پیستون موتور چیست ؟

نسبتاً از آن بر روی که سازندگان این قطعه، به میزان قلیل به آن شکل بیضوی میدهند چراکه به دمای پیستون به زمان حرکت خودرو به شدت بالا میرود و حتی ممکن است به دماهایی زیرا ۲۲۰۰ جايگاه سانتیگراد نیز برسد و همین دستور منجر انبساط پیستون خودرو میشود و در همین موقعیت می باشد که پیستون رخ استوانهای به خویش میگیرد. عامل همین کار نیز این میباشد که حین گرم شدن پیستون به صورت استوانه دربیاید. البته این قطر و وزن در موتورهای دیزل ممکن است دارای یکدیگر تفاوت داشته باشد. قطر پیستونهای موتور خودرو در میان ۷۶ تا ۱۲۲ میلیمتر (۳ تا ۴ اینچ) متغیر است. قطر پیستون های موتور خودرو بین 76 تا 122 میلی متر (3 تا 4 اینچ) تغییر تحول می کند. شما از طریق رگلاژ کار کشته خواهید بود تا روز، ساعت و تعمیرگاه آیتم دلخواه خویش را برای خدمت مورد نظرتان مشخص و معلوم کنید. به استدلال این نیروهای جانبی ، پیستون نیاز به سطوح صاف داراست تا به دیواره سیلندر رسد و پیستون را عمودی نگه دارد. در رخ پایینی هم ، شیارهای سوپاپ تولید شده در یک پیستون مقعر را می بینید. در واقعیت رخ بیضی پیستون و ایجاد لقی فی مابین سیلندر و پیستون، در راستای خودداری از چسبیدن پیستون به دیواره سیلندر شکل میپذیرد. صورت و طراحی موتور های شعاعی خیلی بی آلایش است . هنگامی که شاتون و بغل یاتاقان بیش از حد لق باشد، سربزرگ شاتون موجب شکستگی شاتون شود و هنگامی سایش یاتاقان سربزرگ شاتون بیش از حد باشد سبب انحراف شعاعی شاتون می‌شود و لرزش و پیچشش که ایجاد میگردد باعث شکستن شاتون و موجب ساخت ضرر زیادی به موتور می‌گردد و درصورتیکه به موقع متوجه همین مشکل نشود و خودرو را خاموش نکنید ممکن هست سبب شکسته شدن جداره سیلندر شود و نیاز باشد که کل مجموعه سیلندر و موتور اتومبیل تعویض شود، چونکه تعمیر سیلندر کاری هزینه متعددی دارااست و زیاد پردردسر می باشد و فقط برای زمانهایی که زخم کم باشد مناسب میباشد وگر نیکی به هیچ عنوان این کار پیشنهاد نمیشود، تحلیل و میزان گیری یاتاقان سر پهناور شاتون در هر توشه باز و بسته نمودن موتور موجب تشخیص به موقع و پیشگیری از آن شود. علاوه بر کل مزیتهای ذکر شده، رگلاژ در تمامی مراحل خدمت رسانی در کنار شماست. موتورهای ماشین های داخل سوز از یکسری قطعات و بخشهای گوناگون تشکیل شدهاند که در کل گونه های آنها اثبات میباشد و وجودشان لازم و حیاتی. ولی پیستونهای چدنی بدنه بزرگتر و سنگینتری دارند و در بعضی از ماشینهای دیزلی لبریز توان از آن‌ها piston 85 yz بهره میگیرند. همین دسته از پیستونها به دو شیوه ریختگی یا این که آهنگری ساخته میشوند و گرچه در ساخت پیشرانهها یا این که موتورهای امروزی پیستونهای آلومینیمی ریختگی عمده همگانی هستند، البته دسته از آهنگری برای موتورهای سنگین و پر اقتدار بهره گرفته می شود و همین مدل از پیستونها تداوم بیشتری دارند. وقتی که شما این نوشته را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه مهم پیستون و رینگ وب وبسایت خود باشید.

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort fud crypter istanbul duşakabin hovarda