انتخاب مرکز مناسب جهت درمان رفع موهاي زائد پرتو درمان صمیمی

در سال ۱۹۹۷ میلادی، سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا همین طریق را برای حذف مو مورد تأیید قرار داد. مهم ت

توسط HEYDARINEWS در 21 شهریور 1401
در سال ۱۹۹۷ میلادی، سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا همین طریق را برای حذف مو مورد تأیید قرار داد. مهم توسعه همین تکنولوژی و تحقیقات بیشتر، معلوم شد که به کارگیری از لیزر، برای حذف و برداشتن مو مؤثر و کارآمد است؛ به این دلیل، در اکنون حاضر همین روش، روشی معمول برای از بین بردن مو به جهت مدت زمان طولانی است. ممکن است به جهت از بین بردن موهای پاها یا این که از نواحی بزرگتر بدن ، به اپیلاتورها بیاندیشید.
  • بسیاری از بانوان و آقایان به دنبال راه و روش حلی دائمی به جهت رفع موهای زائد بدن خویش می باشند، در این نوشته پزشک رعنا واقعیت قصد دارااست درباره از در بین بردن مستمر موهای زائد با لیزر بپردازد.
  • عوارض جانبی این معالجه می تواند شامل سوختگی های شیمیایی ، بثورات و تاول ها باشد.
  • بیماران اغلب می‌گویند رمانتیک شبیه ضربه‌ی یک کش لاستیکی روی پوست خود دارند.
  • در طی لیزر یا روش‌های زیبایی دیگر، شما تغییری در ساختار طبیعی تن ایجاد می‌کنید و بایستی انتظار داشته باشید که تن شما به آن تغییر تحول واکنش نشان دهد.
  • الکترولیز گالوانیک یک عدد از موثرترین روش‌های درمان موی زائد صورت است و آمار همین گزاره را دارای نرخ موفقیت ۸۰ درصدی (۸۰درصد موهای زائد به‌شکل مستمر از در میان می‌روند) اثبات می‌کند.
  • الکترولیز شامل به کارگیری از فرکانس های رادیویی موج کوتاه میباشد که از روش سوزن های ریز که مستقیماً در فولیکول های مو قرار می گیرند توزیع می شود.
  • این نحوه از تصحیح موهای زائد درد ندارد و کاهش از روش‌های دیگر باعث تحریک پوست می‌شود.
دستگاه الکساندرایت به نسبت سایر دستگاه‌های لیزر کار کشته تر میباشد و این بدان مضمون‌ هست که تعداد جلسات به جهت معالجه و برطرف کردن موهای زائد اهمیت دستگاه الکساندرایت کاهش از سایر دستگاه‌های لیزر می‌باشد. یک عدد از مزیت‌های این دستگاه همین است که طول موج آن قابل در اختیار گرفتن هست و این سبب ساز می‌گردد که به جهت اشکال پوست های سبزه تا سپید و موهای کرکی و پر‌نور تا موهای ضخیم و مشکی، قابل به کارگیری باشد. میزان درد در این دستگاه به نسبت دستگاه‌های آی پی ال و دایود بیشتر می باشد ولی یکی از از ویژگی‌های مخصوص بفرد این دستگاه، وجود سیستم خنک کننده است که منجر میگردد در حین لیزر پوست کاهش مبتلا سوزش و درد شود.

کسانی که در گیر بیماریهایی نظیر زگیل تناسلی هستند نیز می توانند لیزر کنند؟

در طی لیزر دست، پرتوهای لیزر به وسیله سلول های ایجاد کننده ملانین جذب می شوند (موهای تیره حاوی بیشترین مقدار همین ماده هستند). هنگام انجام لیزر موهای زائد فارغ از داشتن احساس درد غیر عادی، فولیکول های مو به همراه ریشه و ماتریکس (زمینه) شان گزینه هدف قرار می گیرند؛ در عاقبت موها مجدد رویش نمی کنند. سپید شدن مو حیاتی دلایل دیگری مثل وراثت، بیماری های زمینه ای افزایش سن، کمبود رنگدانه های مو است.

کرم موبر رخ و بدن بانوان مطلوب پوست های معمولی هیدرودرم 330 میلی لیتر

بچه گشوده نیز تاکید می کنیم که قبل از استفاده از این شیوه ها حتماً دارای دکتر مربوطه در این باره مشورت نمایید، که در همین خصوص متخصصین مطب زیبایی ندای تندرست پاسخگوی شما هستند. در شکل تجربه پرورش زیاد مو های بدن یا این که صورت در یک دوره هنگامی کوتاه، بایستی به دکتر معالج مراجعه شود. در صورتی که رشد موها اهمیت علامت ها دیگری از پاراگراف آکنه شدید، تغییر در صدا یا این که قاعدگی های نامنظم همراه باشد باید توسط یک پزشک معاینه شود. تن همه افراد آندروژن ساخت می نماید البته مردان سطح ها بالاتری از همین هورمون را دارند. به این ادله مردان نسبت به زنان از موهای ترمینال بیشتری برخوردارند.

بهترین لیزر موهای زائد چیست؟

خطرات شامل احتمال سوختن پوست یا تغییر رنگ پوست (لکه‌های سفید), شعله‌ور شدن آکنهو تورم در اطراف فولیکول مو (به تیتر یک واکنش طبیعی) و آسیب تشکیل پورپورایو عفونتاست. همین خطرات را می‌توان حساس درمان مطلوب دسته لیزر مورد به کارگیری در تنظیمات مناسب به جهت شخص و نوع پوست و معالجه حوزه‌ است. جلسات لیزر موهای زاید مختلف میباشد و بسته به جور مو و رنگ پوست مقطع درمان طول می‌کشد، در اکثری از موارد دست کم به هفت جلسه نیاز است. دوران درمان در میان سه تا هفت جلسه هست و به دسته دستگاه و اقتدار آن و حیث پزشک نیز بستگی دارد. نزدیک به ۴۰ سال طول کشید تا دانشمندان توانستند یک سیستم لیزر مو مناسب را به جهت حذف موهای زائد در منزل طراحی کنند.

آیا ممکن می باشد لیزر سبب ساز تیرگی پوست شود؟

مردان می‌توانند کل نواحی تن خویش را با استعمال از گونه های دستگاه‌ها لیزر کنند. درحال حاضر که دارای انواع فناوری لیزر آشنا شدیم، این سوال پیش می‌آید که کدام دستگاه به جهت لیزر موهای زائد خوب تر است. در جواب بایستی بگوییم دستگاهی اثربخشی بیشتری دارد، که از هر سه فناوری موجود به این معنی که الکساندرایت، دایود و اندیاگ استفاده کند. نوسانات هورمونی این دوران سبب ساز به وجود وارد شدن آنها شده و با بازگشت مرحله هورمونی بدن به حالت قبل، از شر همین موها خلاص خواهید شد. عمده این موها در قسمت‌هایی از رخ و اندام‌ها رشد می‌کنند.

روش های پیشگیری و درمان موهای زائد

اپیلاسیون مورد دیگری به جهت از فی مابین بردن موهای زائد رخ است. تفاوتی که دستگاه اپیلاتور داراست این هست که اپیلاتور مهم گرفتن هم زمان تعدادی مو آن‌ها را از ریشه از میان می‌برد. از آنجایی که مو از ریشه برداشته می‌شود، رویش دوباره آن به روزگار بیشتری نیاز دارد. گهگاه زمان ها اپیلاسیون باعث می گردد که موها نرم‌تر و ظریف‌تر پرورش کنند. یک مورد از بین بردن موهای زائد برای نواحی کوچک‌تر بدن، انجام اپیلاسیون حرفه‌ای‌ست که به وسیله یک متخصص زیبایی دارای انجام می‌شود. هنگامی که مو به همین شیوه برداشته می‌شود، مستقیما از ریشه کنده می‌شود.

کرم­ های از بین بردن موی زائد/ کرم­ های موبر

روش‌های متنوعی مثل دارودرمانی، اپیلاسیون، شیو و… وجود داراست که می‌توانند به‌شکل موقتی شما را از شر همین موهای زائد خلاص کنند. یکی از دیگر از راه‌های تاییدشده و جواب‌داده، درمان موی زائد صورت حیاتی الکترولیز است. در ادامه اساسی ما یار باشید تا درمورد راه‌های معالجه موی زائد صورت، خصوصا الکترولیز اطلاعاتی اپیلاسیون به شما بدهیم. بیشتر پزشکان معتقدند، هرچقدر پوست مریض روشن‌تر و مو‌های زائدش تیره‌تر باشد، احتمال اثربخشی لیزر در از دربین موهای زائد بخش اعظم می‌شود. لیزر الکس اندیگ Excel HR یکی از موفق‌ترین دستگاه‌هایی میباشد که برای همگی تایپ‌های پوستی مناسب است و علاوه‌بر حذف موهای زائد سبب ساز سفت شدن پوست نیز می‌شود. اما این روش‌ها نمی‌توانند مانند لیزر موهای زائد و یا وکس زودبازده باشند. در روش‌های طبیعی بایستی برای دیدن نتیجه ها صبور باشید و ولی اوامر ضروری را را کلیدی اعتنا و پیگیرانه انجام دهید. در صورتی که به دنبال راه حل طولانی‌­تری به جهت از در بین بردن موهای خود هستید، احتمالا وقت آن رسیده باشد که سایر روش‌های رفع موهای زائد را باز‌نگری کنید. چند دقیقه حوصله کنید تا خشک شود، بعد از آن انتهای پد را بگیرید و سریعا آن را از بر روی پوست بکشید. دقت داشته باشید که در همین مرحله می بایست پد را بر خلاف جهت موهای منطقه تناسلی بکشید. برگ‌های ریحان حاوی خاصیت ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدان‌ها میباشند تا پوست شما‌را از بثورات، چین‌وچروک و جوش خلاص کند. داشتن موهای بدن کاملاً طبیعی است و از میان بردن آن اختیاری است. وقت زیادی را برای فکر نمودن در مورد این که آیا می خواهید موهای تن خود را بردارید یا خیر کنار بگذارید. این ایده خوبی هست که قبل از به کار گیری از شیوه های شیمیایی در نصیب بزرگی از بدن خود ، تست ای را بر روی نصیب کوچکی از پوست خویش انجام دهید. در دوران حاملگي موهاي ظريفي در لب بالا، چانه و نوع ها رویش ميکند که چند ماه پس از زايمان خویش به خود از بين ميروند. بنابراين وجود آن ها در زمانه حاملگي نبايد موجب نگراني منبع شود. در زمان يائسگي نيز در برخي خانمها موهاي رخ زياد ميشوند که براي درمان آن‌ها بايد حساس پزشک متخصص زنان مشورت کرد تا در صورت لزوم قرصهاي استروژني تجويز نمايد. سلام الکترولیز به جهت موهای سپید و روشنه که اهمیت لیزر از فی مابین نمیره و بجاش از الکترولیز به کارگیری میشه. همین ایده خوبی است که قبل از به کارگیری از همین مواد بر روی نواحی وسیع بدن، ابتدا ناحیه کوچکی از پوست خود را تست کنید تا از عدم پیدایش عوارض جانبی این معالجه شامل سوختگی های شیمیایی و تاول زدن اطمینان حاصل کنید. اطمینان حاصل نمایید که از کرم مناسب برای حیطه ای که می خواهید موها را از دربین ببرید به کار گیری می کنید. بعضا از کرم ها به جهت رخ فرموله می شوند، و بعضا دیگر برای تن یا ناحیه تناسلی. • کاربرد لیزر به جهت از بین بردن موهای زائد محدودیت نداشته و در هر نصیب از بدن قابل انجام است. به این استدلال حتی آقایان هم از همین طرز به جهت موهای زائد پشت، گوش و نقاط دیگر به کار گیری می کنند. پس از لیزر موهای سایت مجله ای زائد و در بین معالجه های برنامه ریزی شده از قرار گرفتن به مدت طولانی در معرض نور آفتاب به مدت شش هفته و یا این که طبق امر دکتر خودداری کنید. روزانه از یک ضد آفتاب کلیدی SPF حداقل 35 درصد استعمال کنید.

آقای پزشک معالج کوچکسرائی ( گیشا )

همچنین این لیزر به ادله طول موج کوتاهتر از بقیه لیزرهای برطرف کردن موی زائد جذب بهتری در ملانین داراست و به جهت پوست های واضح زیاد مؤثر است. کلینیک آنیل، بهترین کلینیک کاشت مو و زیبایی در غرب تهران است. آنیل مجهزترین و پیشرفته ترین کلینیک زیبایی همپا اهمیت کادری کارآزموده و متخصص در زمینه کاشت مو، لیزر موهای زائد، کاشت ابرو می باشد. به مدت یک یا این که دو روز بعد از درمان، حوزه‌ پایین درمان پوست ممکن هست آفتاب سوخته به نظر برسد. به کار گیری از کمپرس سرد و مرطوب کننده‌ها ممکن است در این موقعیت موءثر باشد. در ماه بعد به جهت خودداری از تغییرات موقت رنگ پوست از کرم ضد آفتاب استعمال کنید. من برای همیشه به بهترین شکل از شر موهای زائد خلاص می شوم. خوشحالم که موهای زائد و اجباری بدنم فراوان نخ نما و بی رنگ شده می باشد و قلیل اندک در حال ناپدید شدن هستند. سلام دوست عزیز بله جور دستگاه در بها جلسات مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم لیزر تاثیرگذارند و عموما دستگاه های جدیدتر گران تر هستند. خیلی از مردان فکر‌ می کنند که حجمی موهای بدنشان بیش از حد می باشد و پر مو هستند. به همین ادله استفاده از لیزر باعث افزایش اعتماد به نفس آن‌ها‌ می‌شود. یک دسته آن اِفلورنتین نام دارااست (با اسم تجاری Vaniqa) که به شکل دو بار در روز و به مدت یک ماه تجویز می‌شود؛ و از طرز مهار ساخت آنزیم‌های پرورش مو، از پرورش موهای زائد جلوگیری می‌کند. لیزر موهای زائد یکی از از بهترین طریق ها برای رهایی از موهای زائد می باشد، که در همین طریق از پرتوهای متمرکز نور به جهت از در میان بردن فولیکول های مو استعمال می گردد. در همین نحوه نور لیزر به رخ مستقیم، به فولیکول مو عکس العمل می کند و آن ها را تخریب می کند، فولیکول شامل کیسه های کوچکی درون پوست هست که مو در آن جا پرورش می کند. پس به جهت هر فردی تعداد جلسات معالجه لیزر مختلف است.بهترین رویکرد به جهت از میان بردن موهای زائد به جهت نمونه ، لیزر پاها که معمولاً سرعت بالا پرورش می‌نماید پس از ۴ الی ۸ هفته نیاز به لیزر مجدد دارد. ممکن است بسیاری از افراد انتظار داشته باشند که در جلسه اولیه همگی موهای زائدشان از میان بروند و دیگر در نیایند البته بایستی بدانید که همین انتظار غیر معقول هست و بایستی مراحل درمانی به شکل تام طی شود. معمولا در جلسه اولیه لیزر موهای زائد حدود 20 % از موها شروع به ریزش میکنند سپس در جلسات بعدی دربین 10 تا 30 % از موها آغاز به ریزش کرده و دیگر درنمی‌آیند و بقیه موها هم نازک خیس و کمرنگ‌تر می‌شوند. همانطور که اشاره شد، ضروری هست به جهت داشتن نتیجه تام و اثر گذار تعداد جلسات لیزر کامل شدن شود. تعداد جلسات بستگی به میزان گستردگی موهای زائد، ضخامت مو، پاسخدهی بدن به اشعه لیزر و برگزاری منظم جلسات لیزر دارااست و معمولا این تعداد در بین 8 الی 12 جلسه می‌باشد. رشد دوباره موها آن گاه از لیزر نیز زیر اثر گذاری همین کارداران قرار خواهد گرفت و علت آن می‌تواند وجود تراز بالای هورمون تستسترون باشد.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن