آشنایی با مبل شنی و مبل توگو

تنوع محصولات فراوان است. که از طول عمر بالاتری نیز برخوردار هستند و همچنین دارای تنوع رنگ زیادی می باشد. بین

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

تنوع محصولات فراوان است. که از طول عمر بالاتری نیز برخوردار هستند و همچنین دارای تنوع رنگ زیادی می باشد. بین بگ یا مبل شنی یکی از مدل های مبل راحتي برای نشستن و یا استراحت های مقطعی در طول شبانه روز میباشد که در دو سایز یک نفره و دونفره ساخته میشوند که کاملا طبی و استاندارد میباشد نشیمن راحت و پشتی مناسب برای تکیه دادن و حالت پذیری بدنه مبل از خصوصیت های مهم این محصول به شمار میرود. این محتویات به راحتی در بخش آستری حرکت کرده و باعث انعطاف و حالت پذیری مبل شنی میشود. آستر مبل شنی هم از پارچه تهیه میشود و از آنجایی که داخل مبل با موادی خاص پر میشود برای جلوگیری از بیرون ریختن محتویات آستری برای این مبل درنظر گرفته شده است. استفاده از هر کدام از این نوع پارچهها، مزایای خاص خود را دارد، مثلا استفاده از پارچه جیر و مخملی در رویه مبل شنی باعث میشود رویه مبل بسیار نرم و لطیف باشد. Art᠎icle has been gen erat​ed  with the he lp of GSA C​on​tent G᠎enerator ᠎DE MO.

پارچه های مخملی و جیر نیز از نمونه پارچه هایی هستند که دارای سطحی لطیف و زیبا می باشند ، این گونه از مبل های شنی که با رویه جیر ، مخملی و خزدار ساخته شده اند از عرق کردن بدن جلوگیری می کنند . ظاهر این مبلها بسیار راحت و به اصطلاح دارای طراحی ارگونومیک است به همین جهت کمتر کسی را میتوانید پیدا کنید که از مبل شنی ناراضی باشد. البته توجه کنید که جنس پارچه آن باید از ضخامت و کیفیت بالایی برخوردار باشد تا محتوای شنی به خوبی داخل آن قرار بگیرد. تفاوت مبل های شنی با بین بگ ها در جنس رویه و مواد داخلی آن است، مواد داخلی مبل های شنی علاوه بر یونولیت از ابر های نرمی نیز بهره می برد که مانع از خراب شده و غیر قابل استفاده شدن یونولیت های داخلی می شود. توجه داشته باشید ممکن است جنس کاور ظریف و حساس باشد .در شست و شوی آن کمال دقت را داشته باشید . چپی چیز به جهت نرمی و انعطاف بالایی که دارد یک مبل مورد علاقه برای کسانی است که از کمردرد شکایت داشته و نشستن روی صندلی و مبلهای معمولی برایشان آزاردهنده است. مبل شنی حالت پذیری بالا و راحتی فوق العاده ای دارد که دارای وزن سبک و حجم کم بوده و قابلیت جابه جا کردن برا افراد را دارد از دیگر مزیت مبل شنی آن است که میتوانید در اندازه های مختلف بزرگ و کوچک برای بزرگسالان و نوجوانان و کودکان نسبت به سلیقه شخصی آنها را تولید شوند .

 Th is a rticle w as created  by GSA C᠎ontent Generator D em ov​ersion!

چنانچه یونولیت و گرانول های داخل مبل های بین بگ افت کردند ، با خرید یونولیت گرانول جدا به اندازه نیاز و از طریق زیپ زیر آن ، آنرا پر کنید و مجددا آنرا به حالت اولیه بازگردانید تا خوش حالتی و استحکام روز اول را داشته باشد . بعضی از آستریها بخشی کوچک مانند یک روزنه دارند ازطریق آن بتوان محتویات مبل شنی را شارژ یا تخیله کرد و بسیار کاربردی است چرا که اگر بخواهید مبل را مسافت طولانی جابهجا کنید یا اگر مبل بخاطر استفاده زیاد حالت پفدار اولیه را ندارد از این بخش میتوانید محتویات خالی یا شارژ کنید. هپی چیر در ایران به نام بین بگ یا مبل شنی معروف است و در سالهای اخیر به محصولی پرفروش تبدیل شدهاست. محبوبترین پارچههایی که تولیدکنندگان از آنها برای رویه هپی چیر استفاده میکنند مخمل، جیر، چرم، کتان و پارچههای پلیاستری است. تا اینجا متوجه شدهاید که هپی چیر از سه لایه آستر، رویه و مواد داخلی تشکیل شده و پس از ساخت به بازار عرضه میشود. قیمت مبل شنی خرید و فروش در تولیدی مبل شنی و بین بگ راحتی با قیمت ارزان و هپی چیر یونولیتی ، انواع بین بگ راحتی شنی نو و دست دوم و مبلمان شن دار دو نفره و تک نفره در رنگهای بسیار شیک با شکلهای مختلف و طرح های متفاوت تهران اینتکس در ایران ، قصد خرید مبل شنی را دارید ؟

قیمت مبل شنی و بسته به نوع، جنس، ابعاد و کیفیتی که دارند متفاوت بوده و هر کدام در دسته های مختلفی قابل استفاده هستند. زمان بازشدن تخمها که معمولاً ۱۰-۹ روز بعد از جنیندار شدن است به درجه حرارت بستگی دارد. یکی از این میلهای راحتی، مبل شنی یا بین بگ نام دارد که قابلیت انعطافپذیری بالای آن، این محصول را به یک مبل کارآمد و جذاب در عین حال پرطرفدار تبدیل کردهاست. با اسپری کردن الکل به یک یا چند ساس بالغ آنها به سرعت کشته میشوند. قیمت آن نسبت به سایر محصولات چوبی و فلزی مقرون به صرفه بوده و شما با هزینه کمتری میتوانید این محصول را خریداری کرده و از آن استفاده کنید. جهت سفارشات تکی و عمده با این مرکز تماس حاصل فرمایید. همچنین سایت اورجینال اینتکس برای خریداران خود گارانتی محصول را در نظر گرفته و شما در صورت آسیب دیدن مبل شنی میتوانید با شرکت اورجینال اینتکس تماس گرفته و مشکل خود را با آنان در میان بگذارید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن