ریلزReels اینستاگرام چیست؟ ساده‌ترین آموزش استفاده از ریلز اینستاگرام

توجه داشته باشید که مدت روزگار ویدیو تنها فی مابین گزینه‌های ۱۵، ۳۰، ۶۰ و ۹۰ ثانیه قابل تعریف‌و‌تمجید است. اسا

توسط HEYDARINEWS در 1 مهر 1401
توجه داشته باشید که مدت روزگار ویدیو تنها فی مابین گزینه‌های ۱۵، ۳۰، ۶۰ و ۹۰ ثانیه قابل تعریف‌و‌تمجید است. اساسی بهره‌گیری از مورد Layout هم می‌توانید بیش از یک ویدیو به کادر خویش بیشتر کنید. یکی دیگر از گزینه‌های موجود در پنل سمت چپ، قابلیت تغییر سرعت پخش است که حداکثر تا ۵ برابر می‌تواند شتاب ویدیو را افزایش دهد. سریع‌تر کردن ویدیوهای طولانی، یک عدد از راهکارهای اصلی برای جذاب‌تر کردن آنها و پرهیز از خسته شدن مخاطب محسوب می‌شود. در صورتی که همین مطلب را دوست داشتید، پیشنهاد میکنیم مطلب «کامل‌ترین راهنمای سایز پست، استوری، IGTV اینستاگرام» را نیز بخوانید. وارد اکستنشن inssist شوید و با اطلاعات پیج اینستاگرام خود لاگین کنید. برای کسب تدریس رایگان اینستاگرام می توانید به پیوند پیوست شده مراجعه فرمایید و اهمیت صفر تا صد آموزش اینستاگرام آشنا شوید. هنگامی که باید ریلزهای خود را به جهت بهترین دسترسی و تعامل پست کنید. به نقل از سوای اطلاعنسبت به آنچه که مد روز است، در یافتن سبکی که به جهت مارک شما مناسب باشد ایراد پیدا خواهید کرد. اکنون که می دانید جداسازی و باز‌نگری ریلز خود را کجا پیدا کنید و چرا باید کارایی ریلز را دنبال کنید، زمانه آن رسیده که همه همین یافته ها را به کار بگیرید. عمومی لازم به ذکر می باشد که ایجاد محتوا در ریلز اینستاگرام می‌تواند کمک شایانی در زمینه پیشرفت برند و کسب‌وکار شما کند. قابلیت و امکان ریلز اینستاگرام در سال 2020 و در راستای رقابت دارای اپلیکیشن پرطرفدار تیک تاک به همین پلتفرم بیش تر شد و در حال حاضر به یکی از دیدنی ترین امکان های اینستاگرام تبدیل شده است. ریلز اینستاگرام، نظیر پست های دیگر می تواند وارد اکسپلور شود اما استوری شما وارد اکسپلور نمی شود و فقط از نحوه پروفایل خودتان قابل بازدید است. با خرید لایک اینستاگرام، می توانید تعداد لایک های ریلز خویش را افزایش دهید تا ریلز شما به اکسپلور برود. در این نوشتار تلاش کرده ایم بهترین طرز دانلود ریلز اینستاگرام را به شما مخاطبین عزیز معرفی کنیم. شما می توانید به راحتی از روش ذکر شده به کار گیری نمایید و فقط اهمیت یک‌سری کلیک تمامی Reels های دوستداشتنی خود را دانلود کنید.

معرفی بهترین اپلیکیشن‌ های آموزش گویش انگلیسی (داخلی و خارجی)

اینفلوئنسرها می‌توانند کلیدی انجام بررسی‌های سریع، محصولات شما را به مخاطبین معرفی کنند. چنین تبلیغاتی ضمن تدریس به مخاطبین، معتبر و اصالت برند شما را ارتقاء می‌دهد. به تیتر نمونه چنانچه مالک یک مغازه آنلاین لباس هستید، سه رویه اختصاصی به فرد پوشیدن یکی از از اجناس خویش را به مخاطبین نشان دهید. در ورقه جست جو اینستاگرام ریلز ها به شما نمایش داده میشوند. شما میتوانید از ریلز های صفحه جست جو و قابلیت و امکان ریمیکس ریلز ها به کارگیری کنید تا به جهت خودتان منتشر کنید. برای همین کار برگه اکسپلور اینستاگرام را از نحوه منو تحت برنامه که اهمیت ایکن ذره در میان مشخص شده است گشوده کنید.
  • در این نوشته به طور تام به شما می گوییم ریلز اینستاگرام چیست و به چه صورت از قابلیت استفاده کنیم.
  • یکی از سؤالاتی که مدام وجود دارااست همین هست که اصلاً باید از همین امکانات استعمال کنیم یا خیر!
  • مانند تمام مجزاسازی و بررسی های اینستاگرام، ردیابی کارایی ریلزها می تواند به شما امداد کند از بردهای خویش درس بگیرید، فرصت ها را شناسایی نمایید و عملکرد خویش را در ارتفاع زمانه بهبود بخشید.
  • در Reels می‌توانید قبل از آغاز فیلم‌برداری تایمر بگذارید تا خود را مهیا کنید.
در قسمت بالا سمت راست مورد پازل رخ نمایش دیتا می‌شه که پس از کلیک نمودن بر روی اون آیتم inssist | web… می بایست انتخاب بشه. همان‌طور که می‌دانید تمام فرمت‌های اینستاگرام نظیر پست، استوری و IGTV در بخش‌های مخصوص به خود نشان داده می‌شود. ریلز اینستاگرام نیز در بخش جدید به نام Reels نشان داده می شود و وقتی که اعضا ریل یا این که کلیپ 15 ثانیه ای ریلز خویش را به اشتراک می‌گذارند، ریل در نصیب ریلز منتشر می‌شود. درصورتیکه صاحب و مالک کسب و کارهای آنلاین و فروشگاه‌های اینترنتی می باشید نگران این نباشید که reels اینستاگرام برای شما کاربردی ندارد. تولید محتوای یکنواخت و کسل کننده اصلاً نحوه قابل قبولی برای دیدنی نمودن یک بیزینس نیست. چنانچه می خواهید اهمیت روش‌های رایگان بیزینس خود را تبلیغ نمایید می بایست تولید محتوای یکنواخت را کنار گذاشته و مخاطبان بیشتری را به دکان اینترنتی خود جذب کنید. جدای از این‌که اینستاگرام یک مورد اساسی نام REELS در بخش هشتگ‌ها تولید کرده که اعضا بتوانند در آن تنها همین محتواها را تماشا کنند. به طور کلی در هشتگ‌ها نیز به این مدل ویدیوها اساسی زیادی دیتا و آن ها را عمده در در مقابل دید کاربران قرار می‌دهد. ولی به طور کلی هنگامی شما یک ریلز منتشر کنید، این محتوا نسبت به محتوای دیگر کسانی که مخاطبان شما دنبال‌شان کرده‌اند، اولویت بیشتری دارد. در واقع می اقتدار گفت به کار گیری از ریلز یکی از از راه های اینستاگرام مارکتینگ است. در صورتی که رمز عبور اینستاگرام خود را فراموش کردید، نوشته بازیابی رمز اینستاگرام را بخوانید. از افکت‌های دیگری که می‌توانید به ویدئوهای ریلز طولانی تر کنید، افکت حقیقت افزوده است. شما می‌توانید مجموعه‌ای از کلیپ‌ها را برای ریلز استعمال کنید یا در یک شات، آنچه را که در حیث دارید، ضبط کنید. البته امکان آپلود کلیپ ویدیو از گالری و به اشتراک قرار دادن آن در ریلز وجود دارد. برای انتشار اولین ریلز نیاز دارید از محفظه Desktop مبادرت کنید. برای بازدید اطلاعات آماری صرفا به جهت ریلز، در صفحه نمای کلی Insights به Reels بروید و روی فلش سمت راست در کنار تعداد ریلز خویش ضربه بزنید. در اینجا، می‌توانید تمام معیارهای عملکرد ریلز خویش را در یک مکان ببینید. همانطور که در مطالب بالا گفتیم ریلز اینستاگرام مثل پست ها قابلیت کامنت گذاری دارد. پس هنگام استفاده از ریلز اعتنا کنید که هشتگ های پربازدید را فراموش نکنید زیرا سبب ساز می‌شود که ریلز شما در اکسپلورر قرار گیرد و باعث دیده شدن و مشاهده چندین برابر پست شما می شود.

محتوای آموزشی کلیدی هدف برندسازی بسازید

لازم به ذکر هست که این امکان تماما باطن اپ اینستاگرام بوده و اپلیکیشن جداگانه ندارد. قبلا فعالسازی ریلز در اندروید ممکن کمبود و باید از برنامه های جانبی استفاده میشد. البته در حالا حاضر به راحتی می قدرت در موبایل های اندروید ریلز فعال کرد. به جهت فعالسازی ریلز اینستاگرام در اندروید به مقاله مراجعه کنید. در این ویدئو می توانید روند تولید و فعال سازی ریلز اینستاگرام را تماشا کنید. در ادامه به نحوه افزودن صدا، متن، جلوه ‌های ویژه و برچسب ‌ها به ریلز اینستاگرام می پردازیم. نام کاربری و پسورد خویش را وارد کنید تا مجددا وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. در آخر گزینه Download & Install را انتخاب کنید تا گوشی آیفون آپدیت شود. صرفا عیب این اپلیکیشن این میباشد که تبلیغات زیادی اکران می‌دهد. در واقع، به کارگیری به طور همزمان از این دو امکان هست که سبب می‌شوند کسب و کار خود را به نحو احسن توسعه و گسترش دهید. تعداد دفعاتی است که Reels شما به اشتراک گذاشته شده و پخش شده است.

بازاریابی پیامکی چیست؟ ( + طریق به کارگیری اثر گذار از SMS مارکتینگ )

در صفحه ای که به جهت تان نمایش داده می شود بر بر روی گزینه ی Add to Chrome کلیک کنید تا اکستنشن بر بر روی کروم شما نصب شود. بله، ابزار ارائه شده در همین آموزش کاملا رایگان هست و می توانید تا بی نهایت ویدیوها را دانلود کنید. اینستاگرام این قابلیت را به مرور به حساب‌های کاربری مختلف می‌آورد. گروه ای از فیلترها در تحت صفحه شما در دسترس خواهد بود. این که پرسشِ چطور استوری اینستاگرام بسازیم ذهنِ شما را سرگرم کرده است، یعنی در اوجِ معصومیت و جدید کاری...

آیا می‌توانید ببینید چه کسی ریلزهای اینستاگرام شما را چشم است؟

نسبتا به جهت تدوین کردن و ویرایش ریلز در اپلیکیشن تیک تاک امکانات لطف وجود دارد. اینستاگرام هم اصلی قرار دادن افکت های متنوع و ترانه های ترند و روز عالم در اختیار کاربرانش، آن ها را به جهت ساخت ریلز از هر گونه اپلیکیشن ادیت ویدیو و تصویر بی نیاز کرده است. به راحتی می‌توان آمار ریلز اینستاگرام را به دست آورد، هر کسی می‌تواند تنها اهمیت نگاه نمودن به آن در فید خود یا این که صفحه ریلزها، تشخیص دهد که یک ریلز چقدر بازدید و لایک دارد. ما همینطور فهرستی از 4 نکته به جهت به کار گیری از اینسایت ریلز به جهت ایجاد محتوای خوبتر گردآوری کرده‌ایم. شما می‌توانید به جهت ویدئوهای خود، شمارش معکوس یا این که تایمر بگذارید و اهمیت استعمال از آنها، راحت‌تر ویدئوهای خود را ویرایش کنید. فارنت کلیدی افتخار بوسیله سرورهای ابری و قدرتمند پارس‌پک میزبانی و پشتیبانی می‌شود. / بهینه سازی سایت سایت توسط وب 24تمامی حقوق و دستمزد همین وب‌سایت برای فارنت محفوظ یوده و کپی‌برداری از مطالب تنها اهمیت ذکر منشاء و لینک به مطلب امکانپذیر است. برای تغییر و تحول موزیک، شتاب ویدئو و یا افکت و تایمر نیز می‌توانید از دکمه‌های سمت چپ کاغذ به کار گیری کنید. ابزار Align به شما قابلیت و امکان می دهد یک شی یا فرد را بین صحنه های Real خود بیشتر کنید (یا حذف کنید) تا جلوه ای مفرح در ظاهر (یا ناپدید شدن) ایجاد کنید. شما می‌توانید این عمل را در سایر پلتفرم‌ها از پاراگراف فیسبوک، تیک تاک و یوتیوب هم انجام دهید. امروزه همگی ما از اینستاگرام به کار گیری میکنیم و قطعا به جهت شما نیز همین سوال پیش آمده می باشد که ریلز اینستاگرام چیست. در اینجا بر آن شدیم تا اساسی یک عدد از جالب ترین موضوعات روز اینستاگرام آشنا شویم و تفسیر خواهیم بخشید که ریلز اینستاگرام چیست.

معرفی و بررسی 10 ابزار کاربردی رئیس و بررسی پیج اینستاگرام

اگر از کاربران و علاقه‌مندان فعال در اینستاگرام هستید مهم چالش‌های ایجاد محتوا در این شبکۀ اجتماعی روبرو شده‌اید. می‌دانید که پست، استوری، لایو و IGTV همگی از امکانات اینستاگرام برای ایجاد محتوا هستند. حساس فعال نمودن ریلز اینستاگرام بسیاری از افراد از همین خصوصیت به سرعت به جهت ساخت محتوای جذاب و چالش‌ها در اینستاگرام استقبال کردند. در صورتی که به دنبال جذب دنبال کننده بیشتری به جهت پیج خود هستید یا این که می‌خواهید مدت زمانه حضور فالوورهای فعلی را بر روی پیج خویش افزایش دهید بایستی از ریلز اینستاگرام به کارگیری کنید. همین مسئله زمان بیشتری برای چشم شده استوری شما فراهم می‌کند. همچنین اعضا را ترغیب می نماید تا از پیج شما دیدن و احتمالاً آن را دنبال کنند.

فرق ریلز و ویدیو در اینستاگرام چیست؟

لازم نیست داستان‌های خویش را فقط به یک کلیپ ویدیو ریلز محدود کنید. خوبتر می باشد معرفی کسب‌وکار خویش را در بیش از ۳ یا ۴ ریلز معرفی کنید. محتواهای واقعی و اعتبار باعث می گردد مخاطبین شما احساس نمایند عضوی Bigbangram از دوستان خوب و نزدیکان شما هستند. به عنوان مثال سعی کنید یک ویدئوی “اینستاگرام در در مقابل واقعیت” و یا یک تایم لپس ساده از فعالیت‌هایی که غالبا به اشتراک نمی‌گذارید، در ریلز منتشر کنید.

کسب درامد از یوتیوب + معرفی شیوه های یوتبرشدن

در ادامه می‌توانید کپشن دلخواه خود را نیز در نصیب مربوطه وارد کنید. اعضا می‌توانند اهمیت قرار دادن افکت‌ها بر روی ریلز خود، جذابیت آن ها را ارتقاء دهند. به همین خواسته بر روی آیکن قرار گرفته در بالای کلید ضبط بزنید تا پنل افکت‌های اینستاگرام گشوده شود. در ادامه به همین می پردازیم که اگر کسب و کاری دارید به چه صورت از ریلز اینستاگرام به جهت پیشبرد آن استعمال کنید. اما پیش از آن، به خاطر داشته باشید که مشتریان به دست آوردن و عمل شما برای پرداخت وجه سرویس ها یا این که محصولتان، نیاز به یک درگاه پرداخت امن و سهل وآسان دارند. از دیگر تفاوت ها همین است که ریلز تعدادی ابزار ویرایش خلاقانه دارد، از گزاره افکت های AR، امکان کنترل‌ سرعت و ادیت صد و نیز گزینه‌ای برای مرحله نمودن ویدیوهایی حیاتی تعدادی کلیپ. مثلاً شما می‌تواند یک ورقه داشته باشید و اصلاً پست نگذارید، علاقه‌ای به استوری نداشته باشید و نخواهید که قابلیت و امکان جدیدی مثل ریلز را آزمون کنید. عالی در چنین حالتی نباید انتظاری هم برای پسرفت پیج خودتان داشته باشید. بله دقیقاً همین‌طور است، هنگامی‌که فعالیت خاصی ندارید، ترقی کردن، بی‌معنی است. کاربران می‌توانند ریلز را در قالب یک یا این که یک سری کلیپ در اینستاگرام ضبط کنند. همینطور امکان به کار گیری از کلیپ‌هایی که بیرون از اینستاگرام ضبط شده‌اند نیز وجود دارد. برای وارد نمودن چنین ویدیوهایی به باطن برنامه، کافی میباشد تا بر روی آیکن «+» در درون برگه ضبط ریلز بزنید و بعد از آن کلیپ(های) دلخواه را تعیین کنید. به جهت ایجاد ریلز اینستاگرام یک عدد از اصلی‌ترین راه‌ها همین میباشد که به ورقه پروفایل خود در همین کانال اجتماعی بروید و سپس روی دکمه‌ به بیشتر شکل در بالای سمت راست صفحه زده و آنگاه گزینه «ریل» را انتخاب کنید. حتماً کلیدی تغییرات اخیری که در اینستاگرام صورت گرفته است، توجه جمع اکثری به ریلز اینستاگرام جلب شده و حالا آن را به عنوان یک معدن طلا برای ارتقا تعداد فالورها و پرورش اکانت‌های اینستاگرام خود می‌دانند. حتی همین موضوع، منجر شده که گروهی هم نو به این پلتفرم دقت نشان دهند و بپرسند ریلز چیست ، ریلز اینستاگرام چه کاربردی دارد، به چه صورت از ریلز می بایست به کار گیری کرد و غیره. از آنان بخواهید تا در ویدیوهای کوتاهی از محصولات یا خدمات شما استعمال کنند. اگر مشتریان برای شما عکس ارسال می‌کنند، آنان را در یک ریلز به رخ اسلاید شو به اشتراک بگذارید. چنانچه صاحب و مالک یک کسب‌وکار کوچک هستید، ریلزهای اینستاگرام بهترین رویه برای تعریف کردن ماجرا شما است. با اندکی برنامه‌ریزی یک ریلز به جهت معرفی کسب‌وکار خویش بسازید. در آن داستان به وجود داخل شدن کسب‌وکار خود را به جهت مخاطبین خود تعریف کنید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن