این لباس شخصیت کارتونی یکی از بهترین هدیه ها برای کودکان و نوجوانان است

این لباس شخصیت کارتونی یکی از بهترین هدیه ها برای کودکان و نوجوانان است   . بچه ها عاشق شخصیت ها هستند

توسط HEYDARINEWS در 7 تیر 1401

این لباس شخصیت کارتونی یکی از بهترین هدیه ها برای کودکان و نوجوانان است

 

. بچه ها عاشق شخصیت ها هستند و دوست دارند لباس های زیبا بپوشند. لباس های پسرانه گربه سیاه می تواند هدایایی بسیار سرگرم کننده برای کودکان باشد. اگر کودک شما بچه گربه ها را دوست دارد، این لباس او را شگفت زده خواهد کرد.

قیمت و نحوه خرید لباس پسر گربه

قیمت لباس گربه مشکی برای 12 ساله بر اساس سایز و کیفیت متفاوت است. نمونه های بی کیفیت این لباس در بازار موجود است اما ما در فروشگاه ملیجون سعی داریم بهترین کیفیت را با کمترین قیمت در اختیار شما قرار دهیم. سایز لباس نیز در قیمت آن تاثیر دارد.

لباس های گربه سیاه هم برای پسران و هم دختران قابل پوشیدن است و بسیاری از دختران حتی بیشتر از پسرها به این نوع لباس ها علاقه دارند. در واقع کت و شلوار هم کت و شلوار گربه ای مشکی دخترانه است و هم کت و شلوار گربه ای مشکی پسرانه.
کت و شلوار گربه سیاه - کت و شلوار گربه پسرانه - کت و شلوار گربه سیاه

برای خرید لباس گربه مشکی از Miley-kun با دیدن تصاویر قسمت های مختلف لباس شروع کنید. لباس ها متناسب با سایز و قد کودک شما هستند. پس از تعیین سایز دامن، سایز دلخواه را به سبد خرید خود اضافه کنید و مراحل ثبت سفارش را تکمیل کنید. با این لباس زیبا می توانید لباس دخترانه کفشدوزکی، تم تولد دخترانه کفشدوزکی یا لباس ملکه زنبور عسل را نیز بسازید. Millijon تمامی محصولات را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت به شما ارائه می دهد. پس از تکمیل خرید، لباس گربه سیاه برای 12 سال شما ارسال خواهد شد. لباس گربه سیاه لبخندی شاد به گوشه لب کودکانمان می آورد.



گربه سیاه یکی از شخصیت های محبوب مجموعه انیمیشن کودکانه «مارول: کفاش و گربه سیاه» است. این شخصیت به همراه دختر لیدی باگ یکی از محبوب ترین شخصیت های انیمیشن امروزی نیز به حساب می آید.
با توجه به محبوبیت و جذابیت بالای لباس ابرقهرمان گربه سیاه، پسران او و لباس خاص او را دوست دارند. لباس قهرمان داستان شامل ساری، ماسک، گوش، دم، کمربند، عصا و انگشتر است. کوامی یک عروسک محبوب است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن