8 تاکتیک‌های کلیدی که حرفه‌ای‌ها برای کاناپه بادی استفاده می‌کنند

مبل های اینتکس به دلیل جنس پی وی سی چند لایه ، از استحکام بالایی برخوردار هستند. نوعی از کاناپه که از جنس پلا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مبل های اینتکس به دلیل جنس پی وی سی چند لایه ، از استحکام بالایی برخوردار هستند. نوعی از کاناپه که از جنس پلاستیک و لاستیک مقاوم ساخته می شود که آن را به وسیله هوا و سایر گازها پر می کنند، به همین دلیل به آن کاناپه بادی گفته می شود. شما می توانید با مراجعه به دسته بندی کاناپه بادی فروشگاه تهران اینتکس تصاویر مربوطه به هر محصول را مشاهده کرده و مشخصات هر یک را مطالعه نمایید و با مقایسه بین آن ها گزینه مد نظر خود را سفارش دهید . با در نؤ گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید کاناپه بادی تخت شو دونفره بست وی و یا سایر نمونه های مشابه مبل بادی ، کاناپه بادی و یا تشک بادی را دارید می توانید به صورت اینترنتی به وب سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره ها و نشانی درج شده داخل وب سایت برای ثبت سفارش تلفنی و حضوری استفاده نمایید.

این کمپانی بزرگ به غیر از کاناپه بادی ریلکسی محصولات بادی دیگر مانند استخر بادی , تشک بادی , مبل بادی , کاناپه بادی بست وی , استخر پیش ساخته , تخت بادی , مبل شنی , چادر مسافرتی , قایق بادی , موتور بنزینی قایق بادی , موتور برقی قایق بادی , چادر بادی کودک , وان بادی بزرگسال , وان بادی کودک , جکوزی بادی , قلعه بادی , تشک جامپینگ بادی , انواع اسباب بازی های کودکان , عروسک های بادی , لوازم شنا و جلیقه شنا , انواع پمپ تصفیه آب استخر , انواع پمپ باد برقی و فندکی و دستی , صندلی تاشو مسافرتی , انواع کیسه خواب , کیسه بوکس بادی کودکان , عینک شنا , را تولید می کند و همگی به نوع خود در زندگی امروزه کاربرد های مختلفی را دارند . البته این وزن کم تاثیری بر طول عمر بالا و استحکام این محصول نداشته و کاناپه بادی تخت شو دونفره بست وی قادر است وزنی در حدود 200 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود تحمل کند. این کالا می تواند با توجه به ابعاد و نوع طراحی خود حتی به عنوان جایگزین کاناپه های فلزی و یا چوبی نیز استفاده شود.

سطح راحتی و همه کار بودن کاناپه های بادی به قدری زیاد است که در مقایسه با دیگر مبلها و تختخوابها، بهترین جایگزین است. اما در حالت کلی بدنه این کالا همانند سایر کاناپه ها طراحی شده است. این کالا که همانند نوع قبلی خود قابلیت تبدیل به تشک و مبل و تخت بادی را داشته و ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام مخمل ضد تعرق می باشد. این کاناپه نیز همانند برخی از کاناپه های بادی دیگر از دو تشک بادی متصل به هم برای ایجاد نشیمنگاهی بزرگ بهره می برد. تکیه گاه هایی با شیبرو به پایین که می توانند تجربه ای دیگر برای قرار دادن دست بر روی آن باشد. بدنه مقاوم این کاناپه بادی آن را سازگار برای استفاده در طی سال های زیاد کرده است تا افراد لذت داشتن این محصول راحتی را ببرند و از وجود آن به بهترین شکل بهره مند باشند. آرَنگ زدن، آرن زدن: بوق زدن (ارن و آرنگ دگرگون یافتۀ horn انگلیسی است. برای باد زدن این کاناپه باید دقت داشت که آن را بیش از حد باد نکنیم زیرا که در صورت سفت شدن بیش از مقدار استاندارد بدنه سبب می شود تا تحمل وزن آن کاهش یابد.  Th is content h as been creat​ed by G​SA᠎ Conte nt Gene᠎ra tor  DE MO.

برای راه اندازی این کاناپه بادی تنها کافیست پس از خارج نمودن کالا از بسته بندی خود آن را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز به صورت صحیح پهن نموده و سپس پمپ باد مربوطه را که برقی یا دستی می باشد به دریچه باد آن متصل نمایید و سپس اقدام به باد زدن نمایید. از دیگر ویژگی های جنس بدنه این کاناپه می توان به قابلیت شستشوی آن با آب های گرم و سرد اشاره نمود. از این کاناپه نیز می توان در فضای منزل و همچنین در هوای باز نیز استفاده نمود. گرچه این تحمل وزن به صورت استاندارد بوده و با کمی کم نمودن باد کاناپه می توان به این قابلیت افزود. کاناپه بادی تخت شو یک نفره اینتکس با رنگ سبز یشمی و با کد 68565 محصول کمپانی اینتکس با قابلیت هایی همچون , طراحی زیبا , ساختار شبکه ای داخلی که باعث استحکام و مقاومت بیشتر کاناپه میشود , روکش تمام مخمل ضد تعریق , کاملا ضد آب , بسیار کم حجم و سبک , تحمل وزن 100 کیلو گرم , یکی از راحت ترین و نرم ترین کاناپه های بادی تخت شو این شرکت میباشد . اما قسمت بسیار مهم دیگر کاناپه لایه های نگهدارنده و تحمل وزن داخلی بدنه بوده که ساخته شده از جنس PVC دو لایه می باشند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن