جوانسازی پوست با تزریق چربی️بهترین روش ها مزایا و معایب کلنیک ایرانیان

همینطور اساسی دقت به سابقه پزشکی شما دکتر تصمیم می گیرد تا آیا لیپوساکشن و تزریق چربی را به جهت شما انجام دهد

توسط HEYDARINEWS در 28 آبان 1401
همینطور اساسی دقت به سابقه پزشکی شما دکتر تصمیم می گیرد تا آیا لیپوساکشن و تزریق چربی را به جهت شما انجام دهد یا خیر. غالبا یک فرم رضایت نامه به جهت پذیرش خطرات احتمالی به شما دیتا می شود تا آن را امضا کنید. تاریخچه به کارگیری از تزریق چربی برای تصحیح فرم بافتی پوست به 100 سال قبل برمی گردد. در سال 1893 میلادی، درآلمان، دکترنوبر(Dr F. Nueber) او‌لین مقاله پزشکی به جهت تزریق چربی و نتیجه های آن را منتشر کرد. دکتر نوبر برای اولی بار چربی بازو بیمار خود را برداشته و به بافت شکل وی تزریق کرد تا فرم صورت مریض را اصلاح کند.
  • اما برای انجام همین شیوه زیباسازی باید در انتخاب متخصص دقت بسیاری داشته باشید.
  • راه‌‌‌‌‌‌‌های اکثری برای بازسازی پستان وجود دارااست که می تواند شامل کاشت (ایمپلنت)، ترمیم دارای برداشتن بافت از دیگر نصیب های بدن جهت جراحی تجدید پستان استعمال کند.
  • این تغییرات موجب می شوند که میزان چربی پوست کمتر یافته و در پی آن، پوست خشک شده و چین و چروک هایی در منافذ آن مشاهده می شود.
یکی از مزایای این درمان هم برداشتن چربی از تن خویش فرد است. برداشتن چربی از بدن خویش فرد سبب می شود که تن واکنش آلرژیک نسبت به چربی بیشتر شده از خود نشان ندهد. در عاقبت تزریق چربی معایب سایر طریق ها که سبب ساز به عفونت در بدن می شوند را ندارد. اعتنا داشته باشید به جهت انجام همین کار زیبایی حتماً به دکتر متخصص اعتبار و ماهر مراجعه نمایید چرا که چربی برخلاف بقیه لبریز کننده‌ها قابلیت تخلیه ندارد. دوره‌ی بهبودی ممکن است بر شالوده این‌که آیا لیپوساکشن مورد استعمال قرار گرفته و یا این که نیکی و میزان چربی برداشته شده چه میزان است، در اشخاص گوناگون مختلف باشد. این امواج به مایع شدن چربی کمک می نماید که در غایت به آرامی کشیده شده و از ناحیه تعیین شده بیرون می شود. بعد همان چربی از شیوه سرنگ کوچک به باسن تزریق می شود و رخ باسن را تغییر و تحول می دهد. انتقال چربی به باسن یک طریق جراحی یک روزه می باشد که حداقل دوران بهبودی را دارد. معالجه نیازی به بیهوشی عمومی ندارد و معمولا از آهسته گوشه ای استعمال می شود. نیازی به بستری در بیمارستان نیست، اما از شخص منظور می‌ شود که برای بررسی و پیگیری های مداوم طبق زمان بندی که دکتر جهت مراجعه انتخاب نموده مراجعه کند. طرز حساس برای ارتقاء سایز باسن به کار گیری از پروتز باسن می باشد، البته علاوه بر پروتز، می اقتدار از تزریق چربی یا این که انتقال چربی تن افراد به جهت فرم دهی و ارتقاء سایز باسن استفاده کرد.

دسته بندی ها

در سال های اخیر، پهناور کردن سینه کلیدی تزریق چربی به یکی از مرسوم ترین عمل های زیبایی بدل شده است. در این روش بجای ایمپلنت یا این که پروتزهای سیلیکونی، از چربی طبیعی تن خود شخص برای تبارک نمودن سینه ها به کار گیری میشود. یکی از از مزایای این روش همین هست که تن چربی را پس نمیزند و چربی تزریق شده بر بر خلاف ایمپلنت، قابل لمس نمی باشد و حساس نمیشود. در این روش، چربی مورد نیاز برای تزریق از سایر نواحی تن بوسیله ی لیپوساکشن برداشته شده و آنگاه به آرامی به سینه ها تزریق میشود. دسته‌بندی نشده با بالا رفتن سن، بافت چربی شکل ناچیز می شود و افتادگی، شل‌شدگی و چروک عمده می نماید براین اساس فقط کشیدن پوست اهمیت جراحی سبب ساز جوان‌تر شدن کلی شکل نمی شود و گاهاً ظاهرى مضاعف تصنعی و مصنوعی و غیرطبیعی بدست خواهد آمد. همیشه سفت‌تر و کشیده‌تر نمودن پوست منجر جوان‌تر شدن آن نمیشود بلکه لبریز و حجم‌دار بودن صورت سبب جوان‌تر شدن آن می‌شود. امروزه مهم اعتنا به استقبال عموم از روندهای متفاوت جوانسازی پوست ، فیلر یا مواد پرکننده پوستی هم مورد به کار گیری قرار می‌گیرند. چربی طبیعی بدن، بهترین ماده ای است که می توان از آن به تیتر فیلر یا حجم‌دهنده‌ پوستی به کار گیری کرد. تزریق چربی، رویه حل دائمی نیست و برای ماندگاری نتایج، نیاز به تکرار درمان دارد.

عوارض تزریق چربی :

هزینه تزریق چربی در مقایسه مهم تزریق ژل بخش اعظم می باشد ولی نتایج آن ماندگاری بیشتری دارد. درمان حفره زایی اولتراسوند و ماساژ لنفاتیک در مطب، 2 هفته آن‌گاه از جراحی به جهت کمک به ریکاوری، سرعت گرفتن بهبود، کاهش بازیابی مایع، کاهش کبودی، تورم و سفتی تحت پوست، مورد نیاز می باشد. به طور معمول جوان سازی و مالامال نمودن رخ و بقیه نواحی دیگر بدن کلیدی همین طرز حداقل معایب و آسیب را دارد.

چه وقتی نتیجه ها “نهایی” حاصل خواهد شد؟

مصرف روزمره و سر موقع آن در چند روز اولیه منجر می گردد تا ایراداتی از قبیل عفونت‌ها و… در ناحیه برداشت چربی از میان برود. دکتر معالج شما از طرز مشورت اهمیت شما، یک منطقه از بدنتان را به جهت استخراج چربی انتخاب کرده و آن جا را بی حساس می کند. در همین مرحله هم به طور استریل مهم امداد دستگاه های مکنده، چربی از حوزه‌ ی گزینه لحاظ بیرون می شود. برطرف کردن مشکلات متمایز که ممکن میباشد آن گاه از تزریق چربی ایجاد شود را می قدرت از نحوه شیوه های متفاوت برطرف کردن کرد. به جهت نمونه اگر اختلال شما عدم تقارن شکل باشد می توان حساس تزریق چربی مجدد، همین ایراد را رفع کرد یا این که از داروهایی مثل Kybella و داروهای استروئیدی به جهت حل چربی های تزریق شده به کارگیری نمود. در صورت پیدایش بیماری، سرماخوردگی یا عفونت در عرض یک هفته قبل از جراحی به پزشک اطلاع دهید. حداقل ۴ هفته قبل از جراحی، سیگار و نیکوتین را سوراخ کنید؛ زیرا نیکوتین می‌تواند پروسه بهبودی را مختل کرده و به تأخیر بیندازد. اثر تزریق فیلر در زنان حامله یا شیرده هنوز مورد آزمایش قرار نگرفته می باشد ، لذا سفارش اکید بر این میباشد که خانم هایی که در مقطع حاملگی و شیردهی میباشند هرگز نسبت به انجام آن اقدام نکنند. پس از بدست داخل شدن چربی تلخیص شده ، تزریق چربی در رخ انجام می گیرد. همین چربی به طور معمول از شکم یا این که داخل ران گرفته شده و بوسیله سانتریفیوژ ، فیلتر شده و پس از خالص سازی ، مهیا تزریق می گردد. رفع شیارهای عمیقی که از بینی تا گوشه های دهان پدید آمده و ناشی از تحلیل بافت چربی می باشد. تزریق چربی به شکل درد کمتری نسبت به تزریق در باسن و سینه دارد. در هر شرایطی استعمال از مسکن های خوراکی و تزریقی موجب در دست گرفتن مجله به دست آوردن و عمل کامل درد می شود. براین اساس این امر به هیچ وجه قابل پیشبینی نیست و تنها بعد از آن از تزریق اول می قدرت همین مورد قضیه را متوجه شد. به مریض سفارش می شود که سپس از تزریق از انجام کار های سنگین و خم شدن ، فشار آوردن به محل تزریق به مدت 7 تا 10 روز خویش داری کند. به این خواسته از دوستان عزیز خویش در رابطه اهمیت بهترین پزشک معالج زیبایی سوال کنید. چنانچه می خواهید نتیجه ماندگارتری از روش جوانسازی خود داشته باشید. وجود سدیم در نمک خوراکی موجب تشدید تورم می گردد لذا سعی نمایید مصرف غذاهای حاوی نمک را در رژیم غذایی خویش به حداقل برسانید. محلی که چربی از آن برداشته شده است، بایستی تا دو هفته اهمیت باند کشی یا گن پوشانده شود. بیمار به مدت سه روز قبل از مراجعه به جهت تزريق نمودن چربی از داروهای رقیق کننده خون همچون وارفارین و آسپرین به کارگیری نکند.

تزریق چربی به رخ چقدر ماندگاری دارد

بروز عوارضی نظیر تورم، التهاب، کبودی، قرمزی و درد از عوارض شایع تمام جراحی های زیبایی می باشد. اهمیت رعایت صحیح حفظ های قبل و آنگاه از تزریق، عوارض سپس از گذشت چند روز برطرف می شوند. تزریق ژل تنها باعث ارتقاء حجم منطقه ی تزریق شده می شود در حالی که چربی تزریق شده بافتی زنده هست که سبب تحریک فاکتورهای پرورش سلولی شده ، جریان خون را در آن ناحیه کرده و سبب ساز ایجاد رگ های خونی تازه در آن می شود. در بیشتر موارد، بیمار میان روزهای هفتم تا دهم شاهد بهبود قابل ملاحظه ای خواهد بود. به این ترتیب به جهت تزریق ۱۰۰ میلی لیتر چربی، تعداد متعددی از همین سرنگ ها آیتم نیاز خواهد بود. چربی به رخ ذرات ریز ( الیکوت ) در لایه های چندگانه بمنظور اطمینان از توزیع یکنواخت و ساخت حداکثر مرحله به جهت چربی ها جهت جذب خون و اکسیژن از بافت اطراف به جهت بهبود حالت ادامه حیات، تزریق می شود. لایه میانی سلول های چربی، به دقت به داخل سرنگ های ۱ میلی لیتری جهت تزریق، انتقال داده می شوند. چربی مهم استفاده از سرنگ های ۱۰ میلی لیتری از شیوه یک برش ریز کمتر از ۵ میلی متر برداشت می شود.

ارسال دیدگاه لغو پاسخ

پیری پوست،خود را حیاتی کمتر ضخامت، انعطاف پذیری و چسبندگی پوست به بافت های زیرین نمایان می سازد.در اپیدرم تعداد ملانویستها و سلولهای لانگرهانس کمتر می یابد. ضخامت قسمت درم و اپی درم پوست کمتر می یابد.باعث شگنندگی پوست میشود.با از در میان رفتن ماده راستا ای فیبرهای الاستیک و کلاژن درم اندک می شود. البته ماندگاری چربی ها به عامل این که سلول چربی وارد همین حوزه‌ می شود، بالا است. طول جلسه تزریق بشدت کوتاه هست و در کمتر از یک ساعت رخ می گیرد. همین درمان نیاز به بستری ندارد و اساسی تصور راحت می توانید از آن به جهت زیبایی واژن خویش به کارگیری کنید. کلیدی همین درحال حاضر در صورتی که پس از انجام این فعالیت وزن شما تغییرات زیادی داشته باشد، ممکن میباشد نتیجه مطلوب از در میان برود. به عبارتی طور که روش انجام پروسه تزریق چربی را مطالعه فرمودید ، این پروسه طی دو تراز برداشت و تزریق انجام می پذیرد. در تراز استخراج که اساسی کار لیپوساکشن به انجام می برسد ، برش های کوچکی جهت ورود کانولا تولید می گردد که همان می تواند اسکار را در پی داشته باشد. در صورتی که در هنگام تهیه چربی از شیوه هایی به کارگیری شود که آسیب پاره ای به سلول های چربی بزند پایداری چربی بالاست. • بهبود میزان مرغوب بودن پوست فوقانی که می‌تواند اهمیت تاثیرات جانبی مثبتی یار باشد. همینطور می توانید پرسش ها خود را در نصیب پرسش و پاسخمطرح کرده و پاسخ خویش را در پر سرعت ترین زمان ممکن اخذ کنید. خالص سازی از پروسه تاثیرگذار در سرانجام می باشد که انجام صحیح این تراز دارای مهارت پزشک رابطه مستقیم دارد. به طور کلی، 60 درصد از سلول‌های چربی استخراج شده و تزریق شده، نجات پیدا میکنند و زنده می‌مانند و همین 60 % به جهت مدام ماندگار خواهند بود. نتیجه ها پایانی فعالیت تزریق چربی شما به این مورد قضیه بستگی دارد که چه مقدار از سلول‌های چربی انتقال داده شده، زنده بمانند که همین مورد قضیه نیز تا حدود متعددی به نحوه‌ی استخراج چربی، غنی‌سازی آن و چگونگی تزریق مجدد آن بستگی دارد. پس از تزریق چربی‌ سلول‌هایی که زنده نمانده‌اند به تدریج جذب می گردند و ممکن است نتیجه ها پایانی تزریق تا 6 ماه آن گاه مشخص و معلوم نشود. نتایج تزریق چربی طی تعدادی روز اول ممکن هست حالتی اغراق‌آمیز داشته باشند چرا که در حدود 25 % چربی عمده در ناحیه تزریق می‌شود. تزریق چربی که به اصطلاح به آن لیپو لیفتینگ گفته می شود در زمانی انجام می شود که قصد داریم چربی را از ناحیه ای از بدن به حوزه‌ دیگر منتقل کنیم.

آیا نتایج حاصل از تزریق چربی رجوع پذیر هستند؟

درست میباشد که نیز درحال حاضر در کلینیک‌های گوناگون همین ترفند زیبایی انجام میگیرد البته بدان مفهوم نیست که کلیه کاملاً مجهز بوده و پزشکان فعال در آن، جملگی از مهارت بالایی برخوردار هستند. سفارش الو پزشک میکنیم قبل از هر چیز تحقیق کرده و بهترین دکتر معالج و کلینیک تزریق چربی را پیدا کنید. اما سرعت پیری بسته به سبک زندگی، نگهداری از پوست، شرایط روحی انسان و … متفاوت خواهد بود.

نحوه تزریق چربی به صورت

برای بخش های مختلفی از شکل می توان تزریق چربی انجام اعطا کرد که در ادامه توضیحات مختصری در رابطه اهمیت هر یک خواهید خواند. برخی از عارضه ها ذیل به شکل خیلی خفیف و جزئی ممکن می باشد پس از تزریق چربی صورت دهد که به جهت کنترل آن ها بهترین رویکرد مشورت اصلی دکتر معالج و فریم درمانی است. حیاتی گذشت زمان چربی تزریق شده اهمیت ارتقا سن بدن به طور طبیعی تغییر می کند که ولی این تغییرات زیاد خفیف بوده و جزئی از فرآیند پرورش بدن محسوب می شود. بله نتایج به دست آمده پس از انجام انتقال چربی به تن کاملا مستمر است اما توجه داشته باشید که محافظت وزن پایدار و اثبات فراوان با است و می تواند نتیجه های به دست آمده را دست خوش تغییراتی کند. در عاقبت به استدلال سازش زیر و احتمال عدم پیروزی بهتر میباشد این کار انجام نشود زیرا حجم زیادی از سلول های انتقال یافته در همین روش از بین خواهند رفت.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن