همه چیز درباره خرید قهوه موكا گانودرما/09109483228

خرید قهوه گانودرما موکا ویژگی های یک قهوه گانودرما بیس موکا خوب چیست؟ آیا قهوه دکتر بیس موگا عوارضی دارد؟ آیا

توسط HEYDARINEWS در 2 آذر 1401

خرید قهوه گانودرما موکا

ویژگی های یک قهوه گانودرما بیس موکا خوب چیست؟ آیا قهوه دکتر بیس موگا عوارضی دارد؟ آیا قهوه فوری گانودرما موکا برای پسوریازیس خوب است یا پسوریازیس؟

 

گانودرما یک قارچ سخت است که روی کنده درختان مرده در آسیا رشد می کند.

 

همانطور که از خواص آن مشخص است، خوردن این قارچ به صورت خام اصلا خوشایند نیست.

 

دکتر بی برای اولین بار در ایران (و تا کنون فقط در ایران) روش جالبی را پشت سر گذاشت و طی این روش گانودرما را با قهوه ترکیب کرد و خواص جدیدی به آن اضافه کرد.

 

قهوه موکا

نخود موکا نوعی قهوه لاته شکلاتی است. قهوه موکا از مخلوط شیر و اسپرسو مانند لاته تهیه می شود، اما شکلات شیرین شده (معمولاً به شکل پودر کاکائو) به آن اضافه می شود. قهوه موکا را می توان با شیر کاکائو یا شکلات تلخ نیز سرو کرد.

 

قهوه موکا گانودرمای دکتر بی

قهوه موکا گانودرما چیست؟

 

حالا که در مورد گانودرما و خواص قهوه موکا صحبت کردیم، چرا یک ترکیب جدید درست نکنیم و به این سوال پاسخ دهیم که گانودرما موکا چیست؟

 

این شما هستید و کافه موکا گانودرما! اکنون می توانید از خواص گانودرما لذت ببرید و قهوه گانودرما موکا را به راحتی و به راحتی میل کنید.

 

ویژگی های کافه موکا گانودرما د. کسب و کار

از مهم ترین خواص قهوه موکا گانودرما علاوه بر فواید قارچ گانودرما می توان به مواردی چون ایجاد احساس آرامش، تسکین سردرد، افزایش هوشیاری و تمرکز ذهنی، کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی و رفع کننده پوست اشاره کرد. . چالش ها و مسائل.

 

موارد منع مصرف: زنان باردار و شیرده، افرادی که تحت شیمی درمانی قرار می گیرند حداقل تا 6 ماه پس از آخرین شیمی درمانی نباید از آن استفاده کنند و افرادی که تحت عمل پیوند عضو قرار گرفته اند حداقل تا 5 سال پس از پیوند عضو نباید از آن استفاده کنند.

 

نحوه استفاده از قهوه موکا گانودرما

یک کیسه را در فنجان انتخابی خود بریزید، آب جوش اضافه کنید، هم بزنید و از قهوه خود لذت ببرید!

همچنین می توانید بعد از هم زدن صبر کنید تا خنک شود و سپس آن را روی یخ سرو کنید تا قهوه خامه تر شود.

• 170 میلی لیتر - غلیظ و معطر

• 225 میلی لیتر - صاف و خامه ای

• 285 میلی لیتر - سبک و خوشمزه

 

مخلوط گانودرما با قهوه به شکل کافه موکا، علاوه بر خواص شکلات و قهوه، حاوی فواید گانودرما است و برای افزایش انرژی و درمان خستگی و خواب آلودگی بسیار استفاده می شود. این ترکیب قهوه و شکلات به دلیل وجود پودر گانودرما می تواند انرژی مورد نیاز برای فعالیت های روزانه را تامین کند. همچنین می تواند با بهبود سیستم ایمنی و تنظیم فشار خون به سلامت کلی بدن کمک کند.

 

گانودرما بخشی از داروهای طبیعی سنتی است که قدمت هزاران ساله دارد و امروزه به عنوان یک داروی معجزه آسا حتی در بیماری های جدی مانند سرطان استفاده می شود. یکی از مهمترین فواید قارچ گانودرما لوسیدوم، خاصیت کنترل چربی و قند خون منحصر به فرد آن است که علاوه بر سلامت قلب، حساسیت پوست و سیستم تنفسی را بهبود می بخشد.

 

مواد تشکیل دهنده موکا

قهوه موکا دکتر بی شامل: پودر قهوه عربیکا، قارچ گانودرما، شکر و قهوه مات.

 

نحوه استفاده از موکا قهوه فوری

یک ساشه از قهوه فوری موکا دکتر بی را در یک لیوان آبجو حل کرده و روزانه بنوشید.

 

بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما قبل از صبحانه و با معده خالی است.

 

البته درست است که بهترین زمان برای مصرف موکا قهوه فوری قبل از صبحانه است، اما زمان مصرف قهوه گانودرما موکا بسته به ذائقه شما می تواند هر زمان دیگری باشد، اما قطعا قبل از صبحانه جذب بهتری خواهید داشت.

 

قهوه موكا گانودرما

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن