هدف از چت کردت در سایت احساس چت

محدودیت ها را شناسایی کنیددر ابتدا س importantالات مهمی بپرسید و در مورد محدودیت های زندگی دیگران صحبت کنید تا

توسط HEYDARINEWS در 2 آذر 1399

محدودیت ها را شناسایی کنید




در ابتدا س importantالات مهمی بپرسید و در مورد محدودیت های زندگی دیگران صحبت کنید تا آنها شما را دچار سو تفاهم نکنند. انتظارات و اهداف خود را تعیین کنید تا به آنچه می خواهید برسید. به عنوان مثال به او بگویید "هدف شما از رابطه با من چیست؟"




به یکدیگر اعتماد کنید




آرزوهای مردم متفاوت است و هیچ کس نمی تواند دیگری را مجبور به انجام کاری کند. در حالی که در یک رابطه عاطفی هستید ، هیچ چیز ، حتی فاصله نمی تواند احساس شما را تغییر دهد. اگر روزی یکی از شما نمی خواهد اتصال را ادامه دهد ، فرقی نمی کند کیلومتر باشد یا 2 خیابان ، همه چیز تمام است. بنابراین باید به یکدیگر اعتماد كامل داشته باشید و با نگاه مثبت وارد رابطه شوید ، مگر اینکه خلاف آن ثابت شود. برای ترک خانه دعا نکنید. مسافت طولانی شما دلیلی برای دور ماندن از زندگی عادی نیست.


برای هم هدیه بفرستید




لازم نیست یک موقعیت خاص باشد ، یک نامه عاشقانه ، یک دسته گل ، یک کارت پستال یا یک هدیه برای عشق خود بی دلیل بفرستید و معجزه آن را ببینید.


با هم درس بخوانید




یک کلاس آنلاین ایجاد کنید و با هم یک درس بگیرید. این نه تنها به شما یک موضوع مکالمه می دهد ، بلکه حس نزدیکی زیادی نیز به شما منتقل می کند.


از اینترنت استفاده کن




یک بازی آنلاین مانند شطرنج انتخاب کنید و با یکدیگر رقابت کنید. این روش احساس خوبی به هردوی شما منتقل می کند.


پرونده را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید




این روش نه تنها خلاقیت شما را افزایش می دهد ، بلکه طرف مقابل را از افکار ، ایده ها و حتی نگرانی های شما آگاه می کند.


کار خود را با هم انجام دهید




سعی کنید کارها را با هم انجام دهید ، حتی از راه دور. به یاد داشته باشید افرادی که به هم نزدیک هستند ، اگرچه زیاد حرف نمی زنند ، اما فعالیت های زیادی را با هم انجام می دهند. به این ترتیب احساس می کنید هیچ فاصله ای بین شما وجود ندارد. به عنوان مثال ، همان غذا را تهیه کنید ، با هم کتاب بخوانید ، برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را تماشا کنید و در پایان با یکدیگر تماس بگیرید و نظرات خود را به اشتراک بگذارید.


اعتماد طرف مقابل را جلب کنید




اعتماد یکی از نیازهای یک رابطه است. بنابراین سعی کنید اعتماد احساس چت خود را کاملاً جذب کنید و در شرایطی قرار نگیرید که ممکن است وسوسه شوید و خیانت کنید. به او نشان دهید که دیگر جای نگرانی ندارید.




از زیاد حسادت پرهیز کنید. دادن کمی فضای به طرف مقابل مشکلی در رابطه شما نخواهد بود.


دلتنگی خود را نادیده نگیرید




بعضی اوقات در زندگی ما ناامید و غمگین هستیم ، فقط آن لحظات را نادیده نگیرید و در مورد آنها با شریک زندگی خود صحبت کنید.




در این شرایط با دوستان خود به خرید بروید یا با کمک آنها دکوراسیون منزل را تغییر دهید تا کمی روحیه شما تغییر کند.


بیا یکدیگر را بشناسیم




وقت خود را صرف کاوش کنید. هنگام صحبت با معشوق خود ، علایق او را بنویسید و دانش خود را افزایش دهید تا اشتراکات بیشتری داشته باشید و در جلسه بعدی درباره موضوعات بحث کنید. به این ترتیب هدیه نیز خواهید خرید.




از خودت حمایت کن




وقتی او به شما نیاز دارد باید برای عشق خود باشید. اگر بیمار است یا مشکلی دارد ، او را تنها نگذارید. اگر او بتواند همه کارها را خودش انجام دهد ، دیگر به شما احتیاجی نخواهد داشت.


حداقل هر چند وقت یک بار ملاقات کنید




آنقدر که بودجه و وقتتان اجازه می دهد با معشوق خود قرار بگذارید. اتصال تلفن به هیچ وجه دوام نخواهد داشت ، بنابراین از هر فرصتی برای ملاقات استفاده کنید.




در طول جلسات فعالیت های مورد علاقه خود را انجام دهید ، به عنوان مثال ، با هم به رستوران بروید و با هم از شام لذت ببرید.


تا آنجا که ممکن است در فضای باز ملاقات کنید. به عنوان مثال ، مکان جدیدی را برای دیدن مناظر انتخاب کنید.


از برنامه روزانه خود مراقبت کنید




حتی اگر سر شما از فعالیت های مختلف گرم است ، با عشق خود در تماس باشید. قبل از هر کاری او را از برنامه های خود آگاه کنید و به او بگویید که وقت شما محدود است. اگر وقت آزاد دارید ، فعالیت هایی مانند مطالعه کتاب یا سرگرمی های دیگر را در برنامه خود قرار دهید. انعطاف پذیری در زندگی همه ضروری است.


هر روز در تماس باشید (در صورت امکان بیش از یک بار در روز)




از آنجا که نمی توانید یکدیگر را ببینید ، باید در طول روز ارتباط عاطفی برقرار کنید. لازم نیست ساعتهای زیادی را صرف مکالمه کنید ، فقط باید در یک گفتگوی کوتاه خود را در زندگی روزمره خود آگاه کنید یا از طریق ایمیل و پیام کوتاه درباره کار خود نظر دهید یا حتی با وب کم ملاقات کنید. این باعث می شود شما بفهمید که چقدر برای یکدیگر مهم هستید.


بسیاری از ما می دانیم که راز خوشبختی در بسیاری از موارد نیست. در واقع ، احساس خوشبختی این است که بخاطر داشته هایمان شاد و سپاسگزار باشیم. بهترین راه برای لذت بردن از زندگی چیست؟ فقط این احساس را به تدریج زنده کنید. به جنبه های مثبت بیندیشید ، آنها را بشمارید و از آنچه شبانه روز دارید سپاسگزار باشید. این باعث تقویت عشق به زندگی کودکان می شود و آنها نیز به همان شیوه آموزش می بینند.




گوش کنید ، مخصوصاً کودکان


گوش دادن به یکدیگر می تواند باعث افزایش عزت نفس دیگری شود که البته این مسئله خصوصاً در مورد کودکان بسیار مهم است. وقتی به حرف های او گوش می دهید ، حس پذیرش و اهمیت را در او ایجاد می کنید. مهم نیست که حرف های او درست است یا غلط و به او اجازه دهید احساس شنیده شدن در آن را تقویت کند. هیچ چیز نمی تواند لذت زندگی را به اندازه پذیرش افزایش دهد.


قبول شکست


زندگی فقط موفقیت نیست ، بلکه شکست بخشی از زندگی است. با پذیرش این امر می توانید زندگی را آسان تر کنید. همیشه به خاطر داشته باشید که همه افراد در زندگی شکست می خورند و مهم است که از شکست ها درس بگیرید. از طرف دیگر ، شما باید این موارد را به فرزند خود بیاموزید ، حتی بهتر است هر از گاهی مانع از تسلیم شدن او نشوید تا بتواند شخصاً درسهایی را بیاموزد. اما همیشه به او یادآوری کنید که شکست پایان زندگی نیست.


نقاط قوت و ضعف کودک خود را بشناسید


یکی از مهمترین کارهایی که می توانید برای لذت بردن از زندگی انجام دهید شناختن خود و فرزندتان است. حقیقت این است که همه افراد توانایی و سرعت یکسان در انجام کار مشابه ندارند. به همین دلیل خوب است که از مقایسه خود و فرزندتان با دیگران خودداری کنید. مهم این است که شما دیروز خود را با امروز مقایسه کنید.


دوست داشتن زندگی برای برخی از افراد دشوار است. اما حقیقت این است که شما فقط برای خوشبخت بودن به ثروت خارق العاده ای نیاز ندارید. اعتماد به نفس ، عشق به خانواده و تقویت اعتماد به نفس و مواردی از این دست به افراد کمک می کند تا شادی را به زندگی خود وارد کنند و امنیت روانی خانواده را تأمین کنند.


دانش آموز عزیز؛ اول از همه ، ما خوشحالیم که می بینیم شما نسبت به دوست خود احساس مسئولیت می کنید. همانطور که می دانید راهنمایی و آموزش افراد یکی از بزرگترین دستاوردهای الهی است که مردم معمولاً کمتر به آن توجه می کنند. در رابطه با س yourال شما ، ما ابتدا در مورد چگونگی تأثیرگذاری بر دیگران و سپس نحوه کمک به دوست شما بحث خواهیم کرد.


پاسخ: چگونه دیگران را تحت تأثیر قرار دهیم:


برای اینکه بتوانید بر شخصیت دوست خود تأثیر بگذارید و عادات و رفتار او را اصلاح کنید ، باید به چند نکته توجه کنید:


1. طبق برخی از آیات قرآن ، هدایت یا هدایت افراد به لطف و اراده خداوند بستگی دارد (قصص ، آیه 56). ما فقط باید راه درست را به آنها نشان دهیم و قلب و روح آنها را به سمت حقیقت معطوف کنیم.


از این می توان نتیجه گرفت که در وهله اول ، اگر کسی توسط ما راهنمایی شده باشد ، این لطف خداست که می خواهد رهبرانش توسط ما هدایت شوند و ما باید از این مزیت استفاده کنیم. و دوم ، ما نمی توانیم همه را رهبری و تحت تأثیر قرار دهیم. فقط کسانی که به دلایلی مورد پسند خداوند قرار می گیرند مشمول هدایت و اصلاح می شوند ، همانطور که در آیه دوم سوره بقره آمده است ، این کتاب فقط کسانی را که متقی هستند هدایت می کند.


۲. پایبندی به اصل تدریجی و اصل تداوم: همانطور که می دانید برای هدایت و تأثیر پذیری ، تدریج و استمرار لازم است. هرگز نمی توانید با یک دستورالعمل به سطح بالایی از هدایت برسید یا بر افراد تأثیر بگذارید. بسته به استعداد و هوش و همچنین محیطی که در آن زندگی می کنند ، افراد می توانند از راهنمایی دیگران استفاده کنند. بنابراین ، همانطور که باید گام به گام به اصلاحات خود ادامه دهیم و حرکت به سوی کمال را در طول زندگی خود ادامه دهیم ، در اصلاح دیگران نیز باید این دو اصل را رعایت کنیم.


3. استفاده از روشهای کارآمد و م ofثر برای تأثیرگذاری بر مردم بسیار مهم است. برای این کار باید از هر دو روش تأثیرگذاری در افراد استفاده کنیم و از ویژگی های شخصی افراد و نیازهای روانی آنها در سنین مختلف آگاه باشیم.


4- م effectiveثرترین و کارآمدترین راه تأثیرگذاری بر مردم ، ایجاد ارتباط م effectiveثر با آنهاست. شخصی که بتواند ارتباط خوبی با مردم برقرار کند می تواند به راحتی بر شخصیت و اخلاق آنها تأثیر بگذارد.


توابع ارتباطی خوب


محققان و نظریه پردازان رفتار معتقدند که سه ویژگی اساسی وجود دارد که باعث بهبود ارتباط بین افراد می شود:


1. صداقت: این بدان معناست که فرد همان گونه که هست ، بدون نقص است و در بیان احساسات ، نیازها و نظرات خود تا حد ممکن صادق است. به عبارت دیگر ، ظاهر و باطن آن یکی است. اگر مردم متوجه شوند که ما در جهت آنها کاملاً صادق هستیم و قصد دیگری جز کمک به آنها ندارند ، زودتر جذب ما می شوند. نکته اصلی این است که ابتدا باید درونیات خود را اصلاح کنیم و به گفته خود عمل کنیم و اگر اشتباهی مرتکب شدیم باید به راحتی آن را بپذیریم.


۲. عشق ورزیدن بدون انحصار طلبی: که به معنای علاقه به خیر و خوشی افراد دیگر داشتن است. این عشق، صرفا یک نوع احساس نیست. چه بسا انسان به خاطر بعضی از کارهای بد افراد هیچ علاقه قلبی هم به آنها نداشته باشد، ولی اگر بخواهد آنها را راهنمایی کند باید به آنها عشق بورزد. در روایات آمده است: در ابراز علاقه به دیگران مانند خدا باشید زیرا «ان الله یحب العبد و یبغض عمله» خداوند بندگانش را دوست دارد، ولی اعمال آنها را (اگر بد باشد) دوست ندارد.


بنابراین یکی دیگر از کلیدهای ارتباط مؤثر با افراد ابراز علاقه، احترام، پذیرش و توجه مثبت به آنهاست. اگر ما کسی را واقعا دوست بداریم و در دوستی مان صداقت داشته باشیم به آسانی می توانیم در او نفوذ کنیم زیرا همه افراد به احترام و توجه و خصوصا پذیرش بی قید و شرط نیازمندند و اگر ببینند ما سعی می کنیم آنها را همانطور که هستند بپذیریم و اجازه می دهیم آزادانه افکار، احساسات و رفتارهای خود را بروز دهند خیلی زود مجذوب ما می شوند و وقتی وابستگی آنها به ما شدید شد، به آسانی می توانیم تغییرات لازم را در رفتار آنها ایجاد کنیم.


نکته ای که در اینجا باید توجه داشت این است که عشق ورزیدن و محبت کردن باید همراه با احترام باشد یعنی حریم خصوصی فرد باید دائما حفظ شود و ما به خود اجازه ندهیم در حریم خصوصی افراد به زور وارد شویم، مگر اینکه خودشان ما را از آن آگاه سازد.


۳. همدلی: همدلی یعنی درک یک فرد و خواسته های او از دیدگاه خودش و به همان صورتی که او خودش را درک می کند. به عبارت دیگر خود را جای او گذاشتن و با چشم او نگاه کردن. همدلی غیر از همدردی است زیرا در همدردی فرد احساسات طرف مقابل را پیدا می کند و مانند او احساساتی می شود. آنچه در ایجاد رابطه مؤثر لازم است همدلی است نه همدردی. در همدلی انسان احساسات فرد اعم از شادی و غم و درد و ناراحتی او را حس می کند ولی خود احساساتی نمی شود. اگر افراد بفهمند که ما آنها را کاملا درک می کنیم و ناراحتی ها و مشکلات آنها برایمان مهم است به آسانی به ما گرایش پیدا می کنند و جذب ما می شوند.


. برای موفقیت بیشتر در این خواسته توصیه می کنیم:


۱. سعی کنید رابطه صمیمی تری با او داشته باشید و با محبت و مهربانی به او نزدیک تر شوید. انسان ها تشنه محبت اند اگر برخورد شما با او تند و آمرانه باشد، فاصله او از شما بیشتر و در عوض به کسانی که او را تأیید می کنند نزدیکتر می شود پس کاری کنید که اعتماد او را به خود جلب کنید به طوری که مجذوب شما شود و رازهایش را با شما در میان بگذارد و چیزی از شما مخفی نکند.


۲. از زبان، انتظار معجزه نداشته باشید به ویژه آنکه دنیای روانی او با شما تفاوت های زیادی دارد بنابراین سعی کنید از روش های غیرمستقیم بیشتر استفاده کنید مثلا کتاب‌های خوبی در این باره تدوین شده که می توانید آنها را در اختیار او قرار دهید و مطمئن باشید که تأثیر آنها بسیار بیشتر از توصیه های صریح شما خواهد بود.


۳. وقتی با او صحبت می کنید همه استدلاهایش را رد نکنید بلکه آن قسمت که قابل پذیرش است را بپذیرید و در آن قسمت هایی که با او هم عقیده نیستید، با زبان ملایم، تشکیک ایجاد کنید.


۴. هر گونه رشد و کار مثبتی را با تشویق مورد تأیید قرار دهید.


۶. توجه داشته باشید که کارهای تربیتی و فرهنگی دیر بازده است بنابراین در این موضوع به هیچ وجه عجله به خرج ندهید چرا که ممکن است نتیجه عکس بگیرید.


نکته دیگر اینکه از آنجا که این عمل شما, یعنی امر به معروف ونهی از منکر یک عملی فقهی تلقی می شود در نتیجه باید شرایط آن را نیز بدرستی بدانید .چرا که انجام این فریضه نیازمند شرایط و مراتب خاصی است ؛


این شرایط عبارتند از:الف) علم؛ آمر به معروف و ناهی از منکر باید معروف و منکر را بشناسد. ب) احتمال تأثیر؛ آمر و ناهی احتمال بدهد که امر به معروف و نهی از منکر تأثیر دارد. البته لازم نیست احتمال تأثیر حتما با همین گفتار و بالفعل باشد بلکه اگر من بگویم، شما بگوئید، دیگری نیز بگوید و در همین گفتن ما احتمال تأثیر بدهیم بر همه واجب است اقدام کنیم با این حال چنانچه دیدید تلاش شما تاثیر مشهودی بر روی ایشان ندارد تکلیفی نسبت به ایشان ندارید مخصوصا اگر احساس کنید در حال تاثیر پذیرفتن از ایشان هستید. همانند آن رزمنده‌ای که به از چند روزی که در خط مقدم مفقود شده بود روزی با همرزمان خود تماس گرفت آنها با اضطراب پرسیدند پس توی این مدت کجا بودی ؟ گفت اسیر گرفتم . گفتند خوب بردار بیار گفت : آخه نمی گذارد من بیایم. گفتند پس بگو اسیر شدم نه اینکه اسیر گرفتم. ج) تکرار مرتکب؛ ترک کننده معروف و عامل به منکر، بر ادامه رفتار خویش اصرار داشته باشد. د) عدم مفسده؛ امر به معروف و نهی از منکر در گناهان کوچک موجب خسارت سنگین جانی، آبروئی و مالی نشود.


در این زمینه مطالعه کتاب های زیر را مفید می دانیم:


۱. روان شناسی روابط انسانی، ترجمه حمیدرضا سهرابی


۲. صمیمیت و تأثیرگذاری و نفوذ در ده دقیقه، تألیف م .حورایی


۳. ارتباطات انسانی، تألیف دکتر علی اکبر فرهنگی


۴- حکایت های امر به معروف و نهی از منکر «مؤسسه فرهنگی قدر ولایت»


۵- امر به معروف و نهی از منکر، آیت الله نوری همدانی، ترجمه محمدی اشتهاردی.


ب: نحوه یاری رساندن به دوستتان:


در این خصوص توصیه ما این است که در زمینه روابط دختر و پسر و آسیب شناسی آن مطالعه کنید و این موارد را تذکر دهید و در مورد نمونه‌هایی از افرادی که می شناسید و به خاطر رابطه و یا علاقه افراطی دچار آسیب عشق و افت تحصیلی و مانند آن شده اند، صحبت کنید و به ایشان آسیب های چنین روابطی را یادآوری نمایید. همچنین می‌توانید مطلب زیر را در اختیار دوستتان قرار دهید.


دانشجوی گرامی، نیازهاى عاطفى و غرایز دیگر در ایام جوانى، آدمى را به سوى «دوست داشتن و عشق ورزیدن» سوق مى دهد که البته این یک امر طبیعى و غریزى است و کمتر مى توان راهى براى گریز از آن پیدا کرد.


آنچه در این مقوله اهمیت دارد، کنترل عقلایى بر احساسات و پرهیز از مخاطراتى است .


چت روم ققنوس,چت روم باران,چت روم موبایل,چت روم میهن,چت روم گلشن,چت روم مشهد,چت روم دوستانه,چت روم شیراز,گروه چت روم مشهد,کانال چت روم مشهد,چت روم مشهدی ها کلوب,چت مشهد خراسان رضوی,مشتی چت جدید,خراسان چت,چت روم باران,چت روم ققنوس,چت گلشن اردبیل,چت روم اردبیل,چت روم کرج,چت روم شیراز,چت روم موبایل,چت روم پزشکان,صفا چت روم,چت روم فارسی نازلی,چت روم باران عشق,چت روم ققنوس,چت روم موبایل,چت روم میهن,چت روم گلشن,چت روم مشهد,ناز باران چت,چت روم دوستانه,چت روم موبایل اندروید,چت روم موبایل بدون نیاز به عضویت,چت روم میهن,بهترین چتروم موبایل,چت روم ققنوس,چت روم باران,عسل چت,چت روم دوستانه

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن