همه چیز در باره پیستون خودرو

خاکساری با اشاره به سرمایه گذاری ۱۵۰۰ میلیارد تومانی تیم عظام در این شرکت معتقد میباشد حمایت و اجرای برنامه ها

توسط HEYDARINEWS در 23 دی 1400
خاکساری با اشاره به سرمایه گذاری ۱۵۰۰ میلیارد تومانی تیم عظام در این شرکت معتقد میباشد حمایت و اجرای برنامه های توسعهی تولید، رمز پیروزی کمپانی پیستون کشور‌ایران بوده است. خاکساری حساس اشاره به سرمایه گذاری 1500 میلیارد تومانی تیم عظام در همین شرکت معتقد است حمایت و اجرای برنامه های توسعهی تولید، رمز موفقیت کمپانی پیستون ایران بوده است. ۲۶ سال آنگاه از واگذاری به تیم قطعات اتومبیل عظام که از گزاره تجربه های موفق خصوصی سازی در مرزو بوم است کلیدی رییس هیات ادله شرکت پیستون جمهوری اسلامی ایران گفت و گو کرده ایم. این حضور اثبات و دائمی از حساس و نقش آن‌ها در عملکرد اتومبیل اثر گذاری میگیرد. ممکن است بگویید موتور آتش می‌گیرد , تولید پیستون تبریز اما صحیح میباشد البته در اینجا رادیاتور خودرو نقش دوچندان مهمی را ایفا می کند . اگر روانکار صحیح و استاندارد و مناسب موتور را استفاده کنید، از فشار آوردن بیهوده به موتور و نگهداشتن آن در دورهای بالا به جهت مدت طولانی بپرهیزید، از دنده معکوسهای ناگهانی که منجر تولید تنش شدید در اجزا میشود بپرهیزید و سیستم خنککاری (فن و رادیاتور و کولانت و ترموستات و واترپمپ) را بهصورت مرتب کنترل کنید، مطمئن باشید که اجزای داخلی موتور و بهخصوص پیستون و شاتون و حلقه پیستون و گژنپین عمری طولانی خواهند داشت. بخش بخش اعظم گازی که از رینگ جرم بالایی عبور می کند پشت حلقه چگالی پایینی یا حلقه وسط به دام می افتد این دو رینگ چگالی به امداد یکدیگر فشار احتراق را تحمل کرده و مانع رد شدن کمپرس می شوند. در سرانجام در هر دو ناحیه درزبندی انجام می شود البته به حلقه جرم پایینی فشار کمتری وارد می شود برای بهبود درز بندی حلقه پایینی به طور معمول از حلقه پیچشی به کارگیری می کنند. هنگامی پیستون در نقطه مرگ بالایی و پایینی جهت حرکت خود را تغییر و تحول می دهد پیشانی گرد حلقه اندکی تکان می خورد ولی برخلاف حلقه های دیگر خط تماس این حلقه پیستون به طور لحظه ای جدا نمی شود به علاوه تکان تناول کردن حلقه پیستون سبب ساز کمتر شتاب لبه انداختن (پله کردن) در بالای سیلندر می شود.وقتی پیستون در کورس مکش رو به پایین می رود کناره پایینی حلقه تراکم، روغن مازاد به جا باقی‌مانده پس از عبور حلقه روغن را توده می کند. همین قطعه استوانه ای حرکت های رفت و برگشتی رو به بالا و تحت دارااست که در زمان بالا رفتن سبب ساز به متراکم شدن سوخت می گردد و پس از احتراق و انفجار ، به سمت ذیل حرکت می نماید . پیستون جزو قطعات متحرک در سیلندر میباشد که اهمیت کمک رینگها وظیفه کمپرس کردن گاز را به عهده دارااست و رینگها مهم قرار گیری در شیارهای پیستون این وظیفه را انجام می دهند. مقدار نشت گاز در همین گونه کمپرسور حلقه کم است. اگر برایتان سوال میباشد که تا چه میزان دما در اثر کارکرد همین قطعه ساخت می شود، بایستی بگوییم که نیرویی که در حرکت انبساطی به کف پیستون وارد می شود، تا 1800 نیوتون قدرت دارد. رینگ های تراکم به طور معمول از چدن ساخته می شوند، در بعضا موتورهای دیزل و لبریز اقتدار از رینگ هایی استفاده می شود که از چدن نشکن ساخته شده اند. یک رینگ حجمی پیستون به تنهایی نمی تواند تمام همین فشار را تحمل کند. در برخی از موتورهای حلقه های روغن نیز از بالا و هم در ذیل انگشتی پیستون گزینه به کارگیری قرار می گیرند در ضمن هر حلقه اصلی یک دهانه هست که اساسی باز و بسته نمودن آن می توان قطر رینگ ها را در موقع کارگزاری کردن بر روی پیستون یا این که قرار دادن پیستون درون سیلندر ، کم و بسیار کرد. روغن اضافی روی جداره سیلندر را حیاتی بغل رینگی های فولادی بالا و تحت فنر پیچشی رینگ پاک می کنند. کانفیگ دیگری از موتورهای W صورت بصورت ۳ سیلندر یا این که مضربی از سه روی محور میل لنگ می باشد که در موتورهای ۱۲ سیلندر استعمال می شود. آن قسمت از میل لنگ که در این یاتاقان ها قرار گرفته میباشد سطوح میل لنگ نامیده می شود.خارج از محور این سطوح، سطح ها دیگری وجود داراست که به سر تبارک دسته های پیستون مربوط هستند، سطح ها اخیر را لنگی های میل لنگ گویند در میل لنگ غالبا میان هر دو سطح یک لنگی وجود دارد. به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، همین کاربر متحرک که یک سر آن درون محوطه سیلندر می باشد و از ذیل به وسیله شاتون به میل لنگ متصل شده است، پیستون اسم دارد. رینگ های متراکم یک تکه ساخته شده و همیشه در شیارهای نزدیک به سر پیستون قرار می گیرند. قسمت سر پیستون که محل قرار گرفتن رینگ های آن هست تماما دایره ای صورت است و در معرض حرارت بیشتری قرار دارد. خاکساری حیاتی اشاره به تعدیل ۱۵۰ هزار نفر در صنعت قطعه سازی تاکید می کند: کلیدی حمایت و جهت دهی مجموعه عظام، ما در شرکت پیستون ایران، با اجرای طرح های توسعه و گسترش ای جذب نیرو داشته ایم. پیستون کشور‌ایران در سال ۱۳۷۲ درحالی که اهمیت مشکلات فراوانی روبرو بود، بر شالوده سیاستهای دولت وقت مبنی بر واگذاری به بخش خصوصی توسط مجموعه عظام خریداری شد. هنگامی که شما همین نوشته را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در ارتباط کلیدی قیمت پیستون تبریز وب وبسایت خود باشید.
آخرین مطالب