استخر پیش ساخته فایبرگلاس قیمت مشخصات کاتالوگ استخر تجهیزان صنعت

در صورتی که دیگر مدل ها این گونه نیست مثلا برای نصب یک استخر بتنی ممکن است دو تا سه ماه زمان نیاز باشد اما یک

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در صورتی که دیگر مدل ها این گونه نیست مثلا برای نصب یک استخر بتنی ممکن است دو تا سه ماه زمان نیاز باشد اما یک استخر فایبرگلاس در کمتر از یک هفته نیز می تواند راه اندازی شود. از نکات دیگری که که می توان به آن اشاره کرد، داشتن سطح صاف و بدون نفوذ است که باعث می شود که از شنا کردن در آن بیشترین لذت را ببرید و هیچ آسیبی به بدن نرسد. شرکت آبزیناب با کادر تخصصی خود توانسته با استفاده از بروز ترین تکنولوژی دنیا با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین استخرها و تجهیزات آبزی پروری را تولید کند و با ضمانت و خدمات پس از فروش خود در کل کشور و حتی خارج از کشور به شهرت در ساخت استخر پیش ساخته پرورش ماهی در جنس و ابعاد مختلف رسیده است چرا که برندی جهانی بوده و استاندارد های اصلی را پاس کرده اند. فایبرگلاس به دلیل مزایایی که به استخر اضافه می کند، محبوب ترین ماده ای است که در ساخت استخرها به کار می رود. این ماده کامپوزیتی از الیاف پشم شیشه با مواد پلیمری است. به عبارت دیگر، در شرایط اقلیمی مختلف قابل استفاده است.  Th᠎is post has ᠎been creat​ed by GSA C ontent  Gener᠎at or Demoversion.

استفاده از فایبرگلاس می تواند حمل استخر را بسیار راحت کند و قابلیت جابجایی دارد. در نصب استخر روی پشت بام مهمترین نکته این است که ساختمان زیر آن توانایی تحمل وزن سازه را داشته باشد. گنج شاهیگان همچنین یکی از نسخههای محدود اوستا را در اختیار داشت که احتمالاً یکی از همان نسخههایی است که نسخه خطی موجود امروزی اوستا از آن مشتق شدهاست. برای دیدن محصولات و دریافت مشاوره تلفنی می توانید نام آن را به فارسی یا انگلیسی سرچ کنید. حتی اگر سقف خانه شیبدار نیز باشد نیز می توان با انجام برخی کارها استخر را روی آن نصب کنید. در صورتی که مراحل بنایی استخر با فاصله انجام شود استقامت کلی سازه با ایراد مواجه میگردد و کل سیستم هیدرولیکی استخر با مشکل مواجه خواهد شد که کمترین آسیب آن میتواند نشست کردن استخر و ترک خوردن دیواره و کف استخر بعلت قطع شدن های مکرر در طی روند عمرانی در آینده باشد . سپس خاک ریزی دور استخر انجام شده و در صورت لزوم محوطه پیرامونی با سیمان یا سنگ یا سرامیک پوشش داده می شود. این ویژگی در استخرهای فایبرگلاس می تواند برای بسیاری از افراد به چشم نیاید اما مصرف کمتر انرژی می تواند هزینه های شما را واقعا کاهش دهد.

استخر پیش ساخته فایبرگلاس در حیاط خانه یا ویلای شما می تواند علاوه بر زیبایی و ایجاد فضای سرگرمی و استراحت، قیمت خانه و ویلای شما را افزایش دهد. اگر حیاط خانه یا ویلای شما آنقدر جا نداشته باشد که یک استخر در آن قرار دهید، ساخت استخر روی پشت بام می تواند در این شرایط یک گزینه مناسب باشد. یک استخر فایبرگلاس روی پشت بام می تواند لوکس بودن را به خانه و ویلای شما اضافه کند. همچنین باید از مسطح بودن زمین اطمینان حاصل کرد. شهربازی شماره سه یا لونای سه درست در کنار لونای دو قرار دارد و از آن قابل تفکیک نیست. این شهربازی که با نام لونای یک شهرت دارد، قدیمیترین و اولین بخش پارک ارم محسوب میشود و در ضلع شمال غربی مجموعه قرار دارد. این زمان کمتر باعث می شود که در زندگی روزمره شما نیز مشکلی ایجاد نشود در صورتی که اگر برای راه اندازی یک استخر دو تا سه ماه زمان نیاز باشد، ممکن است برای شما خوش آیند نباشد. توجه شود جهت رگلاژ کف به هیچ وجه در یک نقطه و یا یک سمت، از سنگ و یا ارتفاع دهنده موضعی استفاده نشود تا باعث جدا شدن بخشهایی از کف استخر از روی بتن شود.

​This ​da ta w᠎as  done by GS᠎A Co ntent Ge​nera tor DE MO​.

استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس دارای دسته بندی های مختلفی هستند که از مهمترین آن ها می توان به استخرهای پیش ساخته توکار ( استخرهای که داخل زمین نصب می شوند) و استخرهای پیش ساخته روکار (استخرهای که بر روی زمین قرار می گیرند) اشاره کرد. قلعه شادی نیز دارای بازیهایی چون ماشین برقی، اسب گردان و سفینه است. این استخرها دارای بدنه ارتجاعی هستند که مقاومت در برابر فشار را بسیار بالا می برد و مانع از بروز ترک و شکستگی می شود و دوام بالایی برایتان خواهد داشت. این می تواند مشکلات تمیز کردن آن ها را بسیار کمتر کند. به طور کلی استخر های بتنی علاوه بر آنکه فرآیند تمیز کاری بسیار پیچیده ای دارند، در برابر نمک موجود در آب نیز از خود ضعف نشان می دهند. همه ی خریداران استخر دوست دارند که بیشتر در آن شنا کنند تا اینکه هر روز مشغول تمیز کردن داخل آن باشند. در صورتی که از یک تولید کننده معتبر و با سابقه خرید کرده باشد آن ها همه ی این موارد را در گارانتی خود ذکر می کنند. نکته: حمل و جا به جایی استخر های پیش ساخته فایبرگلاس به خصوص در اندازه های بزرگ یک چالش جدی است که برخی کمپانی ها حمل استخر را نیز بر عهده دارند .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن