استخر پیش ساخته خود را در بالا تصویر کنید. این را بخوانید و آن را طوری بسازید

نکته مهم دیگر این است که این استخرها از نظر سبک اجرایی بی نظیر طراحی شده اند و سبک طراحی آنها نیز به شکل اصول

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

نکته مهم دیگر این است که این استخرها از نظر سبک اجرایی بی نظیر طراحی شده اند و سبک طراحی آنها نیز به شکل اصولی است. نکته قابل توجه درباره این نوع استخر این است که برخلاف استخر های بتنی، نیازی به پی ریزی، عایقکاری و کاشیکاری ندارد به همین دلیل هم سرعت نصب آن و هم هزینه اجرای آن نسبت به ساخت استخر بتنی بسیار کمتر میباشد. این استخر به طور کلی جایگزین مناسبی برای استخرهای بتنی محسوب می شود. ژئوممبران در واقع یک ورق ساخته شده از جنس پلیمر و پی وی سی است که به عنوان روکش روی استخرهای خاکی، بتنی یا فلزی کشیده می شود. این استخر دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند .این استخر فریمی ULTRA XTRA پیش ساخته intex با حجم آب 31805 لیتر یکی از استخر های خانوادگی اینتکس به شمار می آید.اتصالات مستحکم ، نردبان ریلی جهت امنیت بیشتر کودکان در صورت عدم استفاده از استخر ، پمپ تصفیه آب شنی ، زیر انداز جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و مهار اشیا تیز برروی زمین هنگام راه اندازی اولیه استخر و روکش استخر جهت صرفه جویی در مصرف آب به جهت تمیز نگه داشتن آب و عدم تعویض آب و بسته بندی مناسب و استاندارد ، کیسه حمل و قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر خانوداگی اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است .  This a᠎rtic le has ᠎be᠎en g en erated by G᠎SA Con tent Gener᠎ator  D emov er si​on᠎.

استفاده از فناوری جدید سرامیک نانو کریستال،با قدرت استریلیزاسیون میکرو ارگانیسم ها در آب استخر و جکوزی بدون استفاده از مواد شیمیایی مانند کلر، تکنولوژی ترکیب فتوکاتالیستی رادیکال آزاد هیدروکسیل و اشعه فرابنفش آلودگی ها را از بین می برد و باعث می شود آب تازه و تمیز به نظر برسد. تکنولوژی که در این جنس به کار رفته است با صرفه اقتصادی همراه است. اگر قصد خرید استخر آماده فایبرگلاس را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که به سراغ مدل هایی بروید که نسبتاً جدیدتر هستند. اگر فکر می کنید قیمت استخر فایبرگلاس گران است می توانید از مشاوران پدیده استخر بخواهید تا پیشنهادات دیگری به شما بدهند. این محصول در برخی افراد بسیار ارزمشند و محبوب به شمار آمده است. استخر پیش ساخته فایبرگلاس یکی از محبوب ترین انواع استخرهای آماده است. طرح فروش استخر پیش ساخته فایبرگلاس برای شما فراهم شده است. پدیده استخر به عنوان تولید کننده انواع استخر پیش ساخته فایبرگلاس توانسته بهترین شرایط فروش را فراهم سازد. در طرح فروش ویژه استخر پیش ساخته فایبرگلاس می توانید بدون معطلی محصول مورد نظر را خریداری کنید.  Da ta was c re᠎at ed  by GSA C᠎on tent  Gen erator  DE​MO.

مبدل حرارتی گرمای آب داغ دیگ را به آب استخر انتقال می دهد و با این کار دمای مورد نظر را برای آب استخر انتقال می دهد. شرایط بد آب و هوایی و همینطور نور خورشید روی استخر آماده فایبرگلاس تاثیری ندارد. جنس به کار برده شده در این نوع استخر طوری است که بصورت عایقی در برابر رطوبت و دما عمل می کند و بعنوان ماده ای شناخته شده است که تجزیه نمی شود و نور خورشید و آب و هوا روی آن بی تاثیر است. جنس فایبر گلاس نوعی عایق در برابر رطوبت و دما محسوب می شود. فایبرگلاس پیش ساخته نوعی جنس یکپارچه برای تولید انواع استخر محسوب می شود. انتخاب از میان طیف گسترده رنگ ها و همچنین انتخاب نوع سنگ و موزاییک شیشه ای و یا حتی کاشی از میان انواع مختلف آن بسیار خوشایند می باشد. درست کردن استخر خانگی؛ یکی از انواع استخرها از لحاظ مکان ساخت، استخرهای خانگی، می باشد. ᠎Th​is ​da ta was wri᠎tten wi᠎th the ​help of GSA Con᠎te nt Gen er​at or Dem over​sion .

در غیر اینصورت پس از مدتی اجرائیات استخر با مشکل مواجه میگردد . مخزن آب را نیز با آجرهای ریز کفبندی و با یک لایهٔ ضخیم از قیر طبیعی طرفین مخزن را زیرسازی کرده و لبه و دیوارهای اطراف را با گچ میساختند. استفاده از این محصولات در محیطهای باز، ایده مناسبی برای دیزاین فضا و تفریح می باشد که در صورت تمایل، می توانید از آن استفاده کنید. که در ادامه به برخی از آنها بیشتر می پردازیم. این ها همه جزئیات مهمی هستند که شما قبل از شروع پروژه با پیمانکار خود باید در مورد آنها صحبت کنید تا نقشه استخر شما کامل شود. به علاوه، زمان نصب تنها چند روز تا حداکثر چند هفته طول می کشد و این بسیار سریعتر از روند ۳ تا ۶ ماهه ساخت استخرهای سنتی است. حالا دیگر استخر برای آبگیری و استفاده آماده است و شما می توانید از استخر تان لذت ببرید. از دیگر مزایای استخر پیش ساخته می توان به تمیزکاری بسیار کم آن ها اشاره کرد. لولهای که در قسمت ورودی پمپ تصفیه آب متصل شده است را به دریچه خروجی استخر که اغلب پایینتر از دریچه ورودی قرارداد متصل کنید و لولهای که به دریچه خروجی پمپ تصفیه آب متصل شده است را به دریچه ورودی آب استخر که اغلب در بالای بدنه استخر قرار دارد متصل کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن