بهوسیله تلهکابین صفه به ایستگاه دوم بروید یا اینکه مسیر کوهنوردی 1900متری را بهسمت رستوران بام (با تجهیزات ایمنی کوهنوردی) پیادهروی کنید. خط دو ۸۰۰ متر امتداد مییابد و مسیر گردنهباد تا قلهی کوه صُفه را طی میکند. بانجی جامپینگ (Bungee Jumping) در زبان انگلیسی از دو کلمه بانجی (Bungee) بهمعنای «نوعی طنابِ کشی» و جامپینگ (Jumping) بهمعنای «پریدن» تشکیل شده است.در این فعالیت، افراد ماجراجو و ریسک پذیر با استفاده از طنابی خاص که به بدنشان متصل است، خود را از ارتفاع زیاد به پایین پرتاب میکنند. بانجی جامپینگ توچال در فاصله اندکی بعد از افتتاح، یکی از محبوبترین جاذبههای تهران شناخته شد که البته در ابتدا بانوان اجازه استفاده از آن را نداشتند و پس از پیگیری فراوان، این ممنوعیت رفع شد. البته هیچکدام اینها دست خودتان نیست و به جادوی سیوسه پل برمیگردد. سیوسه پلِ زیبا هنر دستِ استاد معمار « حسین بناء اصفهانی» است. این شهر زیبا بهاندازهای مکانهای تفریحی و جذاب دارد که میتوانید در برنامهریزی سفرتان روی بازدید از مکانهای تفریحی اصفهان حساب کنید.

حواستان باشد سیاحتِ این پل تاریخی و زیبا از نمایی متفاوت، تجربهی دلچسبی است که بهاین زودیها فراموش نخواهد شد. از همینرو اینجا بهعنوان یکی از مکانهای آموزش سنگنوردی و صخرهنوردی شناخته میشود و همهروزه میزبان کارآموزان و ورزشکاران حرفهای این رشته است. تلهکابین کوه صُفه طرفداران زیادی دارد و بهعنوان یکی از بهترین مکانهای تفریحی اصفهان در این منطقه شناخته میشود. در همان سالها پس از اینکه تلویزیون بیبیسی در یک برنامه مستند ساختهٔ دیوید فردریک اتنبورو این ورزش و ورزشکارانش را معرفی کرد، بانجی مشتاقان زیادی در دنیا پیدا کرد. پس از فرو بردن نازل به دریچه می توانید باد زدن را آغاز کنید. شما میتوانید در کافهها و رستورانهای محوطه سیوسه پل خستگی در کنید و از طعم بهیاد ماندنی غذاهای اصفهان لذت ببرید. اگر حوالی غروب گذرتان به سیوسه پل بیفتد، قبل از هرچیز محوِ تماشای غروب آفتاب میشوید. برای کمک به هرچه واقعیتر شدن تجربه شما، حرکتهای دورانی، افکتهای صوتی و تصویری، نورپردازی و … به همینمنظور در جوار ایستگاه تلهکابین صفه شهربازی کوچکی ساخته شده که برای کودکان و بزرگسالان قابل استفاده است. مترو: با استفاده از ایستگاههای سیوسه پل و میدان انقلاب میتوانید به ورودی سیوسه پل برسید. این جامپینگهای بادی در جهت استفاده ازکودکان و نوجوانان در منزل، مهدکودک و پارکهای کودکان طراحی شده است.

آخرین مطالب