استخر پیش ساخته

از آنجایی که این استخر ها نیازی به بتن ریزی و آرماتوربندی ندارند، از هزینه ساخت بسیار پایین تری نسبت به سایر

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از آنجایی که این استخر ها نیازی به بتن ریزی و آرماتوربندی ندارند، از هزینه ساخت بسیار پایین تری نسبت به سایر استخر ها برخوردار هستند. زمان یکی از فاکتورهای اجرای استخر به شمار میآید، اجرای استخرهای سنتی که به روشهای آرماتوربندی، آجر کشی و بتن ریزی، مدت زمان زیادی را طلب میکنند. این اجناس دوام بسیار بالایی داشته و در کنار استحکام و کیفیت بالای خود ، وزن سبک و پایینی داشته که سبب شده جابجایی و حمل استخر بسیار ساده و راحت باشد . استخر های پیش ساخته زینکالیوم در اندازه های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند که با مشخصات ذیل به بازار عرضه می گردد. اما اگر خودتان قصد انجام این کار را دارید بایستی پس از خارج کردن استخر پیش ساخته از جعبه و کارتن خود، پارچه یا بدنه برزنتی محصول را بر روی زمین پهن کنید، سپس ستونهایی که بهصورت فریمی طراحی شدهاند و قرار است به یکدیگر متصل شوند را از داخل بدنه رد کرده و به یکدیگر متصل کنید، اغلب این ستونها و میلهها از جنس آلومینیوم یا فایبرگلاس هستند، پس از آن میلههای عمودی که همان پایههای استخر هستند را به ستونهای افقی بالایی متصل کنید، پس از آن استخر پیش ساخته خود را سرپا کرده و قسمتهای پایینی بدنه برزنتی را به پایهها متصل کنید تا استحکام پایهها بهتر شده و در حالت اصلی خود قرار بگیرد، پس از این مرحله نصب بدنه اصلی استخر پیش ساخته شما به پایان میرسد.

امروزه برای ساخت استخر بتنی هزینه های زیادی را باید متحمل شد و مراحل زیادی را مانند گود برداری , عایق کاری ، کاشی کاری و لوله کشی , تاسیس موتور خانه و تصفیه خانه جهت تصفیه آب را انجام داد و از طرفی فضای شما را اشغال میکند و به صورت ثابت میماند اما استخر های آماده اینتکس و استخر پیش ساخته اینتکس بسیار ارزان تر از استخر های بتونی است و از نظر حمل و نقل و جا به جایی به راحتی میتوان آن را به نقطه ای دیگر هدایت نمود . از این دریچهها میتوان برای نصب پمپ تصفیه آب، نصب گرمکن آب استخر و تخلیه آب استخر استفاده کرد. یکی دیگر از کاربردهای این محصول این است که میتوان از آن برای تولید و پرورش آبزیان استفاده کرد. فاکتور چهارم مربوط به برندی است که میخواهید کالای مد نظر خود را از آنها تأمین کنید. این فروشگاه انواع مختلف و متنوعی از استخرهای پیش ساخته را در دسترس قرار داده است تا مشتریان عزیز با اطمینان کامل بتوانند محصول مدنظر خود را انتخاب نمایند. استخرهاي پيش ساخته فايبرگلاس كاملا اين مشكل را حل كرده اند، زيرا اين استخرها براي نصب و راه اندازي فقط به 4 تا 7 روز زمان نياز دارند.

در نگاه اول شاید قیمت یک استخر بتنی و فایبر یکسان باشد اما طولاني مدت با توجه به تفاوت شیمیایی و تعمیر و نگهداری استخر فایبر گلاس به صرفه تر است، زيرا استخر پيش ساخته فايبرگلاس آب بند دائم است و به هيچ وجه نشتي ندارد. استخر فایبرگلاس نگهداری زیادی نمی خواهد؛ این استخرها کمتر از 30 دقیقه در هفته زمان براى نگهداري مي خواهند. قیمت و هزینه استخرهای پیش ساخته به موارد گوناگونی وابسته است .به طور کلی استخر پیش ساخته یک طراحی و اجرای پر هزینه است اما به دلیل ماندگاری بالا هزینه های تعمیرات و نگهداری کمتری در مقایسه با استخر های بتنی دارد. حلقه دور استخر از باد پر می شود و بعد از آن فقط باید با شلنگ آب درون این استخر را پرکنید که با پر شدن استخر لبه بادی این محصول بالا می آید و استخر به راحتی آماده شنا می شود .این محصول intex دارای پمپ تصفیه به همراه خود می باشد که این پمپ توسط دو شلنگ به استخر متصل می شود . جنس بدنه استخر پیش ساخته مقاوم تر از استخرهای بادی است.

استخر های پیش ساخته از نظر قیمت یک مزیت بسیار عالی به شمار می روند و قیمت استخر پیش ساخته بسیار مناسب تر از سازه های دیگر می باشد. استخرهایی آماده هستند که آماده نصب در حیاط شما یا خانه شما می باشند. همانطور که میدانیم که هرچقدر ابعاد یک استخر بیشتر باشد مواد اولیهای که برای ساخت آن به کار میرود بیشتر خواهد بود. در پایان نیز برای برخورداری از مشاوره تخصصی قبل از خرید استخر اینتکس می توانید با شماره تلفن های موجود در بخش ابتدایی و انتهایی همین وب سایت تماس بگیرید . روش کار این پمپ این گونه است که آب را از یکی از شلنگ ها به داخل پمپ هدایت کرده و بعد از تصفیه و رسوب زدایی ، آب توسط شلنگ دیگر دوباره وارد استخر می شود ، این عمل موجب می شود تا آب استخر همیشه شفاف و بدون رسوب بماند. حقیقتاً زمانی که سخن از استخر پیش ساخته به میان میآید، نام شرکت اینتکس که یکی از سازندههای استخرهای پیش ساخته در سطح جهان است بسیار به گوش میخورد. برخی از کمپانیها پس از گذر چند سال با برند سازی اعتبار زیادی را میان طرفداران خود به دست میآورند. این یک واقعیت است که در سال 2011 تایید شده و جایی برای بحث ندارد.

This data was written with G SA Conte​nt G ener​at᠎or​ Demoversi᠎on .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 7 اردیبهشت 1402