چرا جاروبرقی کار نمی‌کند؟ خدمات پس از فروش

در ژینال شما می توانید پرداخت های خود را به صورت آنلاین از طریق امن ترین درگاه های پرداخت سطح کشور انجام دهید.

توسط HEYDARINEWS در 2 مهر 1401
در ژینال شما می توانید پرداخت های خود را به صورت آنلاین از طریق امن ترین درگاه های پرداخت سطح کشور انجام دهید. تمام وسایل آشپزخانه جهیزیه، لوازم خانگی برقی ، لپ تاپ استوک و لوازم جانبی و محصولات ضروری هر ایرانی در سبد کالا ژینال وجود دارد. اولین نکته برای خریدجارو برقی این است که با توجه به نیاز خود اقدام کنید. اگر به فروشگاه ها مراجعه نمایید خواهید دید که جاروبرقی هایی با ظرفیت های مختلف که هر کدام برای مکان های خاصی طراحی شده اند. پس همیشه به راهنمایی های فروشنده در هنگام خرید این محصول گوش دهید.
  • گیر کردن این مواد در برس و غلتک، عملکرد دستگاه را با مشکل مواجه کرده و باعث ایجاد بوی سوختگی در آن می شود.
  • با گذشت زمان، آنها ممکن است به دلیل گرد و غبار یا مو مسدود شود و باعث از بین رفتن مکش جاروبرقی شما شود.
  • حداکثر کارکرد مداوم جاروبرقی ۲۰ دقیقه است و بیشتر از این مدت زمان از جاروبرقی استفاده نکنید.
  • شما می توانید در صورت هرگونه مشکل در جاروبرقی خود با مرکز تعمیرات جاروبرقی مدرن سرویس در کرج تماس حاصل کنید تا در کمتر از ۲ ساعت تعمیرکار حرفه ای و مجرب خود را به محل شما اعزام و مشکل را بررسی و دستگاه شما را سرویس کند.
در زمانی که مکش دستگاه جاروبرقی شما ضعیف شده باشد احتمال این وجود دارد که دستگاه شما نیم سوز شده باشد، همین امر هم باعث کم شدن قدرت موتور می شود. برای اینکه دستگاه، آرمیچر به درستی حرکت کند باید بلبرینگ ها و بوش ها و یاتاقان ها کاملاً تمیز و صحیح و سالم باشد، علت اصلی نا به هنجار دستگاه جاروبرقی در هنگام انجام کار بخاطر درگیری آرمیچر ها می باشد. اگر جاروبرقی از قدرت کمی برخوردار می باشد شما می توانید با تعویض ذغال قدرت آن را چند برابر کنید، اگر ذغالها را خیلی خوب تمیز کرده باشید هر بار می توانید با روشن کردن جاروبرقی قدرت را به افزایش موتور دستگاه را به خوبی احساس کنید. گاهی احتمال دارد در قسمت مکانیکی دستگاه مشکلی ایجاد شود، که این می تواند قطعات فیزیکی دستگاه جاروبرقی شما دچار آسیب شود، باید مشکل را برطرف کرد وگرنه احتمال خرابی در قسمتهای دیگر جاروبرقی به وجود می آیند. جاروبرقی هاردستون با تکنولوژی خاص خود به خوبی کار نظافت را انجام میدهد و مکش فوق العاده ای دارد، اما با گذشت زمان دچار استهلاک می شود و خراب می شود که در این صورت باید برای تعمیر آن اقدام نمایید.

آسیب به لوله و سری دستگاه؛ مانعی برای عبور گردوغبار از خرطومی جاروبرقی

در صورتی که کلید روشن باشد عقربه عدد صفر را نشان دهد و اگر کلید خاموش باشد عقربه بی نهایت را نشان دهد کلید قطع و وصل هیچ مشکلی نخواهد داشت در غیر این صورت باید کلید تعویض شود. برای رفع مشکل رله می توانید جاروبرقی را به برق متصل کنید و با یک پیچ گوشتی کلید قدرت رله را بندید. اگر جاروبرقی روشن نشد، عیب از رله نیست، اما اگر جاروبرقی روشن شد سیم‌های رابط رله و یا ساختمان داخلی ‌اش آسیب دیده است. که تعمیر آن بایستی توسط تعمیرکار حرفه ای صورت گیرد و در آخر برای اطمینان از سوختن موتور به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر مراجعه کنید تا آن را عیب یابی و در صورت سوختن اقدام به تعویض آن کنند. گاهی اوقات دلیل تولید بوی سوختگی داغ شدن بیش از حد موتور جاروبرقی است . اگر تسمه به درستی کار می کنند اما هنوز هم بوی لاستیک سوخته می آید ، مشکل یک موتور معیوب است . اگر مشکل مکش ارو برقی از کثیفی فیلتر است و فیلتر قابل شست و شو نیست یک فیلتر مشابه همان فیلتر خریداری کنید و در داخل جارو برقی نصب کنید. یک فیلتر مانع از رسیدن گرد و غبار به موتور می‌شود و طول عمر آن را افزایش می‌دهد، فیلتر دیگر هم فیلتر خروجی هوا است که از پخش شدن ذرات گرد و غبار در هوا جلوگیری می‌کند و موجب جلوگیری از تنفس گرد و غبار در حین جارو کردن می‌شود. از طرف دیگر وجود پارگی یا سوراخ روی این کیسه هم بر روی قدرت مکش دستگاه اثر می‌گذارد. در این صورت ابتدا جاروبرقی را خاموش کنید و سپس با مراکز خدمات تعمیر تماس بگیرید. ممکن است مشکل جاروبرقی با تمیز کردن این دو قسمت برطرف شده و نیاز به تعمیر جاروبرقی نباشد. اما در صورتی که موتور جاروبرقی دچار نقص فنی شده است ۱۰۰ درصد نیاز به تعمیر آن است. در ادامه مطلب با نشانه های سوختن موتور جاروبرقی آشنا می شوید. قابل ذکر است که نکات این مقاله حاصل سالها تجربه در زمینه تعمیر جاروبرقی از برندهای مختلف توسط گروه خدماتی آریا بهکار است. یکی از جدیدترین مدل های جاروبرقی خانگی BOSCH P9199 که طراحی بسیار زیبا و استانداردی را دارد.

فیلیپس، معروف ترین مارک جاروبرقی برای خرید جهیزیه

وقتی از جارو استفاده می‌کنید، گردوخاک، زباله‌ها و ذرات کوچک و بزرگ وارد کیسه می‌شود و حجم آن را پر می‌کند. اگر کیسه این دستگاه فضای کافی برای مکش زباله‌ها نداشته باشد،‌ نه فقط باعث تمیزی و پاکیزگی نمی‌شود، بلکه گردوغبارهای اضافی نیز از آن خارج می‌شوند و محیط را آلوده‌تر می‌کنند. برخی جاروبرقی‌ها محفظه یا مخزن زباله ندارند و به‌جای آن، دارای فیلترهای فوم یا توری‌های مختلفی هستند. این فیلترها یا توری‌ها اگر به درستی تمیز یا تعویض نشوند، ممکن است به مرور زمان مسدود گردند. این عامل می‌تواند باعث شود قدرت مکش جاروبرقی شما تا حد زیادی از بین برود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فیلترهای جاروبرقی خود، لطفاً به دفترچه راهنمای دستگاه خود مراجعه کنید.

داغ ترین های تاپیک های 2 روز گذشته

داغ شدن بیش از حد موتور جاروبرقی ممکن است به معنای خراب شدن آن باشد. در این شرایط تمیز کردن داخل جاروبرقی نقش کلیدی در پیشگیری از خرابی موتور دارد. مسدود شدن تهویه هوا برای موتور منجر به داغ شدن موتور جاروبرقی می شود. هنگامی‌ که جاروبرقی مکش خود را از دست می‌دهد، معمولاً به چند مشکل رایج مربوط می‌شود. از جمله این مشکلات می‌توان به برس یا غلتک پر، گرفتگی فیلترها، محفظه گرد و غبار سرریز یا اتصالات مکنده مسدود شده اشاره کرد.

ضمانت 6 ماهه پس از تعمیر جاروبرقی تفال

هر موقع جاروبرقی درست کار نکرد، اول تنظیمات را تغییر دهید تا ببینید که مشکل برطرف می‌گردد. برای اطلاع از نرخ خدمات می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر جاروبرقی پارس خزر تماس حاصل فرمایید. دستگاههای جاروبرقی نیز همانند دیگر لوازم خانگی دچار خرابی هایی می گردنند کما اینکه با توجه به سروکار داشتن با خاک و زباله این خرابی ها بیشتر مشاهده می شوند. برای افزایش قدرت مکش جاروبرقی نیز می توانید نگاهی به موارد ذیل انداخته و به تعمیر جاروبرقی و موارد ذکر شده بپردازید. جهت رفع صدای یخچال میتوان به بررسی نقاط مختلف از جمله موتور فن کندانسور یا فن تهویه هوا پرداخت که باید با دقت خاصی انجام گیرد تا مانع از خرابی بیشتر و انجام تعمیر ساید بای ساید گردد. علت دیگر جرقه زدن جاروبرقی٬ کلکتور جاروبرقی است که در کنار سیم جمع کن قرار گرفته برای برطرف کردن مشکل٬ تعویض بالشتک و یا تعویض زغال باید تعمیر جاروبرقی را به یک تکنسین حرفه ای بسپارید.

هزینه تعمیر جاروبرقی تفال

دکتر آچار تماس گرفته و از آنها برای تعمیر جاروبرقی خود دعوت نمایید و تعمیر جاروبرقی خود را به متخصصان ما بسپارید تا با مهارت و دانش کافی که دارند تعمیر را به درستی انجام می دهند. اگر با علائم و نشانه‌های زیر روبرو شده‌اید یعنی یکی از قطعات جاروبرقی یا پریز برق دچار مشکل شده و باید نسبت به تعمیر یا تمیز کردن آن اقدام کنید. کافیست درخواست خود را ثبت نمایید تا در بین 2 الی 3 ساعت جاروبرقی شما تعمیر گردد. شرکت ما با بیش از یک دهه تجربه در زمینه تعمیرات انواع جاروبرقی های تفال و دریافت لایسنس های لازم در زمینه تعمیرات جارو برقی، توانسته به محیط قابل اطمینانی برای همه مشتریان تبدیل شود. اگر این قطعه در حالت قطع یا اتصال کوتاه باشد علت روشن نشدن جاروبرقی ما میشود . چنانچه این کلید در اثر اتصال کوتاه یا از بین رفتن پلاتین ها دچار خرابی شود دیگر قادر به روشن و خاموش کردن جاروبرقی نیستید .

دیدگاه خود را ثبت کنید لغو پاسخ

جاروبرقی از پرمصرف ترین لوازم خانگی برقی در منازل می باشد، یک جاروبرقی سالم با قدرت مکش مناسب می تواند غبارهای که با چشم دیده نمی شود را از لابه لای فرش بیرون بکشد. سرویس جاروبرقی از اقداماتی است که به بهبود عملکرد جاروبرقی و افزایش طول عمر دستگاهتان کمک میکند، سرویس تعمیر جاروبرقی اصفهان در سرویس جاروبرقی قطعاتی از جمله کلکتور، پروانه، ذغال، موتور، بلبرینگ و سیم جمع کن بررسی شده، دستگاه شستشو داده شده و بادگیری انجام میشود. اگر تابه‌حال تجربه داغ شدن جاروبرقی را داشته باشید، می‌دانید که رایج‌ترین علت آن، کار نکردن درست فن جاروبرقی است. جاروبرقی ال جی ها باعث می شوند کف های ما تمیز و بدون گرد و غبار باشد. با توجه به میزان کاری که ما آنها را انجام می دهیم، آنها مستعد خرابی گاه به گاه هستند، اما اکثر مشکلات جاروبرقی ال جی به راحتی قابل رفع هستند. خطای خود را از لیست زیر انتخاب کنید تا نحوه انجام آن را ببینید. معمولا تعمیر جاروبرقی اصفهان با توضیحات نمیتواند ایراد اصلی دستگاه را به صورت دقیق تشخیص داد. اما اگر جاروبرقی شما بو نداده یا صدای از آن خارج نشده است احتمال زیاد مشکل ترموستات داشته باشید و با تعویض آن مجددا بتوانید از جاروبرقی خود استفاده کنید. اما در نظر بگیرید تعمیر جاروبرقی نیازمند دانش و تخصصی فنی است.

موتور

گرفتگی و انسداد لوله های خرطومی مانع از عبور هوا با شدت زیاد میشود و به همین دلیل مکش جاروبرقی را کم می کند. تا حد امکان تکه های بزرگ زباله و آشغال را با جاروبرقی جمع آوری نکنید و بهتر است خرطومی را از دستگاه جدا نموده و گرفتگی های آن را vacuum cleaner repair رفع نمایید. این که از دستگاه صداهای عجیب و جدید به گوش برسد می تواند نشانه ی خرابی بلبرینگ ها باشد. همچنین نیاز است تا پروانه ی دستگاه خود را بررسی کنید چرا که خراب بودن پروانه ی جاروبرقی نیز می تواند به ایجاد صدای گوشخراشی منجر شود. اگر متوجه شدید که مشکل از کیسه است فوراً آن را خالی یا تعویض کنید. این مورد را به خاطر داشته باشید که اگر از وسیله تان در بازه زمانی بسیار طولانی برای نمونه بیشتر از 30 دقیقه، آن هم بدون هیچ گونه وقفه ای بهره بگیرید، کلکتوری که در بالا از آن نام بردیم دچار آسیب می شود و جرقه زدن را مشاهده خواهید کرد. حتی گیر کردن ذغال و ساییده شدن بلبرینگ در موتور نیز باعث جرقه زدن آن می شوند. ولی اگر بخواهیم خیلی به صورت تخصصی و جامع بگوییم، عمده ترین و اصلی ترین دلیل جرقه زدن به ذغال برق موتور مربوط می شود.

نشت هوا از اتصالات جاروبرقی

از این رو، در استفاده از جاروبرقی باید به توان نامی آن توجه ویژه‌­ای داشت و در صورت زود داغ شدن موتور، سریعاً با تعمیرکار مربوطه تماس بگیرید. همچنین زیاد بودن بار موتور ممکن است به دلایل مختلفی از جمله خراب بودن قطعات الکترونیکی و … نیز مربوط باشد. در تولید جاروبرقی‌های بوش آلمان، به روزترین فناوری‌ها به کار گرفته می‌شود. جاروبرقی از مهمترین وسایل برقی مهم در خانه به شمار می آید که به واسطه یکسری از قطعات مکانیکی و الکترونیکی کار می کند. در این مقاله از مدرن سرویس قصد داریم شما را با علت داغ شدن بیش از حد جاروبرقی و راه های رفع آن آشنا سازیم. پر­بودن کیسه زباله، سبب می­‌شود فشار غیر قابل تحملی به موتور وارد شود و همین امر سبب زود داغ شدن موتور می­‌شود. سنسور هایی که در جاروبرقی هوشمند شیائومی MI Smart Robot بکار رفته‌اند برای عملکرد نیازی به نور و روشنایی ندارند، بنابراین این محصول در محیط های کامل تاریک هم بدون مشکل کار می‌کند و قادر به تمیز کردن منزل خواهد بود. در طراحی جاروبرقی هوشمند شیائومی می اسمارت توجه ویژه‌ای به کارایی شده و برای حرکت کردن بدون دردسر و مشکل آن هم تدابیر جالبی در نظر گرفته شده است. به همین سبب این جاروبرقی بدون مشکل می‌توانید در هر سطحی مثل سرامیک، چوب، پارکت، فرش، موکت و غیره حرکت داشته باشد و نظافت مورد نیاز را انجام دهد. 2- همیشه به برچسب­ های روی لباس در موقع شستشو توجه داشته باشید. استفاده از انواع فیلتر های بهداشتی، ضدآلرژی و هپا در جارو برقی های بکو. مدت زمان تعمیر دستگاه شما بسته به نوع دستگاه و نوع خرابی آن متغیر می باشد. اما ما این ضمانت را می دهیم که عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

پر شدن پاکت جاروبرقی

به منظور رفع مشکل خرابی ترموستات کافیه با تعمیرکاران آی بک امداد تماس بگیرید تا در منزل یا محل شما حاضر و نسبت به تعمیر جاروبرقی اقدام کنند. با توجه به سابقه ی بلند مدت این مرکز در امر تعمیرات لوازم خانگی این اطمینان به شما داده می شود که تمامی قطعات استفاده شده اورجینال بوده تا هم شما با رضایت خاطر از دستگاه استفاده نمایید و هم ما نگران نارضایتی یا مرجوع خدمات نباشیم. هم چنین برای آسودگی خاطر بیشتر شما کاربران گرامی تمامی قطعات مشمول شش ماه ضمانت نامه رسمی شرکت می باشد. تعمیرگاه مرکزی جاروبرقی این امکان را فراهم نموده تا کاربران محترم ساکن در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران تنها از طریق تماس تلفنی و ثبت درخواست از خدمات تعمیرات جاروبرقی در محل این مجموعه برخوردار باشند.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن