یک سریال مافیایی جدید با همکاری ۲ غول نویسندگی مافیایی اخبار سینمای ایران و جهان سینماپرس

یک اثر جدید از دنیای جنایی با اجرای زیبای بازیگران، به خصوص مورا در نقش اسکوبار. تمام داستان‌های فصل‌های متفاو

توسط HEYDARINEWS در 11 آبان 1401
یک اثر جدید از دنیای جنایی با اجرای زیبای بازیگران، به خصوص مورا در نقش اسکوبار. تمام داستان‌های فصل‌های متفاوت همین سریال از بر روی کتابی با این اسم اثر جوئل کوئن و ایتن کوئن اقتباس شده‌اند و داستان‌های این کتاب را به خوبی اکران می‌دهند. داستان‌های واقع‌گرایانه و زیاد قابل لمس همین سریال یک عدد از مهم‌ترین دست اندرکاران جذابیت آن قلمداد میشود که عمل مخاطب را به جهت برقرار کردن ارتباط اصلی شخصیت‌های آن بسیار آسان می‌کند. سریال فارگو به جهت اولیه توشه در سال ۲۰۱۴ از نتورک FX روی آنتن رفت و تابه‌امروز ۴۱ قسمت از آن در قالب چهار فصل از همین کانال پخش شده است. روزگار انتها همین سریال کماکان اعلام نشده و علاقه‌مندان آن هنوز از زمانه پخش فصل تازه آن خبری ندارند.
  • کاراکتری که اصلی بازی فوق‌العاده‌ی James Gandolfini هم‌راه می‌گردد و کاری می نماید که ندانیم می بایست دوستش داشته باشیم یا این که از او متنفر شویم.
  • داستان سریال در گزینه یک ریاضی‌دان می باشد که حساس روش‌های بیشرفته‌ای این علم، توانسته تا سرانجام امپراطوری کهکشانی را پیشبینی کند که چیزی جز نیستی نیست.
  • این سریال همچنین پیروز شد نمرات دوچندان لطف را ازجانب منتقدان اخذ کند و آیتم تحسین آن ها قرار بگیرد.
  • این بازی یک پروردگار یا این که روایتگر دارااست که در مراحل گیم، تنها نظاره گر هست و رئیس می‌کند.
  • این وبسایت تلاش دارد وب سایت های برتر سراسر کشور‌ایران را معرفی کند ما دارای نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، اعضا را به دیدن تام مطالب وبسایت های معرفی شده دعوت می‌کنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده نسخه برداری نمیشود.
سریالی وسترن که ماجرا شهری را برایمان بازگو می‌نماید که آن گاه از یک واقعه تراژدیک در معدن، بیشتر ساکنان آنرا زنان تشکیل میدهند. نقص‌ از هنگامی شروع می‌شود که یک مجرم فراری به نام فرانک گریفین، به قصد کشتن شاگرد سابقش بر روی گود، به همین شهر می آید. درصورتیکه به یک سریال اصلی داستانی جدی و مالامال از معما ها و جرایم مختلف و نیز حیله های متفاوت میخواهید، گناهکار رو از دست ندهید.

سریال Peaky Blinders ، پیکی بلایندرز

فیلمنامه این فیلم را همسر جیلان متن هست و از بازیگران همین فیلم می‌توان به هالوک بیلگینر، ملیسا سوزن و دمت آکبا اشاره کرد که هنر خود را به زیبایی در این فیلم به اکران گذاشته‌اند. این فیلم تا حد زیادی سنگین هست و مضاعف نزدیک به زندگی، چیزی که معنای واقعی سینماست نه تنها چندین شات سرگرم کننده و یک نقطه نهایی بندی درخور تامل که تنها مخاطبان را راضی نگه دارد. نوری بیلگه جیلان در این فیلم نیز قاعده فیلم سازی خویش را تغییر‌و تحول نداده میباشد و هنوز نیز یک چخوفِ سینمایی تمام به حساب می‌آید. قصه سریال در آیتم یک دختر برنا هست که به خاطر مشکلات مالی قبول می نماید که به وسیله یک زن در اختیار گرفتن شود و یک رییس یک کمپانی را دلداده خویش کند البته در این دربین دختر داستان به رخ واقعی دلداده پسر میشود. روایت سریال به والدین بچه‌ها هم مربوط می شود و همت آنها برای نگه داشتن همین جوانان در خط مش راست که مدام اتفاق نمی‌افتد. در این لیست ژانرهای متعدد را معرفی کردیم و به همین برهان جای یک سریال تینیجری واقعا خالی بود تا علاقمندان به این ژانر را هم هدف خود قرار داده باشیم. یک درام تاریخی از نتفلیکس که جیسون موموا نقش اصلی آنرا بازی می نماید و ماجرا آن درباره بازار صنعت خز در کانادا در سال های 1700 است. در نگاه اول به حیث نمیرسد که این سریال حاوی صحنه های درام سریال های گانگستری و اکشن متعددی باشد، اما در واقع اصلا این طور نیست. هر سریالی بالاخره به پایان خواهد رسید و حال به اتمام پیکی بلایندرز نیز نزدیک هستیم و دوران آن میباشد که سریال های جدیدی را پیدا کنید. دسته‌بندی نشده درکل ایده قصه همین سریال و بازیگران آن به شدت عالی هستند و راحت می‌توانید دارای آنان ارتباط برقرار کنید. نقش اولیه و اساسی همین سریال چاغاتای اولوسوی برعهده داشته هست و به گفته سازندگان این سریال و کانال نتفلیکس همین تیم به جهت فصل‌های 3 و 4 هم تمدید شده است. سریال گودال محصول سال 2017 Ay yapm کانال Show TV است و در ژانر درام و اکشن ساخته شده است. سریال حریم سلطان یک عدد از جنجالی‌ترین سریال‌های پخش شده از شبکه‌های تلویزیونی ترکیه است که اعتراضات مردم ترکیه برای بد نشان دادن شخصیت فرمان روا سلیمان را به همپا داشت. این اعتراض تا 70 هزار گلایه مردمی از نتورک پخش کننده ادامه داشت و حتی رجب اردوغان نیز این سریال را به بد نشان دادن اجداد مردم ترکیه محکوم کرد. در یک شهر که خیلی شهر عجیبی بود همه قرنطینه بودن و کسی نمی تونست از شهر خارج بشه. سروان ویژه “ویل گراهام” تخصص ویژه ای در دستگیری قاتلین سریالی دارد. او که از ذهنِ پرقدرت و ویژه ای برخوردار میباشد ، شیوه خاصِ خود را هم در دستگیری آن‌ها به عمل می گیرد. سریال شیاطین داوینچی داستان خیالی اوایل زندگی لئوناردو داوینچی است که در عصر رنسانس ایتالیا نیز واقعه می افتد. او نخبه ای تعجب آور و غیر معمول دارای بضاعت و توان های باورنکردنی هست که او را به کشمکش و ستیز اهمیت پلید درونی و افکار متلاطم خود وامی دارد. در همین سیستم نو علاوه بر تغییرات گسترده در بخش های اداری کشور، جامعه طبقاتی جدیدی شکل گرفته که افراد در طبقات متفاوت بر حسب نیاز قرار داده شده و بخش اعظم امتیازات و حقوق فردی گذشته آنان اساسی تغییرات شدیدی مواجه گشته است.

روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱

در ایران هم « جوخه برادران » جزو اولین سریال هایی بود که مخاطبین سینما را به خویش جذب کرد و ذهنیت پائین بودن میزان مرغوب بودن سریال نسبت به فیلم را تغییر و تحول داد. اصلی معرفی بهترین فیلم های مافیایی (گانگستری) کل مقطع در سرویس شما هستیم. ایجاد او‌لین فیلم های گانگستری سریال مافیایی خارجی آمریکایی پس از ممنوعیت نوشیدنی های الکلی در عاقبت زد خورد های خشونت آمیز در جهانی پایین زمینی شکل داد. در سال ۱۹۳۰ میلادی پس از طولانی شدن همین ممنوعیت فیلم های گانگستری در روزنامه ها، تلویزیون ها و در نهایت دنیای هالیوود جای خویش را باز کردند. از وقتی که اجناس و کالاهای غیرقانونی را به کلمبیا قاچاق می‌کرد تا وقتی که تبدیل به هیولایی شکست‌ناپذیر در تجارت کوکائین شد و در نهایت به مرگ محتومش رسید. تمام دستمزد مادی و معنوی همین تارنما متعلق به استکان جم آنلاین میباشد و استفاده از مطالب اصلی ذکر منشا بلامانع است. من سریال و فیلم خیلی دیدم ولی الان صرفا به سریالای انیمه ای عشق و علاقه دارم. غریبه یکی از بهترین سریال های خارجی به شمار می‌آید که برپایه رمانی به همین نام اثر دایانا گابالدون ساخته شد. گامبی وزیر (The Queen's Gambit) یکی از از بهترین سریال‌های خارجی 2020، کالا خدمت نتفلیکس هست که در سال 2020 عرضه شد و خیلی پر سرعت توانست گزینه استقبال طرفداران فیلم و سریال قرار بگیرد. سریال میر شهرک شرقی چیره شد واکنش‌های مثبت منتقدان را به ملازم داشته باشد و نمرات لطف اخذ کند. همین سریال به عامل روایت هیجان آور و بازی فوق‌العاده گروه بازیگری گزینه تحسین قرار گرفت. کیت وینسلت، جولیان نیکلسون، جین اسمارت، انگوری رایس، حیاط پیترز، کیلی اسپینی و دیوید دنمان من جمله بازیگرانی میباشند که در این مینی‌سریال به ایفای نقش پرداختند. دفترچه زندان نیز از آن مجموعه‌هایی می باشد که از نمونه‌های کلاسیک خود پیروی می‌کند. تلفیق کمدی و لحظات رمانتیک جدی در فیلم نیز از نقاط قوت اثر به شمار می‌روند. تماشاگران سریال «استارتاپ» از مراقبت و یکدستی ریتم آن از آغاز تا انتها راضی بودن داشته‌اند. تنوع شخصیت‌ها و ارتباط مؤثر، گرم و باورپذیر در بین آن ها هم از دلایل دیگری است که مخاطبان متعددی را به گروه «استارتاپ» جذب کرده است. همین مجموعه روایتی از زندگی است؛ پُر از شکست‌های موقتی، موفقیت‌های موقتی، دل‌شکستگی و عشق‌ و عاشقی.

کافه دن کلاب | از بهترین و کامل‌ترین کافه های مافیا تهران

همانطور که در بالا اشاره کردیم، وانداویژن یکی از از بهترین سریال‌های خارجی 2021 می باشد و تماشای آن می‌تواند برای شما عزیزان لذت بخش باشد. کماکه در صورتی که به دنیای مارول علاقه‌مند باشید، پیش از آغاز فاز تازه مارول که کلیدی فیلم سینمایی اترنالز آغاز می‌شود باید این مینی سریال را چشم باشید. سریال ویچر طوفانی شروع نکرد و خیلی ساده جلوه داده شد و کلیدی نقدهای بسیار سنگین از سوی منتقدین رو به رو شد تا جایی که برای ادامه سریال برخی از سازندگان تغییر و تحول پیدا کردند. گروه تلویزیونی جنایی کارآگاه حقیقی، بر روی تحقیقات دو پلیس برای پیدا نمودن قاتلی سریالی متمرکز است. یکی از از آن ها دخترش را در یک تصادف به شکل اسرار‌آمیزی از دست دیتا و شخصیتی درون‌گرا دارد، آن دیگری به دلیل خیانت، در زندگی زناشویی در گیر مشکلات متعددی است.این سریال که مورد تحسین منتقدین قرار گرفته به سبک آنتولوژی ساخته شده است. یعنی در انتهای هر فصل، ماجرا خاتمه یافته و فصل بعد از آن اهمیت داستانی تازه و تیمی متفاوت ساخته می‌شود.

۲۰. وی در سریال نارنجی مُد جدید می باشد (Orange Is The New Black)

ناگفتنی زیاد دارم راجع به همین سریال ولی خب این پست تنها جنبه معرفی داره و بس. سبک داستانی فیلم های کریستوفر نولان رو چگونه میبینین ؟ عاشقشید ؟ پس مسلما از دیدن سریال westworld لذت خواهید برد. تابحال سه فصل از همین سریال پخش شده و به جهت فصل چهارم هم تمدید شده است.

سریال انیمه Attack On Titan

حس نوستالژی از بازه فیلم‌های مافیایی و پدرخوانده‌های ایتالیایی که امروزه احتمال دارد کاهش هوادار داشته باشند البته همچنان می‌توانند شما را به باطن بازه سیاه تاریخ آمریکا ببرند. تاثیری که منجر می‌گردد تونی او را در قامت یک سر مشق ببینید، الگویی که در نهایت گزینش اشتباهی برای تونی است و سبب ساز میگردد تونی نیز به قعر دوزخ وجهنم سقوط کند. تعبیری که خود تونی در انتهای فیلم آن را به مخاطب خویش ارائه میدهد تا نوستالژی عاقبت تونی در سریال حیاتی آغازی باشد بر نقطه نهایی زندگی تونی که در نقد فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک به آن اشاره کردیم. اثر از سمت دیگر به معرفی شخصیت‌های اثر کلیدی هم می‌پردازد تا مخاطبان سریال با قبلی شخصیت‌های سریال اکثر آشنا شوند. شخصیت‌هایی که حساس نوستالژی مخاطبان را در زمان تماشای سریالی مهم توشه دیگر تداعی می‌کند. این سریال موفق شده جوایز ارزشمندی مثل گلدن گلوب و امی را به‌دست آورد. همچنین فصل نو این سریال قرار هست به‌زودی از کانال اف‌ایکس پخش شود تا طرفداران آن بیش از این منتظر آن نمانند. سریال اوزارک از آن نوع سریال‌هایی به‌شمار می رود که چنانچه به کارتل‌ها یا موضوعات مربوط‌به قاچاق موادمخدر علاقه داشته باشید به جهت شما یک آیتم دوچندان عالی و سرگرم‌کننده خواهد بود.

۳۰- سریال Alfred Hitchcock Presents

این سریال نقضی را به اکران نمی‌گذارد و اهمیت تیم بازیگری فوق‌العاده کلیدی حضور ستارگان بزرگ و شناخته شده‌ای همچون تام هاردی و کیلین مورفی یک گروه انگلیسی باکلاس را به بیننده نمایش می‌دهد. سریال Breaking Bad فارغ از تردید یکی از از بهترین سریال‌های خارجی است که تا به حال ساخته شده است. این سریال انقطاع از هیجان و ماجراجویی که در بطن خود داراست تا حدودی نیز دیالوگ محور است و نیز طینت درام خود را محافظت کرده سریال تبهکاری هست اما این درام از احساسات تا شیوه بازخورد خانواده اهمیت گونه های موضوعات را در خویش جا داده است. یعنی برخلاف یقین برخی از منتقدان نه فقط قیمت همین اثر را زیر نمی‌آورد بلکه دید بهتری به بینندهای که دوست دارا‌هستند رشد بر خلاف را در داخل یک شخصیت احساس کنند می‌دهد. فارگو سریالی درام و جنایی هست که فصل اولیه آن جایزه امی بهترین مینی سریال، بهترین کارگردانی و بهترین مجموعه بازیگری را از آن خود کرد.

سریال بریکینگ بد

داستان سریال در دهه 1870 در ددوود، داکوتای جنوبی، قبل و سپس از الحاق منطقه به قلمرو داکوتا می‌گذرد و پرورش ددوود را از اردوگاهی به یک شهر نشان می‌دهد. همین اکران بوسیله دیوید میلچ ایجاد، ساخت و تا حد زیادی نوشته شده است. Deadwood حساس تیم بزرگی از بازیگران به سرپرستی تیموتی اولیفانت و ایان مک‌شین است که به ترتیب در نقش ساکنان واقعی Deadwood Seth Bullock و Al Swearengen بازی می‌کنند.

خبر عالی وزیر اقتصاد به جهت سهامداران عدالت؛ واریز سود سهام عدالت

ایده سریال به‌عنوان یک درام پلیسی آغاز شد که بر پایه تجربیات شریک نویسندگی‌اش، اد برنز، کارآگاه قتل قدیمی و معلم مدرسه مدنی بود. سوپرانوها یک گروه تلویزیونی درام جنایی آمریکایی است که بوسیله دیوید چیس ساخته شده است. مدیریت اوباش نیوجرسی، تونی سوپرانو، با مسائل شخصی و حرفه‌ای در زندگی خانگی و کاری خویش که بر حالت دیوانه او تأثیر می‌گذارد، سر و کار دارااست و او را به دنبال مشاوره روانپزشکی حرفه‌ای سوق می‌دهد. این مورد ها در طول جلسات درمانی او با روانپزشکش جنیفر ملفی (لورین براکو) تحلیل می‌شود. در این سریال اعضای خانواده، همکاران مافیایی و رقبای تونی نقش‌های برجسته‌ای دارند که مهم‌ترین آن ها همسرش کارملا (ادی فالکو) و پسر عموی دور او کریستوفر مولتیسانتی (مایکل ایمپریولی) هستند.

«محمدصادق افراسیابی» معاون امور اعضا و تنظیم‌گری اجتماعی «ساترا» شد

در این سریال شاهد همت اشخاصی هستیم که برای پرهیز از نابودی یک قاره جان خود را فدا کرده‌اند. اقا من این سریال سوپرنچرال رو اومدم ببینم ۱۲ قسمت دیدم جفت کردم سه شبه خوابه ارواح میبینم خیلی فیلم خوبیه اما هرچی فک میکنم دیگه نمیتونم نگاش کنم پاکش کردم لطفا سریال اکشن تو سبک فیلم فیوری یا اسپارتا معرفی نمایید ممنون. زمین پس از یک سری انفجار هسته‌ای خالی از سکنه شده و تنها بازماندگان سه نسل آنگاه در ایستگاه فضایی آرک زندگی می‌کنند. ضدقهرمان‌های سرخورده‌ای که کل قدمت کوچک شده‌اند و نتوانسته‌اند خودشان را بروز دهند و در مقطعی اهمیت اژدهای درونشان را رها میکنند و عالم را به نیز می‌ریزند، جذابیتی تعجب آور دارا هستند و والتر وایت سلطان این جور ضد قهرمان‌هاست. دوایت “ژنرال” مانفردی یک کاپوی مافیای نیویورک می باشد که به طراوت حکم 25 سال زندان را به انتها رسانده است. پس از آزادی، رئیسش او را به تولسا، اوکلاهاما می فرستد تا عملیات جنایی سریال گنگستری را در آنجا برقرار کند. ژنرال که کسی را در ناحیه نمی شناسد، به دنبال خدمه جدیدی به جهت کمک به ساخت امپراتوری خود می گردد. او اساسی ممانعت از فروش کسب و عمل خانوادگی خودشان به شرکت هند شرقی تصمیم میگیرد امپراطوری خرید و فروش خودش را بسازد در حالی که اساسی اینکار خویش را وارد بازی خطرناکی فی مابین دو مرزوبوم آمریکا و بریتانیا می‌کند. سال ۱۷۸۳ هست و راس پولدارک از نبرد استقلال آمریکا به خانه بازگشته است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن