انواع سرخ کن مناسب مرغ

سرخ کن یک کلاس مرغ است که برای سرخ کردن عمیق یا سرخ کردنی بهترین بازار است ، اگرچه امروزه این نام فقط به این م

توسط HEYDARINEWS در 9 مهر 1400

سرخ کن یک کلاس مرغ است که برای سرخ کردن عمیق یا سرخ کردنی بهترین بازار است ، اگرچه امروزه این نام فقط به این معنی است که پرنده مورد نظر برای تولید گوشت پرورش داده شده و پرورش داده شده است. برخی از افراد از نام مرغ گوشتی (مرغ) و سرخ کن (مرغ) به جای یکدیگر استفاده می کنند ، اما تعاریف واقعی سن و اندازه های مختلف جوجه ها را توصیف می کند. از آنجا که ما در آشپزخانه هوشمند تدریس می کنیم ، تعاریف جداگانه ای ارائه می دهیم ، اما توجه داشته باشید که در استفاده امروزی ، فرایر و جوجه گوشتی اغلب دقیقاً به یک کلاس پرنده اشاره می کنند. در واقع ، آنها آنقدر قابل تعویض هستند که دارای شماره NAMP یکسان P1000 هستند. اگر می خواهید یک سرخ کن با Giblets خریداری کنید ، آن NAMP # P1001 است. اگر می خواهید سرخ کن خود را به طور خاص "بدون Giblets" (WOG) تهیه کنید ، NAMP # P1002 است.

 

 

دسترسی

سرخ کن در طول سال در دسترس است.

 

تولید

سرخ کن جوجه های جوان و دردناکی از هر دو جنس هستند که تقریباً 9 تا 12 هفته سن دارند (در عمل) ، وزن آنها (طبق تعریف) 2.5 پوند تا 3.5 پوند (1.1 کیلوگرم تا 1.6 کیلوگرم) ، پوستی صاف و غضروف انعطاف پذیر استخوان سینه دارند. با افزایش سن ، پرندگان غضروف سینه سفت شده و استخوانی می شوند. سختی غضروف ها شاخص خوبی برای سن پرندگان است.

 

تعریف سن و وزن تا حدودی در حال تغییر است زیرا صنعت ویژگی های گوشتی (رشد) پرندگان را آنقدر بهبود بخشیده است که دستورالعمل های سن و وزن دیگر قابل اجرا نیستند. دستورالعمل های جدید (که به نظر می رسد در حال حاضر قدیمی هستند) از 1 ژانویه 2014 اجرا می شود.

 

انواع

سرخ کن ، جوجه های گوشتی و سرخ کن تقریباً قابل تعویض هستند و بیشتر در سن و اندازه آنها متفاوت است.

 

سرخ کن های آشپزخانه دارای اجزای الکتریکی هستند که دما را کنترل می کنند و تنظیمات مختلف را برای انواع مختلف غذا امکان پذیر می کند. کنترل دما دیجیتال با ترموستات های قابل تنظیم که دما را حفظ می کند رایج است. سرخ کن عمیق نیز ممکن است با کنترل درجه بندی درجه حرارت ساخته شود تا حرارت در تمام مناطق سرخ کن ثابت بماند. محدوده های کنترل دما ممکن است از 300 درجه فارنهایت شروع شده و تقریباً تا 400 درجه فارنهایت یا بیشتر در انتهای بالایی برسند. برای مصارف خانگی ، روغن پخت و پز در بسیاری از سرخ کن ها در عرض 10 دقیقه به بیش از 300 درجه فارنهایت می رسد. با قابلیت حفظ درجه حرارت پایین تر ، برخی از دیپ فرایرها را می توان به عنوان قابلمه های فوندوی مورد استفاده قرار داد که در آن تنظیم دما مستلزم این است که محتویات فقط ذوب شده و پخته نشوند.

 

هنگام انتخاب ، مقدار روغن سرخ کن را در نظر بگیرید که مقدار بیشتری روغن در خود نگه می دارد ، به طوری که غذای با دمای خنک تر از روغن اضافه می شود ، گرمای روغن به همان سرعتی که در مقادیر کمتر روغن وجود دارد کاهش نمی یابد. با کاهش افت دما از مواد افزودنی ، سرخ کن را می توان سریعتر بازیابی کرد تا زمان پخت کاهش یابد. همچنین ، ظرفیت بیشتر اجازه می دهد تا تعداد کمتر سرخ شود. از دیگر ویژگی هایی که در Deep Fryers باید مورد توجه قرار گیرد ، سیستم تخلیه روغن با سرخ کن است. برخی از مدل ها دارای ظروف و سیستم های تخلیه هستند که حذف روغن داغ را ایمن تر و آسان تر می کند ، بنابراین می توان آن را از طریق خروجی به ظرف ذخیره کرد و نه برای کج کردن محفظه پخت یا قابلمه روغن برای تخلیه روغن.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن