3 توضیح چرا داشتن عالی قایق بادی نیست کافی

در داخل بدنه قایق بادی چندین پره جداکننده بدنه قایق از یکدیگر وجود دارد که از جنس پی وی سی ضخیم ساخته شده و ب

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در داخل بدنه قایق بادی چندین پره جداکننده بدنه قایق از یکدیگر وجود دارد که از جنس پی وی سی ضخیم ساخته شده و با باد کردن زیاد بدنه و اعمال فشار زیاد بر این قسمت ها این پره ها از داخل قایق از بدنه جدا میشوند و آن قسمت به سمت بیرون رها شده و شکل ظاهری قایق را از بین میبرد و باعث ضعیف شدن دیگر قسمت های بدنه قایق میشود . این محصول زیبا از پی وی سی مرغوب تولید میشود. بدنه دارای دو لایه پی وی سی است که قابلیت غیر قابل نفوذ بودن را دارد و می تواند به راحتی بر روی سطح آب قرار گیرد. فروش قایق بادی پی وی سی با کیفیت اورجینال و اصلی فقط در نمایندگی اصلی قایق بادی سایت شاپ اینتکس با ارئه کلیه خدمات پس از فروش امکان پذیر میباشد . جهت خرید انواع قایق بادی و دیگر محصولات با شماره های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید . برای خرید انواع قایق بادی حرفه ای و قایق های کایاک ورزشی با همکاران ما در نمایندگی قایق بادی با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید . درب های نگهدارنده کارتن قایق بادی اکسپلورر کایاک دونفره در کناره ها تعبیه شده که توسط چند تکه چسب بسته شده است، روی یکی از درب ها تصویر محصول به همراه توضیحات استفاده و نگهداری درج شده و درب دیگر شامل بارکد و نشان کیفی می باشد، قسمت رویه کارتن تصویر بزرگ قایق کایاک دو نفره قرار دارد که پارو و دستگاه پمپ نیز به عنوان لوازم جانبی دیده می شوند، بالای این صفحه ی اندازه ی ابعاد محصول به همراه نوشته ی EXPLORER K2 به چشم می خورد، همینطور لوگوی شرکت اینتکس با تم آبی رنگ بالای جعبه ی کارتن چاپ شده است. This  data was generated by GSA Co᠎ntent Gene rato​r DE​MO᠎.

از دیگر مزیت های قایق بادی مارینر اینتکس میتوان به استقامت بالا , تحمل وزن بالا , قابلیت نصب موتور برقی و موتور بنزینی , پاروی آلمینیومی بسیار محکم , پمپ باد دستی متوسط , جای پاروی متحرک و قابل چرخش , 3 عدد صندلی متحرک و راحت , ساک حمل و نقل , جا به جایی آسان , جای قلاب ماهیگیری , کیف لوازم و کیف باطری , کف فایبر گلاس , استفاده در رودخانه , دریا , سد و تالاب برای تفریحات آبی و شکار و ماهیگیری , نگهدارنده پارو بر روی قایق , قابلیت پر و خالی شدن با انواع پمپ برقی , پمپ دستی , پمپ پدالی شرکت های اینتکس و بست وی , چسب تعمیر به صورت مقطعی اشاره نمود . لیست تفریحات کیش, چه تفریحات آبی کیش و چه تفریحات غیر آبی کیش به گردشگران کمک می کند تا در زمان سفر به کیش، بتوانند تصمیم درستی را برای انتخاب تفریحات کیش بگیرید. ساک حمل دسته دار نیز از سری لوازم جانبی می باشد که معمولا درون بسته بندی اینتکس قرار داده می شود تا انتقال این محصولات را بیش از پیش برای شما آسان تر کند .

یکی از بهترین قایق بادی هایی که برای تفریحات خانوادگی مد نظر قرار می گیرد قایق بادی اکسپلورر می باشد که دارای طرفداران بسیار زیاد نیز بوده است. در بسیاری از مدل های قایق بادی اینتکس ، این لوازم جانبی که گفتیم درون بسته بندی قرار می گیرند تا شما را از خریدهای اضافی به صورت جداگانه خلاص کند . قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس مدل 2021 بهترین قایق بادی با کف فایبر گلاس خشک است که برای ماهیگیری و تفریحات خانوادگی بسیار مناسب است . از مزایا و معایب آن برایم صحبت کرد و با توجه به اینکه کف قایق از نوع باد شونده بود، من تصمیم گرفتم هزینه خریدم را بالا تر برده و یک قایق بادی مارینر 3 نفره خرید کنم که البته مناسب استفاده 3 نفر بود ولی کیفیت بسیار بالا تری داشت، مپلا پارو های چرخشی، کف فایبر گلاسی و بدنه برزنتی داشت. فروشگاه اینتکس برترین سازنده محصولات بادی در دنیا است و محصولات بادی خود را که اعم از : تخت و تشکهای بادی ، استخر های بادی ، استخر های آماده و پیش ساخته ، قایق های بادی 1 تا 5 نفره ، اسباب بازیهای بادی ، وان های بادی ، مبل ها و کاناپه های بادی تختخوابشو ، جکوزی های بادی ، که بیش از ۴۰۰۰ مدل در طرحها و رنگهای مختلف هستند را به تمامی کشور ها عرضه و صادر میکند.

اینتکس که بزرگ ترین برند تولید کننده محصولات بادی به شمار می آید دارای مدل های بسیاری از قایق های بادی می باشد که شاید شما را در انتخاب بهترین مدل دچار سردرگمی کند . مواردی که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت همگی به عنوان بهترین مدل های موجود هستند و ارزش خرید بسیار بالایی دارند. در این مقاله قصد داریم تا دو نمونه از بزرگ ترین قایق بادی اینتکس را به شما معرفی کنیم و سپس اطلاعات مفیدی را قبل از خرید در اختیار شما قرار دهیم پس بهتر است تا انتهای این مسیر همراه ما باشید . مزیت های متعدد سبب شده است که افراد تمایل به استفاده از این قایق به جای قایق های دیگر داشته باشند و ساعات خوشی را به وسیله آن سپری کنند. مزیت مهم قایقهای بادی قیمت مناسب و مقرون به صرفه و جنسی مرغوب و با دوام است که قابلیت حمل و نقل راحتی دارد. فروشگاه اینتکس تهران با سابقه بلند بالایی که در زمینه فروش محصولات بادی دارد ، به عنوان بهترین نمایندگی فروش قایق بادی اینتکس در ایران شناخته می شود که کار خود را از 17 سال پیش شروع کرده است . مدل قایق بادی اکسکروشن یکی از بزرگ ترین مدل های قایق بادی برند اینتکس می باشد که از ظرفیت دو نفره تا پنج نفره تولید شده است .

آخرین مطالب