صفحه اصلی پارت سینی کابل

بعداز معین نمودن مسیر سینی کشی، باید ساپورت سقفی به سقف نصب نماییم. سپس، سینی ها را روی ساپورت سینی قرار دهیم

توسط HEYDARINEWS در 26 شهریور 1401
بعداز معین نمودن مسیر سینی کشی، باید ساپورت سقفی به سقف نصب نماییم. سپس، سینی ها را روی ساپورت سینی قرار دهیم و دارای پیچ و مهره آن را ثابت می کنیم. در روزگار اجرای سینی برق به جهت اتصال میان دو سینی کابل و یا این که لدر کابل به هم از جوینت سینی کابل استفاده می کنند.جوینت سینی کابل در دیواره کناری سینی کابل و یا این که لدر کابل کارگزاشتن می شود. در این موقعیت به جهت خودداری از گرم‌شدن و یا این که گزینش مسیر برای شرایط عمودی و افقی باید حتماً از سینی‌های کابل استفاده کرد. بخصوص در مسیرهای توزیع الکتریسیته قدرت، سیستم در دست گرفتن و ارتباطات زیرساخت همین مسئله حساس متعددی دارد. وزن زیر و مقاومت مطلوب در علیه خوردگی دو امتیاز برتر همین متریال است.

گالوانیزه گرم

مشخصات کلی ساپورت های گزینه به کار گیری کلیدی توجه به عرض سینی و شرایط نصب، گوناگون است. ساپورت سینی کابل را اهمیت دو کلاس طراحی استاتیکی و دینامیکی تقسیم بندی می کنند. در این حالت میتوان از ابزاری به نام سینی کابل یا این که cable tray در جهت انتقال کابل ها، محافظت از آن ها، زیبایی و تروتمیز بودن کابل کشی‌های فراوان مضاعف و هچنین جهت نصب اشکال مهتابی در زیر آن ها در ساختمان‌ها استفاده کرد. سینی کابل در سایزهای گوناگون تنظیم می شود و ضخامت آن بستگی به حجم کابل و عرض سینی و مکان کارگزاری دارد که همین دستور کاملا متغیر می باشد.
  • این جور ساپورت توسط اجزای ، پیچ متری ، انکر بولت ، رول بولت ، ریل نگهدارندهکابلیا ریل بست چنگالی گونه ای (سی چنل) اسمبل و سر هم می شود .
  • سینی‌های منحصر سبد سینی کابل به تهویه گرما امداد مینمایند در حالی که دیگران همین عمل را نمی کنند، بنابراین پی بردن همین جزئیات کلیدی است.
  • امروزه در مملکت ما کمپانی های ایجاد کننده همین محصول به رخ گسترده مشغول به کار میباشند و برخی از آنها از لحاظ استانداردهای روز عالم هم سطح دارای برترین شرکت ها هستند.
این سینی ها اهمیت دقت به محل به کار گیری و کارگزاشتن آنان و همچنین محصول کابل و موقعیت محیطی و مقدار نور و دما اهمیت تنوع بالایی می باشند. علیرغم تنوع بالا در همین محصول، کل انواع همین تجهیزات بایستی در برابر نم و رطوبت و خوردگی مقاومت بالایی داشته و قابلیت تهویه و تبادل هوا را به جهت کابل ها به راحتی فراهم سازند. کابل کشی یا این که سیم کشی ساختمان ها به صورت روکار باعث می‌شود تا به نیز ریختگی و پیچیدگی متعددی را به همپا داشته باشد. این مساله علی الخصوص در محیط های صنعتی و شرایطی که کابل های مخابراتی و فیبر نوری، کابل های اتاق سرور و نتورک ها کامپیوتری و لوله های الکتریسیته کشی ساختمان ها در مسیرهای مختلف هدایت می‌شوند اهمیت بیشتری پیدا می کند. به خواسته تولید نظم خوب تر اهمیت نوع بندی کابل ها و معلوم نمودن مسیر هدایت و انتقال هر مجموعه از سیم ها از تجهیزاتی به اسم سینی کابل استفاده می شود. سینی های کابل در ارتفاع ۲ متر، مهم ضخامت های ۱، ۱.۲۵، ۱.۵ میلی متر و عرض ۵ تا ۶۰ سانتی متر در بازار موجود هستند. سینی کابل در ابعاد متعدد ساخت و اهمیت اعتنا به تعداد و سایز کابلهای عبوری تعیین می گردد.سایزهای کوچکتر اهمیت ورق سبکتر جهت کابلهای سبک و سایزهای بزرگتر، اساسی ورق ضخامت بیشتر جهت عبور کابلهای سنگین خیس استفاده می گردد. همین گونه از محصولات را می توان از لحاظ پوشش به رخ گالوانیزه، پیش گالوانیزه و گالوانیزه گرم تقسیم بندی کرد. متاع بدنه سینی‌ های برق که در همین تیم تولید می شود، در برابر مرتبه حرارت بالا و آتش سوزی مقاوم هستند و می‌توانند از سیم و کابلها در موقعیت جوی نامناسب مراقبت نماید و در عین حال امنیت بیشتری را در موقعیت آتش سوزی ایجاد کنند. در زمانه متصل نمودن سینی کابل و اجزای آن به هم، همین کار به سادگی و تنها به وسیله پیچ و مهره انجام می شود. پیچ و مهره ای که به خواسته وصل شدن رابط ها و بقیه قطعات به یکدیگر بکار برده می شود، اکثر زمان ها از جور سرعدسی پیچ گوشتی خور و دارای قطر 6 میلی متر است. انتظار میرود بازار جهانی سینی کابل به دلیل مزایای بی‌شمار آن نسبت به سیستم‌های مجرای الکتریکی سنتی، عجله بیشتری بگیرد.سینی کابل راه حل... اکثر از فولاد اهمیت روکش گالوانیزه آیتم مصرف قرار می گیرند؛ اما از محصول استیل و آلومینیم و حتی از محصول پلاستیک هم ساخته می‌شود. سینی های فولادی از فولاد دارای میزان مرغوب بودن ساختاری بالا بوسیله فرآیند رخ گیری حساس نورد دائمی ساخته می‌شوند. همینطور فرایند فرم دهی و اکسترود باعث افزایش استقامت مکانیکی آنان می شود. در زمان کابل کشی، از سینی‌ کابلبرای حفظ و هدایت کابل های الکتریکیبه تیتر عایق مورد استعمال به جهت توزیع برق، کنترل و ارتباطات استفاده می‌شود.

لوله فلزی | آشنایی اساسی انواع آن و کاربردهایش

یکی از روش های جابجایی و نگهداری از کابلها و سیم های الکتریسیته به کارگیری از سینی کابل گالوانیزه و نردبان کابل گالوانیزه می باشد که به ما در انتقال کابل به حالت افقی و عمودی کمک میکند. سینی کابل گالوانیزه را می قدرت نیز بر روی دیوار و هم بر روی سقف استفاده کرد. به جهت خرید کردن سینی کابل گالوانیزه گرم و سرد و اتصالات آن‌ها میتوانید به مجموعه کرمان نیرو که محصولات خود را اساسی بهترین کیفیت و مطلوب ترین قیمت به بازار ارائه میکند، مراجعه نمایید. سینی کابل گالوانیزه سرد - عرض سینی 20 سانتیمتر - عمق سینی کابل 4 سانت - ضخامت ورق سینی برق 0.7، 1، 1.25، 1.5 و 2 میلیمتر قابل انتخاب - میزان مرغوب بودن ساخت و طول قدمت بالا - بدنه آبکاری گالوانیزه - تجهیزات جانبی به صورت جداگانه... سینی کابل یا این که cable tray از کاربردی ترین تجهیزات مورد به کار گیری به جهت کابل کشی و رئیس و جهت دهی خوب تر سیم های استعمال شده به رخ روکار در محفظه های صنعتی و مسکونی می باشد که اصلی انواع متفاوتی است.

سینی کابل ساده:

شرکت سپکو (سپهر پژوهان کویر) کلیدی استفاده از دستگاه های پیشرفته و تام و حیاتی کادری خبره و فعالیت آزموده فراهم انجام اشکال سفارشات می باشد. حتماً تابه‌حال اسم کابل زمینی را شنیده‌اید و می‌دانید که بیرون از منزل کارگزاشتن می‌شود؛ اما، آیا می‌دانید همین کابل‌ها چه کاری انجام می‌دهند؟ جواب همین سؤا... تعداد خم حاشیه ​ها می تواند 2 ، 4 و یا 6 خم باشد که ارتقا تعداد خم ها باعث تحمل بار عمده می گردد. آهن دپو مهیا هرگونه پاسخگویی در حوزه پیگیری سفارش و نیاز مشتریان می باشد. در هر کاتالوگ سینی کابل اطلاعات مهمی در مورد شیوه ساخت، فراوری و متریال محصول درج شده است که یک سری مشخصه‌های فنی در مورد آن در یک جدول کامل ذکر می‌شود. فولاد به عمل برده شده به جهت ایجاد همین دسته سینی به وسیله فرآیند الکترولیز از نحوه شناور شدن آن در یک حمام نمک و روی پوشش دیتا شده است. تلفیقی از کربنات، هیدروکسید و اکسید روی یک روکش محافظ برای نگهداری از بر روی ایجاد می نمایند، استقامت در علیه زنگ زدگی به شکل مستقیم به قطر پوشش و میزان دشواری پیرامون به عمل برده شده در سینی دارای ربط است.

سینی کابل کف 15 سانتی متر

کابل ها می بایست در کل طول مسیر از درون سینی کابل یا این که نردبان کابل عبور کنند که این شامل حرکت‌های عمودی نیز می باشد. لدر کابل عمده در مکانهایی که کلیدی سقف می باشد به کار گیری می شود و به جهت محفظه های بیرونی، سینی کابل آیتم استفاده قرار میگیرد. در محفظه هایی که حساس رطوبت می باشند از نردبان کابل گالوانیزه گرم به کار گیری می شود. کاربرد درب سینی های کابل بخش اعظم برای گوشه و کنار هایی است که شامل جراحت دیدگی سیم الکتریسیته هستند. در این درب ها کابل و سیم ها از درون سینی عبور می نمایند و حفاظت از آن ها صورت می گیرد.

انواع سینی کابل از حیث استفاده و کاربرد

سینی‌های کابل ساخته شده کلیدی استفاده از مش سیم – سبدهای کابل – در جایی استفاده می‌شود که تعداد متعددی کابل کوچک مشغول باشد. گهگاه اوقات، کابل‌های برق بزرگی که در سینی کارگزاشتن می‌شوند، ممکن میباشد به بلوک‌های پشتیبانی نیاز داشته باشند تا مشکلات فاصله بین‌هادی‌ها و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد سیم‌ها را متوقف کنند. سیستم سینی کابل 30 معلق یک سیستم مدیر سینی الکتریکی انعطاف پذیر میباشد که به همان میزان استحکام و قابلیت و امکان اطمینان سبد سینی کابل سنتی را آماده می‌کند. علاوه بر این، یک سینی کابل معلق به اندازه به اندازه همگی کاره است که می‌توان آن را حساس توجه به نیازهای عضو تغییر‌و تحول داد. بهترین راه­حل الکتریکی به جهت مسیریابی و پشتیبانی از چند کابل به طور همزمان است. سبدهای سینی کابل اکثر زمان ها حیاتی مخلوط سیمی هستند که اجازه میدهد هوا به جهت تهویه مطلوب کابل گردش کند. سيني كابل به شما اين امكان را مي دهد تا كابل ها و تجهيزات الكتريكي خویش را به شکل منظم خط مش اندازي كنيد. اين كار علاوه بر اينكه از تجهيزات شما نگهداری و نگه داري مي كند، امكان تعمير آن را نيز بسيار ساده خیس مي كند. بديهي هست كه پيدا كردن اشتباه و ايراد يك مجموعه منظم بسيار سهل وآسان تر و معمولی خیس از پيدا كردن دسته انبوهی از كابل ها در يكديگر است. می باشد که همین خصوصیت باعث مقاومت این جنس می شودکه باعث خودداری از جراحت دیدن آن‌ها در برابر ضربه ها و صدمات مکانیکی می شود . به طور معمول این دسته از تکنولوژی ناخودآگاه باعث صرفه جویی دیده گیری در هزینه های ساختمانی می گردد به کلمه دیگر یکی از ارزان ترین و کارآمدترین امور در تاسیسات ساختمانی است . همان ساپورت سقفی بوده اهمیت همین تفاوت که به جای این که از یک ریل داخل دو پیچ متری به کار گیری شود می اقتدار از یکسری ریل به جهت نگه داشتن چندداکتاستفاده کرد . کارشناسان ما در سرعت بالا ترین دوران ممکن پیش فاکتور را به جهت شما ارسال می کنند. در حالت کنونی جمهوری اسلامی ایران عزیزمان شاهد قطعی برق در ساعات زیادی ازشبانه رو هستیم و حتی کلیدی رفت و رجوع و برگشت پیاپی برق، صدمات جبران ناپذیری مثل سوختن وسایل برقی ... هر کدام از زانویی ها که شامل افقی و عمودی میباشند می توانند ثابت یا این که متحرک باشند. در همین ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز اهمیت تیتر مقاله قرار دارند.

لوله فلکسی بل سایز ۱۳ رینگ ۲۵ متری

در جاهای رطوبتی از سینی کابل گالوانیزه گرم و در اماکنی که رطوبت کمتری وجود دارد، از سینی کابل گالوانیزه سرداستفاده می شود. سینی کابل گالوانیزه سرد (فابریک)، برای محیط های سربسته همچون پارکینگ و کارخانه مطلوب است. سینی کابل توسط دستگاه CNC پانچ می شود و همین حفره ها جهت ایجاد گردش هوا و دوری از عده شدن آب در کف سینی تولید می شوند. سینی کابل گالوانیزه عرض سینی 30 سانتیمتر - عمق سینی کابل 4 سانت - ضخامت ورق سینی الکتریسیته 0.7، 1، 1.25، 1.5 و 2 میلیمتر قابل گزینش - بدنه فلزی گالوانیزه - تجهیزات جانبی به رخ جداگانه بایستی تهیه شود. سینی کابل گالوانیزه فابریک - حیاتی عرض 5 سانتیمتر - ضخامت ورق سینی الکتریسیته 0.7، 1، 1.25، 1.5 و 2 میلیمتر - میزان مرغوب بودن تولید بالا - بدنه گالوانیزه فابریک - عمق سینی 4 سانتیمتر - تجهیزات جانبی به شکل جداگانه می بایست تهیه شود. مجتمع تولیدی و صنعتی فرد سینی کابل در سال 1387 دارای هدف ایجاد انواع سینی های کابل، لوله های گالوانیزه،لوله های فلکسی بل آغاز بکار کرده است. مطمئن گردید که کل فرایند نصب و رویکرد اندازی سینی های کابل مطابق اصلی هدف ها پروژه سیستم الکتریکی و اندک ولتاژ و بی تردید از استاندارد محلی و میان المللی برخوردار باشد . سینی کابل PVC بخاط ویژگی هایی که دارااست در تاسیسات برقی زیاد کاربرد دارد . در پروژه های بزرگ که نیازها ممکن است در هر لحظه تغییر‌و تحول کند می قدرت به تعداد سینی های کابل ها بی افزایید یا این که کاهش دهید . این نوع سینی های کابل در هیچ شرایطی در گیر خوردگی و پوسیدگی نخواهد شد به این استدلال در گوشه و کنار باز میتوان استفاده کرد . کاورهایی برای سینی های کابل وجود دارد که به جهت نگهداری کابل ها از هر مدل رطوبت و گرد و غبار مطلوب می باشد . درصورتی که قرار میباشد کابلهای ما در مجتمعهای مسکونی مهم ارتفاع سقف کوتاه کارگزاشتن گردند، به کارگیری از شاخه های 2 متری مناسب است. در صورتی که قرار میباشد در کارگاه های صنعتی کلیدی طول فراوان نصب گردد، شاخه های 3 متری ​سرعت نصب را به مراتب فراتر میبرد. تعداد بهینه سیستم محافظ و نوع آن هم می تواند سبب سهولت در نصب و شیوه اندازی گردد. به برهان محدودیت‌هایی که به برهان ساخته شدن بوسیله میله‌های رزوه­ای سفت و مشقت بار ایجاد می‌شود، به سختی جایی به جهت تنظیمات وجود دارد. سینی کابل یک نظام رئیس کابل هست که حمل و نقل ایمن سیم‌ها را در بخش ها باز قابلیت و امکان پذیر می‌نماید و از کابل در برابر گرمای بیش از حد و ساخت آتش سوزی محافظت می­نماید. متداول­ترین سینی‌های کابل شامل کف جامد، سوراخ دار، نردبانی، مش سیمی و مدل شبکه می‌باشد. سینی‌های کابل، سیستم‌های پشتیبانی مکانیکی هستند که می‌توانند هر چیزی را از کابل‌های برق و راه‌های آهنی گرفته تا‌‌هادی‌های عایق به جهت توزیع نیروی الکتریکی مدیر کنند. خبر خوش این است که اگر به جهت سینی کابل و تجهیزات آن مشکلی پیش آمد می توانید اهمیت نمایندگی سینی کابل پی وی سی در میان بگذارید تا هر چه پرسرعت خیس نقص‌ سینی کابل پی وی سی رفع گردد و اهمیت خیالی آسوده به کارهای خود برسید و از زندگی و شغل خویش لذت بیشتری را ببرید . سینی کابل پی وی سی در برابر رطوبت حساس مقاومت زیاد بالایی می باشد . در صنایع و کارخانجاتی نظیر صنعت های نفت و گاز و پتروشیمی، کمپانی های عمرانی و تجهیزاتی، صنعت نظامی و دفاعی، تاسیساتی، صنعت فولاد و سیمان، مراکز صنعتی، بیمارستانی، فرودگاهی و ... که به استدلال تعداد بالای سیم کشی و دستگاه های متفاوت با سیم های زیادی هستند و از سینی کابل برای زیباتر شدن و منظم تر دیده شدن سیم ها به کارگیری می کنند. سینی کابل گالوانیزه در عرض های متمایز نظیر 5 ، 10 ، 15 ، 20 ، 25 ، 30 ، 40 ، 50 و 60 سانتیمتر و در ارتفاع های 4 ، 5 ، 6 ، 8 ، 10 و 15 سانت و اهمیت حساس طول 2 و 3 متر ایجاد می شود .

سینی کابل نردبانی یا لدر کابل

از طرفی اضطراری هست که در ایجاد همین کالا از مواد بازیافتی استفاده نشده و هیچ‌کدام از شاخه‌های بریده شده بر مغایر مشخصات مندرج روی فاکتور و شناسنامه کالا نباشد. • تحمل وزن کابل‌ها را داشته باشد و بتواند در درمقابل فشارهای حرارتی و ارتعاشی دوام بیاورد. قیمت های ذکر شده در جدول ظریف نمی باشد و قیمت ظریف و قابل استناد، پس از استعلام و مشخص شدن ارتفاع برش و تعداد در پیش فاکتور مشخص و معلوم می گردد. از همین فرآورده برای کاربردهای مخابراتی و فیبر نوری به کارگیری شده و عموما اساسی استعمال از بر روی سطح آن نگهداری می شود. لازم به ذکر هست ضخامت تا 2.5 میلیمتر و خم تا 2.5 میلیمتر انجام می‌گیرد. قیمت های ما به روز است و با کمترین قیمت، قیمت ساخت از ما خرید کردن می کنید. مقاومت در برابر آب و هوا و مواد شیمیایی نیز می تواند از امتیازات بارز همین فرآورده به شمار آید. از همین دسته سینی برای اجرای تاسیسات الکتریکی به کارگیری می شود که در بعدها و میزان های گوناگون ساخته می شود. سپس به خواسته عملیات شکل دهی، لبه‌ها اساسی خم برک تمام اتوماتیک به ارتفاع 2 تا 3 متر به رخ 4 خم و یا این که 6 خم فرم به گزارش همین سایت دهی می‌شوند. نفتی و گازی، پالایشگاهها، کارخانجات و مرکزها مخابراتی و صنعتی استعمال می شود. کلیدی زاویه صاف و یک دست می باشد،که همین ویژگی منجر می شود از زخمی شدن کابل ها جلوگیری شود. این نمایندگی در صورت هر مدل فساد و اختلال در قطعات جانبی در اسرع وقت برای رسیدگی به مشکلات شما حضور پیدا می کنند. انتخاب مناسب سیستم نگهدارنده سینی ها میتواند در انتخاب بهینه ضخامت آن و قمیت مناسبتر یاری نماید. در سامانه ها یا این که نواحی که احتیاج به سیم کشی دارا هستند سینی کابل همواره اولیه و مطلوب ترین انتخاب برای کارشناسان الکتریسیته است زیرا که نیز قدرت حفظ وزن کابل را داراست نیز این که به سیم ها نظم می دهد. از دیگر اشکال پوشش سینی کابل می اقتدار پیش گالوانیزه را اسم برد.‌ پیش گالوانیزه حساس گذر از کویل فولاد به واسطه فلز مذاب بر روی به وجود می آید. به جهت تروتمیز کردن مسیر عبور کابل ها و انجام یک کابل کشی ظریف و مطلوب از این جنس استفاده می شود. به همین صورت که کابل ها را از بدو ورود در ساختمان از داخل سینی کابل ها عبور می دهند و در هر نقطه مورد نیاز کابل مناسب را از بر روی سینی عبور می دهند. سینی‌های کابل پی وی سی این دسته از سینی حیاتی قابلیت و امکان کارگزاشتن بر روی دیوار است. سینی ها بر مبنا نیاز مشتریان از ورق های اهمیت ضخامت ۰٫۷ میلیمتر،۱ ،۱.۲۵، ۱.۵ ،۲ ،۲.۵ میلی متر ایجاد میگردد. افزایش تعداد خم های سینی، سبب ساز ارتقاء مقاومت کاغذ سینی و تحمل بار بخش اعظم بر بر روی آن می شود. تعداد خم به جهت مصارف تجاری به رخ استاندارد ۴ خم است، البته به جهت مصارف صنعتی ۶ خم می باشد.‍ در مناطقی که مرطوب و اسیدی هستند، از آبکاری گرم ( روکش گالوانیزه گرم ) برای تولید سینی ها استعمال می گردد.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن