معرفی تبلت استوک microsoft

تبلت استوک microsoft امیدها به سرفیس مایکروسافت، مجموعه ای از رایانه های قرص فوق نازک که قدرت یک رایانه شخصی

توسط HEYDARINEWS در 12 شهریور 1401

تبلت استوک microsoft

امیدها به سرفیس مایکروسافت، مجموعه ای از رایانه های قرص فوق نازک که قدرت یک رایانه شخصی را در بدنه باریک تبلت های صفحه لمسی دارند، زیاد است. این تبلت استوک microsoft
در اواسط ژوئن معرفی شدند و مردم را شوکه کرد، زیرا هیچ تصوری از آمدن این تبلت استوک microsoft نداشتند. برای اشنایی بیشتر با این تبلت استوک مایکروسافت می توانید به این سایت مراجعه کنید.

سری رایانه های سرفیس استوک در دو نوع عرضه می شود: سرفیس و سرفیس پرو. سرفیس یک تبلت ارزان قیمت است که اپلیکیشن‌های بهینه‌شده لمسی ویژه‌ای را از ایمیل گرفته تا اخبار خوان اجرا می‌کند. Surface مستقیماً رایانه تبلت iPad اپل را هدف قرار داده است. در همین حال، Surface Pro یک کامپیوتر مبتنی بر ویندوز با قدرت کامل است که نه تنها برنامه های بهینه شده لمسی را اجرا می کند، بلکه می تواند تمام برنامه های مبتنی بر ویندوز را نیز اجرا کند.

آی‌پد بالاخره در حال اجرا شدن برای پول خود است. شرکت‌هایی که مدت‌هاست سیستم‌های دسکتاپ مبتنی بر ویندوز را به دلیل انعطاف‌پذیری و هزینه آن‌ها ترجیح می‌دهند، در مورد تبلت‌ها گزینه مناسبی خواهند داشت. به عنوان مثال، مدیران اجرایی می‌توانند تبلت‌های سرفیس صادر کنند که نه تنها رابط کاربری آسان را برای آنها فراهم می‌کند، بلکه به سیستم‌های شرکتی که در ویندوز اجرا می‌شوند نیز دسترسی دارند.

اما همانقدر که سرفیس برای مایکروسافت مهم است، تنها نمایشگر روندهای ساخت یا شکست بیشتر در این شرکت است. سرفیس تنها راهی برای مایکروسافت برای دستیابی به بازار رایانه‌های تبلت نیست. این همچنین نمایشی از سیستم عامل آینده این شرکت ویندوز 8 است که یکی از ضروری ترین محصولات برای موفقیت این شرکت است.

همچنین لازم است در ادامه عرض کنم که اگر به تبلت استوک و لپ تاپ های استوک اروپایی علاقه مند هستن و قصد خرید اینگونه لپ تاپ ها را دارید می توانید به این لینک سر بزنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن