استخر پیش ساخته فایبرگلاس قیمت مشخصات کاتالوگ استخر تجهیزان صنعت

با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی استخرها، قطعاً دراختیار داشتن یک استخر پیش ساخته یا استخر پرتابل میتواند

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی استخرها، قطعاً دراختیار داشتن یک استخر پیش ساخته یا استخر پرتابل میتواند گزینهای فوقالعاده به شمار رود تا افراد در هر فضا و شرایطی بتوانند به یک تفریح آبی مهیج بپردازند. یک استخر پیش ساخته فایبر گلاس می تواند تا ۵۰ سال عمر کند و ماندگاری آن ها بسیار بالاست. نمی توان از نیمکت یا پله در آن استفاده کرد در صورت نیاز بسیار گران تمام می شود زیرا از پشم شیشه در ساخت آن استفاده می شود. استخر فایبرگلاس روکار، ابتدا مکان یابی و جانمایی، ایجاد سازه فلزی و قوطی کشی برای محل استقرار بدنه استخر انجام می شود سپس، نصب بدنه استخر روی استیج انجام می شود در مرحله بعد دور سازه و قوطی کشی استخر با سنگ یا مصالح با کیفیت ساخته می شود و نهایتا پله برای بالا رفتن قرار می گیرد. ایجاد تجهیزات و امکانات دلخواه و سفارشی در استخر ها پیش ساخته بدون محدودیت امکان پذیر است.

در صورتی که قصد ساخت استخر بتنی و یا چوبی برای تفریحات آبی ، پرورش ماهی و ذخیره آب برای کشاورزی داشته باشید هزینه بسیار بالایی برای شما خواهد داشت به همین منظور استخر پیش ساخته تولید و به بازار عرضه شده اند که نه تنها قابلیت نصب روکار بلکه امکان نصب توکار را نیز خواهند داشت تا به عنوان استخر پیش ساخته ثابت نیز مورد استفاده قرار گیرند. در ادامه بحث نیز سعی خواهیم کرد که مقایسه هر یک از این مدلها را دراختیار شما قرار دهیم تا با آگاهی کامل دست به خرید و انتخاب هر یک از این محصولات بزنید. با توجه به این مقدمه در این مطلب قصد داریم تا به توضیح در خصوص انواع استخر پیش ساخته پرداخته و در انتها روش تهیه و خرید استخر پیش ساخته اینتکس و بست وی را هم دراختیار شما قرار دهیم پس با ما همراه باشید. البته این مسئله نیز بسیار مهم است که هر یک از این امکانات ممکن است با توجه به سایز و ابعاد استخر روی آن قرار گرفته و این امکانات در مقایسه بین استخر پیش ساخته سایز بزرگ (استخرهای پیش ساخته 5 تا 10 متر) و مدلهای استخر پیش ساخته سایز کوچک (استخرهای پیش ساخته 2 تا 4 متری) قطعاً متفاوت خواهد بود. This content h​as  be en w ri tten  by G​SA Content  G ener​ator D​emover᠎sion .

برای آن دسته از افرادی که به دنبال یک استخر پیش ساخته ساده و در عین حال کارآمد هستند این استخر آماده پلاستیکی گزینه به صرفهای است. اگر به دنبال گزینه ای ساده و کارآمد با رنگ های شیک می باشید استخر پیش ساخته از جنس پلاستیک گزینه خوبی است. استفاده از مواد مقاوم و بی خطر در فرآیند تولید این استخر ها به گونه ای است که آنها به طور کامل عایق شده و به صورت یک تکه ساخته می شوند. از نظر امکانات نیز شرکتهای اینتکس و بست وی این محصولات را با امکانات کامل همواره ارائه کردهاند و جزو گران ترین استخرهای پیش ساخته نیز به شمار خواهند رفت. استفاده نمود. استخر پیش ساخته در چند نوع خانواده از نظر نوع ساخت تولید شده اند که عبارتند از: استخر فریمی مستطیلی فایبرگلاس، استخر مستطیلی برزنتی، استخر فریمی گرد (که خود به انواع فایبرگلاس و همچنین طرح چوب نیز تقسیم بندی می شوند)، استخر ایزی ست معمولی، استخر ایزی ست فریم دار (اوال فریم) و استخر پیش ساخته کودک. شما میتوانید با استفاده از استخر های پیش ساخته، از جنس های مختلف، ساخت استخر پرورش ماهی را انجام دهید و در نظر داشته باشید که هزینه ساخت پایینتر این استخر ها می تواند برای راه اندازی یک مجموعه پرورش ماهی بسیار مقرون و به صرفه باشد.

و همچنین برای شنا و تفریح در منزل, استخر پیش ساخته بتنی و استخر های صنعتی و کشاورزی با گارانتی معتبر , تامین قطعات و لوازم یدکی تعمیر استخر های اینتکس , در کمتر از ۳ ساعت, استخر پیش ساخته اینتکس را براحتی میتوانید نصب کنید ویژگی اینگونه محصولات این است که بسیار سبک هستند ، براحتی میتوانید آنرا جمع کرده و فضای اشغال شده استخر را دوباره بازیابی کنید ، از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند ، دارای لوازم جانبی کامل هستند و برای نگهداری آب داخل استخر نیازی به هیچ وسیله دیگری اعم ازلوله کشی و یا پمپ های تصفیه بزرگ تر ندارند ، و قیمت آنها بسیار کمتر از ساخت استخر های سنتی و یا سازه ای و ساختمانی میباشند. برای احداث استخر پیش ساخته شرکت اینتکس خود در هر نقطه ای از کشور عمل راه اندازی را در کوتاه ترین زمان با اطمینان بالا انجام داده و در صورت تماس با این شرکت عمل جمع کردن و شستشوی استخر را نیز انجام خواهند داد. این استخرها به دلیل مقاومت بسیار بالای کامپوزیت در برابر خوردگی و پوسیدگی ناشی از واکنش های شیمیایی و اسیدی و یا حرارت، در صنعت ساختمانی جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن